Loča E36 323 (street drift)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right
Loci,Tu tak saproti ka visi tgd miizis karstu vai ne?
Malacis,tik neskopjies ar info,staasti sikāk!
Malacis,tik neskopjies ar info,staasti sikāk!
(c)no powera - usera gintc dzinējs, vēl iespaidīgāki paramatri, bet tas prieks arī maksā labi
"Man konkrēti ir vecais labais čuguna M50B25 ar vanosu
ielikts M54B30 klokjene un klanji, virzuļi vecie (kapēc neteikšu)
galva M52, shrick sadalenes, sprauslas saab 360cc,
un vēl šādi tādi sīkumi! darbs ar bloku, galvu u.t.t.
gala rezultāts ir 300hp un 360nm
norm jauda sākas jau pie 3300rpm, ierobezōtājs stav uz 6800, kautgan līkne kāpj uz augšu, bet man svarīga ir jauda un grieze pie vidējiem rpm!
izmaksas +- 3500eur!
vadība vems, bet ta jau bij pirms šī konkrētā motora!
un degviela 100% E85
(c)gintc"
"Man konkrēti ir vecais labais čuguna M50B25 ar vanosu
ielikts M54B30 klokjene un klanji, virzuļi vecie (kapēc neteikšu)
galva M52, shrick sadalenes, sprauslas saab 360cc,
un vēl šādi tādi sīkumi! darbs ar bloku, galvu u.t.t.
gala rezultāts ir 300hp un 360nm
norm jauda sākas jau pie 3300rpm, ierobezōtājs stav uz 6800, kautgan līkne kāpj uz augšu, bet man svarīga ir jauda un grieze pie vidējiem rpm!
izmaksas +- 3500eur!
vadība vems, bet ta jau bij pirms šī konkrētā motora!
un degviela 100% E85
(c)gintc"
Diezgan iespaidīgi - 300hp. Ar ITB vēl kādu pārīti salasītu.
Pēc kā pateici ka viena sprausla neiet? Reāli vibrācija ka neiet visi cilindri?
Lasiet,lūdzu,uzmanīgāk. :) 260 zs bija ar visiem neejošiem cilindriem. 260 zs tur pilnīgs stock +vems jau ir. Motoram standartā ir 230zs. Tagad mēģinu atrast,kas pa vainu,jo sprauslu nomainīju,bet vienalga nav labi,bet pirms tam uz sprauslu stenda viena sprausla vispār negāja. Neko nesaprotu vairs...kristaps90 rakstīja:260zs ?! tāda jauda sasniegta pagarinot sprauslu smidzināšanas momentu + M50 ieplūde ?!
Vibrācija un uz sprauslu pārbaudes stenda viena sprausla ''0'' emociju.intis rakstīja:Pēc kā pateici ka viena sprausla neiet? Reāli vibrācija ka neiet visi cilindri?
Nezinu,vai Gintc ir ierēķinājis vemsu tāmē,izskatās jau ,ka nē,bet man līdzīgs cipars ar vemsu un uzstādīšanu sastājās. Domāju uz visiem cilindriem tur arī būtu tuvu 300zs. Tad jau redzēs..
Tieši par cik iespaidīgāki parametri? Nu jā,iespaidīgāki,kā man,kad visi cilindri neiet,laikam ir. Respektīvi,man nav normāli nomērīts. Labāk neko vispār nerakstīšu,visi lasa starp rindiņām.Kristaps85 rakstīja:(c)no powera - usera gintc dzinējs, vēl iespaidīgāki paramatri, bet tas prieks arī maksā labi
"Man konkrēti ir vecais labais čuguna M50B25 ar vanosu
ielikts M54B30 klokjene un klanji, virzuļi vecie (kapēc neteikšu)
galva M52, shrick sadalenes, sprauslas saab 360cc,
un vēl šādi tādi sīkumi! darbs ar bloku, galvu u.t.t.
gala rezultāts ir 300hp un 360nm
norm jauda sākas jau pie 3300rpm, ierobezōtājs stav uz 6800, kautgan līkne kāpj uz augšu, bet man svarīga ir jauda un grieze pie vidējiem rpm!
izmaksas +- 3500eur!
vadība vems, bet ta jau bij pirms šī konkrētā motora!
un degviela 100% E85
(c)gintc"
Varbūt es no tehnikas neko nesaprotu,bet,manuprāt,īsti korekti nav salīdzināt jaudu,ja vienam motors iet uz 5 cil. un otram uz visiem 6.''Biju samērīties uz stenda,ar vienu neejošu sprauslu,respektīvi uz 5 cil. bija kaut kādi 260 zs.''
Galvnenais,ka M50 kolektorā nav nekas slikts.funkyasshit rakstīja:Tad jau padaudz zirgus tikai ar VEMSu laikam var sagriezt.
Es personīgi M54 kolektorā neko sliktu neredzu, daudz griezes pie zemiem RPM, pateicoties DISA.
Nē,nu es es ar to auto vispār nebraucu un ,ja braucu,tad kaut kādā drifta gonkā vai tāpat treniņus trasē,tur pārsvarā lieli apgriezieni. M50 kolektora ,tomēr,lielāki tie kanāli,attiecīgi pilnā droseles atvērumā spēs vairāk gaisa saraut,kā M54.
https://www.youtube.com/watch?v=1nwLfO2oEyY
Aizmirsām limiteri pacelt,tāpēc ātri ierobežotājs. bet tā ar 3. robu un 3,45 reduktoru brīvi ceļ apgriezienus,gluži kā tukšgaitā.
Spararats ir ap 5kg,
sēdināts bloks-palielināta kompresijas pakāpe.
izplūdes zirneklis
honēts
portēts
dzinēja bloka pārtaisīšana (es pat īsti nezinu,kas bet QSX noslēpums. :) )
4,0 drosele
m50 ieplūde
saab 367cc sprauslas
jauni gredzeni,blīves utt.
Aizmirsām limiteri pacelt,tāpēc ātri ierobežotājs. bet tā ar 3. robu un 3,45 reduktoru brīvi ceļ apgriezienus,gluži kā tukšgaitā.
Spararats ir ap 5kg,
sēdināts bloks-palielināta kompresijas pakāpe.
izplūdes zirneklis
honēts
portēts
dzinēja bloka pārtaisīšana (es pat īsti nezinu,kas bet QSX noslēpums. :) )
4,0 drosele
m50 ieplūde
saab 367cc sprauslas
jauni gredzeni,blīves utt.
spararats nešķiet par vieglu nedaudz priekš drifta??Locis rakstīja:https://www.youtube.com/watch?v=1nwLfO2oEyY
Aizmirsām limiteri pacelt,tāpēc ātri ierobežotājs. bet tā ar 3. robu un 3,45 reduktoru brīvi ceļ apgriezienus,gluži kā tukšgaitā.
Spararats ir ap 5kg,
sēdināts bloks-palielināta kompresijas pakāpe.
izplūdes zirneklis
honēts
portēts
dzinēja bloka pārtaisīšana (es pat īsti nezinu,kas bet QSX noslēpums. :) )
4,0 drosele
m50 ieplūde
saab 367cc sprauslas
jauni gredzeni,blīves utt.
Domāju,ka nē. Atlaid gāzi un apgriezienus kā tukšgaitā ceļ ar 3. robu sausa asfalta,domāju, arī daļēji pateicoties vieglam spararatam.
nau neviens cits video ar 3.0?
patiik kraasa tavam e36
sekosu lidzi sim vissam.
patiik kraasa tavam e36
sekosu lidzi sim vissam.
https://www.youtube.com/watch?v=MMl_NjJ6Efo
https://www.youtube.com/watch?v=b7YtHNEyrRA
https://www.youtube.com/watch?v=ZnpLBLP8igg
Lūdzu
Dūmi baigie nav,brīžiem liekas,ka ar veco motoru varēja vairāk dabūt. Leņķi vajag un pats arī sen nebiju braucis,varbūt pārāk nedroši kūpināju.
https://www.youtube.com/watch?v=b7YtHNEyrRA
https://www.youtube.com/watch?v=ZnpLBLP8igg
Lūdzu
Dūmi baigie nav,brīžiem liekas,ka ar veco motoru varēja vairāk dabūt. Leņķi vajag un pats arī sen nebiju braucis,varbūt pārāk nedroši kūpināju.
Lasu es uzmanīgi! Es sapratu kad viens pods neiet, un es saprotu kad B30 ir 231zs, par cik VEMSu nebiji pieminējis,secināju kad viss ir stock,un ir iegūti tie 260zs, kas man liekas daudz! Vispār tie 260 ir uz ratiem vai dzinēja?!
P.S. Manuprāt nomērot jaudu nenojātam stock B30 uz stendā,tur uz ratiem varētu būt max 190 kkas zs.
P.S. Manuprāt nomērot jaudu nenojātam stock B30 uz stendā,tur uz ratiem varētu būt max 190 kkas zs.
sorry,nemaniju,ka Vems nepieminēju. Pareizi saki,tā varētu būt.
Tas ir uz dzinēju, uz ratiem bija kaut kādi 205 zs,tad tur vismaz 25% jāliek klāt un ir dzinēja jauda.
Tas ir uz dzinēju, uz ratiem bija kaut kādi 205 zs,tad tur vismaz 25% jāliek klāt un ir dzinēja jauda.
Kādam nav aizķēries M50 ieplūdnieks???
man ir, bet 2.0
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
meetaajas m54 iepluudnieks bez disa
Akcija!
Pērc motoru ar Vems vadību un virsbūve ar LSD,sporta krēslu un visādiem labumiem nāk līdz par brīvu. :) Tikai 4999,77 euro.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... 1471537682
Pērc motoru ar Vems vadību un virsbūve ar LSD,sporta krēslu un visādiem labumiem nāk līdz par brīvu. :) Tikai 4999,77 euro.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... 1471537682
Locis rakstīja:Tieši par cik iespaidīgāki parametri? Nu jā,iespaidīgāki,kā man,kad visi cilindri neiet,laikam ir. Respektīvi,man nav normāli nomērīts. Labāk neko vispār nerakstīšu,visi lasa starp rindiņām.Kristaps85 rakstīja:(c)no powera - usera gintc dzinējs, vēl iespaidīgāki paramatri, bet tas prieks arī maksā labi
"Man konkrēti ir vecais labais čuguna M50B25 ar vanosu
ielikts M54B30 klokjene un klanji, virzuļi vecie (kapēc neteikšu)
galva M52, shrick sadalenes, sprauslas saab 360cc,
un vēl šādi tādi sīkumi! darbs ar bloku, galvu u.t.t.
gala rezultāts ir 300hp un 360nm
norm jauda sākas jau pie 3300rpm, ierobezōtājs stav uz 6800, kautgan līkne kāpj uz augšu, bet man svarīga ir jauda un grieze pie vidējiem rpm!
izmaksas +- 3500eur!
vadība vems, bet ta jau bij pirms šī konkrētā motora!
un degviela 100% E85
(c)gintc"
Varbūt es no tehnikas neko nesaprotu,bet,manuprāt,īsti korekti nav salīdzināt jaudu,ja vienam motors iet uz 5 cil. un otram uz visiem 6.''Biju samērīties uz stenda,ar vienu neejošu sprauslu,respektīvi uz 5 cil. bija kaut kādi 260 zs.''
Tu zinaji ka korekti nau merit jaudu uz 5 cilindri tur tak debilam jabut
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right