Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- …
- 89
- chevron_right
Tas ka ģenerators atteicis liekas drusk dīvaini,tiešām viss ar vadiem ir ok?Tobiš kontakti - starteris - ģenerators - AKB un masas visas?
Viss itkā ir vietās, bet strāvas vadu mazliet pārtaisīt nācās, no apaļa uz dakšiņuĢirts rakstīja:Tas ka ģenerators atteicis liekas drusk dīvaini,tiešām viss ar vadiem ir ok?Tobiš kontakti - starteris - ģenerators - AKB un masas visas?
Ķip to lielo plusa?
JāĢirts rakstīja:Ķip to lielo plusa?
2.5TDS kad degvielas dačiks rāda 20l tad sāk raustīties mašīna un baigi jāzāģē lai pielaistu, kad ielej degvielu , tad atkal viss iet kā vajag. Manuprāt kaut kur rauj iekšā gaisu.. Varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs, vai arī kur meklēt problēmu?
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
Sūknis bākā posec
Kā 2.5TDS varēja palielināt turbo spiedienu?
Un kāpēc daudzi rauj nost pie turbīnas to vakūma trubiņu?
Un kāpēc daudzi rauj nost pie turbīnas to vakūma trubiņu?
Jo tad puush vairaak. Tas arii viss..
IETEIKUMI
[quote="Halava"]Kā 2.5TDS varēja palielināt turbo spiedienu?
Un kāpēc daudzi rauj nost pie turbīnas to vakūma trubiņu?[/quote]
UZREIZ kāpēc tev to vajag darīt?
Un kāpēc daudzi rauj nost pie turbīnas to vakūma trubiņu?[/quote]
UZREIZ kāpēc tev to vajag darīt?
Sāku izmeklēt defektus, kuri bija nākuši līdz ar pašu auto kopš pirkšanas, saprotu, ka no m41 neko īpaši gribēt nevar, bet nu turbīnai IR jāpūš. rūpīgi papētot secinājām, ka caurule, kas iet no ieplūdes kolektora uz spiediena sensoru ir vienkārši sapuvusi un atkrita. bija tiešām jauki ievilkt jaunu trubiņu un sajust kā mašīna sāk braukt . Ir varianti, ka arī tāpēc cilvēks to mašīnu pārdeva, jo vienkārši negāja, pilnīgi :)
Tagad cits, pagāžot no priekiem, sāka tecēt arā tosols caur cauruli no tvertnes augšas. Šļaukas visas mīkstas, arī papētot strādājošu mašīnu ar ATvērtu dzeses šķidruma tvertnes vāku, GĀZES vizuāli neiet ārā ...
Kādas var būt domas ? Galva šķība vai plaisas ? Uzreiz būs tik nopietni, vai arī būt tā ka kāds termostats vai pompa necirkulē ? Varbūt dzesēšanas šķidruma tvertnes KORĶIS ?
Varbūt kādam bija kāda līdzīga bēda ?
Paaaldies
Tagad cits, pagāžot no priekiem, sāka tecēt arā tosols caur cauruli no tvertnes augšas. Šļaukas visas mīkstas, arī papētot strādājošu mašīnu ar ATvērtu dzeses šķidruma tvertnes vāku, GĀZES vizuāli neiet ārā ...
Kādas var būt domas ? Galva šķība vai plaisas ? Uzreiz būs tik nopietni, vai arī būt tā ka kāds termostats vai pompa necirkulē ? Varbūt dzesēšanas šķidruma tvertnes KORĶIS ?
Varbūt kādam bija kāda līdzīga bēda ?
Paaaldies
a tev augšējais patruboks ir riktīgi ciets? Vai arī vnk sulo?
p.s bačoka korķi arī jāmaina ar laiku
p.s bačoka korķi arī jāmaina ar laiku
Visi patrubki (es domāju LIELOS) ir mīksti; Tek ārā pa to mazo, nezinu kā viņu vispareizāk nosaukt, tā caur kuru tecēs, kad pārpildīta pamattvertne. Kad mierīgi braukā nekas nenotiek.
Salona temperatūras datčiks paaugstinātu tempertatūru nerāda, viss pa vidiem. Es domāju varbūt tiešām vainu termostats vai kāda pompa normāli necirkulē ? Sanāk, ka normāli uzkarst un sāk izplesties ...
Benzīnmotoriem, kuri man ir bijuši pilnīgā kārtībā patrubki bija krieti cietāki
Salona temperatūras datčiks paaugstinātu tempertatūru nerāda, viss pa vidiem. Es domāju varbūt tiešām vainu termostats vai kāda pompa normāli necirkulē ? Sanāk, ka normāli uzkarst un sāk izplesties ...
Benzīnmotoriem, kuri man ir bijuši pilnīgā kārtībā patrubki bija krieti cietāki
nu tad meklē iemeslu kāpēc neturās spiediens bet tek
Sveiki. 2.5td Uzliku citu augstspiediena sūkni, novalkājām labu laiku, Itkā lec vislaik un dūmu uzsit, bet rūkt negrib..
Nesaprotu nekā.
Nesaprotu nekā.
BMW - Best Motorsport Weapon
Sūkni pēc pārlikšanas noregulējāt taktu?
Sūkni liki jaunu vai no pagalma?
Sūkni liki jaunu vai no pagalma?
Latviski tas "Takts" būtu, kur tas ķīlis galā.? tad to noregulēju.-AF- rakstīja:Sūkni pēc pārlikšanas noregulējāt taktu?
Sūkni liki jaunu vai no pagalma?
Sūknis pagalma Noteikti ,ka kārtējais mironis. Cilindrus jau aizliet nevarēja .?
BMW - Best Motorsport Weapon
tam sūknim ir jānoregulē iemsidzes moments.
Ja tas ir galīgi pakaļā tad vinš nepiešķilsies
vai arī viņš ir sadilis, arī nepiešķilsies
Es vispār apbrīnoju tds un līdzīgu dīzeļu īpašniekus kam ir plunžera tipa sūkņi- jo īpaši alumīnija korpusā,
reāli 80% sūkņa vainu ir dēļ sadiluša kurpusa pa kuru skrien plunžers, bet jūs vēl meklējat lietotu
http://gnarlodious.com/Vanagon/Bosch_Pump/-Rebuild
interesentiem pastudēt sūkņa aptuveno uzbūvi
šis gan nav no TDS bet no kkāda waga ar pilnīgi mehānisko iešprici. Bet korpuss stipri līdzīgs šajā attēlā, kur krusteniski novietoti slīdgultņi, parasti šo slīdgultņu asis izēd korpusā tādus kā ovālus, un izļurkā konstrukciju kā manai klasesbiedrenei
Bienīgais ko var daŗīt lietas labā ir mainīt korpusu pie reizes ar daudzām citām sadilušajām daļām
Ja tas ir galīgi pakaļā tad vinš nepiešķilsies
vai arī viņš ir sadilis, arī nepiešķilsies
Es vispār apbrīnoju tds un līdzīgu dīzeļu īpašniekus kam ir plunžera tipa sūkņi- jo īpaši alumīnija korpusā,
reāli 80% sūkņa vainu ir dēļ sadiluša kurpusa pa kuru skrien plunžers, bet jūs vēl meklējat lietotu
http://gnarlodious.com/Vanagon/Bosch_Pump/-Rebuild
interesentiem pastudēt sūkņa aptuveno uzbūvi
šis gan nav no TDS bet no kkāda waga ar pilnīgi mehānisko iešprici. Bet korpuss stipri līdzīgs šajā attēlā, kur krusteniski novietoti slīdgultņi, parasti šo slīdgultņu asis izēd korpusā tādus kā ovālus, un izļurkā konstrukciju kā manai klasesbiedrenei
Bienīgais ko var daŗīt lietas labā ir mainīt korpusu pie reizes ar daudzām citām sadilušajām daļām
Kādu eļļu lejat 325tds/td? Kādu brendu pirkt? Castrol Edge 5w30 der? Svarīgi ir skatīties tikai uz eļļas to ciparu, vai arī kam citam jāpievērš uzmanība?
pussintetiku gaz ieksa un brauc. tapat tas motors nogajis jau sen savu muzu ir,
TDS nav pelnijis Castrol ellas
TDS nav pelnijis Castrol ellas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- …
- 89
- chevron_right