Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- …
- 89
- chevron_right
tad varbūt ir vērts noņemt apakšējo ''karteri'' un papētīt tur cik to skaidu ir ? (eļļas sūkni .. ) :)
pirmais dīzelis, kaut arī tāpat iepriekš ar visu braucu ''līdz pēdējam''
braukt ir jau ok, tikai cik tālu kruīzēt ..
pirmais dīzelis, kaut arī tāpat iepriekš ar visu braucu ''līdz pēdējam''
braukt ir jau ok, tikai cik tālu kruīzēt ..
Skatījos internetā, nevisai saprotu kā funkcionē bākas sūkņi dīzelim. Nav tā ka tie strādā TIKAI tad, kad uz pielaišanu ?
Cik to sūkņu dīzelim bākā būs ? Vai reāli tur ir 2 sūkņi vai arī tam no vadītāja puses ir tikai kāds līmeņrādis ?
Abas trubas savā starpā starp labo un kreiso pusi ir savienotas, sanāk ka T pāreja. Ja tie sūkņi ir savienoti kopā, tad nemaz nesanāk ka tas no vadītāja puses būs atbildīgs par degvielas pārpumpēšanu otrajā bākas daļā.
Man uz doto brīdi liekas, ka tie abi sūkņi pumpē motoram, jeb tam lielajam spiediensūknim.
Ir doma ielikt papildus bāku un iespringstu ar tiem sūkņiem. Pēc manām domām, tad es varu glušīt ciet kreiso sūkni ar pārejām un no labās bākas pupes pagarināt un viss ?
Samurgoju čupu protams, bet gribu braukt ar KRĀSOTO :)
Cik to sūkņu dīzelim bākā būs ? Vai reāli tur ir 2 sūkņi vai arī tam no vadītāja puses ir tikai kāds līmeņrādis ?
Abas trubas savā starpā starp labo un kreiso pusi ir savienotas, sanāk ka T pāreja. Ja tie sūkņi ir savienoti kopā, tad nemaz nesanāk ka tas no vadītāja puses būs atbildīgs par degvielas pārpumpēšanu otrajā bākas daļā.
Man uz doto brīdi liekas, ka tie abi sūkņi pumpē motoram, jeb tam lielajam spiediensūknim.
Ir doma ielikt papildus bāku un iespringstu ar tiem sūkņiem. Pēc manām domām, tad es varu glušīt ciet kreiso sūkni ar pārejām un no labās bākas pupes pagarināt un viss ?
Samurgoju čupu protams, bet gribu braukt ar KRĀSOTO :)
Tur nav divu sūkņu. Uz otru aiziet abratka :))
Metināšanas darbi, kvalitatīvi! Salacgrīvā, 26694556
http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/tumblr_maakx ... o1_500.gif
bet kāpēc tad tur vienojas štekerīts un ir 2 šlangi ? Abratkai pietiktu ar vienu, a štekeris OTRAJAM līmeņrādim ?Norča rakstīja:Tur nav divu sūkņu. Uz otru aiziet abratka :))
varu pabildēt un pierādīt to ko pierakstīju :) :)
Pirmkārt TDS na dīzelis
Otrkārt tev ir Labajā pusē padodošais sūknis, ka uzceļ degvielu, spiediens mazs, tālāk to sūknē augstspiediena sūknis.
Kreisaja pusē tev ir līmeņa devējs arī.
Un kas par ķīmiju glušīt nost u.t.t? priekš kam>?
Kā pārbaudīt TDSu? Nu vari nodot veco eļļu ekspertīzei, lai pārbauda uz metālu daļiņām.
p.s ekspertīze maksā kā motors šrotā.
Otrkārt tev ir Labajā pusē padodošais sūknis, ka uzceļ degvielu, spiediens mazs, tālāk to sūknē augstspiediena sūknis.
Kreisaja pusē tev ir līmeņa devējs arī.
Un kas par ķīmiju glušīt nost u.t.t? priekš kam>?
Kā pārbaudīt TDSu? Nu vari nodot veco eļļu ekspertīzei, lai pārbauda uz metālu daļiņām.
p.s ekspertīze maksā kā motors šrotā.
Tdsam suknis pumpe uz motoru un otru bakas pusi - palidz dzit atpakal nakoso degvielu (lieko) un kkas vel aiziet uz sukna pusi atpakal .. laikam ka ta bija
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
hmm, paldies par konsultācijām ! krietna viela pārdomām :)
es gribu uztaisīt sev OTRU bāku, no kuras barot visu sistēmu, jeb, lai varētu droši braukāt ar ''krāsoto'', nebaidīties, ka VIDs špricēs ārā no standart-bākas un būs pozitīvas analīzes
tad sanāk, ka manai jaunajai bākai būs jāsataisa tam sūknim arī T pāreju, kura uzreiz nāktu atpakaļ bākā..
tā, lai tas pumpis spiež uz priekšu, un to nevajadzīgo tad laiž pa apli atpakaļ.. + vēl ''abratka''
par tām eļļas analīzēm tā visticamāk un būs, vienīgais, varbūt to mazo TDSu būs mazāk šrotos, grūtāk atrast utt :) :)))
es gribu uztaisīt sev OTRU bāku, no kuras barot visu sistēmu, jeb, lai varētu droši braukāt ar ''krāsoto'', nebaidīties, ka VIDs špricēs ārā no standart-bākas un būs pozitīvas analīzes
tad sanāk, ka manai jaunajai bākai būs jāsataisa tam sūknim arī T pāreju, kura uzreiz nāktu atpakaļ bākā..
tā, lai tas pumpis spiež uz priekšu, un to nevajadzīgo tad laiž pa apli atpakaļ.. + vēl ''abratka''
par tām eļļas analīzēm tā visticamāk un būs, vienīgais, varbūt to mazo TDSu būs mazāk šrotos, grūtāk atrast utt :) :)))
nopērc audi 80 1.6d bezturbo, tas auto darbojas uz vecas eļļas, uz dzīvnieku taukiem, uz visa kā
pārbaudījām pat uz ūdeļu taukiem gāja normāli, vienīgi smirdēja pēc ceptiem cīsiņiem un pievilināja suņus.
pārbaudījām pat uz ūdeļu taukiem gāja normāli, vienīgi smirdēja pēc ceptiem cīsiņiem un pievilināja suņus.
vieglāk uz Ta uzlikt citu bāku un viss. Bāka nemaksā kosmosu un darbs 1h
Raudi 2.0tdi(pd) kup ziliem dumiem. Ja dod ritigi miza tad nav. Ja pastav probkas tad kup pie katras uzsaksanas. Turbo 2x parbaudits. Sprauslu radijumi normas robezas, nosuces nav. Stavot uz vietas un kacinot uz baltas lapas nekadu ellas pedu. Varianti? Varstu gumijas vai gredzeni?
varbūt šeit ir kāds ļoti zinošs un var pastāstīt par evry modu? kur un ko lodēt, jo cik meklēju neko diži nevarēju atrast.
kapitalka ar bloka slīpēšanu-honēšanu!dzuris rakstīja:Raudi 2.0tdi(pd) kup ziliem dumiem. Ja dod ritigi miza tad nav. Ja pastav probkas tad kup pie katras uzsaksanas. Turbo 2x parbaudits. Sprauslu radijumi normas robezas, nosuces nav. Stavot uz vietas un kacinot uz baltas lapas nekadu ellas pedu. Varianti? Varstu gumijas vai gredzeni?
Mekle citigak, pilns internets ar to .. pats uztaisiju pec interneta paraugaRūdis rakstīja:varbūt šeit ir kāds ļoti zinošs un var pastāstīt par evry modu? kur un ko lodēt, jo cik meklēju neko diži nevarēju atrast.
Pec ikarusa nesmird?dzuris rakstīja:Raudi 2.0tdi(pd) kup ziliem dumiem. Ja dod ritigi miza tad nav. Ja pastav probkas tad kup pie katras uzsaksanas. Turbo 2x parbaudits. Sprauslu radijumi normas robezas, nosuces nav. Stavot uz vietas un kacinot uz baltas lapas nekadu ellas pedu. Varianti? Varstu gumijas vai gredzeni?
Domats atgāzes, ne pats auto.
rekur uz ātro sarakstīju http://bimmerz.com/viewtopic.php?f=7&t=4Rūdis rakstīja:varbūt šeit ir kāds ļoti zinošs un var pastāstīt par evry modu? kur un ko lodēt, jo cik meklēju neko diži nevarēju atrast.
Pēdējais labojis Peteris - 27 Apr 2016, 19:54, kopā labots 1 reizi.
pizda tdsiem
Smird pēc degušas eļļas.-AF- rakstīja:Pec ikarusa nesmird?dzuris rakstīja:Raudi 2.0tdi(pd) kup ziliem dumiem. Ja dod ritigi miza tad nav. Ja pastav probkas tad kup pie katras uzsaksanas. Turbo 2x parbaudits. Sprauslu radijumi normas robezas, nosuces nav. Stavot uz vietas un kacinot uz baltas lapas nekadu ellas pedu. Varianti? Varstu gumijas vai gredzeni?
Domats atgāzes, ne pats auto.
Neticu. Mašīna ar tīru vēsturi nedaudz virs 200k uz doto brīdi.rudenko rakstīja:kapitalka ar bloka slīpēšanu-honēšanu!dzuris rakstīja:Raudi 2.0tdi(pd) kup ziliem dumiem. Ja dod ritigi miza tad nav. Ja pastav probkas tad kup pie katras uzsaksanas. Turbo 2x parbaudits. Sprauslu radijumi normas robezas, nosuces nav. Stavot uz vietas un kacinot uz baltas lapas nekadu ellas pedu. Varianti? Varstu gumijas vai gredzeni?
Ja arī tā tad kurš un kādas naudas visu to dara? Šur tur figurē ka Baldonē esot Kautkads labs meistars.
Sveiki.
Problēma ir tāda...
Pagājušo trešdien man noklājās starteris (bendiks starterim), pāris dienas pastumdīju un tad sestdienā uznāca luste sataisīt to starteri.
Starteri dabūju no vecā 2.4 dīzeļa, bet viss apmēram tāds pats, tikai divus štekerus vajadzēja pārtaisīt.
Tātad viss tip top, noņemu ieplūdes kolektoru, nomainu starteri visu salieku, bet nevar vairs piedarbināt.
Starteris griež, bendiks strādā, bet motors negrib rūkt.
Brīžiem uznāk, ka tà kā paķer bet tāpat nelec.
Vakardien dabūjām pielaist, bet rūc tā kā kaut kas pietrūktu un ģenerators arī pēkšņi atteicis.
Pēc tam atkal pus dienu nevarēju piedarbināt.
Varbūt tā elektriskā sprausla ir beigta?
Jo viss itkā ir atgaisots un pārbaudīts.
Problēma ir tāda...
Pagājušo trešdien man noklājās starteris (bendiks starterim), pāris dienas pastumdīju un tad sestdienā uznāca luste sataisīt to starteri.
Starteri dabūju no vecā 2.4 dīzeļa, bet viss apmēram tāds pats, tikai divus štekerus vajadzēja pārtaisīt.
Tātad viss tip top, noņemu ieplūdes kolektoru, nomainu starteri visu salieku, bet nevar vairs piedarbināt.
Starteris griež, bendiks strādā, bet motors negrib rūkt.
Brīžiem uznāk, ka tà kā paķer bet tāpat nelec.
Vakardien dabūjām pielaist, bet rūc tā kā kaut kas pietrūktu un ģenerators arī pēkšņi atteicis.
Pēc tam atkal pus dienu nevarēju piedarbināt.
Varbūt tā elektriskā sprausla ir beigta?
Jo viss itkā ir atgaisots un pārbaudīts.
Veeteks rakstīja:Sveiki.
Problēma ir tāda...
Pagājušo trešdien man noklājās starteris (bendiks starterim), pāris dienas pastumdīju un tad sestdienā uznāca luste sataisīt to starteri.
Starteri dabūju no vecā 2.4 dīzeļa, bet viss apmēram tāds pats, tikai divus štekerus vajadzēja pārtaisīt.
Tātad viss tip top, noņemu ieplūdes kolektoru, nomainu starteri visu salieku, bet nevar vairs piedarbināt.
Starteris griež, bendiks strādā, bet motors negrib rūkt.
Brīžiem uznāk, ka tà kā paķer bet tāpat nelec.
Vakardien dabūjām pielaist, bet rūc tā kā kaut kas pietrūktu un ģenerators arī pēkšņi atteicis.
Pēc tam atkal pus dienu nevarēju piedarbināt.
Varbūt tā elektriskā sprausla ir beigta?
Jo viss itkā ir atgaisots un pārbaudīts.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- …
- 89
- chevron_right