Rolands un 2.8
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 28
- chevron_right
Liels Paldies
Nu no vienas puses stulbi, ka nepaklausīji un tomēr paķēri to tačku pa dārgo..
No otras - galvenais ir nopirkt kko, kas pašam patīk. Un ja patīk, tad viss ir gerai.
Ja iztēlojās, ka auto ir pirkts pa kādiem 1500lvl, tad var teikt, ka ir forši.! Galvenais ārpusi sakopt un novākt lauku tjūnera pēdas (spārni, pakaļējās lampas, izpūtējs, alpina bļambas) tad jau arī viss būs forši.
To, vai kārba ir ZF vai Getrag, principā sajust nevar.
Vari sajust kulises stāvokli, eļļas līmeni un kvalitāti, sinhroniozātoru stāvokli utt.
Bet godīgi sakot, kamēr viņa nenobirst ir +/- vienalga, imho.
Par bloķi - cik zinu īpašnieku, viņš diez vai būs tāds, kas kko censtos sadirst.. Ja ir rakstīts, ka ir bloķis, tad arī jābūt.! Pārbaudīt var pavisam vienkārši - pacel pakaļu gaisā un pagriez ratus. Ja katrs griežās savā virzienā, bloķa nav, bet ja abi vienā - ir. Vai arī noliec vienu ratu uz slidena seguma, otru - uz sausa asfalta. Ar bloķi spolēs abi, bez bloķa - tas, kas ir uz slidenākā seguma spolēsies, bet tas, kas ir uz sausā - stāvēs mierā. Vai arī pamēģini uzgriezt sauli. Ja mašīna forši apmetās ap savu asi un griežās kā vilciņš mazos apļos, tad bloķis ir. Ja tupi spolējās līkumā iekšējais ritenis, slīd ārā purns, metās banāni utt, tad nav. Utt.
No otras - galvenais ir nopirkt kko, kas pašam patīk. Un ja patīk, tad viss ir gerai.
Ja iztēlojās, ka auto ir pirkts pa kādiem 1500lvl, tad var teikt, ka ir forši.! Galvenais ārpusi sakopt un novākt lauku tjūnera pēdas (spārni, pakaļējās lampas, izpūtējs, alpina bļambas) tad jau arī viss būs forši.
To, vai kārba ir ZF vai Getrag, principā sajust nevar.
Vari sajust kulises stāvokli, eļļas līmeni un kvalitāti, sinhroniozātoru stāvokli utt.
Bet godīgi sakot, kamēr viņa nenobirst ir +/- vienalga, imho.
Par bloķi - cik zinu īpašnieku, viņš diez vai būs tāds, kas kko censtos sadirst.. Ja ir rakstīts, ka ir bloķis, tad arī jābūt.! Pārbaudīt var pavisam vienkārši - pacel pakaļu gaisā un pagriez ratus. Ja katrs griežās savā virzienā, bloķa nav, bet ja abi vienā - ir. Vai arī noliec vienu ratu uz slidena seguma, otru - uz sausa asfalta. Ar bloķi spolēs abi, bez bloķa - tas, kas ir uz slidenākā seguma spolēsies, bet tas, kas ir uz sausā - stāvēs mierā. Vai arī pamēģini uzgriezt sauli. Ja mašīna forši apmetās ap savu asi un griežās kā vilciņš mazos apļos, tad bloķis ir. Ja tupi spolējās līkumā iekšējais ritenis, slīd ārā purns, metās banāni utt, tad nav. Utt.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Paldies par ieteikumiem,viens no labākajiem komentāriem
Es ar domāju par pakaļējām lampām,tik nezinu,kādas piestāvētu?! :) Un runājot par spārniem,sākumā vjg piemeklēt vietā jaunus
Kāda vaina izputējam? :)
Es ar domāju par pakaļējām lampām,tik nezinu,kādas piestāvētu?! :) Un runājot par spārniem,sākumā vjg piemeklēt vietā jaunus
Kāda vaina izputējam? :)
otru ratu tapat vajadzēs turēt lai zinātu vai ir bloķis . man nav bloķa bet grižas abi a otrs diezgan stingri jatur lai negriztuPar bloķi - vienkārši - pacel pakaļu gaisā un pagriez ratus. Ja katrs griežās savā virzienā, bloķa nav, bet ja abi vienā - ir
viss vienkāršāk man liekas Burnouts uz asfalta un būs vis skaidrs
Rolands rakstīja:Paldies par ieteikumiem,viens no labākajiem komentāriem
Es ar domāju par pakaļējām lampām,tik nezinu,kādas piestāvētu?! :) Un runājot par spārniem,sākumā vjg piemeklēt vietā jaunus
Kāda vaina izputējam? :)
Vainas varbuut nav nekaadas, vinsh vienkaarshi nav paaraak pievilciigs.
Rolands rakstīja:Paldies par ieteikumiem,viens no labākajiem komentāriem
Es ar domāju par pakaļējām lampām,tik nezinu,kādas piestāvētu?! :) Un runājot par spārniem,sākumā vjg piemeklēt vietā jaunus
Kāda vaina izputējam? :)
Manuprāt, e36 piestāv tikai 2,5 varianti lampām:
1. standarta oriģinālās aizm. lampas ar balto pagriezienu (pie šīs krāsas manuprāt vislabāk)
2. standarta oriģinālās aizm. lampas ar rižo pagriezienu (forši izskatās pie atsevišķiem krāsu toņiem)
2,5. standarta oriģinālās aizm. lampas ar tonētu sarkanu pagriezienu un atpakaļgaitu (ļoti reti kam piestāv, bet ir daži, kam izskatās megalabi)
Tas protams ir mans personīgais viedoklis. :)
Bet iesaku sameklēt parastās, oriģinālās lampas ar balto pagriezienu!
Arī izpūtējs imho e36 labāk izskatās ar 2 apaļiem galiem.. Tā gan nav mirstamvaina, jo arī šai te trubai nav ne vainas, bet laika gaitā var padomāt par kkādu foršāku izplūdi. Un personīgi man, arī tā skaņa ne pārāk patīk. Vismaz dzīvē, cik dzirdēts. :)
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Nē nu es to domāju tāda ziņā, ka bez bloķa viņiem būtu jāgriežās katram savā virzienā. Tb viens griežās tā, kā auto brauktu uz priekšu, bet otrs - atpakaļ. Savukārt, ja bloķis ir, abi rati griežas vienādi..Anderss rakstīja:otru ratu tapat vajadzēs turēt lai zinātu vai ir bloķis . man nav bloķa bet grižas abi a otrs diezgan stingri jatur lai negriztuPar bloķi - vienkārši - pacel pakaļu gaisā un pagriez ratus. Ja katrs griežās savā virzienā, bloķa nav, bet ja abi vienā - ir
viss vienkāršāk man liekas Burnouts uz asfalta un būs vis skaidrs
burnouts uz sausa asfalta nav objektīvs..
Pie kkāda konkrēta bremzes spiešanas spēka, sabloķējās diffs un kūp abi rati. Hvz kā, bet ar visām RWD mašīnām neatkarīgi no tā, ir vai nav bloķis, māku uztaisīt burnoutu tikai tā, ka spolē abi. Vienīgais burnouta laikā var palaist bremzi bish vaļīgāk, lai sāk iet uz priekšu un tad sagriezt stūri - tādā situācijā parasti viens no ratiem atslēdzās.. Bet nu nav tas labākais veids kā to pārbaudīt.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
ch. rakstīja: Manuprāt, e36 piestāv tikai 2,5 varianti lampām:
1. standarta oriģinālās aizm. lampas ar balto pagriezienu (pie šīs krāsas manuprāt vislabāk)
jā,šis varētu labi izskatīties :) Vrb kāds jau velas mainīties?
Vienkaarshi vajag iekraameet normaali kaadaa liikumaa un tad jau uzreiz buus skaidrs,ir vai nav
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Taa tika notesteets mans jaunais blokjis
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... t5JDCk8QeY
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... t5JDCk8QeY
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Pats, PATS svarīgākais ir atbrīvot spārnus no tām šausmām!
Sveicu ar auto.
Sveicu ar auto.
Jā spārni paļubomu ir pabriesmīgi. Bet prieks, ka beidzot kaut ko nopirki, jo ideālu e36 atrast mūsu zemē nav reāli. Gadi dara savu! Tu varētu sākt ar tās spuras, lieko bļembu noraušanu... Un aizmugurējiem logiem tā indīgi zilā plēve arī ir lauciska... Optika aizmugurē jāieliek normāla, bet pārējais jau ir gaumes lieta! Lai labi braucas!
7 lapas par spārniem
Viss tiks darīts pamazītēm
Diez dizaineris ilgi domaaja sho gara darbu?
Kaa ripo? Esi apmierinaats ar pirkumu?
Kaa ripo? Esi apmierinaats ar pirkumu?
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
ašā ideja
un ripo nesalīdzināmi labāk,kā iepriekšējais un jā,esmu pat vairāk kā apmierinats :)
un ripo nesalīdzināmi labāk,kā iepriekšējais un jā,esmu pat vairāk kā apmierinats :)
Pēdējais labojis Rolands - 27 Jan 2012, 23:26, kopā labots 1 reizi.
tās trīs rievas, kā maizes klaipam ir lai varētu izstumt no kupenas
Galvenais lai tev pasham patiik jo tev jaabrauc ar to auto! Paarbaudiiji ,vai ir tas blokjis vai nav?Rolands rakstīja:ašā ideja
un ripo nesalīdzināmi labāk,kā iepriekšējais un jā,esmu pat vairāk kā apmierinats :)
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Nav sanācis vēl laika,pa darbu vien,bet nu rīt vrb to izpētīšu :)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- …
- 28
- chevron_right