centrālā atslēga
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 21
- chevron_right
kā var izzvanīt vadus?
ar testeri, piesledzmies pie vadinja katraa galaa un ja signals ir tatad vadins vesels, ja nau tatad parluzis
...
Respektīvi viens gals durvīs kuras pārbaudu un otrs ...?
Tik nav testera man
Tik nav testera man
tu nopietni jautaa par otru galu!!??!! viens vienaa galaa otrs otraa, vai ari vienkarsi locijuma vietas tik, tas tak vispar vienkarsi
...
nezinu kas par vainu jau treshai no piecam mashinam ir sekojosha lieta:
sledzam mashinu ciet ar pulti vinha aizsledzas(iedarbojas singalizacija) un taja pasha bridi centrala atsledzas atpakalj valja un lai vinhu dabutu ciet, vaig atkal tipa nospiest atvershanas pogu(kas ari atsledz signalizaciju) to izdarot izsledzas tikai signalizacija jo centrala jau ir atslegusies, un tad sledzot uzreiz ciet ar otro piegajienu aizsledzas centrala un paliek ciet, kas varetu but par vainu? atceros ka tresham auto, ari ta bija sakuma, bet ar laiku vispar atnjirdzas
nenorejiet ja kkur jau tas ir izrunats
sledzam mashinu ciet ar pulti vinha aizsledzas(iedarbojas singalizacija) un taja pasha bridi centrala atsledzas atpakalj valja un lai vinhu dabutu ciet, vaig atkal tipa nospiest atvershanas pogu(kas ari atsledz signalizaciju) to izdarot izsledzas tikai signalizacija jo centrala jau ir atslegusies, un tad sledzot uzreiz ciet ar otro piegajienu aizsledzas centrala un paliek ciet, kas varetu but par vainu? atceros ka tresham auto, ari ta bija sakuma, bet ar laiku vispar atnjirdzas
nenorejiet ja kkur jau tas ir izrunats
Man līdzīgs joks bija tad, kad sadalījās vadi uz bagāžnieka vāku
Jap, drīzāk tur tā vaina. Man arī bagāžnieka vadi kipec, un mašīna aizslēdzās tikai ar otro reizi..
nu shita pirma mashina kam tie vadi kas iet uz bagaznieku, ja runa par to vietu kur vinhi iziet no kuzava un ieiet bagaznieka un lokas pie bagazhnieka amisha kreisa, viss ir perfekti, klipshos un nav pat nobruzhajies neviena vieta apvalks(nevis vadu, bet tas resnais apvalks kura ieksha ir vadi
neceljas rokas plest nost to apvalku lai uzzinatu ka tur viss ir kartiba un pec tam tit ar izoleni
p.s biju abshifku noravis nost vaditaja durvim, jo domajams ka tur vaina, es nezinu kas tie ir pa vadiem, bet nu tipa no sledzanes aiziet pec idejas uz tris shtekeriem, nebija neviens pievienots pievienoju vienigo ko vareju, jo nez kada sakara tur nav divu kontaktu kur man bazst tos vadus kur vinhiem vajadzetu but(jo citiem tur ir 3gab) bet nekaa, vai tur kkas norauts vai kas
neceljas rokas plest nost to apvalku lai uzzinatu ka tur viss ir kartiba un pec tam tit ar izoleni
p.s biju abshifku noravis nost vaditaja durvim, jo domajams ka tur vaina, es nezinu kas tie ir pa vadiem, bet nu tipa no sledzanes aiziet pec idejas uz tris shtekeriem, nebija neviens pievienots pievienoju vienigo ko vareju, jo nez kada sakara tur nav divu kontaktu kur man bazst tos vadus kur vinhiem vajadzetu but(jo citiem tur ir 3gab) bet nekaa, vai tur kkas norauts vai kas
tu to ka lielais apvaks ir vesels vari neņemt vērā, tik pat labi iekš viņa pusei vadu izolācija ir sadrupusi(pašam nummura apgaismojuma vadi bija pisec un gāja uz īso), starp citu viņš nav jāplēš nost, bet viņu var pabīdīt pa vadiem augšā lejā, ja noņem bagažnieka kreisā sāna abšivku un atbrīvo vadus vaļīgāk no vietas, kur tie ir piestiprināti.
Tieši tā - vesels apvalks liecina tikai par to, ka apvalks ir vesels Iekšā vadi, visticamāk, ir smuki sadalījušies
rit noraushu apvalku, ja sakat ka tur ta var novilkt vinhu uz vienu malu, bet varetu saderet ka tur viss bus kartiba apaksha, bet nu labi... ja bus vadam kadam psc, nhemshu vardus atpakalj
biju noravis(nobidijis) bija 3vadiem bojats apvalks, izskatijas ziema bijis sasalis un salauzsts, bet ieksheji bojats nebija ka ari kopa neskaras un uz iso negaja, tika viss satits un tur ta vaina nebija
Forši! Tagad tu vismaz zini, ka vājākā vieta E36 elektrosistēmā, kas pie tāda paša defekta ir vainīga 95% gadījumu, tavam auto ir kārtībā.
Tagad ir vērts skatīties tālāk. Slēdzis šofera vai pasažiera durvīm strādā kā vajag? Varbūt pats centrālās atslēgas vadības modulis jūk prātā?
Tagad ir vērts skatīties tālāk. Slēdzis šofera vai pasažiera durvīm strādā kā vajag? Varbūt pats centrālās atslēgas vadības modulis jūk prātā?
ķīlējošs bākas vāciņa motoričiks vai vadi defektaini vadi pie tā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
bākas vāciņa motorčikam nav stāvokļa devēja slēdža klāt, ja arī naizslēdzas, tad mašīnai ir poh uz to faktu.
hmm būs interesanti palasīt,kur atradi defektu/efektu,jo pašam a tāda kaite,bagāžnieka vadus a jau nomainīju bij lielākā daļa uz pusem,kapotam poga a tika pa jaunam pielikta,izrādās bij nopuvusi,bet efekts ar aizslēgšanos/atslēgšanos nav pazudis un laika trūkuma dēļ netika meklēts tālākais risinājums. bij doma vnk ņemt pa vienām durvīm vērt vaļā un ar pirkstu spiest pogu un ta slēgt ciet mašīnu un skatīties,kas notiek kad palaiž vaļā ar kapotu un bagāžnieku tādā veidā secināju,ka viss ir savienots pareizi,jo atlaižot pogu sāka aurot.houseworx rakstīja:nezinu kas par vainu jau treshai no piecam mashinam ir sekojosha lieta:
sledzam mashinu ciet ar pulti vinha aizsledzas(iedarbojas singalizacija) un taja pasha bridi centrala atsledzas atpakalj valja un lai vinhu dabutu ciet, vaig atkal tipa nospiest atvershanas pogu(kas ari atsledz signalizaciju) to izdarot izsledzas tikai signalizacija jo centrala jau ir atslegusies, un tad sledzot uzreiz ciet ar otro piegajienu aizsledzas centrala un paliek ciet, kas varetu but par vainu? atceros ka tresham auto, ari ta bija sakuma, bet ar laiku vispar atnjirdzas
nenorejiet ja kkur jau tas ir izrunats
coupe 2.8
houseworx'am vaina ir vai nu čerez žopu pievienota signalizācija vai pasažiera durvīs, tik cik virspusēji apskatījos kas viņam tur ir.
vadītāja durvis ar atslēgu slēdzot vaļā - neslēdzas centrālā vaļā(tas būtu 100% uz čerez žopu signalizācijas rēķina) un ar atslēgu slēdzot pasažiera durvis - slēdzot ciet, pats atlec vaļā, otrreiz slēdzot aizslēdzas, bet tad atkal sēdzot vaļā lec ciet
vadītāja durvis ar atslēgu slēdzot vaļā - neslēdzas centrālā vaļā(tas būtu 100% uz čerez žopu signalizācijas rēķina) un ar atslēgu slēdzot pasažiera durvis - slēdzot ciet, pats atlec vaļā, otrreiz slēdzot aizslēdzas, bet tad atkal sēdzot vaļā lec ciet
nja,es savu papētīju,pavirināju durvis,paspaidīju pogas un nonāca pie slēdziena,ka signalizācija ir
signalizācija nereaģē uz durvju atvēršanu,savukārt salona apgaismojums reaģē uz durvju un bagāžnieka atvēršanuseeingman rakstīja: čerez žopu pievienota
coupe 2.8
varbūt tev ir līdzīgi kā houseworxam - viņam sigai 1 vads aizgāja uz bagāžnieka apgaismojumu, un tas bija nopuvis.
bet nu viņam vismaz bija vairākas sensoru vietas sigai, nevis tikai 1
varbūt tev arī vads nopuvis...
bet nu viņam vismaz bija vairākas sensoru vietas sigai, nevis tikai 1
varbūt tev arī vads nopuvis...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 21
- chevron_right