E36-Wildutch 328i
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 16
- chevron_right
Nelāga, nelāga ceturtdiena. Jau no rīta signalizācija atkal lika par sevi manīt, pusstundu migoja avarijas lampas un neljava piestartet bembi (signalizacijas bloks chupaa) , nu nekada veida neljava, stellatslega nebija pa rokai, domaju, ka atstashu bembi, ka parasti pec brizha izdzisis lampas un viss chill. Pec 3h atgriezos no darishanam un vinas vel mirgo, tatad pirma doma galva, ka aķis bus pipjec. Nezinaju, ko darit, domaju, ka jatransporte uz servisu.
Sazvanu bralenu, lai atbrauc un aizvelk, bet nu man jau, protams, aķis nomira, aktivais režīms neiet, bremzes cietas kā akmens, avareikas nedeg, super.
Tatad vilkt nevar, domaju, pieslegsim krokodiļus, aktivais darbosies uun varbut izdosies piedarbinat. Protams, kaut kam bija janoiet griezi. Semerim tosola bačoks aizgāja pie dieviem, motors kūp, asfalts noliets.
Tatad nu jau abi domājām, ko darit:D Kasko izglaba un izsaucam evakuatoru, abus uz servisu. Tagad skatas, kas pa vainu, ka lai labo un tada garaa.
Palidzibas chalis jau stumj manejo augšā.. Nu tāda diena bembjiem Liepājā.
Sazvanu bralenu, lai atbrauc un aizvelk, bet nu man jau, protams, aķis nomira, aktivais režīms neiet, bremzes cietas kā akmens, avareikas nedeg, super.
Tatad vilkt nevar, domaju, pieslegsim krokodiļus, aktivais darbosies uun varbut izdosies piedarbinat. Protams, kaut kam bija janoiet griezi. Semerim tosola bačoks aizgāja pie dieviem, motors kūp, asfalts noliets.
Tatad nu jau abi domājām, ko darit:D Kasko izglaba un izsaucam evakuatoru, abus uz servisu. Tagad skatas, kas pa vainu, ka lai labo un tada garaa.
Palidzibas chalis jau stumj manejo augšā.. Nu tāda diena bembjiem Liepājā.
Pedālis mīksts paliek tikai tad, kad auto rūc... Tā kā, ja ieslēgtu aizdedzi, tas neko nemainītu. Vilkt var arī ar cietu pedāli.Wildutch rakstīja:aķis nomira, aktivais režīms neiet, bremzes cietas kā akmens, avareikas nedeg, super.
Tatad vilkt nevar
Anyway, veiksmīgu atveseļošanos abiem!
Nu nezinu, sture cieti grozijas, bet velkot uz 5km/h knapi piebremzeju:D
Nu ja, mans jau driz bus gatavs, 30euro signalizaciju sataisija, izdzina ara un pielaizh, 4sek ruc un nomirst, meklee vainu talak, es atkal mekleju naudu talak:D
Nu ja, mans jau driz bus gatavs, 30euro signalizaciju sataisija, izdzina ara un pielaizh, 4sek ruc un nomirst, meklee vainu talak, es atkal mekleju naudu talak:D
Tā ar to vilkšanu ir.Wildutch rakstīja:Nu nezinu, sture cieti grozijas, bet velkot uz 5km/h knapi piebremzeju:D
Nu traki Tev iet ar to auto!!!
Viss kartiba signalizacijas bloks nokuraas.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Rauj to signalizaciju ara! Ja kads gribes zagts nozags ar visu signalizaciju! :p
Kaut kas briest!
+1,signalizācija vēl nevienu nav aturējusi zagt>bandiT< rakstīja:Rauj to signalizaciju ara! Ja kads gribes zagts nozags ar visu signalizaciju! :p
Autinjsh gatavs, viss darbojas:D
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Damn, viens no glītākajiem Universāļiem šeit
palasiju par tavu bēdu,tev ir japamācās auto uzbūves un darbības principi. Auto stūre grūti griežas tapēc, ka stūres pastiprinātāja sūknis nedarbojas un bremžu pedālis ciets jo dzinējs nedarbojas. Kad sāktu vilkt tad stūre vairs neliktos tik cieta,vienīgais bremzes būtu tādas sūdīgas, bet tas nekas tas pieder pie lietas.
Un lai bremzes nebūtu cietas, visu laiku, velkot - pa laikam iemet 5jā robā un palaid sajūgu vaļa, uz brīdi un tad atkal būs mīksts pedālis, varēs nobremzēt
ir tāda šaize bijusi :)
ir tāda šaize bijusi :)
Bloku izmetu, pagaidām paslēgšu ar atslēgu vaļā, vēlāk domāšu ko un kā darīt, vai atjaunot rūpnīcas oriģinālo hand-free centrālo, vai signalizācijuArchizlv rakstīja:Jautri jums tur gāja, pipec vienkārši. Bloku izmeti vai jaunu ieliki?
Tencinu, vecīt Cenšos lēnām sakoptKon4a rakstīja:Damn, viens no glītākajiem Universāļiem šeit
Stūre vairs nebija cieta, bet bremzes ļoti švaki bremzēja. Pirmajā mēģinājumā gandrīz nonesu semerim aizmugures bamperi. Anyway, visvienkāršāk kasko atbrauc pakaļ un miersmats rakstīja:palasiju par tavu bēdu,tev ir japamācās auto uzbūves un darbības principi. Auto stūre grūti griežas tapēc, ka stūres pastiprinātāja sūknis nedarbojas un bremžu pedālis ciets jo dzinējs nedarbojas. Kad sāktu vilkt tad stūre vairs neliktos tik cieta,vienīgais bremzes būtu tādas sūdīgas, bet tas nekas tas pieder pie lietas.
Hallo.tatad sen neko neesmu ierakstijis. Shodien beidzas TA. Bet to vel, laikam, neieshu cauri, bembis tagad uz remontiem pastaves kadu menesiti. Metinashu gridu un slieksnjus, ja ar lietotaju no rigas sarunashu, tad ari pakaljas arkas. Piekrasoshanas darbi, bremzhu diski tiks mainiti, shobrid jau stav izjaukts, jo mainam stures reiku,pirkstus,stieni, jaunas elljas. Tiek pamainits dizains aizmugures lampam, tiks sakartota rokas bremze un vel visadi sikumi:)
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Velak ieliksu bildes no shodienas remontiem.
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P6-U06 using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 16
- chevron_right