Ģenerātors
katram savi viedokļi es uzskatu ka labak atjaunot veco, neka nopirkt citu un gaidīt! cik cilvēki tik viedokļi!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Jauns ari vairs kosmosu nemaksaa:Dega rakstīja:katram savi viedokļi es uzskatu ka labak atjaunot veco, neka nopirkt citu un gaidīt! cik cilvēki tik viedokļi!
Sent from kiegelis using Tapatalk.
nu ka jau teicu, manis pēc tak jūs varat pirkt un mainīt!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Tu nesaprati, ja esošajam ir tik ļoti izdilis kolektors tad tam nolietojums būs nesalīdzināmi lielāks kā citam, kuram kolektors ar lamelīšiem būs normals robežās, tam viss vēl būs priekšā :)ega rakstīja:katram savi viedokļi es uzskatu ka labak atjaunot veco, neka nopirkt citu un gaidīt! cik cilvēki tik viedokļi!
Tieši tāega rakstīja: nu ka jau teicu, manis pēc tak jūs varat pirkt un mainīt!
Sent from kiegelis using Tapatalk.
aga, aga pamēģini šādu darbību secību izveikt valeo vai jebkuram mūsdienu ģenim. Nevajg domāt, ka joprojām visiem auto ir aizvēsture virsū.JānisK-[JK] rakstīja: un par grūtumu nepiekritīšu, izskrūvē četras skrūves un noņem vāku, izvelk enkuru, jauno enkuru ieliek un saliek kopā, ieskrūvē četras skrūves :) ja liek lietotu enkuru tad ieteicams mainīt gūlņus un tad vajag novilcēju, bet var aiziet uz kādu servisu un pagaidīr 8minūtes kamēr novelk vecos un uzpresē jaunos!
Nu nav tur nekāda nasa tehnoloģija, servisos jums pasakas stāsta..........
Tāpat kā ega, uzskatu, ka ģenerators/starters ir jāremontē un par problēmu jāaizmirst, nevis pēc gada atkal sēdēt ar tukšu aķi vai nelecošu auto. Jauns kolektors e36 bosch ģenim maksā 3eur, skf gultņi 10eur, regulators 25eur, diožu tilts (ja ir vajadzība) 40eur. Valeo ražojumam regulatoram un tiltam var pieskaitīt 30-40% klāt. Darbs kā jau minēja 20-30eur.
Manuprāt meklēt citu ģeni ir vērts tikai, ja tinumiem ir biegas, pa retam, ja tiltiņam.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Runa ir par konkrēto ģenerātoru, bet ja gribi dzirdēt par grūtībām varu pstāstīt! pieredze ir sakrājusies, ikdienā strādāju ar mitsubishi agregātiem, gadās arī citi no hondām, mazdam, dodge, fordiem un vēl citiem!
Pietiekoši argumentēti paskaidroju kāpēc labāk meklēt citu:
Pietiekoši argumentēti paskaidroju kāpēc labāk meklēt citu:
Un varu vēl pievienot, cilvēks iegūldīs to tavu nosaukto summu esošajā ģenerātorā un ļoti liela iespēja, ka pēc laika radīsies jauns defekts, piemēram ar statora tinumiem un tad iegūldītā summa būs jāturpina iegūldīt tb pārtīt vai citu nepiecieāmo darbu.. esošais ģenerātors kā minēju ir nogājis visai zolīdiJānisK-[JK] rakstīja: Ja esošajam ir tik ļoti izdilis kolektors tad tam nolietojums būs nesalīdzināmi lielāks kā citam, kuram kolektors ar lamelīšiem būs normals robežās, tam viss vēl būs priekšā :)
Pieredzes pietiek pašam.
neko traģisku es tajā bildē neredzu. Pie ogles nolūšanas/kolektora samalšanas bieži vien ir vainojami nokalpojuši gultņi. Es jau nu izjauktu un nodefektētu nepieciešamo daļu daudzumu, ja nepatīk detaļu summa, tad vienmēr jau var atrast kādu paziņu servisā, tad droši var ņemt nost 40%.
Tiem, kas tomēr grib pa lēto, tad varu notirgot m43 un m50 ģeņus , aizņem lieki vietu garāžā 20eur gab.
neko traģisku es tajā bildē neredzu. Pie ogles nolūšanas/kolektora samalšanas bieži vien ir vainojami nokalpojuši gultņi. Es jau nu izjauktu un nodefektētu nepieciešamo daļu daudzumu, ja nepatīk detaļu summa, tad vienmēr jau var atrast kādu paziņu servisā, tad droši var ņemt nost 40%.
Tiem, kas tomēr grib pa lēto, tad varu notirgot m43 un m50 ģeņus , aizņem lieki vietu garāžā 20eur gab.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Piekritīšu. Mēģināju pacīnities ar to valeo:Dhe9600 rakstīja:aga, aga pamēģini šādu darbību secību izveikt valeo vai jebkuram mūsdienu ģenim. Nevajg domāt, ka joprojām visiem auto ir aizvēsture virsū.JānisK-[JK] rakstīja: un par grūtumu nepiekritīšu, izskrūvē četras skrūves un noņem vāku, izvelk enkuru, jauno enkuru ieliek un saliek kopā, ieskrūvē četras skrūves :) ja liek lietotu enkuru tad ieteicams mainīt gūlņus un tad vajag novilcēju, bet var aiziet uz kādu servisu un pagaidīr 8minūtes kamēr novelk vecos un uzpresē jaunos!
Nu nav tur nekāda nasa tehnoloģija, servisos jums pasakas stāsta..........
Tāpat kā ega, uzskatu, ka ģenerators/starters ir jāremontē un par problēmu jāaizmirst, nevis pēc gada atkal sēdēt ar tukšu aķi vai nelecošu auto. Jauns kolektors e36 bosch ģenim maksā 3eur, skf gultņi 10eur, regulators 25eur, diožu tilts (ja ir vajadzība) 40eur. Valeo ražojumam regulatoram un tiltam var pieskaitīt 30-40% klāt. Darbs kā jau minēja 20-30eur.
Manuprāt meklēt citu ģeni ir vērts tikai, ja tinumiem ir biegas, pa retam, ja tiltiņam.
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Traģiski nav un cilvēkam ar pieredzi un zināšanām nav problēmu, bet vienkāršam uerim, kurš māk noturēt skrūvgriezi rokās vienkāršākais variants ir iepriekš minētais.he9600 rakstīja:Pieredzes pietiek pašam.
neko traģisku es tajā bildē neredzu. Pie ogles nolūšanas/kolektora samalšanas bieži vien ir vainojami nokalpojuši gultņi. Es jau nu izjauktu un nodefektētu nepieciešamo daļu daudzumu, ja nepatīk detaļu summa, tad vienmēr jau var atrast kādu paziņu servisā, tad droši var ņemt nost 40%.
Tiem, kas tomēr grib pa lēto, tad varu notirgot m43 un m50 ģeņus , aizņem lieki vietu garāžā 20eur gab.
Cik V apm jadod ārā ģenģim pie visiem patērētājiem(tālie uguņi+miglas un pečka uz pilno)?
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Bez pateretajiem 14, kkas bija. Tas tā kā būtu labi.:)
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Sent from kiegelis using Tapatalk.
Man bija kādi 12.3V, bez patērētājiem 13.8V , +-.duuj rakstīja:Cik V apm jadod ārā ģenģim pie visiem patērētājiem(tālie uguņi+miglas un pečka uz pilno)?
Sent from kiegelis using Tapatalk.
man dod ārā 13.2 pie ieslēgtiem patērētājiem, bez 13.9
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
sveiki! sakiet ludzu kur vienojas sitas vads kas redzams bilde melnaja gofra! pie startera vai ari pie drosinataju kastes!?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ar ko atšķiras orğinālais bosch m52b20 motora ğenerators no 140A?
Kāds var atbildēt?bemwee rakstīja:Ar ko atšķiras orğinālais bosch m52b20 motora ğenerators no 140A?
Man škiet, ka ne ar ko, ja nu vienīgi ar ampēriem un kaut kādu hex bolt.
Sveiki. m50b25 generators.
Uz ierosmes vada nepienāk strāva. varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu un var ieteikt kur uz reiz skatīties, kas vainīgs un kur meklēt vainu.
Uz ierosmes vada nepienāk strāva. varbūt kāds ir saskāries ar šādu problēmu un var ieteikt kur uz reiz skatīties, kas vainīgs un kur meklēt vainu.
Sadomāju žurku pajaukt laukos pa vasaru. (nu jau tāds brīvdienu izklaides auto pa trasi).
Te būs skats uz pārdesmit gadus lietotu ģeņģi, kas ir mega svarīgs mezgls da jebkuram auto, lai nepaliktu uz ceļa.
Ģenis jau itkā strādāja OK, bet diožu tiltam paša apakša ir ļoooti cietusi. Tā ir apakša, zemākais punkts, kur sastājas visi labumi. Tur uzkrājas daudz mušas un citi dabas brīnumi. Neviens viņus tur NEKAD netīra.
Ģeneratoram ir ventilācijas spārni, kas veido spēcīgu gaisa plūsmu, bet daudzmaz lielie objekti tur sasprūst. Reāli vairums tur bija lielie kukaiņi (mušas).
Kad diožu tiltam sākas korozija, mitrajā laikā viss tas labums nepārtraukti reaģē, jo pie ģeneratora ir nepārtraukts pievads no plusa klemmes. Tātad arī pie izslēgtas aizdedzes notiek 'zaļie' procesi...
Diožu tilts, 1996 gads, Bosch OEM:
-
Korpuss no bieza vara slāņa (labas termo īpašības), kuram aizsardzības pārklājums nu jau ir izbeidzies un ir iestājies 'zaļais'
- -
-
Tālāk par kontaktgredzeniem, kur pieskarās oglītes:
Viens kontaktgredzens lupatās nodilis, bet nav sākusies dzirksteļošanās un nav izdegušas bedres gredzenos.
Principā varētu maukt tālāk, bet aukstā laikā sāku dzirdēt gultņus.
Interesanti, kāpēc viens gredzens ir stipri vairāk izdilis? Šķiet abas ogles ir vienāda platuma. Atsperes?
- -
-
-
Ir tāds brīdis, kad ogles iet uz beigām un brīžiem netver vairs gredzena kontaktvirsmu. Tad iestājas sūdi. Kaut kādā vietā vairs nav kontakts un sāk uzmet dzirksteli. Tajā vietā uz gredzena sāk veidoties izdegums, kas pārveidojas kā melns caurums. Kā izdegusi bedre, kur vairs nekad nebūs kontakts. Tur vairs nekad nepalīdzēs 'tabletes' nomaiņa.
-
-
Vienvārdsakot, kopsavilkumā ir tā:
Var pāris reizes jaunam ģeņģim nomainīt 'tableti'. (ja paveicas un nav sadedzināts gredzens dēļ bezkontakta)
Var nopirkt lietotu ģeņģi un uzmest jaunu 'tableti' - bet tikai tad, ja esi pārbaudījis, ka kolektora gredzeni ir OK.
Bet ja grib pa skaisto nepalikt uz ceļa - jāsaprot, ka ģeneratorā ir dilstošas detaļas:
1) oglītes
2) kolektora gredzeni
3) gultņi
cheers
ja kaut ko murgoju, palabojiet. nelamājiet.
:)
Te būs skats uz pārdesmit gadus lietotu ģeņģi, kas ir mega svarīgs mezgls da jebkuram auto, lai nepaliktu uz ceļa.
Ģenis jau itkā strādāja OK, bet diožu tiltam paša apakša ir ļoooti cietusi. Tā ir apakša, zemākais punkts, kur sastājas visi labumi. Tur uzkrājas daudz mušas un citi dabas brīnumi. Neviens viņus tur NEKAD netīra.
Ģeneratoram ir ventilācijas spārni, kas veido spēcīgu gaisa plūsmu, bet daudzmaz lielie objekti tur sasprūst. Reāli vairums tur bija lielie kukaiņi (mušas).
Kad diožu tiltam sākas korozija, mitrajā laikā viss tas labums nepārtraukti reaģē, jo pie ģeneratora ir nepārtraukts pievads no plusa klemmes. Tātad arī pie izslēgtas aizdedzes notiek 'zaļie' procesi...
Diožu tilts, 1996 gads, Bosch OEM:
-
Korpuss no bieza vara slāņa (labas termo īpašības), kuram aizsardzības pārklājums nu jau ir izbeidzies un ir iestājies 'zaļais'
- -
-
Tālāk par kontaktgredzeniem, kur pieskarās oglītes:
Viens kontaktgredzens lupatās nodilis, bet nav sākusies dzirksteļošanās un nav izdegušas bedres gredzenos.
Principā varētu maukt tālāk, bet aukstā laikā sāku dzirdēt gultņus.
Interesanti, kāpēc viens gredzens ir stipri vairāk izdilis? Šķiet abas ogles ir vienāda platuma. Atsperes?
- -
-
-
Ir tāds brīdis, kad ogles iet uz beigām un brīžiem netver vairs gredzena kontaktvirsmu. Tad iestājas sūdi. Kaut kādā vietā vairs nav kontakts un sāk uzmet dzirksteli. Tajā vietā uz gredzena sāk veidoties izdegums, kas pārveidojas kā melns caurums. Kā izdegusi bedre, kur vairs nekad nebūs kontakts. Tur vairs nekad nepalīdzēs 'tabletes' nomaiņa.
-
-
Vienvārdsakot, kopsavilkumā ir tā:
Var pāris reizes jaunam ģeņģim nomainīt 'tableti'. (ja paveicas un nav sadedzināts gredzens dēļ bezkontakta)
Var nopirkt lietotu ģeņģi un uzmest jaunu 'tableti' - bet tikai tad, ja esi pārbaudījis, ka kolektora gredzeni ir OK.
Bet ja grib pa skaisto nepalikt uz ceļa - jāsaprot, ka ģeneratorā ir dilstošas detaļas:
1) oglītes
2) kolektora gredzeni
3) gultņi
cheers
ja kaut ko murgoju, palabojiet. nelamājiet.
:)