E36-Bogdans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right
Inferno rakstīja:Jā, es nekad neesmu braucis ar fleksētām atsperēm un netaisos to darīt. Priekš kam riskēt pašam un apraudēt citus? Esmu redzējis kā nošķiļas cilvēki ar fleksētajām atsperēm vai citiem nabagu risinājumiem un pavelk sev līdzi citus. Neesmu bomzis un varu atļauties nopirkt sēdinātas atsperes, ja gribas auto nolaist zemāk. Bet atsperu fleksētāji mēģina uzlekt augstāk par savu dirsu - it kā zemu auto gribas, bet naudiņas nav, līdz ar to atsperes tiek vienkārši nofleksētas īsākas, aizbildinoties, ka tā viņi tikai pārbauda, vai viņiem vajag koilas vai nē. Tavi vārdi, ka ar tādām brauci pusotru gadu tieši par to arī liecina, jo šaubos, ka tik ilgs laiks ir nepieciešams.EJANSONS rakstīja:jus idioti esat internetu parlasijusies, un dirshat par to ko nezinat, kaut ari liekas ka zinat jo lasijat neta. 80% dirseju kas saka ka flekseetas ir gateris, pat braukusi nav ar tadam. Protams, es nesaku ka tas ir labi, bet iesakumam pat loti labi der, pats nobraukaju kadu pusotru gadu ar fleksetam pirms uzliku koilas, un zinat ko, nebija pat tik traki, labi protams bedru/nelidzenumu/utt absorbacija ir pakalaa, un ja nepgraizi atboinikus tad reizem ir ka ar batutu braukt, bet pa lielam ir pat loti pienemami, ja nevelies uzreiz gruzt piki koilas lai saprastu vai tas ir tas ko velies.
un par svarku runājot, ir tiesi tas pats, ar lsd nekad nebus tada sajuta ka ar 100% ja vien tas blokis nebus ar palielinatu blokesanas procentu. 100% mana uzskata gazsanai ir 10x labaks un uzticamaks neka lsd. ja auto ielai un iekramet reizi nedela tad protams lsd labak. un ne man nav metinatais, braukaju ar lsd jo bija jau uz auto, ja nebutu, sametinatu un aizmirstu. bet jums akstiem un interneta lasitajiem to nesaprast jo jums svarigak pucet autinu pec etiketes un likt updeitus sava topika neka gazt
Runājot par svarku - ikdienas auto tas nahuj nav vajadzīgs.
Un gāzt vajag trasē. Tur arī varat gan reduktorus metināt, gan atsperes fleksēt, gan visus pārējos eksperimentus veikt.
Sen te neko nesmu rakstijis,bet palasot infermo teikto-Tu esi lashara.
Kas tieshi apdraud zagetas atsperes,precizak ar ko??
Tu runaa daudz,bet pa shiem gadiem tevi pashu darbiba nesmu redzejis
Man ari ir bijushas zagetas atsperes un kailas,un pa lielam pohuj,braucu ar smaidu seja.
Par svarku runajot,saliec poly bukses un nejutisi svarku.
Shitie gailji ,oligarhi briziem liek smaidiit par savu primitimismu
Un beigu beigas,tev nav pohuj ar ko un kaa katrs brauc??
Tevi ieraugot,man likas ,ka tev mashinas atslegas vel nevar nemaz dot
Ka zinams,atsperes medz luzt-jautajums,kapec tad to jau standarta ir gruti saprast,ka atspere ir parluzusi un cilveks beauka pat nenojaustdams??
Jaa koilas ir bomba,bet tagad visus saukt par bomzhiem??
Kad nsksmreiz sevis cienoshais mani ieraugi,nosauc par bomzi jo manam e39 ir fleksetas atsperes
Pēdējais labojis cipruss18 - 19 Aug 2015, 17:50, kopā labots 1 reizi.
ar kompatu pa brugji
Es nespriežu pēc internetā izlasītā, es spriežu pēc diezgan plaša paziņu loka pieredzes, kuri arī jutās paši gudrākie un izlēma, ka fleksētas atsperes ir way to go. Ne jau visiem, bet kādai ceturtdaļai pēc tam ir bijušas problēmas dēļ fleksētajām atsperēm, kad vienā līkumā (un ne obligāti šķērē) vienkārši pazūda vadāmība un saķere ar ceļu. Vienreiz arī servisā bija piebraucis kadrs, kuram "pēkšņi bija pazudusi vadāmība un auto palicis tāds jokains". Nu un kā gan savādāk, ja atspere ir izlidojusi no vietas un viņai trūkst 2-3 vai pat vairāk vijumi?EJANSONS rakstīja:atkal spried pec savam interneta izlasitajam gudribam. ka var noskilties del fleksetajam??? riskesana pec sita teksta saprotu ka visticamakais tu esi kartejais kas ir atklausijies fatera gudribas, kur katras izmainas no rupnica paredzeta ir nopietns drauds tev un iedzivotajiem. zinu loti daudzus kas ir fleksejusi, gan pazistami, gan vienkarsi zinami un nekad neesmu dzirdejis ka kads del vinam noskiltos, pat neesmu dzirdejis/redzejis ka atspere no vietas lektu ara. Un es flekseju nevis del ta ka nauda nebija, bet vienkarsi sakumam tas likas pienemams risinajums, neviena vieta nekaunos par to un ari nesaku ka ta ir pilniga huina kautgan ar koilam nevar salidzinat. ludzu izstasti man kaut vienu gadijumu no dzives kur kads ir del fleksetajam noskilies, un kur tiesam ta ir atsperu vaina nevis meginaja kramet, iepisa apmale un vaino fleksetas jo kipa nevareja savaldit autoInferno rakstīja: Jā, es nekad neesmu braucis ar fleksētām atsperēm un netaisos to darīt. Priekš kam riskēt pašam un apraudēt citus? Esmu redzējis kā nošķiļas cilvēki ar fleksētajām atsperēm vai citiem nabagu risinājumiem un pavelk sev līdzi citus. Neesmu bomzis un varu atļauties nopirkt sēdinātas atsperes, ja gribas auto nolaist zemāk. Bet atsperu fleksētāji mēģina uzlekt augstāk par savu dirsu - it kā zemu auto gribas, bet naudiņas nav, līdz ar to atsperes tiek vienkārši nofleksētas īsākas, aizbildinoties, ka tā viņi tikai pārbauda, vai viņiem vajag koilas vai nē. Tavi vārdi, ka ar tādām brauci pusotru gadu tieši par to arī liecina, jo šaubos, ka tik ilgs laiks ir nepieciešams.
Runājot par svarku - ikdienas auto tas nahuj nav vajadzīgs.
Un gāzt vajag trasē. Tur arī varat gan reduktorus metināt, gan atsperes fleksēt, gan visus pārējos eksperimentus veikt.
un trase ari tiek gazts, bet sita sludinasana ka iela nav kramesanai ir apriebusies, reali ja esmu diezgan 100% parliecinats par savam spejam un ja ir tukss likums prieksa bez auto un gajejiem celaa vai malaa, kada tev starpiba ka es ielieku skersam?? tev tikai labak, varesi kartejo video uznemt un delfi reportierii ielikt
un tu plevskovskij tas 150e koilas vari pakala sev iestumt, jo vinas ir mesls. tjipa domajat ka uzliekat savas ta koilinas un esat parakie vechi ar super piekari kas neko neapdraud?? drizak lielaka iespeja ka ta kinas koila kada bedre parluzis neka kautkas notiks ar oem ami un nogrieztu atsperi.
Un saki ko gribi, ielas tomēr nav krāmēšanai. Visi vienmēr jūtas baigi pašpārliecinātie, ka viņi taču visu prot un ir paši gudrākie, nekas taču nenotiks, bet nu būsim reāli - pa laikam taču kāds slīpētājs nošķiļas, vai ne? Par laimi, visbiežāk cieš tikai auto, nedaudz retāk, bet gadās, ka cieš arī citi auto un citi cilvēki.
P.S. Neko nefilmēju un delfos nelieku, bet nesen bija viens gadījums, kad viens šitāds slīpētājs gandrīz man virsū uzlidoja. Protams, katru dienu tā negadās, bet tas nav nekāds attaisnojums, ka to drīkst darīt un tas ir baigi fooorši.
Ai ai ai, cipruss, cik sekli...Tu tiešām šito visu domā nopietni!? Pamācies piekares uzbūvi, ko dara atspere un ko dara amortizātori, tad varbūt sapratīsi, ka lašara esi Tu pats. Kamon, gandrīz viss forums Tevi uzskata par klaunu, jo nevari atļauties kaut vienreiz nopirkt normālu auto, tikai no viena sapuvuša lūžņa pārsēdies uz citu, un tagad pēkšņi lašaras ir visi pārējie, kuriem pietiek naudas nopirkt koilas vai sēdinātas atsperes? Nevajag tā cepties, varbūt kādu dienu arī Tu būsi spējīgs atļauties sēdinātās!cipruss18 rakstīja:Inferno rakstīja:Jā, es nekad neesmu braucis ar fleksētām atsperēm un netaisos to darīt. Priekš kam riskēt pašam un apraudēt citus? Esmu redzējis kā nošķiļas cilvēki ar fleksētajām atsperēm vai citiem nabagu risinājumiem un pavelk sev līdzi citus. Neesmu bomzis un varu atļauties nopirkt sēdinātas atsperes, ja gribas auto nolaist zemāk. Bet atsperu fleksētāji mēģina uzlekt augstāk par savu dirsu - it kā zemu auto gribas, bet naudiņas nav, līdz ar to atsperes tiek vienkārši nofleksētas īsākas, aizbildinoties, ka tā viņi tikai pārbauda, vai viņiem vajag koilas vai nē. Tavi vārdi, ka ar tādām brauci pusotru gadu tieši par to arī liecina, jo šaubos, ka tik ilgs laiks ir nepieciešams.EJANSONS rakstīja:jus idioti esat internetu parlasijusies, un dirshat par to ko nezinat, kaut ari liekas ka zinat jo lasijat neta. 80% dirseju kas saka ka flekseetas ir gateris, pat braukusi nav ar tadam. Protams, es nesaku ka tas ir labi, bet iesakumam pat loti labi der, pats nobraukaju kadu pusotru gadu ar fleksetam pirms uzliku koilas, un zinat ko, nebija pat tik traki, labi protams bedru/nelidzenumu/utt absorbacija ir pakalaa, un ja nepgraizi atboinikus tad reizem ir ka ar batutu braukt, bet pa lielam ir pat loti pienemami, ja nevelies uzreiz gruzt piki koilas lai saprastu vai tas ir tas ko velies.
un par svarku runājot, ir tiesi tas pats, ar lsd nekad nebus tada sajuta ka ar 100% ja vien tas blokis nebus ar palielinatu blokesanas procentu. 100% mana uzskata gazsanai ir 10x labaks un uzticamaks neka lsd. ja auto ielai un iekramet reizi nedela tad protams lsd labak. un ne man nav metinatais, braukaju ar lsd jo bija jau uz auto, ja nebutu, sametinatu un aizmirstu. bet jums akstiem un interneta lasitajiem to nesaprast jo jums svarigak pucet autinu pec etiketes un likt updeitus sava topika neka gazt
Runājot par svarku - ikdienas auto tas nahuj nav vajadzīgs.
Un gāzt vajag trasē. Tur arī varat gan reduktorus metināt, gan atsperes fleksēt, gan visus pārējos eksperimentus veikt.
Sen te neko nesmu rakstijis,bet palasot infermo teikto-Tu esi lashara.
Kas tieshi apdraud zagetas atsperes,precizak ar ko??
Tu runaa daudz,bet pa shiem gadiem tevi pashu darbiba nesmu redzejis
Man ari ir bijushas zagetas atsperes un kailas,un pa lielam pohuj,braucu ar smaidu seja.
Par svarku runajot,saliec poly bukses un nejutisi svarku.
Shitie gailji ,oligarhi briziem liek smaidiit par savu primitimismu
Un beigu beigas,tev nav pohuj ar ko un kaa katrs brauc??
Tevi ieraugot,man likas ,ka tev mashinas atslegas vel nevar nemaz dot
Paldies, pakaļā negribu neko bāzt, bet Tu droši pamēģini!EJANSONS rakstīja: un tu plevskovskij tas 150e koilas vari pakala sev iestumt, jo vinas ir mesls. tjipa domajat ka uzliekat savas ta koilinas un esat parakie vechi ar super piekari kas neko neapdraud?? drizak lielaka iespeja ka ta kinas koila kada bedre parluzis neka kautkas notiks ar oem ami un nogrieztu atsperi.
Kā Tu vari teikt ka jauna koila ir mēsls (vienalga, lētāka,dārgāka), bet kombinēt fleksētu atsperi ar lietotu izdrāztu ami ir safe variants?
P.S. Te man šķiet ļoti liela daļa brauc ar china koilām, bet tas tā...
SAVAGES CREW
Kāds vispār ir pamatojums fleksēt atsperes? Finansiāls?
Es atvainojos par piekakasanu,bet nu paradi savu kasti
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ar kompatu pa brugji
Personīgi es arī braucu ar lētajām koilām,un par viņām nesūdzos. Nepērku,jo nav lieki 500eur,ko iešķilt koilām,bet nu labāk ir nekā ar fleksi atsperēs. Runājot par nolūzšanu tik pat labi var nopirkt koilas par tiem pašiem 500eur un ātrāk nojāsies nekā manas lētās koilas.cipruss18 rakstīja:Es atvainojos par piekakasanu,bet nu paradi savu kasti
SULAS PAKU PAVELNIEKS
varu teikt tapēc ka esmu braucis ar jaunām TA koilām un pašlaik ripinos ar lietotām bilstein koilām un uzmini nu, diena pret nakti. un es neteicu ka fleksētās ir megasafe un koilas nē, vienkārši ja iet runa ka kkas var notikt ar fleksētajām, tad tikpat liela iespēja ir ka kautkas var notikt ar ķīnā ražotu amortizaciju budžeta variantā. starpcitu ja ņem konteineri ar TA koilām, tad cena par 1kpl bija ja nemaldos zem 20eur, varbūt nedaudz samelošu par cenu,bet viņa bija ļoti ļoti smieklīga, takā spried pats par kvalitāti.Pleskovskii rakstīja:Paldies, pakaļā negribu neko bāzt, bet Tu droši pamēģini!EJANSONS rakstīja: un tu plevskovskij tas 150e koilas vari pakala sev iestumt, jo vinas ir mesls. tjipa domajat ka uzliekat savas ta koilinas un esat parakie vechi ar super piekari kas neko neapdraud?? drizak lielaka iespeja ka ta kinas koila kada bedre parluzis neka kautkas notiks ar oem ami un nogrieztu atsperi.
Kā Tu vari teikt ka jauna koila ir mēsls (vienalga, lētāka,dārgāka), bet kombinēt fleksētu atsperi ar lietotu izdrāztu ami ir safe variants?
P.S. Te man šķiet ļoti liela daļa brauc ar china koilām, bet tas tā...
Ķīniešu koilas arī nav nekāds super variants, bet nu jauns ir jauns. Tas jebkurā gadījumā būs labāk par to pašu 20 gadus veco, nofleksēto atsperi un pussprāgušo ami.
Gan jau pērkot konteineru ar dārgajām koilām, tur pašizmaksa arī nebūt nav tik liela
Visiem e36, kas man bijuši, visiem esmu fleksējis atsperes, nejau tāpēc, ka nevarētu sagrabināt kapeiku TA mēsliem, bet vnk neredzu jēgu tam. Jā e36 lietoju spīdzināšanai, nekādas atsperes arī nav lekušas ārā, vai kādas citas kļūdas dēļ taisītas atmaskas ''atsperu'' vainošanai.
Sākumā braucu ar lsd, pēctam samainiju pret svarku, jo apnika nesabloķētie līkumi. Un kas tur tāds?
Smieklīgi liekas tas, ka par pilnīgu hujņu uztaisīts tāds skandāls, ka viens cilvēks ielicis auto ar fleksētām atsperēm un metinātu reduktoru. Tākā 90% 325 un 328 īpašniekiem nebūtu elektrods ielaists diferā.
No malas skatoties izskatās, ka šajā forumā valda uzskats: Ja tev nav izlaizīta 20-25gadus veca žurka(jeb max pirms 2gadiem pārkrāsota), seši cilindri, lsd vai parastais atvērtais diffs, protuning paka, digitālā klima, 18pogas vecā datorā un citas nevajadzīgas ekstras, tad tavs auto ir gatera edišens. Bet ja tas viss ir, tad var tirgot arī divlitrīgu unversālu pa piecām pakām.
Inferno šķiet ka ir kārtējais e36 īpašnieks, kas ar savu auto tik e36 pasākumos no stajankas iznāk ar 1 robu šķērsām un ar pirkstiem gaisā, jo zem auto stāv lsd
Sākumā braucu ar lsd, pēctam samainiju pret svarku, jo apnika nesabloķētie līkumi. Un kas tur tāds?
Smieklīgi liekas tas, ka par pilnīgu hujņu uztaisīts tāds skandāls, ka viens cilvēks ielicis auto ar fleksētām atsperēm un metinātu reduktoru. Tākā 90% 325 un 328 īpašniekiem nebūtu elektrods ielaists diferā.
No malas skatoties izskatās, ka šajā forumā valda uzskats: Ja tev nav izlaizīta 20-25gadus veca žurka(jeb max pirms 2gadiem pārkrāsota), seši cilindri, lsd vai parastais atvērtais diffs, protuning paka, digitālā klima, 18pogas vecā datorā un citas nevajadzīgas ekstras, tad tavs auto ir gatera edišens. Bet ja tas viss ir, tad var tirgot arī divlitrīgu unversālu pa piecām pakām.
Inferno šķiet ka ir kārtējais e36 īpašnieks, kas ar savu auto tik e36 pasākumos no stajankas iznāk ar 1 robu šķērsām un ar pirkstiem gaisā, jo zem auto stāv lsd
Par šī foruma uzskatiem tev pilnīgi piekrītu.fishers rakstīja:Visiem e36, kas man bijuši, visiem esmu fleksējis atsperes, nejau tāpēc, ka nevarētu sagrabināt kapeiku TA mēsliem, bet vnk neredzu jēgu tam. Jā e36 lietoju spīdzināšanai, nekādas atsperes arī nav lekušas ārā, vai kādas citas kļūdas dēļ taisītas atmaskas ''atsperu'' vainošanai.
Sākumā braucu ar lsd, pēctam samainiju pret svarku, jo apnika nesabloķētie līkumi. Un kas tur tāds?
Smieklīgi liekas tas, ka par pilnīgu hujņu uztaisīts tāds skandāls, ka viens cilvēks ielicis auto ar fleksētām atsperēm un metinātu reduktoru. Tākā 90% 325 un 328 īpašniekiem nebūtu elektrods ielaists diferā.
No malas skatoties izskatās, ka šajā forumā valda uzskats: Ja tev nav izlaizīta 20-25gadus veca žurka(jeb max pirms 2gadiem pārkrāsota), seši cilindri, lsd vai parastais atvērtais diffs, protuning paka, digitālā klima, 18pogas vecā datorā un citas nevajadzīgas ekstras, tad tavs auto ir gatera edišens. Bet ja tas viss ir, tad var tirgot arī divlitrīgu unversālu pa piecām pakām.
Inferno šķiet ka ir kārtējais e36 īpašnieks, kas ar savu auto tik e36 pasākumos no stajankas iznāk ar 1 robu šķērsām un ar pirkstiem gaisā, jo zem auto stāv lsd
Bet par tiem lsd un citiem sūdiem, ko jūs visi dariet, un ķēmojaties uz ielām, uz koplietojamiem ceļiem, man ir kas cits sakāms, respektīvi, ja jūs to gribiet darīt, dariet to trasē ar atsevišķu auto, savādāk tas ir gan smieklīgi, gan nožēlojami, ka te gar veikalu drifto čaļi ar bērna sēdeklīti aizmugurē.
Jā, ar daily car staipa krānu par prieku citiem tādiem pašiem lokiem, tad vakarā ienāk šeit un umņičī, cik kruti un gudri, jo vēl pusaudža vecums nav pārvarēts.
Man šeit patiktu ienākt un palasīt par vienkāršām lietām, ikdienišķām, ar kurām ir jāsastopas katram. Bet tā vietā man jālasa par stanceriem, style5, drifteriem, poly buksēm, un citām kakām, kas ikdienas braukšanai nakuj nav vajadzīgs.
Nezinu kā citi pilsētā trako, bet visi man pazīstamie nedara to, ja ir kādi gājēji vai daudz auto. Dara to, apdomājot un nepārvērtējot savas spējas.
Ikdienai manuprāt e36 ir diezgan sūdīgs, nav komforta nekāda arī uz mega augstiem baloniem, neekonomisks, ja vien neuzliek veiksminieku degvielu. Uz to vel varētu piemiegt aci, ja ir vsmaz 2.5, ar kuru var kkur ielikt slīpi.
Ikdienai manuprāt e36 ir diezgan sūdīgs, nav komforta nekāda arī uz mega augstiem baloniem, neekonomisks, ja vien neuzliek veiksminieku degvielu. Uz to vel varētu piemiegt aci, ja ir vsmaz 2.5, ar kuru var kkur ielikt slīpi.
Atkal, galvenais jau slīpi kaut kur ielikt ar ikdienas auto, un kārtējais šī foruma bauslis, ''vismaz 2.5'', pats neesi labāks par tiem, ko noliki.fishers rakstīja:Nezinu kā citi pilsētā trako, bet visi man pazīstamie nedara to, ja ir kādi gājēji vai daudz auto. Dara to, apdomājot un nepārvērtējot savas spējas.
Ikdienai manuprāt e36 ir diezgan sūdīgs, nav komforta nekāda arī uz mega augstiem baloniem, neekonomisks, ja vien neuzliek veiksminieku degvielu. Uz to vel varētu piemiegt aci, ja ir vsmaz 2.5, ar kuru var kkur ielikt slīpi.
Ir komforts, ja neņem pliku žurku, bet gan ar daudz maz labu salonu, kondicionieri u.t.t, ar komplektāciju kā e46.
Piekritīšu, labāk nefleksēt atsperes un braukāt ar stock džipu nekā kratīties ar lauku atsperēm!laicaans rakstīja:Personīgi es arī braucu ar lētajām koilām,un par viņām nesūdzos. Nepērku,jo nav lieki 500eur,ko iešķilt koilām,bet nu labāk ir nekā ar fleksi atsperēs. Runājot par nolūzšanu tik pat labi var nopirkt koilas par tiem pašiem 500eur un ātrāk nojāsies nekā manas lētās koilas.cipruss18 rakstīja:Es atvainojos par piekakasanu,bet nu paradi savu kasti
Es jau otro dienu lasu un smejos. Fleksētās atperes, es pats personīgi nobraucu pagāšo pus sezonu driftā ar fleksētajām, problemu nebija, zinu vismaz kādus 5cilv kam ir fleksētās, pilnīgi neviens nesūdzas un es pat neesmu visā savā dzīves laikā dzirdējis ka kādam izlektu atspere. Jūs laikam e36 uzskatat par pasaules labāko auto, skatoties ko Alpine raksta. Komforts? Ekonomija? Mani uzskati ka ir divu veidu cilvēki kuri izmanto e36 kuzava Bmw pie mums Latvijā vai nu tie ir jaunieši kuri cenas dēļ nopērk e36, jo tā ir savā cenu kategorijā samērā labas kval mašīna un piedevām jauniešu vidū stilīga un ar to var pārvietoties ikdienā, otra cilvēku kategorija, kas nopērk e36 laušanai, ziemas priekiem, trasei. Nevienu no šīm kategorijām nevar nosodīt, jo katram ir savs un katrs dzīvo savu dzīvi un dara ko grib, bet nestāstiet man lūdzu to, ka labrātāk nebraukt ar e90 vai f30 kā ikdienas auto. Kāpēc teicu, ka pie mums LV ir tikai divu kategoriju cilvēki kas pārvietojas ar e36? (protams ir arī tiešām procentuāli maz kas ir atsevišķa cilvēku grupa) Jo ārvalstīs Bavārijā, Anglijā u.c ir vēl citas kategorijas cilvēki, kas patiešām ciena un mīl vecus transportlīdzeķļus, viņī kopj un saudzē tos, noslauka katru puteklīti un konservē auto, lai tas būtu perfekts, lai nebūtu prieks ne tikai īpašniekam, bet arī citiem uz to skatīties, jo ārvalstīs ir arī viens pluss kas palīdz uzturēt auto tiešām ideālā kārtība. Tie ir ceļi, kas ir nesalīdzināmi ar LV.. Bet ko nu par to.
Es gribētu teikt to, ka šis temats tiešām būtu jānoslēdz Bogdana e36 topikā, nav smuki.
Es gribētu teikt to, ka šis temats tiešām būtu jānoslēdz Bogdana e36 topikā, nav smuki.
Tak viens želejnieks hvz kā bija pamanījies braucot noķert atsperi riepā un tad nāca forumā ar putām uz lūpām bļaut, ka tā nedrīkst darīt. Esmu vairākiem auto ilgtermiņā ar fleksi atsperēs braukājsi un nekad nav bijušas problēmas.
Long story short - lohiem lohu problēmas, Matīss tikko visu pareizi pastāstīja.
Fleksis atsperēs par gateri kļūst tad, kad ir nofleksēts tik daudz, ka auto jau sēž uz "atboiņikiem" un tu piderasī pa visu ceļu kā punķis uz drāts. :)
Long story short - lohiem lohu problēmas, Matīss tikko visu pareizi pastāstīja.
Fleksis atsperēs par gateri kļūst tad, kad ir nofleksēts tik daudz, ka auto jau sēž uz "atboiņikiem" un tu piderasī pa visu ceļu kā punķis uz drāts. :)
Aerodinamika=ekonomijaInferno rakstīja:Kāds vispār ir pamatojums fleksēt atsperes? Finansiāls?
A ja nopietni,esmu visiem saviem auto fleksējis atsperes,un nonācu pie secinājuma,ka tā man patīk vislabāk,esmu braucis ar sēdinātajām,nu nafig,ar tik cietu kasti es toč braukt negribu ,labāk nogriežu un ikdienai pietiek,nav purns gaisā un ir ok braukšana,neredzu nekādus laukus un gateri.
Tatad tauta, es neesmu e36 entuziasts, bet auto prieks manis ir gasanas aparats, kadu dienu varbut bus tas koilas.
Bet piekrietu daudziem cilvekiem un beidzat dirst.
e36 ir mans ikdienas auto un naudu es guldu sava otra auto SL500 AMG 1992 gada.
Saistiba ar Lsd, pareizi teica gribi gazt un zini kas ir 100% blokis, way to go.
Labi domas atskirsies utt, bet man reali vienalga par to, neuztveru Jus nopietni.
Labi ka vel ir daudz cilveku kas saprot to visu.
Bet piekrietu daudziem cilvekiem un beidzat dirst.
e36 ir mans ikdienas auto un naudu es guldu sava otra auto SL500 AMG 1992 gada.
Saistiba ar Lsd, pareizi teica gribi gazt un zini kas ir 100% blokis, way to go.
Labi domas atskirsies utt, bet man reali vienalga par to, neuztveru Jus nopietni.
Labi ka vel ir daudz cilveku kas saprot to visu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right