Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- …
- 89
- chevron_right
Nu tad veiksmi
Labdien, vēlos painteresēties, varbūt kāds zin kādu labu meisteru, kas varētu noregulēt mehānisko sūkni un turbīnu normāli? Mašīna e34 2.5tds ar uzliktu mehānisko sūkni.
Vēl interesē kādu turbīnu un varbū sprauslas varētu uzlikt, lai auto kļūtu straujāks. Jo juda parādas, kad turbo dabu apmeram 1bar un tas prasa kādas 2 sekundes. Kopumā interesē dabūt vairāk jaudas.
Vēl interesē kādu turbīnu un varbū sprauslas varētu uzlikt, lai auto kļūtu straujāks. Jo juda parādas, kad turbo dabu apmeram 1bar un tas prasa kādas 2 sekundes. Kopumā interesē dabūt vairāk jaudas.
Neko asu no tik stulba dzinēja nevar arī gaidīt, turbīna bez vnt, pie apakšām ļoti tups..Dumper rakstīja:Labdien, vēlos painteresēties, varbūt kāds zin kādu labu meisteru, kas varētu noregulēt mehānisko sūkni un turbīnu normāli? Mašīna e34 2.5tds ar uzliktu mehānisko sūkni.
Vēl interesē kādu turbīnu un varbū sprauslas varētu uzlikt, lai auto kļūtu straujāks. Jo juda parādas, kad turbo dabu apmeram 1bar un tas prasa kādas 2 sekundes. Kopumā interesē dabūt vairāk jaudas.
Sprauslas... Nez, var likt no traktora ko pēc kataloga atradu bet jēga nekāda, maz gaisa. Citu turbo, arī stulbi, labāk šo atregulēt cik var un lai pūš..
Tak piebrauc pie kāda norm onkuļa, kurš meh sūkni māk un viņam tā nebūs problēma tas ir vai bmw, vai vag vai vēl kkas..
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Nu skaidrs, tupu dizinēju nepadarīsi par kaut ko baudāmu Lab, ar to var sadzīvot, galvenais, lai kad ir spiediens un ieskrienas dzinējs, lai ir normāla jauda.
Esošā turbīna tagad pūš 1.5-1.6 (itkā palielināts spiediens). Tad sanāk, ka vajadzētu tikai normāli sūkni noregulēt, ja?
Esošā turbīna tagad pūš 1.5-1.6 (itkā palielināts spiediens). Tad sanāk, ka vajadzētu tikai normāli sūkni noregulēt, ja?
Pūtiens ok, vajag tik mazliet agrāku aizdedzi un vairāk degvielasDumper rakstīja:Nu skaidrs, tupu dizinēju nepadarīsi par kaut ko baudāmu Lab, ar to var sadzīvot, galvenais, lai kad ir spiediens un ieskrienas dzinējs, lai ir normāla jauda.
Esošā turbīna tagad pūš 1.5-1.6 (itkā palielināts spiediens). Tad sanāk, ka vajadzētu tikai normāli sūkni noregulēt, ja?
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Sveiki čaļi!
Turpinu gāzt ar savējo 318 tdsu. Pa trīs mēnešiem ap 10 tūkstošiem nobraukāju un rodas vēlme pēc ČIPA.
Čips kā čips, bet man prasās OTRĀDI. Biju braucis pāri visai Lietuvai cauri, +- ekonomiski, līdz 100, bet ar stundas izbraukcienu pa viņu šoseju ar 130-140. Nobraucot pilnu bāku, jeb kilometros 1100 man sanāca 5,57l patēriņš. Braukšanas stils kā jau tikko minēju samērā mierīgs, riepas parastākās, pat sanāk, ka laikam ražotaja ieteiktais r15 izmērs.
Līdz ar to. VAI ir iespējams sačipot, lai ēd vēl MAZĀK ? Man jauda ir nu ļooooti neitrāli.
VAG grupas dīzeļi stabili var iekļauties 5l vidējos lielumos, pietam momentālajā tas cipars ir zem 5l regulāri. Vai var mēģināt pietuvināt tam veco m41 dīzeli ?
Pāāāldies
Turpinu gāzt ar savējo 318 tdsu. Pa trīs mēnešiem ap 10 tūkstošiem nobraukāju un rodas vēlme pēc ČIPA.
Čips kā čips, bet man prasās OTRĀDI. Biju braucis pāri visai Lietuvai cauri, +- ekonomiski, līdz 100, bet ar stundas izbraukcienu pa viņu šoseju ar 130-140. Nobraucot pilnu bāku, jeb kilometros 1100 man sanāca 5,57l patēriņš. Braukšanas stils kā jau tikko minēju samērā mierīgs, riepas parastākās, pat sanāk, ka laikam ražotaja ieteiktais r15 izmērs.
Līdz ar to. VAI ir iespējams sačipot, lai ēd vēl MAZĀK ? Man jauda ir nu ļooooti neitrāli.
VAG grupas dīzeļi stabili var iekļauties 5l vidējos lielumos, pietam momentālajā tas cipars ir zem 5l regulāri. Vai var mēģināt pietuvināt tam veco m41 dīzeli ?
Pāāāldies
Domāju, ka īpaši mazāku nedabūsi. Ņemot vērā, ka stundu brauci ar ātrumu 130-140 km/h, tad vidējais patēriņš 5,57 litri uz 100 km ir zems, manuprāt.
Nu ok, vidējais lai ir ''pietiekošs'' , bet
ciemata, pilsētas režīmā man NEKAD nav mazāk par 6,5l , pārsvarā 7
es saprotu, kapeikpisējisms
Vai tiešām tos rūpnīcas 90zs nevar piespiest tērēt tuvāk VAGa motoriem? Baigi vecs tas m41 un turbīna bez ģeometrijas?
Gribu pilsētas čila režīmā 6l max
ciemata, pilsētas režīmā man NEKAD nav mazāk par 6,5l , pārsvarā 7
es saprotu, kapeikpisējisms
Vai tiešām tos rūpnīcas 90zs nevar piespiest tērēt tuvāk VAGa motoriem? Baigi vecs tas m41 un turbīna bez ģeometrijas?
Gribu pilsētas čila režīmā 6l max
vieglaku kaju vajag
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
atvieglo virsbuvi..
atbildēji jau uz savu jautājumu - turbina bez vnt! VAG grupa brauc ar priekšpiedziņu un tas ari ir ļoti jūtams uz degvielas ekanomiju jo bmw liela daļa jaudas/ekonomijas zūd dēļ rwd.stan1slavs rakstīja:Nu ok, vidējais lai ir ''pietiekošs'' , bet
ciemata, pilsētas režīmā man NEKAD nav mazāk par 6,5l , pārsvarā 7
es saprotu, kapeikpisējisms
Vai tiešām tos rūpnīcas 90zs nevar piespiest tērēt tuvāk VAGa motoriem? Baigi vecs tas m41 un turbīna bez ģeometrijas?
Gribu pilsētas čila režīmā 6l max
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Vecs dīzelis, par kādu ekonomiju mēs te gribam runāt? Tavs norādītais patērińš jau ir teicams....
1.8 tdsam var uzlikt niknaku sajugu?
hey! vai,kads var pateikt,kapec ellas limenis karterii pacelies?318tds
dizelis ticis karteri!?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
iespejams...varbut laiz suknja salnjiks..
nedaudz sadilis.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Sasāpējusies problēma.
E34 525tds 1992. gada. Lieta tāda ka auto nav jaudas, panelī mirgo sprauslu lampiņa, auto lec labi gan auksts, gan silts. Un drošinātāju kastē trūkst laikam sūkņa relejs, tā vietā ir iesprausts vadiņš un aizvilkts līdz sūkņa galvai blakus esoša kkāda dačika. Kad vadiņu atvieno auto nevar pielaist un panelī visu laiku deg sprauslu lampiņa ar kvēlsveču lampiņu. Visādi citādi auto brauc labi un neraustās tikai liekas ka ir 50zs, nevis 140.
E34 525tds 1992. gada. Lieta tāda ka auto nav jaudas, panelī mirgo sprauslu lampiņa, auto lec labi gan auksts, gan silts. Un drošinātāju kastē trūkst laikam sūkņa relejs, tā vietā ir iesprausts vadiņš un aizvilkts līdz sūkņa galvai blakus esoša kkāda dačika. Kad vadiņu atvieno auto nevar pielaist un panelī visu laiku deg sprauslu lampiņa ar kvēlsveču lampiņu. Visādi citādi auto brauc labi un neraustās tikai liekas ka ir 50zs, nevis 140.
Visticamak ka sprausla ar vadu beigta.
Labi sprausla beigta! A kas ar to releju varētu būt kādēļ izņemts un aizvilkts vads līdz sūknim pie kkāda dačika?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- …
- 89
- chevron_right