Apgriezienu peldēšanas problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 19
- chevron_right
Var kads ieteikt Labu un kompetentu auto diagnostiki ???? raustas apgriezieni , bet nevienmer . raustas tuksgaita stav uz 100 un nokrit gandriz lidz 0 pats uzrauj auksaa un atkal nomet... gadas ka stradaa vairakas dienas peckartas un viss ok, biju piekautkada diagnostika bija 2 kludas labda un gaisa masas meritajs,,, tipa nodzesa.... bet atkal saka raustities. kautkas nav! sveces jaunas - gaisu ieksa nekur nerauj!!!!
moš pie vainas brīvgaitas regulātors.
jūs tukšgaitas regulatori tādi, cik gadījumus varat nosaukt, kad pie apgriezienu peldēšanas ir vainīgs tukšgaitas regulators?
kaspars - auto nelabo dzēšot kļūdas
kļūdas par lambdu un mafu 90% ir nevis tāpēc, ka abi beigti, bet motors kaut kur piesūc gaisu un tāpēc nespēj noregulēt degmaisījumu atbilstoši mafa un zondes sniegtajai informācijai
var būt ari ka mafs gļuko ik pa laikam un attiecīgi notiek tas pats
kaspars - auto nelabo dzēšot kļūdas
kļūdas par lambdu un mafu 90% ir nevis tāpēc, ka abi beigti, bet motors kaut kur piesūc gaisu un tāpēc nespēj noregulēt degmaisījumu atbilstoši mafa un zondes sniegtajai informācijai
var būt ari ka mafs gļuko ik pa laikam un attiecīgi notiek tas pats
problēma tāda ,ka aukstam motoram apgriezieni staigā līdz 1300 brīvgaitā ,kad motors uzsilts citreiz lēkā citreiz nē.
Varbūt kāds zin kas varētu būt par problēmu? Motors 1.8is 93g
Varbūt kāds zin kas varētu būt par problēmu? Motors 1.8is 93g
Auto pārvadājumi pa Eiropas valtstīm pa patīkamām cenām. Sīkāka infromācija-PM vai 20010711
Man būtiski šo problēmu ar apgriezieniem uzlaboja, beigta sadalenes devēja nomainīšana!
Devēju nemainīju dēl apgriezieniem, bet gan dēļ sprauslu tikšķēšanas, bet rezultātā izlaboja arī to apgriezienu lēkāšanau!
Devēju nemainīju dēl apgriezieniem, bet gan dēļ sprauslu tikšķēšanas, bet rezultātā izlaboja arī to apgriezienu lēkāšanau!
ir ir reizēm kad brivgaitnieks čakarējas,bet tad parasti ir melnais un apgriezienus rausta ļoti strauji. Pats tikko vienam mazgāju tādu. arī mafa un lamdas kļudas,pēc tam kad aizgāja neskatijos vai pazuda.seeingman rakstīja:jūs tukšgaitas regulatori tādi, cik gadījumus varat nosaukt, kad pie apgriezienu peldēšanas ir vainīgs tukšgaitas regulators?
kaspars - auto nelabo dzēšot kļūdas
kļūdas par lambdu un mafu 90% ir nevis tāpēc, ka abi beigti, bet motors kaut kur piesūc gaisu un tāpēc nespēj noregulēt degmaisījumu atbilstoši mafa un zondes sniegtajai informācijai
var būt ari ka mafs gļuko ik pa laikam un attiecīgi notiek tas pats
Manam 2.0 vanos un arī ir problēma ar apgriezieniem. Normāli piedarbinot apgriezieni normāli ap 800, un pēc laika, kad motors uzsilst nokrīt uz kādiem 600 un tad arī jauda daudz mazāka, tāda sajūta, ka kāds cilindrs nestrādā un trīc diezgan, bet noslāpējot un uzreiz piedarbinot atkal apgriezieni normāli un viss labi.
Kas varētu būt par problēmu?
Un kā var tām zondēm atvienot vadus?
Kas varētu būt par problēmu?
Un kā var tām zondēm atvienot vadus?
Kura gada 2.0 tev ir?
95.gadsdogMa rakstīja:Kura gada 2.0 tev ir?
2.0 bez vanos dzinejs.Iedarbinot apgriezieni uzlec gandriz lidz 3 stukam.pec kada mirkla noiet lidz 1. Parasti bija zem 1000.Gaisa masas meritajam nav problemas un gaisu itka nekur nerauj ieksa vairak.Kas varetu but pie vainas?
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
kompi nebiji pirms tam nemis nost?
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
tik atri man nenolec leja.Nixon rakstīja:Man M42B18 tieši tas pats...
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
Es jau uzgāzēju, tāpēc nokritās.
Jā, kompis stāvēja pāris mēnešus atsevišķi... Un aķis arī katru nakti ņemts nost.
Jā, kompis stāvēja pāris mēnešus atsevišķi... Un aķis arī katru nakti ņemts nost.
katreiz kad akjis nonjemts, taa ari ir, pec dazam stundam jau viss nostabilizejas savas vietas
...
man nestabilizejas. sodien nomainis tuksgaitas regulatrou .redzes,kas notiks.
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
MAN PROBLEMA AR APGRIEZIENIEM 1.8 IS. TIE PELD GAN KAD MOTORS IR AUKSTS ,GAN ARI KAD UZSILIS. KADS VARBUT VAR PADALITIES PIEREDZE?
Es savu problēmu atrisināju atvienojot droseles stāvokļa devēju... Tas nozīmē, ka viņš ir nestrādājošs un jāmaina pret strādājošu, un jāvieno vien klāt.
veliņos.šī problēma laikam lipīga.
Tātad auto 318i m43 97.g braucot pa pilsētu viss ok,kad izņem no roba tā nokrīt apgriezieni gandrīz līdz noslāpšanai,uzlec līdz normāliem,atkal lejā,un tad nostabilizējās.ši problēma parādās pa retam.
Tātad,pēc manām domām vainīgie objekti varētu būt:
1.kloķenes devējs (cik saprotu,tas atbild par motora apgriezieniem)
2. sadalenes devējs
3. zonde
baigi gribētos dzirdēt spečuka domas..
ps.zinu,ka rakstīsiet,lai laižu uz diagnostiku(pats par sevi saprotams),bet ej tu trāpi tieši uz to brīdi,kad sāk čakarēties,savādāk kompis tur diez vai kautko atklās
Tātad auto 318i m43 97.g braucot pa pilsētu viss ok,kad izņem no roba tā nokrīt apgriezieni gandrīz līdz noslāpšanai,uzlec līdz normāliem,atkal lejā,un tad nostabilizējās.ši problēma parādās pa retam.
Tātad,pēc manām domām vainīgie objekti varētu būt:
1.kloķenes devējs (cik saprotu,tas atbild par motora apgriezieniem)
2. sadalenes devējs
3. zonde
baigi gribētos dzirdēt spečuka domas..
ps.zinu,ka rakstīsiet,lai laižu uz diagnostiku(pats par sevi saprotams),bet ej tu trāpi tieši uz to brīdi,kad sāk čakarēties,savādāk kompis tur diez vai kautko atklās
Ja tikai pie tukšgaitas apgriezieniem ir problēmas, skaties tukšgaitas vārstu Pirmajā reizē vari mēģināt to samazgāt. Ja nelīdz, mainam nost.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 19
- chevron_right