Lawwr calypsorot sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 17
- chevron_right
Izskatās diezgan sterils!
krāsa tiešām konfektīte.
Tencinu, tencinu!
Sestdienā sanāca arī nedaudz apmazgāt jauno braucamo, nedaudz ar šampanieti, pēc tam jau ar šampūnu. te mazgāju es te jau lukoils
Tā īsti nesaprotu ko nepareizi esmu izdarījis, jo braucot no Rēzekens, pēc liet. rvars ''drifta'' paraugdemonstrējuma sanāca apraut bukses, tās kuras nāk kabatās, pēc kā parādījās ļoti nepatīkams troksnis aizmugurējā tilta, bet tas tuvākajās dienas tiks izlabots!
Bet ceru tuvakāja laika uzpeldēs kāds normāls sedana salons, ar atmetamajiem aizmugurējiem beņķiem, mani vecie ādas beņķi, diemžēl, ir neatmetami.
Jap, sporta dzinējs, sporta bremzes, viss kā vajaga! hz, labāk lai tas dzinējs stabīli neiet, nevis kā m50 brīziem iet brīžiem neiet.
Ar laiku varētu ielikt obc, tāpat ir nopirkts un stāv bedarbībā!
auto tikko pēc iegādes, blakus kaut kādam nopuvušam dārzenim
aizmirsu piebilst, ka ar auto braukusi sieviete, tikai 20k pa Lv nobraukusi, līdz ar to virsbūve ir labā stāvoklī.
Sestdienā sanāca arī nedaudz apmazgāt jauno braucamo, nedaudz ar šampanieti, pēc tam jau ar šampūnu. te mazgāju es te jau lukoils
Tā īsti nesaprotu ko nepareizi esmu izdarījis, jo braucot no Rēzekens, pēc liet. rvars ''drifta'' paraugdemonstrējuma sanāca apraut bukses, tās kuras nāk kabatās, pēc kā parādījās ļoti nepatīkams troksnis aizmugurējā tilta, bet tas tuvākajās dienas tiks izlabots!
Ar tiem kartupeļu maisiem jau var sadzīvot, vienīgais nepatīk tās mūžīgi atlipušās durvju apšivkashe9600 rakstīja:sumināts!
man tik alerģija pret tiem kartupeļu maisu auduma saloniem, facelift auduma salonu iekšā un būs super.
dzinējs arī pareizais, ja negrib neverending pišu skrūvējot melnu muti un braukt ekonomiski (jā, zinu, ka mani tūlīt nories)
Bet ceru tuvakāja laika uzpeldēs kāds normāls sedana salons, ar atmetamajiem aizmugurējiem beņķiem, mani vecie ādas beņķi, diemžēl, ir neatmetami.
Jap, sporta dzinējs, sporta bremzes, viss kā vajaga! hz, labāk lai tas dzinējs stabīli neiet, nevis kā m50 brīziem iet brīžiem neiet.
Sliecos uz M52B20, ja kāds uzpeldēs.he9600 rakstīja:man ar m44 ir tikai un vienīgi negatīva pieredze Vadības elementi, daudz biežāk brūk kā m43, arī mehāniskā daļa krietni remontos grūtāka un daudz dārgāka. Neteiktu ka arī dinamikas/ekonomijas attiecība būtu iepriecinoša. Imho m52b20 būtu daudz pareizāka izvēle, ja grib lielāku dinamiku.
Hronometram arī nav nekādas vainas, gandrīz kā bentley, tik tas ka sekundes nerāda.kasiks rakstīja:summināts prieks ka esi e36 rindās, ļoti prasās OBC
EDIT: pamaini topika nosaukumu
Ar laiku varētu ielikt obc, tāpat ir nopirkts un stāv bedarbībā!
Šis ir retai gadījums, kad mašīna arī dzīvē izskatās labi, ne tikai bildēs!GatisB. rakstīja:Virsbūve izskatās ļoooti ok
auto tikko pēc iegādes, blakus kaut kādam nopuvušam dārzenim
aizmirsu piebilst, ka ar auto braukusi sieviete, tikai 20k pa Lv nobraukusi, līdz ar to virsbūve ir labā stāvoklī.
Kods: Izvēlēties visus
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
Marka, modelis: BMW 316
Reģistrācijas numurs: GT1570
Nākošās apskates datums: 14.01.2016
Nobraukums: 173395
Novērtējums: 1 - Ar pieļaujamiem defektiem
CO (%): 0.30
CO paaugst.(%): 0.00
HC (ppm): 158.
Lambda: 1.06
Degvielas veids: Benzīns
Motora maksimālā jauda (kW): 75
Motora tilpums (cm3): 1596
Pilna masa (kg): 1695
Pašmasa (kg): 1310
Piezīmes:
Detalizētais vērtējums:
Kods Novērtējums Trūkumi vai bojājumi
601 1 Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi.
Bremžu vērtējums:
Ass Kreisais Labais Bremžu tips
1 1.80 2.00 D
2 1.80 1.60 D
2 1.80 1.60 S
D - Darba bremzes; S - Stāvbremzes
Nobraukuma vēsture:
Datums Nobraukums
18.12.2014 173395
17.12.2013 170398
27.12.2012 166344
21.12.2012 166181
27.12.2011 163987
27.12.2010 160736
24.11.2010 160587
19.11.2009 154929
20.10.2009 153981
15.10.2007 152176
Tad nu rudens noskaņas sanāca nomazgāt e36 un uzņemt pāris foto ar bembi
no tuvākajiem plāni, ko gribētu izdarīt
*nomainīt aizdedzes sveces
*nomainīt akumulātoru
tālāki plāni
*uzlikt koilas
*style 21
*sakrāsot m bamperus
*uzlikt m moldingus
*nomainīt sēdekļus, vēlams pret ādu
*melnie griesti
*nomainīt stūri
*uzlikt aizmugurē disku bremzes
*iespējams, m52 swaps
no tuvākajiem plāni, ko gribētu izdarīt
*nomainīt aizdedzes sveces
*nomainīt akumulātoru
tālāki plāni
*uzlikt koilas
*style 21
*sakrāsot m bamperus
*uzlikt m moldingus
*nomainīt sēdekļus, vēlams pret ādu
*melnie griesti
*nomainīt stūri
*uzlikt aizmugurē disku bremzes
*iespējams, m52 swaps
Melnās nierītes vēl.
nekādā gadījumā, šim piestāv OEM variants ar nierēm
speižam bildes pilnizmērā, baig labi izskatās
speižam bildes pilnizmērā, baig labi izskatās
Esi sveicināts calypsorot klubiņā! Veiksmi Tev, lai izdodas ieplānotais.
no, nieres paliks tādas kā ir pašlaik!zzhurka rakstīja:Melnās nierītes vēl.
paldies, jā, krāsa ir tik tiešām forša!agriizz_gwlv rakstīja:Esi sveicināts calypsorot klubiņā! Veiksmi Tev, lai izdodas ieplānotais.
tad nu pa šo laiku šis tas ir izdarīts, vizuāli un tehniski.
no tehniskās puses,
nopirkti un uzlikti lētie koili un aizmugurē nomainīti balsti,
priekša uzlikti ventilējamie bremžu diski, suporti un kluči, no zaļā sedana,
priekša nomainīti plaukti, arī no zaļā, viss pārlasīts un jauns,
nomainītas bremžu caurules, vecās savu bija nokalpojušas,
nomainīts stūres pastiprinātāja šķidrums un bremžu šķidrums,
aizmugurē uzlikts stabilizātora stienis, 316i stokā neiet,
nomainītas sveces, ieliktas NGK sveces,
saliktas jaunas priekšējās atsaites,
tas pagaidām arī viss.
šis tas arī tika izdarīts ar vizuālo izskatu un mūziku,
nomainīju priekšējos oem skaļruņus pret kaut ko jaudīgāku, kā arī aizmugurē ieliktas jbl elipses, skan labi,
iegādāts un uzstādīs ādas salons, ar visām durvju apšivkām un padlakotņiku, kā arī koka apdares komplekts (kulises uzgalis, plaukts un bardačoka līste,
pagaidām, uzlikta mt2 stūre,
pateicoties liet. rvars un viņa ziemas miskastei tiku pie oem style23 ar dažādu platuma, nopirktas priekšējās riepas, tuvākajā laikā jasamontē un jāuzliek.
un pats galvenais, nomazgāts un uzbildētas pāris smukas bildes!
Pieklajigs auto! Simpatiski izskatas.
Salons vsp ideāls!
Izskatās pat vairāk nekā
Izskatās pat vairāk nekā
ļoti zolīdi, ja uzliki tādi diski jāliek paka
paka ir, vajag tikai sakrāsot un uzlikt!
baigi foršie diski
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
tev no boston green M pakas buferi nepalika? Vajaga pārkrāsot un likt uz sarkanā tik virsū!
labriit.
te būs nelies apdeits par pēdējā laikā izdarīto ar eee36
oktobra beigās iziemoju e36, pēdējie darbi kas tika izdarīti, nomainīju eļļas korpusa blīves, kas vēlāk izrādīsies bija pilnīgi bezjēdzīgi.
kamēr mašīna dusa ziemas miegā, tikmēr es štukoju ko varētu ar to sadarīt uz nākošo sezonu.
tad nu vienu dienu lietotājs rvars atsūtija sludinājumu ar e36 kupeju uz detaļām ar m52b25, neko nedomājot aizbraucu apskatīties, iedarbināju, itkā nekādu problēmu nevarēja konstatēt, vienīgi čīkstēja siksna, no stāvēšanas, tad nu čalīts izteica piedāvājumu no kura es nespēju atteikties, tad nu nākošajā dienā, sarunājis tralu,atkal paldies rvars, braucu pakaļ visai kupejai.
tad nu jau pēc jaunā gada ķērāmies vērsim pie ragiem, pie čoma garāža izjaucām ārā donoru, vajadzīgo izņēmām, pārējo utilizējām.
pa vienu vakara kupeja bija izjaukta un m52b25 bija ārā. tālāk tika iepirktas detaļas priekš disku bremžu swapa un motora. jaunas sveces,
kartera blīve,
abas kloķvārpstas blīves,
izplūdes kolektora blīves,
aizmugures tilta plaukta visas bukses,
jaunas savirzes skrūves,
aizmugurējās bremžu caurules,
rocenes troses,
stabilizatora atsaites,
suporta remokomplekti,
kārbas izspiedej gultnis,
ūdenssūknis,
termomufte,
visas sisksnas,
termostats un korpuss,
dzinēja spilveni,
jaunas bremžu kalotkas,
jauns stūres pastiprinātāja bačoks un sūknis,
jauna kartera ventilācija membrāna, paldies lietotājam kasiks
eļļa LIQUI MOLY 5W 40 un filtri.
lēnā garā visu pamazām salikām kopā, un m52 bija gatavs swapam, no savas garāžas nogādāju e36 pie čoma garāža,
tad vienu dienu sākās lielie darbi. vecais ārā jaunais iekšā ventilējāmo disku swaps par izdarītajiem darbiem liels paldies liet. kris005
principā vienīgais kas liecina par 1.6 esamību šajā virsbūvē, ir vin kods, pilnīgi viss tika pārlikts no kupejas,
dzinējs, bremzes,lielās pusas, vidējais reduktors,kardāns,kārba, plusa vads, aķis bagāžniekā, spidometrs, pat trījstūra kronšteins tik uzlitks.
kādu laiku e36 nostāvēja pie čoma garāža, tad kādā maija dienā, tika izlemts iziet tehnisko apskati, tas tika uzticēts liet. rvars, pats strādāju.
tehniskajā apskatē gāja jautri, pirmo reizi sanāca nedaudz aizdirst tehniskās apskates boksu, jo kaut kāda iemesla dēļ antifrīza patruboks sāka tecēt, iespējams tika bojāts swapa laikā. tad nu pa fiksu salaboti visi sīkumi un tieši pirms csdd slēgšanas aizbraukts uz atkārtotu apskati, csdd uzlika bloku un nācās iet tehnisko apskati 3. reizie, hvz kāpēc, bet tā īsti neatrada pie kā vairāk piepisties izlaida cauri ar pāris vieniniekiem. tad nu tehniskā apskate bija kabatā un varēju braukt. vēl daži sīkumi, izdarītie un nopirktie,
nedaudz sagriesti zemāk koili
iepirkta nard torino stūre, vēl neuzstādīta nokrāsoti abi m bamperi ar sliekšnu uzlikām oem ideāli melnie griesti,
nopirkts jauns varta aķis,
līdz galam sapulēti un salikti st21, par to paldies liet. KristapsA tad nu īsumā tas, laikam arī viss, vēl tikai nedaudz par nākotnes plāniem,
nopirkt ikdienas mašīnu,
uz e36 uzlikt st21
svaigi sakrāsotus bamperus ar uzlikām,
nardi,
obc,
tālakie plāni, iespējams pa ziemu,
2.8 izplūde,
vienmasas spararats,
īsāks redukotrs
tas arī viss, paldies par uzmanību, komentāri nav obligāti.
te būs nelies apdeits par pēdējā laikā izdarīto ar eee36
oktobra beigās iziemoju e36, pēdējie darbi kas tika izdarīti, nomainīju eļļas korpusa blīves, kas vēlāk izrādīsies bija pilnīgi bezjēdzīgi.
kamēr mašīna dusa ziemas miegā, tikmēr es štukoju ko varētu ar to sadarīt uz nākošo sezonu.
tad nu vienu dienu lietotājs rvars atsūtija sludinājumu ar e36 kupeju uz detaļām ar m52b25, neko nedomājot aizbraucu apskatīties, iedarbināju, itkā nekādu problēmu nevarēja konstatēt, vienīgi čīkstēja siksna, no stāvēšanas, tad nu čalīts izteica piedāvājumu no kura es nespēju atteikties, tad nu nākošajā dienā, sarunājis tralu,atkal paldies rvars, braucu pakaļ visai kupejai.
tad nu jau pēc jaunā gada ķērāmies vērsim pie ragiem, pie čoma garāža izjaucām ārā donoru, vajadzīgo izņēmām, pārējo utilizējām.
pa vienu vakara kupeja bija izjaukta un m52b25 bija ārā. tālāk tika iepirktas detaļas priekš disku bremžu swapa un motora. jaunas sveces,
kartera blīve,
abas kloķvārpstas blīves,
izplūdes kolektora blīves,
aizmugures tilta plaukta visas bukses,
jaunas savirzes skrūves,
aizmugurējās bremžu caurules,
rocenes troses,
stabilizatora atsaites,
suporta remokomplekti,
kārbas izspiedej gultnis,
ūdenssūknis,
termomufte,
visas sisksnas,
termostats un korpuss,
dzinēja spilveni,
jaunas bremžu kalotkas,
jauns stūres pastiprinātāja bačoks un sūknis,
jauna kartera ventilācija membrāna, paldies lietotājam kasiks
eļļa LIQUI MOLY 5W 40 un filtri.
lēnā garā visu pamazām salikām kopā, un m52 bija gatavs swapam, no savas garāžas nogādāju e36 pie čoma garāža,
tad vienu dienu sākās lielie darbi. vecais ārā jaunais iekšā ventilējāmo disku swaps par izdarītajiem darbiem liels paldies liet. kris005
principā vienīgais kas liecina par 1.6 esamību šajā virsbūvē, ir vin kods, pilnīgi viss tika pārlikts no kupejas,
dzinējs, bremzes,lielās pusas, vidējais reduktors,kardāns,kārba, plusa vads, aķis bagāžniekā, spidometrs, pat trījstūra kronšteins tik uzlitks.
kādu laiku e36 nostāvēja pie čoma garāža, tad kādā maija dienā, tika izlemts iziet tehnisko apskati, tas tika uzticēts liet. rvars, pats strādāju.
tehniskajā apskatē gāja jautri, pirmo reizi sanāca nedaudz aizdirst tehniskās apskates boksu, jo kaut kāda iemesla dēļ antifrīza patruboks sāka tecēt, iespējams tika bojāts swapa laikā. tad nu pa fiksu salaboti visi sīkumi un tieši pirms csdd slēgšanas aizbraukts uz atkārtotu apskati, csdd uzlika bloku un nācās iet tehnisko apskati 3. reizie, hvz kāpēc, bet tā īsti neatrada pie kā vairāk piepisties izlaida cauri ar pāris vieniniekiem. tad nu tehniskā apskate bija kabatā un varēju braukt. vēl daži sīkumi, izdarītie un nopirktie,
nedaudz sagriesti zemāk koili
iepirkta nard torino stūre, vēl neuzstādīta nokrāsoti abi m bamperi ar sliekšnu uzlikām oem ideāli melnie griesti,
nopirkts jauns varta aķis,
līdz galam sapulēti un salikti st21, par to paldies liet. KristapsA tad nu īsumā tas, laikam arī viss, vēl tikai nedaudz par nākotnes plāniem,
nopirkt ikdienas mašīnu,
uz e36 uzlikt st21
svaigi sakrāsotus bamperus ar uzlikām,
nardi,
obc,
tālakie plāni, iespējams pa ziemu,
2.8 izplūde,
vienmasas spararats,
īsāks redukotrs
tas arī viss, paldies par uzmanību, komentāri nav obligāti.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Lawwr - 15 Jūn 2016, 11:22, kopā labots 2 reizes.
Kā ar ķip pārbūves reģistrēšanu pirms apskates? Veici/neveici?
P.S. ātrāk liec bamperus un diskus virsū, pāris stundu darbs. Citādāk varēsi vien mašīnu ar visām daļām neuzliktajām drīz atkal ieziemot
P.S. ātrāk liec bamperus un diskus virsū, pāris stundu darbs. Citādāk varēsi vien mašīnu ar visām daļām neuzliktajām drīz atkal ieziemot
tazx, nekāda pārbūve nav jāveic, uzlabojumi ir veikti modeļa ietvaros. un bamperi ir uzlikti, vajag tekstu lasīt Lauri, aparāts godam, malacis
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 17
- chevron_right