Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 50
- chevron_right
nomainam gumijas gredzenu nr 14, ja nelīdz aptinam santehnikas lentu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Liels Paldies par piedāvājumu!
Par radiatoru - man ir viena baigi dīvainā lieta, kuru neviens servisnieks un es pats neesmu varējis novērst. Šķidrums līmenī, taču kad uzkapj temp. lielu daļu gar korķi izpūš ārā, taču kad atkal atdziest, tad trubās vakuums un viss saraujas kopā. Korķus esmu izmēģinājis 4 dažādus, atgaisot ir mēģināts un nekas nemainās. Kādas idejas kādam?
es panemtu profilakses pec nonemtu radiatoru, kartigi izkalotu vinju, ja gadijuma vins ir ciet, pie reizes izskalotu sistemu, saliktu visu atpakal, kartigi atgaisotu, tad skatitos kas notiek talak. tas tik gadijuma, ja nau citu pazimju par lielakam problemam.
par lielakam galvas problemam un pazimeme jau te ir runats, tapec pamekle sadaljaa par dzineju, vajadzetu but
par lielakam galvas problemam un pazimeme jau te ir runats, tapec pamekle sadaljaa par dzineju, vajadzetu but
...
cik ilgi var novlitk ar ūdenssūkni, kuru ar roku pakostinot tas nedaudz kustaas gultnii?
Man kustējās riktīgi, no sākuma likās ka mufte, bet izrādījās ka ūdenssūknis. Nopirku (2010. oktobrī) ar jau kustošu, nomainīju kaut kad augustā tikai. Nezinu, nekur garām nebija tecējis, viss apmierināja, tik tas ka zināju - kustās, tāpēc mainīju.
Nezinu,vai man kustējās ūdens sūknim asīte,bet vienu rītu piedarbinot auto,ūdenssūknis bija noķīlējis...Es domāju,ka labāk nomainīt,pēc iespējas ātrāk.
reali jau pats zini, ka var nobeigties pec pusstundas un vari nobraukt vel gadu, pat divus. atkariba cik ilgi jau ar tadu brauc, maini pec iespejas atrak, jo nobeigsies vins ka jau parasti, visnepiemerotakaja bridi. vissliktakais bus ja gultnis nokiles, pec kada lielaka /atraka braucienaAgris rakstīja:cik ilgi var novlitk ar ūdenssūkni, kuru ar roku pakostinot tas nedaudz kustaas gultnii?
...
sakaumaa vinju iegriezu griezaas ta briivi likaas. peectam taa pagroziju un likaas ka briiziem kjeraas. tas jau takaa gultnii vareetu buut?
Mans nedaudz kustās jau 120 000km Bet nu jau sāk arī dziedāt, būs laikam jāmaina nostAgris rakstīja:cik ilgi var novlitk ar ūdenssūkni, kuru ar roku pakostinot tas nedaudz kustaas gultnii?
Braucot pa pilsētu mazus gabalus vēl nekad šitā nav bijis, bet nobraucot garākus gabalus temp dačiks mēdz nokristies uz 0 un pēc laiciņa atkal uzkāpt atpakaļ līdz vidum! Un šodien atkal sanāca uz Rīgu aizpērties - apmēram 100km pa šoseju biju noripinājies un skatos, ka atkal temp dačiks sāk jokus rādīt, bet nu jau staigā uz augšu uz leju!
Var kāds palīdzēt saprast? Termometram dačiks kautkāds, jeb termostats? Neloģiski būtu, ja termostats, jo motors nekarst un tad, kad tas dačiks nostājas uz vietas, tad temp. vienmēr ir ideāla - vidējā! Nekad nav gājis manā mūžā vēl pāri!
Kā ar pečku? Korekti strādā?
vainu da4iks kautko gul4ij, vai arii riktiigs riktiigs gaisa burbuls, bet maz ticams, paraak krasas temperatuuras izmaiņas.
vairaak tieshaam izsaktaas peec gļuka
jaa.. ko pe4ka saka kad šitāa lēkā?
vairaak tieshaam izsaktaas peec gļuka
jaa.. ko pe4ka saka kad šitāa lēkā?
Man jau arī liekas, ka temp. dačiks gļuko, jo pārāk strauji reaģē, kā arī motors tik ātri atdzist/uzkarst diez vai var normālos apstākļos.
es ari saku ka daciks. lidzigi ir kad udens suknis strada ar paaravumiem, tikai tad ir ta ka iet pari pa normu un atpakal
...
Tur jau tā lieta, ka nevar! Uzskarst iespējams var, ja kaut kas galīgi nesmērē tur iekšā, bet atdzist tādam bleķa gabalam sekundes laikā tak ir neiespējami!
Vot diemžēl neiedomājos tā pečkai patestēt kas nāk ārā... Bet man liekas, ka pečka visu laiku dod siltu!
Ir jau protams iespēja, ka neesmu pamanijis, ka sāk aukstāks nākt! Bet godīgi sakot tas ir diezgan neiespējami, jo šodien bija diezgan silts laiks un nav te nekāda polārā josla, kur mīnusi bargie, ka motors šitā var temperatūru mainīt!
Es esmu diezgan izlepis, kopš te reģistrējos, tāpēc atkal pajautāšu konkrēti. Var kāds ieteikt kur skatīties to kontaktiņu jeb, kas tur varētu būt beigts? Es nezinu kas to temperatūru padod, bet domājams, ka tieši tur ir tā problēma. Es to saprotu tā, ka ilgas karsēšanās laikā kaut kas tur sāk pajukt jeb pārsildīties, tāpēc raustās kontakts? Jo tieši ilgstoši braucot tikai šitas joks parādās!
Ps. Tas liek domāt, ka vaina nav paneļa galā, bet motora galā kautkur!
Vot diemžēl neiedomājos tā pečkai patestēt kas nāk ārā... Bet man liekas, ka pečka visu laiku dod siltu!
Ir jau protams iespēja, ka neesmu pamanijis, ka sāk aukstāks nākt! Bet godīgi sakot tas ir diezgan neiespējami, jo šodien bija diezgan silts laiks un nav te nekāda polārā josla, kur mīnusi bargie, ka motors šitā var temperatūru mainīt!
Es esmu diezgan izlepis, kopš te reģistrējos, tāpēc atkal pajautāšu konkrēti. Var kāds ieteikt kur skatīties to kontaktiņu jeb, kas tur varētu būt beigts? Es nezinu kas to temperatūru padod, bet domājams, ka tieši tur ir tā problēma. Es to saprotu tā, ka ilgas karsēšanās laikā kaut kas tur sāk pajukt jeb pārsildīties, tāpēc raustās kontakts? Jo tieši ilgstoši braucot tikai šitas joks parādās!
Ps. Tas liek domāt, ka vaina nav paneļa galā, bet motora galā kautkur!
zem iepludes kolektora skaties uz motoru un tur bus divi vienadi daciki, viens otram blakus. viens ir preks panelja viens preks ecu, bet abi ir motora t daciki
Pēdējais labojis Armando - 22 Nov 2011, 00:57, kopā labots 1 reizi.
...
Paldies, centīšos atrast!
Bet vēl foršāk būtu, ja kāds te iemestu kādu bildi kā tas izskatās! Man iekš realoem neizdevās atrast. Un vispār jāiet gulēt!
Ps. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 ... 13 vai 15?
Bet vēl foršāk būtu, ja kāds te iemestu kādu bildi kā tas izskatās! Man iekš realoem neizdevās atrast. Un vispār jāiet gulēt!
Ps. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 ... 13 vai 15?
vai nu t datchiks, vai nu kaut kas ar provodku no t datchika
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 50
- chevron_right