Raitika kupeja VR-#07
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
moldingus tomēr izdevās salikt? kad gāzēsim?
Pats ar to nopietni ńemos un pelnu maizi samērā nesen, ilgu gadu pieredze nevienmēr nozīmē ka cilvēks ir pro , jo īpaši vecie banāni kuri izborējot degkameru lielāku, pasaka ka tagad tilpums lielāks ies ahuennākhe9600 rakstīja:Ja uzliekot citas sprauslas, uzreiz krasi dabū citu afr, tad cēlonis jāmeklē citur. Gan m3.3.1, gan ms41 ļoti labi maina atvēruma ms pēc vajadzības, ja ar pārējo vadību viss ok. Nav tām sprauslām tik traki liela ražības atšķirība, lai adaptācijas saietu dēlī nespējot pieregulēt
Par "pielekšanu" postus augstāk, uzbrauciens galīgi nevietā, tie puikas ar strokeriem brauca jau tad, kad 90% jūs vēl pamatenē mācījāties. oh:
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Ir redzēti dafiga būvēto strokeru, 90% no tiem ir nezinu ar kādu ideju būvēti, jeb dirsā darbs un materiāli.
Kaut vai ńemsim piemēru tos, kuri krūtīs sit un kliedz ka VANOS ir sūds un tikai lūzt
Pēdējais labojis -AF- - 03 Dec 2016, 19:43, kopā labots 1 reizi.
Parādi izdrukuRubiins rakstīja:Sprauslas nav obligāti jāmaina, viņas spēj nobarot ~250hp motoru, par piemēru var minēt kaut vai Ēvalda Alpinu.
Vai arī beidz pufaiku biksēs stūkēt
P.s un beidz stāstīt pekstińus , motronics pieregulēsies labi ja par pāris aizdedzes grādiem, vińam stockā lambda diži daudz neko nepalīdz degmaisījuma regulēšanai, tam ir Mafs
Ir redzēt kurizējot pa Rēzekni.
AF, tas ir kopums. MAF rāda ieplūstošo gaisa masu, zonde saprot, cik gaiss paliek pāri izplūdes gāzes. Tas nav dīzelis, kur pis visu laiku max gaisu un degvielu tikai liesina. Benzīnam ir tik un tik gaisa, vajag tik un tik degvielas. Sensori neregulē neko. No sensoriem tiek ievākts info - maf, iaf, zonde un no tā visa izrietot tiek arī saprasts, cik daudz vajag. UN, ja kādā galā ir nesapašana, aka ienāk tik, tiek padots tik, bet paliek pāri pārāk daudz, tur sāk strādāt adaptācīja.
Tā adaptācija motronicam ir tāda pati kā vemsam -aka gandrīz necik, ja salīkdzina ar to pašu siemense
Un kā bosch tā siemense var loti labi iztikt arī bez zondēm ja ir nosacījums , ka degvielas kvalitāte stipri neatškiras
Un kā bosch tā siemense var loti labi iztikt arī bez zondēm ja ir nosacījums , ka degvielas kvalitāte stipri neatškiras
Af, beidz visus noniecināt, atkārtošos, puikas bazaru zin un tie auto tiešām iet.
Ja noliksi blakus paša sabūvētu no a-z m50 atmosfēru, kas noskries raita e30 (btw Artūrs arī regulēja), tad varbūt varēsi citus par lohiem saukt
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
Ja noliksi blakus paša sabūvētu no a-z m50 atmosfēru, kas noskries raita e30 (btw Artūrs arī regulēja), tad varbūt varēsi citus par lohiem saukt
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Es nesaucu par lohiem nevienu, vnk te jums sniegā zīmēti fakti , tamdēļ prasu izdruku vismaz
neviens neko sniegā nezīmē, sākās bļaušana, ka stock sprauslas nekam neder un ir cēlonis liesajam visam, kas ir mazliet virs stock
rubīna minētais ēvalda auto - stock alpina 3.0 ar 250zs un m3.3.1 (stock alpinas) vadību (un "zaļās" sprauslas to visu spēj mierīgi piebarot)
par manis minēto raita dzinēju - pirms pāris gadiem ar greizu stock izplūdi un s52 sadalenēm 280zs, tagad domāju ir labi vien pāri 300 autoram, sorry par offtopic
rubīna minētais ēvalda auto - stock alpina 3.0 ar 250zs un m3.3.1 (stock alpinas) vadību (un "zaļās" sprauslas to visu spēj mierīgi piebarot)
par manis minēto raita dzinēju - pirms pāris gadiem ar greizu stock izplūdi un s52 sadalenēm 280zs, tagad domāju ir labi vien pāri 300 autoram, sorry par offtopic
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Cipari smuki, bet līkne nav no tām labākajām - kas tas par ievērojamo kritumu uz 5000rpm? Visdrīzāk sprauslas tas nav , tas gan, bet tomēr bāzt sejā šitādu izdruku ar zemtekstu ka viss afigenna gan nevajadzētu
Par griezes līkni nerunāsim
Lab, es pametu šo strīdu, Jūs esat daudz gudrāki :)
Par griezes līkni nerunāsim
Lab, es pametu šo strīdu, Jūs esat daudz gudrāki :)
Voot ar izdruku jau kkas nopietnaaks.
Bet jaa kamer te vakar jus saldi diskutejat , nopisu lidlaukaa bamperu :(
Bet jaa kamer te vakar jus saldi diskutejat , nopisu lidlaukaa bamperu :(
Tirgoju Jaunas rezerves daljas, ļoti labām cenām. (Elljas , filtri , akumulatori , piekare, amortizacija , dzinej daljas...) Raksti vai zvani 28322293!
Raiti, ir viens M moldings spārnam, īsti neatceros kura puse, bet šķiet ka kreisais, ja nu kas dod ziņu
Buferu nopirku jau no Protuning , gribeju oem likt virsu , bet pardomaju, jo daži labi tadus ciparus sazime ,ka raudat gribas.
Tirgoju Jaunas rezerves daljas, ļoti labām cenām. (Elljas , filtri , akumulatori , piekare, amortizacija , dzinej daljas...) Raksti vai zvani 28322293!
vecais metams ārā vai kā?Raitoss rakstīja:Buferu nopirku jau no Protuning , gribeju oem likt virsu , bet pardomaju, jo daži labi tadus ciparus sazime ,ka raudat gribas.
hvz, neviens baigi nesūdzas par taiwanas m bamperi, tik tas, ka plastmasa nav tik elastīga kā oem, bet pisāgu pa kupenu arī oem neizturētu.
Bampers 25 gabalos saškjiida.
Lawwr - tas gan , 70% točna brauka ar tiem taiwaniešu buferiem.
Lawwr - tas gan , 70% točna brauka ar tiem taiwaniešu buferiem.
Tirgoju Jaunas rezerves daljas, ļoti labām cenām. (Elljas , filtri , akumulatori , piekare, amortizacija , dzinej daljas...) Raksti vai zvani 28322293!
Čau , kadu laicinju nekas netika rakstits , kkas ir mainijies uz labako pusi , bet nekas īpaš .
Tā nu vo nomainiju bamperi plus saliku sev stiligakas miglas(atlika sagaidit siltaku laiku nokrasosu to pareizā krāsā , tgd peleks )
Panelim saliku hrometus rinkjus :P
Samainiju reduktoru no 3.73 lsd uz 3.23 open , tizli skan , gribeju garaaku , bet nebij lsd tirgosana , atlika likt openu... lidz pavasarim cerams atradiisu lsd ar pareizo attiecibu.
Samainiju stūri uz mtech 3
Beidzot ieliku Hidru, taa lai ziema papraktizeties un ir jutraak
Samainiju prieksejos gultnjus , ar visam disku bremzem.
Paldies°, protams druganiem par palidzibu !!
Te apmeram štukoju kur likt... Veidojam pamatni uz ka turesies hidra. Caurules izvedam caur panelja apakšu lidz pedaljiem tur izurbam caurumu , un tad izvilkam lidz abs blokam , kur tika viss savienots. Ar tadu mērkji, lai uz TA varu nonjemt pašu hidru nenjemot nost bremzu trubinjas ,jo apkša zem masinas nekas nav darits tikai pie abs bloka. Te iznaakums
Tā nu vo nomainiju bamperi plus saliku sev stiligakas miglas(atlika sagaidit siltaku laiku nokrasosu to pareizā krāsā , tgd peleks )
Panelim saliku hrometus rinkjus :P
Samainiju reduktoru no 3.73 lsd uz 3.23 open , tizli skan , gribeju garaaku , bet nebij lsd tirgosana , atlika likt openu... lidz pavasarim cerams atradiisu lsd ar pareizo attiecibu.
Samainiju stūri uz mtech 3
Beidzot ieliku Hidru, taa lai ziema papraktizeties un ir jutraak
Samainiju prieksejos gultnjus , ar visam disku bremzem.
Paldies°, protams druganiem par palidzibu !!
Te apmeram štukoju kur likt... Veidojam pamatni uz ka turesies hidra. Caurules izvedam caur panelja apakšu lidz pedaljiem tur izurbam caurumu , un tad izvilkam lidz abs blokam , kur tika viss savienots. Ar tadu mērkji, lai uz TA varu nonjemt pašu hidru nenjemot nost bremzu trubinjas ,jo apkša zem masinas nekas nav darits tikai pie abs bloka. Te iznaakums
Pēdējais labojis Raitoss - 07 Feb 2017, 16:51, kopā labots 1 reizi.
Tirgoju Jaunas rezerves daljas, ļoti labām cenām. (Elljas , filtri , akumulatori , piekare, amortizacija , dzinej daljas...) Raksti vai zvani 28322293!
nebija vienkāršāk pārlikt reduktora attiecību, nevis meklēt vēl papildus citu lsd?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right