Zonde.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 20
- chevron_right
mainīju pats, nu izskatās ka nestrādāja jau no paša sākuma, vismaz spriežot pēc patēriņa un gaitas īpatnībām,patēriņš par 2 litri lielāks nekā bija parasti..nu tā kā tās zondes nebūtu vispār
Pirko ar esošu štekeri vai nācās vienot vadus klāt pie vecā štekera?
ja zonde pieslekta ka nakas, dazreiz vienk , pietiek ar to kad atvieno aklumatoru uz pars sekundem ,lai resterteja kompis!soulbrother rakstīja:mainīju pats, nu izskatās ka nestrādāja jau no paša sākuma, vismaz spriežot pēc patēriņa un gaitas īpatnībām,patēriņš par 2 litri lielāks nekā bija parasti..nu tā kā tās zondes nebūtu vispār
nekas nepietiek! ja kompii rāda ka nestaigā vērtības, tad viņas arī nestaigās!
vienoju pats vadus klātdogMa rakstīja:Pirko ar esošu štekeri vai nācās vienot vadus klāt pie vecā štekera?
lodeeji vai savienoji ar speciaalu stekeri? bet nu tas deizvai ietekmees ka vispaar nestaigaa.
nelodēju, tos savienotājus kas nāca līdzi neizmantoju, prosta satinu kā parasti vadus tinu, moš tur tā vaina, nezinu īsti
lodet nevajag,nav parak pratigi, satit ari ne!! viss labak tabut to stekeri tur gala ko orginali bijis, ar tiem maziem kontaktiniem gala !!!soulbrother rakstīja:nelodēju, tos savienotājus kas nāca līdzi neizmantoju, prosta satinu kā parasti vadus tinu, moš tur tā vaina, nezinu īsti
nu štekeris jau pats ir. nogriezo no vecās, vadu garums kopējais tas pats. laikam būs jāpārtaisa savienojumi
Ievēroji instrukciju, ka jābūt patapināti savienotiem vadiem, nevis vienā līnijā? T.i., lai katra vada savienojums nebūtu blakus otram etc.
tur ir ta ja tas kontakts ar to zondi nav pareiz , tad signals kompim ir loti sakropļots un ar to vis blakus efekti!! ka piem degvielas paterins augsts ....soulbrother rakstīja:nu štekeris jau pats ir. nogriezo no vecās, vadu garums kopējais tas pats. laikam būs jāpārtaisa savienojumi
viss labakasi ttos vadus kas no zondes nak dabut taja stekerii ,iznemot vecos ara un iemaukt jaunos vadu ieks tiem maziem kontaktiniem kas taja stekeri !!
hmm nekad par shito nebiju dzirdeejis :)dogMa rakstīja:Ievēroji instrukciju, ka jābūt patapināti savienotiem vadiem, nevis vienā līnijā? T.i., lai katra vada savienojums nebūtu blakus otram etc.
Neizgudroju to, bet to silti iesaka.
Un piekrītu bosikam - tiešām labāk izķeksēt vecos pinus un pālikt tur tos vadus, bet pateikšu atklāti - nežēlīgais jebatorijs
Un piekrītu bosikam - tiešām labāk izķeksēt vecos pinus un pālikt tur tos vadus, bet pateikšu atklāti - nežēlīgais jebatorijs
es jau nesaku ka izgudroji :d vienkārši nebija neviens teicis :)
jus jau aizejat galejiibaas, ari satinot/salodejot/whatever zondei ir jastrada.
100% ir nolaista lazha vienojot vadus un zonde uzreiz nokurinaata vai iepirkta nesaderiiga zonde.
100% ir nolaista lazha vienojot vadus un zonde uzreiz nokurinaata vai iepirkta nesaderiiga zonde.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ja tu liec 100% uz divām versijām, tad katrai pa 50 % paliek
bet ja nopietni, tad vadi ir pareizi salikti, jo diagnostikā pateica, ka apslide strādā, tikai tas signāls nav kā vajaga, un vadi savienoti pa krāsām, tākā..domāju ka nepareizā zonde iegādāta
bet ja nopietni, tad vadi ir pareizi salikti, jo diagnostikā pateica, ka apslide strādā, tikai tas signāls nav kā vajaga, un vadi savienoti pa krāsām, tākā..domāju ka nepareizā zonde iegādāta
jautājusm gādiem gudrajiem elektriķiem :d
zondes apsilde.
1. pie darba temperatūras auto nostāvējis 20 min, pielaid un gaidu 2 min un kapa klusums zondes apsildei starp baltajiem vadiem.
2. nākamajā dienā temp grozījās ap zilo stabu, atkal taspats gaidi gaidi bet nekas neparādās!
*. relejs vesels pamainīt vietām ar tauri un veelvienu citu.
* vads no zondes līdz relejam vesels- pīkst. sametot uz masu nepīkst.
* relejam pienāk 2 vietās 12 volt- tākā tam jābūt. gan savilcējam gan savelkamajam.
* trešajā vietā ar parādās 12 volti tad kad relejs ir iespraust. - tika pietīts vads pie kājiņas lai nolasītu, saprotu ka tad pievilcējs strādā ja?
* bet pārbaudot izejas kājiņu , kas iet uz zondi. tur labi ja 0,24 v stāv gan pie releja, gan lejā pie zondes.
kad zonde pievienota tad tur 0 v stāv.
loģiski domājot ja relejam visur ir 12 , tad arii izejā jābūt 12 ko tā?
zondes apsilde.
1. pie darba temperatūras auto nostāvējis 20 min, pielaid un gaidu 2 min un kapa klusums zondes apsildei starp baltajiem vadiem.
2. nākamajā dienā temp grozījās ap zilo stabu, atkal taspats gaidi gaidi bet nekas neparādās!
*. relejs vesels pamainīt vietām ar tauri un veelvienu citu.
* vads no zondes līdz relejam vesels- pīkst. sametot uz masu nepīkst.
* relejam pienāk 2 vietās 12 volt- tākā tam jābūt. gan savilcējam gan savelkamajam.
* trešajā vietā ar parādās 12 volti tad kad relejs ir iespraust. - tika pietīts vads pie kājiņas lai nolasītu, saprotu ka tad pievilcējs strādā ja?
* bet pārbaudot izejas kājiņu , kas iet uz zondi. tur labi ja 0,24 v stāv gan pie releja, gan lejā pie zondes.
kad zonde pievienota tad tur 0 v stāv.
loģiski domājot ja relejam visur ir 12 , tad arii izejā jābūt 12 ko tā?
ataisi to releju vaļā un apskaties spoli un vai viņs saslēdzas.
Neesmu jau kūldītājs,bet es ataisītu vaļā to releju un samest viņu pa kopā
Neesmu jau kūldītājs,bet es ataisītu vaļā to releju un samest viņu pa kopā
nu galiigi kopaa mest nav labi, skiet ka vinjai visu laiku nav jaasilda, bet tev ideja laba par to sasleegshanos.
Dīvaini būtu, ja visi no 3 relefiem būtu mesti.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 20
- chevron_right