Paceļam jaudu M52B25!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right
Nu nav jau tie testi uz stenda īsti korekti, jo auto stāv nekustīgs, bet realitātē tas efekts rodas esot auto kustībā. ir jau atšķirība vai tas gaiss tiek ņemts no siltas motortelpas (ar visu nopakošanu stāvot uz stenda tur būs silts gaiss) vai gaiss triecas filtrā ar 100km/h un tur jau tā atšķirība sāk parādīties. Tikai jaudas pieaugumu reāli nomērīt nevar, var tikai rēķināt teorētiski ņemot vērā katra filtra specifikācijas.
1. Nebija kaste
2. Kur tad radīsies aukstais gaiss, ja testi tiek veikti iekštelpās?
Kad tu brauc pa ielu ar kautvai 50km/h, tad attaisi logu un izbāz roku - lūk tas ir auksts gaiss. Efekts rodas tikai, ja ir auksts gaiss - braucot.
inženieri ibio liekat savus sūdus un ķerat ekstra zirgus..
un te neiet runa par augstas veiktspējas sporta motoriem, bet par nofistiem m50/m52..
un te neiet runa par augstas veiktspējas sporta motoriem, bet par nofistiem m50/m52..
tu pat reāli nesaproti, kas zem tā vārda "čipošana" slēpjas apakšāaivis328 rakstīja:tas ka tu varbuut kadreiz esi megjinajis ko dariit tas nenozimee ka tu maaki to dariitseeingman rakstīja:koniskais filtrs neko nedod un scorpion cat-back nozīmē ka viņam ir scorpion izpūtējs no katalizatora uz aimuguri, nevis kaut kāds lielais katalizators... izpūtējs noteikti ar divām trubām, ka 325 & 328zuze91 rakstīja:Aizmirsi piebilst ka viņam vel KW koniskais un lielas caurplūsmas katalizators virsū.
un kurš tur vēl kko muldēja par čipošanu, nekāda tolka m52 vadība no čipošanas negūst izņemot augstākus max rpm, punkts
ja ir motoram daudz kas uzlabots tad var gan vinju nocipot un savest visu vadibu kaa vajag protams nav nekadi mega zirgi bet varbut ap 10hp snak palielinat
ja jau koniskais filtrs neko nedod tad nafig visam jaudigaam masinam vinji ir ko?
cik es zinu tad vairak un aukstaks gais palidz motoram
pa lielam čipojot sagroza kartes iekš vadības bloka, tāpēc arī āremēs to sauc par remapping
un m52 motoram ir fucking labs adaptācijas procesu algoritms kas pats izmaina kartes vadoties no dzīvajiem motora datiem, un tāpec nevajag nahrenizēt lambda zondes un vēl sazin ko svarīgu, jo redz tak varot iztikt -auto uz priekšu tak kustas
no tā visa arī izriet jau manis iepriekš teiktais - izmainot kaut ko m52 vadības bloka kartēs, adaptācijas process tāpat visu saliks atpakaļ pa plauktiem, kā tam labpatiksies
un kas te dirsa par to konisko un auksto gaisu pameklē tajā apšā youtuba par cold air intake
seeingman tu vari nomierinaties vienreiz es tev iedosu numuru kur tev visu izskaidros par ms41 tev ir daleja taisniba parasti ta saucama ciposana iekš lv vai ebay pirktie chip box prieks m52b28 ir pilnigi mesli un tiesam tikai nogriez zondes pie aukstakiem ramp un pacel ramp jo neviens cipotais gandrizvai iekš lv nemak korekti parakstit vadibu un tiesi tapec sagroza degvielas kartes ka tu jau iepriekš mineji un ari ka rezultata pec pars dienam mašina ir adaptejusies un atkal iet stok rezima tikai ir palikusi aukstaki ramp bet ir ari tadi pipari kas prot tomer parakstit vadibas failus un pielagot tavam vajadzibam latvija ir 2 cilveki kas vispar var ko tadu un info protams ka sniedz loti skopi nekadu samaksa par failu naudu vini tev visu sataisa un ari nokode to failu ka var tikai tava kompi ielikt vienvard sakot apist nesanak un novelkot failu ierakstot cita identiska kompi nekas nestrada
Viens no tiem ir INC?
nu cik tauta runa tad ints vairs ari neraksta filus bet gan perk protams ja ir individuals projekts pa labu ciparu tad gan jau ka raksta
cik mazam fifukam ir jābūt lai ar 2,5 litriem jaudas būtu par maz priekš ielas braukšanas
Par tēmu runājot kārtējo reiz gribas teikt ka vajag savest esošo visu kārtibā.
Par tēmu runājot kārtējo reiz gribas teikt ka vajag savest esošo visu kārtibā.
tvaika ielas numuru?Dj_Zii rakstīja:seeingman tu vari nomierinaties vienreiz es tev iedosu numuru kur tev visu izskaidros par ms41 tev ir daleja taisniba parasti ta saucama ciposana iekš lv vai ebay pirktie chip box prieks m52b28 ir pilnigi mesli un tiesam tikai nogriez zondes pie aukstakiem ramp un pacel ramp jo neviens cipotais gandrizvai iekš lv nemak korekti parakstit vadibu un tiesi tapec sagroza degvielas kartes ka tu jau iepriekš mineji un ari ka rezultata pec pars dienam mašina ir adaptejusies un atkal iet stok rezima tikai ir palikusi aukstaki ramp bet ir ari tadi pipari kas prot tomer parakstit vadibas failus un pielagot tavam vajadzibam latvija ir 2 cilveki kas vispar var ko tadu un info protams ka sniedz loti skopi nekadu samaksa par failu naudu vini tev visu sataisa un ari nokode to failu ka var tikai tava kompi ielikt vienvard sakot apist nesanak un novelkot failu ierakstot cita identiska kompi nekas nestrada
tuning boxi jā var pazemināt lambdu, ko redz vadības bloks, liekot motoram braukt treknākam, bet no tā huļi tolka
a ms41 vadībā lambdas mērķa kartes, vismaz cik es zinu, nav, tātad, to nevar sagrozīt.
ms41 var kko uzlabot, tikai ja atslēdz vai izmaina adaptācijas procesu, pirmais variants ir gaļimijs, jo degmaisījums nepielāgosies laika apstākļiem - skābekļa daudzums gaisā krietni atšķiras, vai ir mitrs, sauss, pilsēta, lauki, auksts, karsts, atmosfēras spiediens.
un to failu var ierakstīt citā kompī ja zin ko dara un fails nav pilnībā nolokots, ka ar attiecīgām programmām netiek klāt.
pēc skrīniem spriežot, tur nekā vairāk nav, ko nevarētu izķeksēt ar winols/tunerpro ar virspusējām zināšanām. Imho, 200$ ir par šerpu, tikai priekš "lietotājam draudzīgas saskarnes", tāpat cilvēks bez zināšanām salaidīs visu dēlī pat ar šo produktu.Rons rakstīja:http://www.bmweditor.com/Home/Product
seeingman - cik atceros, tad ms41 bija lambda karte.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
+ms41 bez zinašanam ari setnieks var slotu salauzt tikai šini gadijuma var ieraut kasi riktigi labi tam e36 ta vadiba neko nemaksa bet teiksim kadam jaunam mersim
he9600, tas ko tu domā ka ir lambda karte patiesībā ir kaut kāds reizinātājs saistīts ar degvielu, neatceros vairs īsti, virtuālo mašīnu ar winols'u arī slinkums slēgt iekšā
Šodien pielīdu pie ecu. Man ir 413 kompis ...Pacha rakstīja:
Viņam ir stock m50 vadība, ne 413.. Dzinējs nav ar vanosu!!
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Pats motors ir ar vanosu vai bez? 413 vadība ir M50B25TU motoriem.
Tad tur viss ir slikti. Ieteiktu kādam atradīt, lai saprastu, kas darāms lai motors normāli darbotos.
Tur var redzēt, ka ventilators pūš virsū (visiem stendiem tas praktiski ir, kaut vai, lai radiaators neuzvārās) un tādā veidā tiek imitēta kau daļēja gaisa plūsma braucot pa ceļu.Wilsons86 rakstīja:Nu nav jau tie testi uz stenda īsti korekti, jo auto stāv nekustīgs, bet realitātē tas efekts rodas esot auto kustībā. ir jau atšķirība vai tas gaiss tiek ņemts no siltas motortelpas (ar visu nopakošanu stāvot uz stenda tur būs silts gaiss) vai gaiss triecas filtrā ar 100km/h un tur jau tā atšķirība sāk parādīties. Tikai jaudas pieaugumu reāli nomērīt nevar, var tikai rēķināt teorētiski ņemot vērā katra filtra specifikācijas.
Un par kādu gaisa triekšanos mēs tur runājam, ja tas filtrs tieši aiz prieksējā luktura stāv (nebūtu lukturis, būtu vēl cita lieta), stok filtram vismaz ir tas tunelis caur kuru viņš kampj gaisu caur priekšējā nierēm (kur gaiss tiešām triecas iekšā), bet te nekas tāds nav...
Varētu tas aukstis gaiss tikt tajā nodalītajā telpa kkur no zem autiņa apakšas (atkal ja nav saliktas visas stok aizsargpannas), bet arī tur pie lielāka ātruma drīzāk vēl var rasties retināts gaiss + paceltie no zemes putekļi...
d[-_-]b
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right