Dažādas problēmas ar elektroniku
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- …
- 120
- chevron_right
Ļoti reti kad nomirst visas uzreiz... skaties kas ar releju.!Ruu rakstīja:Dīzeļiem kvēlsvecēm tak ir kaut kāds savs relejs? Ja tā, kurš tas ir? Aizdoma, ka nesen te visu pārcilājot ir kaut kas sagājis viņam crazy, tāpēc ar pielaišanu no rītiem pēkšņi palika smagi. Tak nevar būt ka 4as ejošas kvēlsveces pēkšņi nomirst?
Tirgū ir parādijušās sveces, kas kalpo ~nedēļu (aka italy vai smthg) zaļgandzeltena kastīte... pats jau vairākiem esmu tādas mainījis.
sveču relejs, ja nemaldos, ir pie ECU vislielākais relejs. no turienes var izzvanīt visas sveces...
sveču relejs, ja nemaldos, ir pie ECU vislielākais relejs. no turienes var izzvanīt visas sveces...
Karoča vis sataisīts pie vainas bija salūzusi kontaktu grupa un pratu vel čakarēja tas palaišana čips :)dogMa rakstīja:Izskatās pēc paša startera.
Nebrēc kā Aita, ja esi Lauvu barā...
Vai kads zin kapec manam E36 95gada nepareuzi rada aras temperaturu? un ka to izlabot
Skaties kur temperatūras devējs novietots. Iespējams kkur tuvu motoram, lidz ar ko mēra siltāku gaisu nekā ir.
d[-_-]b
ne man ir tada problema ka visu laiku rada -37C
Nu tad vai nu devejs bamperī čau vai vados zaļais iemeties.
ha, man bija visu laiku -37 , tad kadu bridi 2-3 dienas radika -26-27 un tad atkal -37 ;DD es domaju ka man datchiks nestrada, tad 2 dienas vins radija 26 tad atkal -37, kas pa lietam ? janomaina moska datchiku ?
Starpcitu es vakar pacelu savu rumaku un izradas ka tur nemaz nau dachikaNixon rakstīja:Te vairāk ož pēc tā, ka devējs nemaz nav pievienots.
Karo4e pazuda tuvie miglas deg tālie ddeg ieslēdzot tuvos nekas nenotiek tuvajiem uguņiem nāk vispār drošinātājs or relejs vai kas tamlidzīgs
Drive until you die with your e36
Droshinataji naak gan tuviem gan taaliem. Man bij lidziiga situacija kupejai. Nedega kreisaas puses tuvais. Izbuuros pa vadiem, viss itkaa kartibaa. Apnika un vienkarshi aizvilku vadus uz labo pusi. Ieliku specigaaku droshinataju un braucu laimiigs.
Powered by Minhauzens!
Varbut kads te ir elektrikis in zinas, kas pa lietu.
Salona apgaismojums un vipar viss minimali raustas, kad auto ir piedarbinats. Generators nelade akumulatoru?
Kad izdarbinata mashina, tad nekas neraustas. Un nezinu, vai vel tagad ta ir, bet ieprieks, kad vel nebija izraveta taa jau nokautaa signalizacija, tad apgaismojums ari pa laikam iedegas, izdegas, nomirgoja un taa vislaik, kad mashina bija aizslegta. Domaju, ka tagad ta vairs nebus, jo man ta signalizacija visu elektribu jauca nost, bloks bija galigi uzspradzis.
Bet kas ar to generatoru? Nomainit kaut ko? Help :)
Salona apgaismojums un vipar viss minimali raustas, kad auto ir piedarbinats. Generators nelade akumulatoru?
Kad izdarbinata mashina, tad nekas neraustas. Un nezinu, vai vel tagad ta ir, bet ieprieks, kad vel nebija izraveta taa jau nokautaa signalizacija, tad apgaismojums ari pa laikam iedegas, izdegas, nomirgoja un taa vislaik, kad mashina bija aizslegta. Domaju, ka tagad ta vairs nebus, jo man ta signalizacija visu elektribu jauca nost, bloks bija galigi uzspradzis.
Bet kas ar to generatoru? Nomainit kaut ko? Help :)
pielaid auto,izslēdz visu,kas patērē strāvu (gaismas,pečku,utt.ņoņem aķim abas klemmes,un pieliec pie klemmēm testeri,un paskaties,cik tev generators dod ārā, ,pagāzē un paskaties,vai kautkas mainās,un tad saslēdz visas gaismas,pečku,logu apsildi,utt,un atkal paskaties,kas notiek ar testeri,.Un tos ciparus met studijā,un gan jau tevi kāds apgaismos,kas un kā:yes:
Blin, man nav testeris:/
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
pie iedarbināta motora klemmes gan neņem nost, pastāv iespēja sapi$t ģeneratoru to pašu var izdarīt mērot spriegumu, kad aķis ir pievienots
Pie iedarbinata pielikt pie plus un minus pirms iedarbinatas lampas,klima,apsilde utt, un pectam pec?
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Kādā veidā???ķip,ģenerātors ražo,ben nav kur likt? Nestrīdos,var jau būt,bet vismaz tok zināsi,cik tev dod ārā tīr tikai ģeņģers,un aķis pa vidu nemaisīsies.Tas viss aizņem kādas 2-3 min,diez vai ko tur sapisīs,bet nu mazums:othekukanols rakstīja:pie iedarbināta motora klemmes gan neņem nost, pastāv iespēja sapi$t ģeneratoru to pašu var izdarīt mērot spriegumu, kad aķis ir pievienots
slēdz pa patērētājam iekšā un skaties , kā pamainās spriegums uz spailēm
un ģeneratoram jālādē kkur ap 14,4 V
un ģeneratoram jālādē kkur ap 14,4 V
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- …
- 120
- chevron_right