turbo eksperimentālprojekts

kexxx
Ziņojumi: 52
Pievienojies: 26 Aug 2015, 12:23
nez, man jau liekas, ka bez visiem AFR ir skaidrs, ka turbinizētu motoru esošās sprauslas un vadība nobarot nespēs un tas būtu pirmais, par ko jādomā... kāda jēga sagrūzt motorā 2 reizes vairāk gaisa, ja netiek nodrošināta kaut cik pareiza degvielas padeve? uz gaisa nekur tādu neaizbrauksi :gigigi:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Tātad reāli kas notika, svecēm 3 un 4 cilindrā nolūzusi keramika (parasti tas notiek no detonacijas) un 3. cilindrā tas keramikas gabalins acimredzot nelaimigi trapijis starp varstu un sezu, varsta aizversanas laika, ka rezultata iesista gropite varsta un sezha un varsts izdedzis. Virzuliem viss poh, viss normali, uzdegumu krasas tikai atskiras baigi, velak bus bildes
Profila bilde
baumanis
Ziņojumi: 1576
Pievienojies: 20 Dec 2011, 17:39
Braucu ar: Quattro
Atrašanās vieta: Dobele/Jelgava
Reputācija: 1
 
arii ir 2.0 turbo
pirmais kas notika, bija arii ka noputa sveces , jaliek iridija, tad viss ok :super:
Profila bilde
Kapteinis
Ziņojumi: 404
Pievienojies: 28 Jūn 2014, 05:01
Braucu ar: 4.44
Atrašanās vieta: Ogre
Attēls
Attēls
bigolo
Ziņojumi: 1
Pievienojies: 11 Sep 2015, 23:10
Ļa, ļa, ļa...bla bla bla...

Daudz sakakāts, daudz taisnības vispārīgi, maz taisnības dotajā izpildījumā...

Ko es ar to domāju? Tad lūk - esošajā izpildījumā JānisK. utt kritika nav nepamatota, ir pamatota, tīri tehniski ir diezgan precīza, bet loģiska pieeja esošajam projektam - otsustvivajet!!!

Šajā momentā un dotajā izpildījumā piesieties izplūdei(nu nav "simfonija" nekādām ausīm, piekrītu), kas nebūt nav bottle-neck šajā gadījumā - ir vienkārši DUMI! Tik daudz kritikas izplūdei(kas šitam ļurbo absolūti pietiekami), bet neviens nepierunā pārvilkt MAF pirms spiediena. Pēc spiediena izmanto MAP, vai Temp + MAF(pirms spiediena), ir vēl daži salikumi(neies tak visu uzskaitīt)...

Vadība(tas pat varētu būt šeit dārgākais), inžektori(tak paņem no SAAB 9000/900NG/9-3OG/95, lētāk nekas vairs nebūs) - tad pozitīvs spiediens, kompletktā ar IC(no dīzeļa var paņemt, domāju tev kā tehniskam cilvēkam problēma nebūs), vismaz 1-2 ierindas aukstākas sveces.

Dažiem mazliet zinošākiem purniem derētu saprast atšķirību starp HPT-HOT, HOT, un LPT izpildījumu(te varam vēl dažādus variantus iemest)...
Te nenotiek nekāds mega-ūber pārpūtiens, kam vajag 35 grādu gāzu leņķi, te notiek mazais pūtiens, kas šā kolektora gadījumā sāks māksimālo pūtienu 300-500rpm vēlāk(kā optimālajā)...protams, tas nav maz, bet nav pašmērķis low-rpm ielas auto...

Seeingman - dirsējs, JānisK dirsējs, es - poļube dirsējs, vēl daudz dirsēju... Tas nekas, galvenais turpini projektu un no visu dirsēju(arī mana) postiem var paņemt arī ko pozitīvu un derīgu.
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 
A gofru no silikona likt ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 
Sporta piekare :D
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
karoči pagaidām ir tā: regulē vēl, iepriekš bija labāk! :hahaha:
Pašlaik ir uzlikts intekūleris no e34 tds, no egr vārsta improvizēts blow-off, piemontēts wastegate aktuators.
kautkāda jauda ir sākot no 5k rpm, labāk kā divlitrīgais iet stabili, bet nav baudāmi, ja wastegate saregulē, tā lai šakuma pozīcija tam ir pa visam ciet nevis pavērts, tad turbīna reāli pilnu boostu (0.5-0.6bar (pēc ļevā dačika)) sasniedz jau pie 2500 rpm, no tā izrietot ir ahujennais rāviens beņķī, bet tik pat ātri viņš aizrijas, pagaidām teorija ir iesmidzes kartes nepareizība komplektā ar to, ka vadība pie WOT darbojas open loop režīmā.
Pašlaik virsū ir ms41.0 vadība (m52) ar dzeltenajām zondēm un bez immo, baigais retums, bet viņam, kakulācim, nevar pārrakstīt čipu - varianti ir vai nu lodēt iekšā jaunu čipu, kas ir flash tipa vai dabūt vadību, kas nāk ar immo un "zaļajām" zondēm, un 28f200 tipa čipu, lai var spēlēties ar kartēm ( varat piedāvāt pa lēto(pilnu komplektu ar immo nah nevajag, māku sapārot ar citu immo))
pagaidām tā, noslēgumā paslīpēt varēja cik nu man tā mācēšana, reāli pirmā reize trasē pa sausu segumu, tā viemēr bija sanācis slīpēt pa slapju, sniegu vai granti :2litri: :lol:, bet nu gribējas, lai iet drusku labāk, protams, savu lomu spēlēja arī tas, ka riepas bija baloni 195/65/15 un open-diff...
Tad nu tā skrūvejam, skrūvējam, neguļam un ceram uz labāku rezultātu :super:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 
Neesmu profiņš, bet izskatās, ka vispār neiet :D
Skaņa jau forša no ta sūcēja
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
iet viņš tikai pie augšas, a tajos 2 līkumos es nemācēju viņu tā iegriezt, lai nebūtu par ātru un būtu lieli rpm, ar gāzi spēlēties arī nevar, kā pamet vaļā, tā spiediens nokrīt un viss, wastegate tak pavērts, ar saregulētu kā jābūt pabraukt nevar :lol: tur tālāk kur garais līkums bija, to gan forši varēja paņemt visu, bet to jau neviens neiedomājās uzfilmēt...
Kaut kad vēlāk uzfilmēšu, kā vienkārši pa taisni ceļ.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Ā nu jā, aizmirsu piebilst, ka ielikts ir iekšā tagad m50b20, kam ir uzlikta tā pati smirdīgā vadība no iepriekšējā m52, un sveces ir ngk bkr7e un pagaidām viss turas :super:
valteram - silikona trubu būtu jāliek,jā, top zust variants būtu šis:
Attēls
bēt tā kā man pagaidām ir :maz_naudas: tad tur ir ņeržas līkums ar gofras galau vienā pusē un kaut kādu intekūlera trubas gabalu otrā.
kā bigolo saka mafu pareizi būtu likt pirms turbīnas, bet man viņu tur tolkam nav kur iebāzt un gaisa filtru uz leju taisīt negribas, ja sanāks tikt klāt kartēm, varēšu mēģināt piemānīt map sensoru pie oriģinālās vadības, izmainot mafa karti.
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Izskatās ka iet OK. Vismaz priekš slīpēšanas izskatās, ka pietiek. :hahaha:

Bloķi gan vajag. Redz, ka tas toč tur ļoti čakarē operu. [emoji38]
Attēls
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
Nixon rakstīja:Izskatās ka iet OK. Vismaz priekš slīpēšanas izskatās, ka pietiek. :hahaha:

Bloķi gan vajag. Redz, ka tas toč tur ļoti čakarē operu. [emoji38]
Bez bloķa vispār nav aršana :hahaha:
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 
ņemot vērā, ka viss ir yolo, tad svarku kaut iemet reduktorā :lol:

bet nu malacis, ņemies :super:
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Profila bilde
Richus
Ziņojumi: 798
Pievienojies: 23 Mar 2012, 15:51
Braucu ar: 350hp 700n
Reputācija: 6
 
Attēls
way to go :hahaha:
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio
Nu taa ka vispar neiet.ta pishanas ar stock vadibu ir huinja.ja nav naudas vemsam,tad vismaz lamak MS 1 uzlie .kaja,bet nu vismaz pareizi saregulets bus labak ka pisars ar stock vadibu
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
zzhurka
Ziņojumi: 249
Pievienojies: 28 Mar 2015, 16:10
Braucu ar: MB C180
Atrašanās vieta: Smiltene
piekritīšu, neizskatās, ka ietu. :lol: vai arī sūdīga blīve starp stūri un benķi. :D
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
nu, kad turbo nebija, tad ar 2. atrumu gaita uztaisot clutch kick neaizgaja spolos ar sitam 195/65 riepam un 3.38 reduktoru, a tagad video redzams, ka spole gan. varbut ar labu 2.0 varetu, nezinu, na man laba 2.0 :lol:
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950
bet ar spoljiem tak nemēra jaudu.. :hahaha: