Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 666
- 667
- 668
- 669
- 670
- …
- 1297
- chevron_right
Ir tads jautajums par e39 528i manualiem, kapec vini visi maksa +-1500e , es kko par viniem nezinu?
Tas priekš Tevis ir par daudz vai par maz?thedrunkenapple rakstīja:Ir tads jautajums par e39 528i manualiem, kapec vini visi maksa +-1500e , es kko par viniem nezinu?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Manuālis - tā ir tava atbilde. Pārsvarā tie dzinēji ir puņķos. Viss tur grab un klab.thedrunkenapple rakstīja:Ir tads jautajums par e39 528i manualiem, kapec vini visi maksa +-1500e , es kko par viniem nezinu?
Nav grūti, jāsāk ar apakšdaļu, bardačoks un vadītaja pusē pie kājām. Pēc tam pie viduskonsoles ir pāris paslēptās skrūvītes, jo viduskonsole laikam arī bīja jāpaņem nost, lai vieglāk izņemt, bet vistrakākās ir tās kas ir pie paša vējstikla zem tām pečkas plastmasiņām, tur īsti ne ar ko netiek viņas tā normāli atskrūvēt. Vienkārši jāskrūve viss vaļā un, ja ņemot ārā kaut kur ķeras, skaidrs ka vēl kāda skrūve palikusi un raustot var noskaidrot kur, noraut vai saplēst tur īsti nav ko, ja neiekāpj baigajā Halkā.Maska4ka rakstīja:Sveiki!
cik grūti ir nomainīt no parastā uz facelift paneli, ar analoga pečku, uz ko ir jāpievērš uzmanību, lai ko nezinot nenoraut vai nesačakarēt??
paldies!!!
kur problema mazaja tirkšķī ielikt krustiņa galu un atskrūvēt pie stikla tās skrūves?

Reinis159 rakstīja:Interesē, kā Tds uzstādīt blow off, ir kāds mēģinājis, gribētu DIY zināt.![]()
BMW - Best Motorsport Weapon
Vārdsakot problēma elementāra- iesēdos auto,izspiedu sajūgu un pedālis iekrita. Tas ir ielikt robā nevaru lai pārslēgtu ātrumu. Uz servisu biju,interesē vrb ir kādi varianti. Vrb kāds var piebraukt uzmest aci,pārējo sarunāsim uz vietas. Vrb vaina sajūga cilindrī?
Pēdējais labojis vitjazz - 28 Okt 2015, 11:32, kopā labots 1 reizi.
ok liels paldies!!1Tazx rakstīja:Nav grūti, jāsāk ar apakšdaļu, bardačoks un vadītaja pusē pie kājām. Pēc tam pie viduskonsoles ir pāris paslēptās skrūvītes, jo viduskonsole laikam arī bīja jāpaņem nost, lai vieglāk izņemt, bet vistrakākās ir tās kas ir pie paša vējstikla zem tām pečkas plastmasiņām, tur īsti ne ar ko netiek viņas tā normāli atskrūvēt. Vienkārši jāskrūve viss vaļā un, ja ņemot ārā kaut kur ķeras, skaidrs ka vēl kāda skrūve palikusi un raustot var noskaidrot kur, noraut vai saplēst tur īsti nav ko, ja neiekāpj baigajā Halkā.Maska4ka rakstīja:Sveiki!
cik grūti ir nomainīt no parastā uz facelift paneli, ar analoga pečku, uz ko ir jāpievērš uzmanību, lai ko nezinot nenoraut vai nesačakarēt??
paldies!!!
vitjazz rakstīja:Vārdsakot problēma elementāra- iesēdos auto,izspiedu sajūgu un pedālis iekrita. Tas ir ielikt robā nevaru lai pārslēgtu ātrumu. Uz servisu biju,interesē vrb ir kādi varianti. Vrb kāds var piebraukt uzmest aci,pārējo sarunāsim uz vietas. Vrb vaina sajūga cilindrī?
Nekur citur problēma nevar būt, kā tikai cilindrītī.
Pieļauju ka tev darba cilindrs izģērbās, kas nāk pie kārbas..
Dremžu šķidrums nezūd?Alps rakstīja:vitjazz rakstīja:Vārdsakot problēma elementāra- iesēdos auto,izspiedu sajūgu un pedālis iekrita. Tas ir ielikt robā nevaru lai pārslēgtu ātrumu. Uz servisu biju,interesē vrb ir kādi varianti. Vrb kāds var piebraukt uzmest aci,pārējo sarunāsim uz vietas. Vrb vaina sajūga cilindrī?
Nekur citur problēma nevar būt, kā tikai cilindrītī.
Pieļauju ka tev darba cilindrs izģērbās, kas nāk pie kārbas..
Izskruvē ārā apskaties vai viņš ir slapjš vai saus.
Bet 99.9% ka tas ir tas vainīgais.
Un grūti to būs nomainīt? Kārba būs jāņem laukā?Alps rakstīja:vitjazz rakstīja:Vārdsakot problēma elementāra- iesēdos auto,izspiedu sajūgu un pedālis iekrita. Tas ir ielikt robā nevaru lai pārslēgtu ātrumu. Uz servisu biju,interesē vrb ir kādi varianti. Vrb kāds var piebraukt uzmest aci,pārējo sarunāsim uz vietas. Vrb vaina sajūga cilindrī?
Nekur citur problēma nevar būt, kā tikai cilindrītī.
Pieļauju ka tev darba cilindrs izģērbās, kas nāk pie kārbas..
easy, nav jāņem nost karbavitjazz rakstīja:Un grūti to būs nomainīt? Kārba būs jāņem laukā?Alps rakstīja:vitjazz rakstīja:Vārdsakot problēma elementāra- iesēdos auto,izspiedu sajūgu un pedālis iekrita. Tas ir ielikt robā nevaru lai pārslēgtu ātrumu. Uz servisu biju,interesē vrb ir kādi varianti. Vrb kāds var piebraukt uzmest aci,pārējo sarunāsim uz vietas. Vrb vaina sajūga cilindrī?
Nekur citur problēma nevar būt, kā tikai cilindrītī.
Pieļauju ka tev darba cilindrs izģērbās, kas nāk pie kārbas..
Janoskruvē trubiņa pa kuru pienāk šķidrums, divi uzgriežņi kas tur cilindrīti, un citu virsū. Jādara viss tas pats tik vēl jaatgaiso.vitjazz rakstīja:Un grūti to būs nomainīt? Kārba būs jāņem laukā?Alps rakstīja:vitjazz rakstīja:Vārdsakot problēma elementāra- iesēdos auto,izspiedu sajūgu un pedālis iekrita. Tas ir ielikt robā nevaru lai pārslēgtu ātrumu. Uz servisu biju,interesē vrb ir kādi varianti. Vrb kāds var piebraukt uzmest aci,pārējo sarunāsim uz vietas. Vrb vaina sajūga cilindrī?
Nekur citur problēma nevar būt, kā tikai cilindrītī.
Pieļauju ka tev darba cilindrs izģērbās, kas nāk pie kārbas..
Problēma ir tāda, ka cik nu man ir nācies skrūvēt tur ir 8. vai 7. muciņa un pat ar visu mazo tirkšķi tur atspiežas pret vējstiklu un nedabū īsti muciņu virsū.EJANSONS rakstīja:kur problema mazaja tirkšķī ielikt krustiņa galu un atskrūvēt pie stikla tās skrūves?![]()
Ja tev viņš tik tiešām ir izjucis, tad neaizmirsi izvilkt no kārbas tās daļas, kas būs palikušas tur iekšā, lai nav brīnumi.vitjazz rakstīja:Un grūti to būs nomainīt? Kārba būs jāņem laukā?Alps rakstīja:vitjazz rakstīja:Vārdsakot problēma elementāra- iesēdos auto,izspiedu sajūgu un pedālis iekrita. Tas ir ielikt robā nevaru lai pārslēgtu ātrumu. Uz servisu biju,interesē vrb ir kādi varianti. Vrb kāds var piebraukt uzmest aci,pārējo sarunāsim uz vietas. Vrb vaina sajūga cilindrī?
Nekur citur problēma nevar būt, kā tikai cilindrītī.
Pieļauju ka tev darba cilindrs izģērbās, kas nāk pie kārbas..
Jā, tādu atrast būs daudz grūtāk nekā zender un gan jau arī cena beigās nebūs diži mazāka par kaut vai tā paša M bampera cenu.Tazx rakstīja:Jā, cik pats pameklēju atradu, ka ļoti minimāli atšķirās no zender, bet patīk labāk. Vienīgi cenas un kur nopirkt nevar atrast. Apnicis jau uz M pakām skatītiesKapteinis rakstīja:Ļoti līdzīga zender bet šķiet ka nedaudz atšķiras. Šajā lapā itkā atradu tādu pašu http://www.carshine.com.au/index.htm?ht ... tyling.htmTazx rakstīja:Kāds varbūt zina, kas šī par bampera "lūpu"?
[img].jpg[/img]
lab moš ari bija 8 mucina, neatceros. bet nu skaidri zinu ka es vesa miera ar mazo tirkski atskruveju, bez jebkada chakaraTazx rakstīja:Problēma ir tāda, ka cik nu man ir nācies skrūvēt tur ir 8. vai 7. muciņa un pat ar visu mazo tirkšķi tur atspiežas pret vējstiklu un nedabū īsti muciņu virsū.EJANSONS rakstīja:kur problema mazaja tirkšķī ielikt krustiņa galu un atskrūvēt pie stikla tās skrūves?![]()
Cik viegli/grūti ir nomainīt kupejai durvju stiklu?
Kas konkrēts jāzin?
Līdz šim esmu mainījis gan logu mehānismu, gan ručku, gan regulējis pašu logu, bet nezinu, cik viegli ir ielikt jaunu stiklu vietā. (par vecā izņemšanu nav jāuztraucas, pats izbira no savas vietas.
Kas konkrēts jāzin?
Līdz šim esmu mainījis gan logu mehānismu, gan ručku, gan regulējis pašu logu, bet nezinu, cik viegli ir ielikt jaunu stiklu vietā. (par vecā izņemšanu nav jāuztraucas, pats izbira no savas vietas.
Industriālās, kravas riepas, kāpurķēdes, cits industriālās tehnikas aprīkojums.
Stacionāro un portatīvo datoru remonts un komplektēšana, tirdzniecība.
Dell portatīvo datoru tirdzniecība par super cenām.
+371 276 2nulle 76septiņi
Stacionāro un portatīvo datoru remonts un komplektēšana, tirdzniecība.
Dell portatīvo datoru tirdzniecība par super cenām.
+371 276 2nulle 76septiņi
Nezinu kā jūs skrūvējāt,bet man viss ideāli bez problēmām nāca vaļā kad ņēmu savam nost paneli.Tazx rakstīja:Problēma ir tāda, ka cik nu man ir nācies skrūvēt tur ir 8. vai 7. muciņa un pat ar visu mazo tirkšķi tur atspiežas pret vējstiklu un nedabū īsti muciņu virsū.EJANSONS rakstīja:kur problema mazaja tirkšķī ielikt krustiņa galu un atskrūvēt pie stikla tās skrūves?![]()
Es skrūvēju ar mazo tirkšķi,un nekas nemaisija , 2-3 minūšu laikā tās skrūves jau bija ārā.
Šķidrums pazudis ir,tieši tā.māriņš rakstīja:Dremžu šķidrums nezūd?Alps rakstīja:vitjazz rakstīja:Vārdsakot problēma elementāra- iesēdos auto,izspiedu sajūgu un pedālis iekrita. Tas ir ielikt robā nevaru lai pārslēgtu ātrumu. Uz servisu biju,interesē vrb ir kādi varianti. Vrb kāds var piebraukt uzmest aci,pārējo sarunāsim uz vietas. Vrb vaina sajūga cilindrī?
Nekur citur problēma nevar būt, kā tikai cilindrītī.
Pieļauju ka tev darba cilindrs izģērbās, kas nāk pie kārbas..
Izskruvē ārā apskaties vai viņš ir slapjš vai saus.
Bet 99.9% ka tas ir tas vainīgais.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 666
- 667
- 668
- 669
- 670
- …
- 1297
- chevron_right
