M52 B25
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 13
- chevron_right
M54B30
Te jau varēs m50b28 klubiņu taisīt Forumā jau 3 ir. Ja saki ka vel būvēs tad būs jautri
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
m54b30klokjene, klanji, virzulji, sadalnenes ar visiem pricendaliem. var ari ielikt b28 sadalenes ar pricendaliem.Error rakstīja:un kas ir vaidzīgs lai būtu m50b30 ?
pa lielam tas ir viss, bet var jau iet soliti talak un izveidot m50b32
...
Armando rakstīja:m54b30klokjene, klanji, virzulji, sadalnenes ar visiem pricendaliem. var ari ielikt b28 sadalenes ar pricendaliem.Error rakstīja:un kas ir vaidzīgs lai būtu m50b30 ?
pa lielam tas ir viss, bet var jau iet soliti talak un izveidot m50b32
Emkas iekšas salikt ?
m54b30 virzulju vietaa panjemt no s50b32. iegutu ari perfektus cilindrus
nu gluzhi 3.2l tilpums tur nesanak, sanak kjipa 3.1l
nu gluzhi 3.2l tilpums tur nesanak, sanak kjipa 3.1l
...
Armando rakstīja:m54b30 virzulju vietaa panjemt no s50b32. iegutu ari perfektus cilindrus
nu gluzhi 3.2l tilpums tur nesanak, sanak kjipa 3.1l
Paldies
Nedirs,ja nezini. Tupa izlasīt max parametrus nav māka. Pastudē vairāk,kāpēc ir tikai max 170zs.kvert rakstīja:M52B20 nomainot uz M52B25 iegusi +20ZS un +55N/M griezi. Efekts bus minimali jutams.aivis328 rakstīja:sorry par stulbu jautajumu bet vai ir verts mainit m52b20 uz m52b25? un vai ir jega reduktorus ari mainit?
Labakais variants ja finanses atlauj ielikt M52TUB28(DV).
Reāli tas m50b20 netiek līdz.
Jēziņ,iemācies rakstīt un tad par griezēm spried. Beidz filozofēt,ar b20 tur nav ko salīdzināt.kvert rakstīja:Nu bet tu to griezi sajutisi labi ka sakot 4k/apg/min. Uz TUB28 + 90 njutnus (salidzinot ar b20) jau var just no zemakiem arpg.seeingman rakstīja:minimāli jūtams? ne nu ok 55nm ir huiņa, citam pasātam tā ir max jauda
lašaras jūs ar saviem M50B-hujviņzincik
pastāstiet man lūdzu kāds no jums gudrajiem, pamatu šāles izmēru m50/m52 kloķenei un m54 un pēc tam s50.
pastāstiet man lūdzu kāds no jums gudrajiem, pamatu šāles izmēru m50/m52 kloķenei un m54 un pēc tam s50.
m54 izmērs taspats, tik nianses ar pielaidēm.
par s50 neko nezinu.
par s50 neko nezinu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
S50 virzuli M50 blokā maz var dabūt iekšā? cik skatos tad pēc datiem S50 ir 86mm diametrs un M50 ir 84mm
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
s50 šāles (STD) pēc kodiem ir tādas pat kā visiem 6cyl motoriem. sākot ar e21 320, beidzot ar 330d e46he9600 rakstīja:m54 izmērs taspats, tik nianses ar pielaidēm.
par s50 neko nezinu.
jeezinj, visi loshi, tik tu vienigais tads kas visu zinseeingman rakstīja: lašaras jūs ar saviem M50B-hujviņzincik
pastāstiet man lūdzu kāds no jums gudrajiem, pamatu šāles izmēru m50/m52 kloķenei un m54 un pēc tam s50.
pietiekami daudz piemeru ar izveidotiem m50b30/32
bloks japarurbj uz 86mm, vismaz iegusti jaunu bloku. sienas paliek planakas, bet m50 cuguns bloks to var panest.Azbests rakstīja:S50 virzuli M50 blokā maz var dabūt iekšā? cik skatos tad pēc datiem S50 ir 86mm diametrs un M50 ir 84mm
pedejais zinamais piemers (nu vismaz ko es zinu) ir e30.lv forumaa
...
Vispār jau US S52B32 ir var teikt orģināli pārborēts M50 bloks uz 86.. un M54B30 kloķene ir vienāda ar S52B32.
iekš e30 foruma Raitx uzbūvētais motors griežas vnk
iekš e30 foruma Raitx uzbūvētais motors griežas vnk
jap tiesi, taa un m54 iepludene varteikt tas pats vien ir, kas m3 US. tik bik garaka.
seit ir links preks citiem http://www.e30.lv/showthread.php?2842-B ... a-By-Raitx
seit ir links preks citiem http://www.e30.lv/showthread.php?2842-B ... a-By-Raitx
...
m54 ieplūde uz m50 un m52 galvas neder.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
neiet runa par iepludes kolektoru, bet sadaleni
ps ja gribetu kolektoru ari varetu uzstadit
edit- nixons jau paspeja
ps ja gribetu kolektoru ari varetu uzstadit
edit- nixons jau paspeja
...
raita eksemplārs tiešām griežas labi, gan valters, gan raitis pacentušies. Baumo, ka būs vēl labākas sadalenes, līdz ar to būs vēl nenoķeramāks. Būs laikam jātaisa baigā ķīmija, lai nākošgad vismaz kaut cik turētu līdzi un nebūtu kauns sakot, ka apakšā 3lGailums rakstīja:Vispār jau US S52B32 ir var teikt orģināli pārborēts M50 bloks uz 86.. un M54B30 kloķene ir vienāda ar S52B32.
iekš e30 foruma Raitx uzbūvētais motors griežas vnk
kas ar m`kas dzinēju jums notiek? kad beidzot tas US siemens lidos misenē?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
oj, neizlasiju kārtīgi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 13
- chevron_right