E36-Tommas kupeja
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 11
- chevron_right
Tur Tev taisniiba un piekriitu Tev, no kluudaam maacaas, jo kameer cilveeks nenokluust taadaa situaacijaa vinjs nemaacaas, bet savu maaciibu guvu, kaa saka, no kluudaam maacaas, jo taadaa situaacijaa vel nekad nebiju nokljuvis, un nebiju iedomaajies, ka kkas taads var gadiities, vnk tgd 100% zinaasu, kaa braukt vai nebraukt, vnk vienmeer braucu pa riigu un nekad taadu probleemu nav bijusu, jo kaa redzu, ka riepaam nav protektora, vnk nospoleeju vinjas, un uzlieku citas, bet nejutos taa, ka tas mani vareetu apdraudeet mani vai kaadus citus, jo protektors bija pietiekams, bet redz kaa gadiijaas, kgan skatee visiem pajaat, minimums ir, znacit ok! Bet nu tas nav vieniigais iemesls kpc taa gadiijaas! Jo 200km viss bija labi, bet 201.ais bija likteniigs! Vnk neceljaas katru dienu mainiit riepas, no labaam uz spoleejamaam, bet nu kas bijis bijis un priecaasimies, ka viss beidzaas labi! Iisteniibaa labaak buutu bijis, ja nebuutu taas barguuras, jo tad vnk buutu apmeties un savaacie, bet diemzeel pa celjam gadiijaas dzelzi kuros ieskries! Tpc tgd naakas atbildeet par savaam kljuudaam, un zinu, ka taa vairs nedariisu, jo paaraak smags sitiens pa kabatu! Bet nu Life is Life, na, naa, naa, na na! Un vel, gribeeju kaa labaak, sanaaca kaa vienmeer! Centies izvairiities no sadursmes, beigaas visvairaak cieti pats!ch. rakstīja:Ienācu uz PM atbildēt, bet nespēju noturēties:
Tommas - Jaunas, labas riepas, tāpat kā ļoti daudz kas cits, ko prasa TA, ir domātas tieši tādām situācijām kā šī, kad apstākļi uz ceļa pieprasa izpildīt kaut ko sarežģītāku kā saulīšu tīšanu ap depo stabu. Ļoti daudzām divpirkstu pierītēm patīk bļaustīties, ka pohuj bremzes un riepas, "mudaks nošķilsies arī ar jaunām riepām" un ka viņi brauc tā, ka uz 150 var pist lietū ar 2mm riepām un viss ir stīgā. Jā, protams! Zināma taisnība tur ir. Un tas nav nekas sarežģīts - ar 2mm riepām braukt taisni un neavarēt. Sūdi sākās tad kad bremzēšanas ceļš un saķere patiešam kļūst svarīgi. Nu tipa kā tagad - kāds izgriež priekšā. Un tad tu tā vietā lai sabremzētos un/vai apbrauktu viņu kā lašara izlīmējies pa margām (un labi, ka tur bija margas, nevis vnk zāles sadalošā josla).
+ galu galā, ņemot vērā situāciju riepu tirgū, arī tīri finansiāli ir izdevīgāk ar jaunām riepām nobraukt divas sezonas un pēctam pārdot kādam, nekā paņemt kkādu 3-4mm pāri un pēctam izmest miskastē.
Bet nu laikam ciiniisos un nenolaidiisu rokas, jo vareeja buut sliktaa, kgan tajaa briidii nemaz nav tik traki, kaa vareeja buut, un nav tas beediigaakais variants, vnk gribeeju dzirdeet citu viedokli, lai iisti saprastu ko dariit!
Paldies, tiem kas atbalstiija un deva padomus, un paldies dailjdirseejiem, lai buutu par ko aizdomaaties! Tpc cerams nekas tamliidziigs neatgadiisies un brauksim praatiigi!
Nopirksu priekseejaas BOSCH lampas labaa staavoklii, taa pat, kaa pasaziera puses spaarnu, priekseejo haubi (labaa staavoklii, nevis puvekli) abus lielos pavarotus (smoked), bamperi priekseejo, pakaljeejo, un pakaljeejo bagaaznieku, un oem aizmugureejaas lampas ar balto pagriezienu! Priekseejo preface brilli ar naasiim, bez ruusas!!!
Ja ir labi diili, tad luudzu PM!
Ja ir labi diili, tad luudzu PM!
Tu esi pilnīgs daunis? Tiesības tētis uzdāvināja, vai arī pats izprintēji?bestbmw rakstīja:Ja tu brauc ka esi sarakstijis tad vieta tev vaczeme nevis pa lv nopistajiem celiem uz 110 maukt. Pasam gaditos izlimeties pat pampers nepalidzetu. Pohuj kura josla braucu hotj uz 20 km/h. Nav nekur rakstits likums ka tresa josla debilajiem butu.HabaHaba rakstīja:Laaaaaabs
Čalis masē uz 90-95 pa jūrmalenes trešo joslu ar plikām riepām un vēl škrobījās, ka no otrās viņam izleca priekšā Ja tu nebrauc ar minimums +10km/h ko tu vispār dari trešajā joslā? Nav smuki tā nogriezt, bet nu daļēji var saprast, jo man pašam arī ZB tirliņi, kas čakarējas kreisajā joslā. Tas, ka lija lietus nav attaisnojums, nelien vnk kreisajā joslā, ja nevari pabraukt, cik bieži tur gadās, ka mauc pa lietu uz 110 un vēl aizmugurē met ar tālajiem, lai papis malā .
Braukšana pa ceļa malu, lai izvairītos no risēm, kas trešajā joslā esot nozīmē braukšanu gar zāli, kur ir dahuja garas un dziļas peļķes, kur peldēt var sākt arī ar jaunu gumiju nav pārāk laba ideja es parasti turos pie vidus
Motora bildi cerams atrādīsi, lai var redzēt kā tas riepu rīma izskatās, jo tas vnk nav nopietni.
Par taisīšanu gan HZ, atmiņas ta atmiņas, bet labāk vnk pameklē veselu mašīnu, normāli saaisīt pa kaut kādi 300-500e apmīcītu mašīnu vnk nevar, ja tev pašam nav autoservisa.
CSN ir rakstīts, ka, pārvietojoties pa ceļu ar 2 vai vairāk joslām, jāturas maksimāli tuvu ceļa labajai malai. Tādu dalbajobu dēļ arī notiek huiņas un izskatās, ka arī šoreiz krešs ir noticis tieši šī iemesla dēļ. Ja Tu brauc ar atļauto ātrumu vai lēnāk, ir jābrauc PA LABO JOSLU, lai tie, kuri brauc ātrāk, var netraucēti Tevi apsteigt. Jums visiem liso riepu braucējiem vajadzētu Vācijā pa bāni pabraukt, bļin. Tur par vilkšanos kreisajā joslā un avārijas situāciju radīšanu var atraut sodu, kura summa ir lielāka par jūsu stikerbombu miskastēm.
Mašīnas īpašniekam. Šāda pieredze, protams, ir nepatīkama, bet arī bērnam nevar iemācīt, kas ir uguns, ja nav apdedzināti pirksti ar sērkociņiem. Veiksmi atjaunošanā un keep it safe. Domāju, ka tagad par riepām laicīgi atcerēsies pats.
Pēdējais labojis howis - 17 Aug 2016, 10:53, kopā labots 1 reizi.
Tos debīlos uzbraucienus pats Dalbi varēji paturët pie sevis. Latvijā brauc pa to pusi un joslu , kur labāks segums un nav bedres.
Stancēni jā. Normāli cilvēki tā, lai pašam un citiem ērti.
Eskuuzi mani, bet man gan liekas, ka tur kaut kas nav kartiba ar piekari dotajam auto, ja reiz neardas un jaunas riepas pazud menesa laika...
Ka ari ar 205 platuma riepam pa risem nebutu jameta, kur nu vel ta, ka iebraucot rise uzreiz sametas skersam...
Ka ari ar 205 platuma riepam pa risem nebutu jameta, kur nu vel ta, ka iebraucot rise uzreiz sametas skersam...
Man jau liekas, ka ne tik svarīgs ir tas 205 cik zems profils, mazais ET un + kāds sagāzums bonusā...seeingman rakstīja:Eskuuzi mani, bet man gan liekas, ka tur kaut kas nav kartiba ar piekari dotajam auto, ja reiz neardas un jaunas riepas pazud menesa laika...
Ka ari ar 205 platuma riepam pa risem nebutu jameta, kur nu vel ta, ka iebraucot rise uzreiz sametas skersam...
d[-_-]b
Piekrītu, ir braukts ar 245 aizmugurē uz e36, arī neko īpaši nemētā pa risēm.seeingman rakstīja:Eskuuzi mani, bet man gan liekas, ka tur kaut kas nav kartiba ar piekari dotajam auto, ja reiz neardas un jaunas riepas pazud menesa laika...
Ka ari ar 205 platuma riepam pa risem nebutu jameta, kur nu vel ta, ka iebraucot rise uzreiz sametas skersam...
Bildes pec crash paskaties. Kads sagazums? Kads zemais profils? Riepas tas ka 2mm tur nav tas galvenais vaininieks, tikai maza dala no visa. Gan jau tilta lielajam buksem ir pizdec un tilts tur ljurinas ka pasam patik.Dj Plosky rakstīja:Man jau liekas, ka ne tik svarīgs ir tas 205 cik zems profils, mazais ET un + kāds sagāzums bonusā...seeingman rakstīja:Eskuuzi mani, bet man gan liekas, ka tur kaut kas nav kartiba ar piekari dotajam auto, ja reiz neardas un jaunas riepas pazud menesa laika...
Ka ari ar 205 platuma riepam pa risem nebutu jameta, kur nu vel ta, ka iebraucot rise uzreiz sametas skersam...
Kurs no jums vispar e36 aizmugures piekare kaut ko ir mainijis? Arejo sarnirbuksi esmu redzejis tada stavokli, ka vinai ir 1cm! brivkustiba. Par kadu vadamibu vel ir runa?
Pēdējais labojis Liss - 17 Aug 2016, 11:10, kopā labots 1 reizi.
Šobrīd ir svaigas 235/40 aizmugurē uz oriģinālajiem Motorsport`iem, ar noregulētu savirzi, nevis ratiem špagatā . Viss ļoti normāli, pa slapju var braukt droši ar atļauto un arī virs atļautā ātruma auto labi sēž uz ceļa. Piekare Kayaba/Bilstein, stock bukses un kaut kādas 40mm pederes.kars rakstīja:Piekrītu, ir braukts ar 245 aizmugurē uz e36, arī neko īpaši nemētā pa risēm.seeingman rakstīja:Eskuuzi mani, bet man gan liekas, ka tur kaut kas nav kartiba ar piekari dotajam auto, ja reiz neardas un jaunas riepas pazud menesa laika...
Ka ari ar 205 platuma riepam pa risem nebutu jameta, kur nu vel ta, ka iebraucot rise uzreiz sametas skersam...
Es ne par konkrēto situāciju, bet vispār un pēc savas pieredzes...seeingman rakstīja:Bildes pec crash paskaties. Kads sagazums? Kads zemais profils?Dj Plosky rakstīja:Man jau liekas, ka ne tik svarīgs ir tas 205 cik zems profils, mazais ET un + kāds sagāzums bonusā...seeingman rakstīja:Eskuuzi mani, bet man gan liekas, ka tur kaut kas nav kartiba ar piekari dotajam auto, ja reiz neardas un jaunas riepas pazud menesa laika...
Ka ari ar 205 platuma riepam pa risem nebutu jameta, kur nu vel ta, ka iebraucot rise uzreiz sametas skersam...
d[-_-]b
skaidrs, ka ar 2mm nav braukšana, bet akvaplanēšana. danunah, tfu tfu tfu, ja vēl sanāk sūdi ar švakām riepām, var arī tikt pie kriminālā
nu, ir skaidrs cik maksās virsbūves darbi, ieskaitot krāsošanu?
nu, ir skaidrs cik maksās virsbūves darbi, ieskaitot krāsošanu?
++++ElvijsR rakstīja:Tos debīlos uzbraucienus pats Dalbi varēji paturët pie sevis. Latvijā brauc pa to pusi un joslu , kur labāks segums un nav bedres.
Neviens jau nav teicis, ka ar jaunām riepām braucu, izņemot priekšējās! Ar piekari viss TIP TOP!seeingman rakstīja:Eskuuzi mani, bet man gan liekas, ka tur kaut kas nav kartiba ar piekari dotajam auto, ja reiz neardas un jaunas riepas pazud menesa laika...
Ka ari ar 205 platuma riepam pa risem nebutu jameta, kur nu vel ta, ka iebraucot rise uzreiz sametas skersam...
Vnk gadījās kā gadījās, un tiem daiļdirsējiem, kas te raksta, izlasiet kārtīgi tekstu ko rakstīju un tad varbūt kko sapratīsiet!
sagāzumu taisīja savirzē, lai labāk turētos trasē un lai purns neslīdētu ārā, bet nu kas bijis tas bijis, mēģināšu tik salabot!Dj Plosky rakstīja:Man jau liekas, ka ne tik svarīgs ir tas 205 cik zems profils, mazais ET un + kāds sagāzums bonusā...seeingman rakstīja:Eskuuzi mani, bet man gan liekas, ka tur kaut kas nav kartiba ar piekari dotajam auto, ja reiz neardas un jaunas riepas pazud menesa laika...
Ka ari ar 205 platuma riepam pa risem nebutu jameta, kur nu vel ta, ka iebraucot rise uzreiz sametas skersam...
Vienkaarsi pieredzes trukums... vecas riepas ar vecu gumiju . Riepas ir vienigais kas tevi savieno ar cela segumu....un ja trukst pieredze ( ko neviens nekad neadziis) tad riepas ir viens no galvenajiem faktoriem lai tu speetu apstaties maksimali isaa bremzesanas celaa un vel ta varetu turpinat un turpinat......
atdzīt pieredzi būtu grūti, jā.Martinsoon rakstīja:Vienkaarsi pieredzes trukums... vecas riepas ar vecu gumiju . Riepas ir vienigais kas tevi savieno ar cela segumu....un ja trukst pieredze ( ko neviens nekad neadziis) tad riepas ir viens no galvenajiem faktoriem lai tu speetu apstaties maksimali isaa bremzesanas celaa un vel ta varetu turpinat un turpinat......
Pietiek spams, čalis taču pats atzina, ka labi nebija braukt ar tādām riepām. (jo vairāk muldēsim, jo lielāka iespēja ka šo visu dzīves mācību izdzēsīs)
Paga, bet kas pa trases regulējumu?
Tu taču zini, ka trases regulējums NAV optimāls ielas regulējums
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Bukses gan ir diezgan ok stāvoklī, vnk stāv uz donora visa pakaļējā piekare ar poly, bet vnk nebiju paspējis uzlikt, tehniski tiešām šim auto viss ir labi, kā jau teicu iepriekš, kā gadījās tā gadījās, savu vainu var novelt uz mani un manāma riepām, bet tajā pašā brīdī tas nebūtu noticis, ja nebūtu tāda situācija kāda bija! :)seeingman rakstīja:Bildes pec crash paskaties. Kads sagazums? Kads zemais profils? Riepas tas ka 2mm tur nav tas galvenais vaininieks, tikai maza dala no visa. Gan jau tilta lielajam buksem ir pizdec un tilts tur ljurinas ka pasam patik.Dj Plosky rakstīja:Man jau liekas, ka ne tik svarīgs ir tas 205 cik zems profils, mazais ET un + kāds sagāzums bonusā...seeingman rakstīja:Eskuuzi mani, bet man gan liekas, ka tur kaut kas nav kartiba ar piekari dotajam auto, ja reiz neardas un jaunas riepas pazud menesa laika...
Ka ari ar 205 platuma riepam pa risem nebutu jameta, kur nu vel ta, ka iebraucot rise uzreiz sametas skersam...
Kurs no jums vispar e36 aizmugures piekare kaut ko ir mainijis? Arejo sarnirbuksi esmu redzejis tada stavokli, ka vinai ir 1cm! brivkustiba. Par kadu vadamibu vel ir runa?
Mani kkā nepis tā krāsošana, jo ir zināmi cilvēki, kas to ļoti labi pieprot, bet jā vairāk, tā metināšana un locīšana, jo tajā jomā melna bilde, bet tā +/- viss skaidrs, anyway paldies tiem kas deva padomu un ja kādam vel ir kāds labs variant, kur ko darīt, tad droši rakstiet, sliktāk jau nebūs! :)australia rakstīja:skaidrs, ka ar 2mm nav braukšana, bet akvaplanēšana. danunah, tfu tfu tfu, ja vēl sanāk sūdi ar švakām riepām, var arī tikt pie kriminālā
nu, ir skaidrs cik maksās virsbūves darbi, ieskaitot krāsošanu?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 11
- chevron_right