E36-ElvijsR
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 19
- chevron_right
Ko te daudzi var cepties par diskiem?
Kad šādi st19 bija virsū uz citiem foruma populāriem autiņiem, tad neviens neko nedirsa. Visi ne tikai mīza, bet arī dirsa karstu.
Vienīgi krāsa nepiestāv, vajag kko no pelēkiem toņiem!
Kad šādi st19 bija virsū uz citiem foruma populāriem autiņiem, tad neviens neko nedirsa. Visi ne tikai mīza, bet arī dirsa karstu.
Vienīgi krāsa nepiestāv, vajag kko no pelēkiem toņiem!
Ja jau pēc tavas pulēšanas arī viņi paliek, tad nenorej tikai veco saimnieku, bet pats arī sevi beigās vajag kārtīgi pāriet pāri ar finišs pastu, lai aizvāktu visu, kas palicis no iepriekšējām pastām un iegūtu perfektu spīdumuElvijsR rakstīja:PS.
Jau kārtējo reizi sapulēju, bēēt, iepriekšējā saimnieka lažu nesanāk novākt...
Tos saucamos saules zaķus , kā no tiem tikt vaļā? tā jau zaibis, gaismā ,tumsā auto izskatās svaigs un krāsa smuka, bet tiklīdz tiek tiešos saules staros ,tā tie saileszaķi krīt acīs...
Un te neliels atpakaļ skats ,ko tik nebiju sadarijis...
Vel jautājums, citreiz nestrādā tahometrs un ecometrs... iebrauc kādā ceļa krunkā sāk strādāt? Kur ko skatīties?
Kāds ir mainijis līstes ,kas apkārt logiem? Ir baigais gemors vai nāk viegli nost?
Kas par lietu, vissas lampas deg, aizmugure, priekša , viss strādā bet obc met TAIL LIGHT FAILURE, bet točna viss deg un strādā...
Sent from my XT1072 using Tapatalk
Pirms pulēšanas vajag notīrīt auto no bituma ar benzīnā izmērcētu lupatiņu(tikai prātīgi un maigi) un wet sanding, tad pulē. Bet labāk to uzticēt profesionālim.
Pulēju ar roku. Mašīnīti bail ņemt rokās.gruzs rakstīja:Ja jau pēc tavas pulēšanas arī viņi paliek, tad nenorej tikai veco saimnieku, bet pats arī sevi beigās vajag kārtīgi pāriet pāri ar finišs pastu, lai aizvāktu visu, kas palicis no iepriekšējām pastām un iegūtu perfektu spīdumuElvijsR rakstīja:PS.
Jau kārtējo reizi sapulēju, bēēt, iepriekšējā saimnieka lažu nesanāk novākt...
Tos saucamos saules zaķus , kā no tiem tikt vaļā? tā jau zaibis, gaismā ,tumsā auto izskatās svaigs un krāsa smuka, bet tiklīdz tiek tiešos saules staros ,tā tie saileszaķi krīt acīs...
Un te neliels atpakaļ skats ,ko tik nebiju sadarijis...
Vel jautājums, citreiz nestrādā tahometrs un ecometrs... iebrauc kādā ceļa krunkā sāk strādāt? Kur ko skatīties?
Kāds ir mainijis līstes ,kas apkārt logiem? Ir baigais gemors vai nāk viegli nost?
Kas par lietu, vissas lampas deg, aizmugure, priekša , viss strādā bet obc met TAIL LIGHT FAILURE, bet točna viss deg un strādā...
Sent from my XT1072 using Tapatalk
Nav mīziens? Es pieliekot diskam flanci un izbāžot cauri skrūvi, sapratu, ka nevēlos tā braukt. Teorētiski saietu, bet praktiskiElvijsR rakstīja:Jā. Negribējaas graizīt garās skrūves.rvars rakstīja:Arī šie diski neizskatās slikti!
Flančus liki ar oriģinālajām skrūvēm?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Nez. Itkā ir labi.
Ar benzīnu pa krāsu?Riks* rakstīja:Pirms pulēšanas vajag notīrīt auto no bituma ar benzīnā izmērcētu lupatiņu(tikai prātīgi un maigi) un wet sanding, tad pulē. Bet labāk to uzticēt profesionālim.
Sent from my XT1072 using Tapatalk
Arī pirmo x dzirdu. Bet nē. Nav man piķis uz auto. Un vispār vairs neiespringstu uz to pulëśanu. Tāpat plānā ir pārkrāsot un savest kārtībă visu bundzu.gruzs rakstīja:Ar benzīnu pa krāsu?Riks* rakstīja:Pirms pulēšanas vajag notīrīt auto no bituma ar benzīnā izmērcētu lupatiņu(tikai prātīgi un maigi) un wet sanding, tad pulē. Bet labāk to uzticēt profesionālim.
Sent from my XT1072 using Tapatalk
Jā, pazīstams krāsotājs tā dara, ja nav pa rokai ūberdārgā ķīmija. Pat ja auto ir perfekti nomazgāts, nedaudz uzsmidzinot beņu uz baltas microfiber lupatiņas, tā uzreiz kļūs melna.. Noņemot nost visādas, asfalta, bremžu kluču abrazīvos putekļus u.t.t.gruzs rakstīja:Ar benzīnu pa krāsu?Riks* rakstīja:Pirms pulēšanas vajag notīrīt auto no bituma ar benzīnā izmērcētu lupatiņu(tikai prātīgi un maigi) un wet sanding, tad pulē. Bet labāk to uzticēt profesionālim.
Sent from my XT1072 using Tapatalk
P.S. - Nav jau jāizmērcē lupata benzīnā
Hmm. Nez uz kā lai notestē ?Riks* rakstīja:Jā, pazīstams krāsotājs tā dara, ja nav pa rokai ūberdārgā ķīmija. Pat ja auto ir perfekti nomazgāts, nedaudz uzsmidzinot beņu uz baltas microfiber lupatiņas, tā uzreiz kļūs melna.. Noņemot nost visādas, asfalta, bremžu kluču abrazīvos putekļus u.t.t.gruzs rakstīja:Ar benzīnu pa krāsu?Riks* rakstīja:Pirms pulēšanas vajag notīrīt auto no bituma ar benzīnā izmērcētu lupatiņu(tikai prātīgi un maigi) un wet sanding, tad pulē. Bet labāk to uzticēt profesionālim.
Sent from my XT1072 using Tapatalk
P.S. - Nav jau jāizmērcē lupata benzīnā
Apsveicu ar iegūtajiem diskiem!
Cerams mani vecu, vecie diski labi kalpos
Cerams mani vecu, vecie diski labi kalpos
Ir labi. Esmu apmierināts tik katru dienu māc śaubas par centra krāsu. Un nevaru , nevaru izdomāt.RENIO rakstīja:Apsveicu ar iegūtajiem diskiem!
Cerams mani vecu, vecie diski labi kalpos
Kāpēc negribi atstāt kā ir?
Itkā jă varëtu, ieturët tradīciju un jau 3śais auto un ar tādiem pašiem diskiem, bet tajā pašā laikā gribètu kādu citu krāsu. Bet nu lkm.pagaidām paliks tas pats... ar usdm pavarotiem iet kopăZzevsS rakstīja:Kāpēc negribi atstāt kā ir?
Viscaur orģinālo krāsu negribi? Pieļauju ka nē, jo tevī iekšā mājo maziņš hipsters, redzot kā tu centies savu e36 individualizēt visādiem akcentiem (usdm, lv, m3, umtl.)
Škrobe. Kāds krā** uzšāvis pa purnu žurkai ar āķi. Rezumē, salocìta v/n , saulauzsts rāmìts un lielākā dusma par plaisu buferā. parasti tā jau atstāju vairāk par metru priekšā stāvošo... V/n daudzmaz iztaisnota , rāmīts nomainīts (paldies jāniskall, vai kā tas nick bij. )
Nomainìts dzesēšanas ščidrums un izskalota sistēma. Jo pirmstam bij grūti nosakāmas krāsas antifrīzs un ceru , ka bij sarkanais
Un jautājums - cik izmaksā vienu v/n samainìt pret jaunu? Kā redzat samorezi ir, tie slēpj lielus caurumus, kas mani kaitina
Nomainìts dzesēšanas ščidrums un izskalota sistēma. Jo pirmstam bij grūti nosakāmas krāsas antifrīzs un ceru , ka bij sarkanais
Un jautājums - cik izmaksā vienu v/n samainìt pret jaunu? Kā redzat samorezi ir, tie slēpj lielus caurumus, kas mani kaitina
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ja pareizi atceros, vienas vnz maina bija 13.xx€ElvijsR rakstīja:Škrobe. Kāds krā** uzšāvis pa purnu žurkai ar āķi. Rezumē, salocìta v/n , saulauzsts rāmìts un lielākā dusma par plaisu buferā. parasti tā jau atstāju vairāk par metru priekšā stāvošo... V/n daudzmaz iztaisnota , rāmīts nomainīts (paldies jāniskall, vai kā tas nick bij. )
Nomainìts dzesēšanas ščidrums un izskalota sistēma. Jo pirmstam bij grūti nosakāmas krāsas antifrīzs un ceru , ka bij sarkanais
Un jautājums - cik izmaksā vienu v/n samainìt pret jaunu? Kā redzat samorezi ir, tie slēpj lielus caurumus, kas mani kaitina
14eElvijsR rakstīja: Un jautājums - cik izmaksā vienu v/n samainìt pret jaunu? Kā redzat samorezi ir, tie slēpj lielus caurumus, kas mani kaitina
Danke , abiem jumsEglitis rakstīja:14eElvijsR rakstīja: Un jautājums - cik izmaksā vienu v/n samainìt pret jaunu? Kā redzat samorezi ir, tie slēpj lielus caurumus, kas mani kaitina
Un man tur jābrauc ar visu auto vai varu aizvest tikkai numuru ?
aizej ar sa*isto vnz un saki ka vēlies jaunu, jāgaida aptuveni kaut kādas 15-20min bij auto var palikt mājās
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 19
- chevron_right