Nixona 320iSPORT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 27
- chevron_right
Nu, nu... Tik traki jau arī nav. 10 varētu likt, ja es nebūtu tik slinks un jau būtu viss arī vēl sametināts.rupu rakstīja:Par e36 - darbu esi iegūldijis 10 no 10.
Prieks skatīties
Bet paldies par novērtējumu!
Super! Tūliņ kautko sarunāsim. Smiltenē arī motoru ņēmu.Chelios rakstīja:Ir ieplūdes kolektors no M50TUB20
Varu noziedot autosporta attīstībai
Smiltene
Tā skaņa dzīvē izklausās daudz savādāka, tas tonis tāds zemāks un basīgāks. Izpūtēju nezinu kad pārtaisīšu, jo materiāls vēl jādabū, lai var Y pipe uztaisīt un tālāk visu līdz pat bundulim uz 50mm. Vēl gribētos M42 kolektoru pārtaisīt.boris737 rakstīja:Darbs super. Tik fiksi uz garazu un izlabot kasakus. par skanju ( piiiiiiiii ) loti nepatik. Bet nu steidz nu pabeikt.
Ps. palasot tavu cinju, ieguvu iedvesmu savam kerties klat.
Un prieks, ka varu kādu iedvesot.
Ja kādreiz tāda iekritīs manās rokās, noteikti uzlikšu.woldens rakstīja:es jau liktu kolektoru no 2.5 ar visu droseli, tomēr diametri lielāki...nekāds jau baigais labums tomēr nebūtu, jo galvai ieplūdes caurumi samērā mazi, bet tomēr mož pa kapeiku asāks paliktu, kā ar b2.0 ieplūdi
Neviens vēl baigi neko man nav te teicis par tām arkām.cipruss18 rakstīja:A ka tas nakas,ka manas arkas ir gaters a te visi karstu mizh?
PS- NX man patik tava profila bilde
Un liec vienrei to bildi mierā, tā ir reklāma.
Aizmugurē rati ir diezgan padziļi... Un priekšā pašreiz ir 2mm flanči, bet kad būs īstie diski virsū, tad nebūs un arī rati būs arkās.boris737 rakstīja:Tape ka te rati nav 5m uz ieksu del arkam.
A es nemaz nezinu, kas man tagad pa droseli ir virsū, moš arī no M52.Kapteinis rakstīja:Droseli gan var uzlikt no m52, jo ja nemaldos diametraa par 2mm lielaka kaa m50, un kolektora vieta, kur skruvejas drosele nekaadu skeersli,skiet neveido, vieniigi kaa buutu ar bliiveejumu gan iisti nezinu, bet kaut ko tur var gan jau izdomaat.
Ta bilde profilaa,nezinu ko tur reklame ,bet izskatas LIELA un laba reklama
ar kompatu pa brugji
Nixon ja man butu pelmenji,es ar tevi padalitos
pag bet tev tak ta reklama LIELAA ari lasa tavu topiku vai ne?
pag bet tev tak ta reklama LIELAA ari lasa tavu topiku vai ne?
ar kompatu pa brugji
Ja godīgi, pašlaik viņa man ir tikai reklāmas seja.
Un nepieķēzi mana lielā projekta topiku!
Un nepieķēzi mana lielā projekta topiku!
Vai tad sitai raketei ir kartera ventilacija? Es jau nu liktu oil catch tank un pie tada rasklada ir pilnigi po vai tas plastmass tur ir vai nav, vienigi bez vina ar atvertu ellas korki ella slakstisies ara
Tūlīt Barons ienāks - ieraudzīs tev golf2 paku ieliks bildes pie neglīteņiem.
Labi nopietnākai tēmai. Ja jau ir Vanos. A tur nevar likt M52b28 sadalenes ?
Labi nopietnākai tēmai. Ja jau ir Vanos. A tur nevar likt M52b28 sadalenes ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Nu motors ir pilnīgs stock pagaidām, tapēc kartera ventilācija arī ir. Es labprāt uzliktu oil catch tank, tikai īsti nav poņas kā to izdarīt. Zinu, ka pats var uztaisīt no jebkādas bundžas, bet no kurām trubām, toč nepateikšu. Varbūt vari padalīties ar pieredzi?seeingman rakstīja:Vai tad sitai raketei ir kartera ventilacija? Es jau nu liktu oil catch tank un pie tada rasklada ir pilnigi po vai tas plastmass tur ir vai nav, vienigi bez vina ar atvertu ellas korki ella slakstisies ara
Manis pēc lai liek.ValtersZ rakstīja:Tūlīt Barons ienāks - ieraudzīs tev golf2 paku ieliks bildes pie neglīteņiem.
Labi nopietnākai tēmai. Ja jau ir Vanos. A tur nevar likt M52b28 sadalenes ?
Ja godīgi, nepateikšu par tām sadalenēm.
Pag es tulit ielikshu pie lauku tuninga
ar kompatu pa brugji
Šodien uztaisīts purnam pastiprinājums, jo E36 tas ''televizors'' tāds ļoti švaks.
Iedīztas kvadrātcaurules iekšā ''zem spārniem'' un, izurbjot caurumus, ''saķerts'' uz punktiem. Un uztaisīts pieskrūvējams radiatora aizsargs Skrūvējas klāt pie lanžoroniem un pie stabilizatora stieņa buksēm.
Varēja jau to visu taisīt no resnākām trubām un daudz vairāk visu pastiprināt, bet negribu arī tā, ka pie pirmā lielā trieciena tās niknās trubas paķer līdzi lanžeronus un pārējo.
Iedīztas kvadrātcaurules iekšā ''zem spārniem'' un, izurbjot caurumus, ''saķerts'' uz punktiem. Un uztaisīts pieskrūvējams radiatora aizsargs Skrūvējas klāt pie lanžoroniem un pie stabilizatora stieņa buksēm.
Varēja jau to visu taisīt no resnākām trubām un daudz vairāk visu pastiprināt, bet negribu arī tā, ka pie pirmā lielā trieciena tās niknās trubas paķer līdzi lanžeronus un pārējo.
normali vaidzeja kadu tristur formas prieksu, butu krietni stipraak
...
Piektdiena sākās ar to, ka uzzināju, ka svētdien uz vienu poligonu jābrauc testēt čoma tikko saliktais E30 V8.
Tad nu man bija uzdevums savējo arī dabūt braucamu pa divām dienām... Ātri skrēju uz garāžu un sāku darboties.
Sāku ar to, ka pastiprinātā priekša tomēr man izrādījās nedaudz nepareiza, jo tiem stieņiem, ko iemetināju, bija jābūt līdz ar spārniem, jo E36 purns taču sākās tikai tur. Tad tapa šāds variants. Te radiatora aizsargs no apakšas... Un atsvaidzinātā atsaite. Nu, un pašā piektdienas vakarā jau priekša bija salikta.
Ar to arī piektdiena jau cauri un, lai tiešām paspētu, sestdien sāku jau 5:00 no rīta... Līdz kādiem 10:00 šo to sadarīju, kā piemēram atgaisoju kārtīgi dzesēšanas sistēmu un tā. Tad 10:00 atbrauca čoms, kuram biju apsolījis sametināt Golfu. Domāju, ka to ātri izdarīšu, bet ievilkās līdz pašam vakaram - 21:00.
Pēc tam ap 22:00 sāku taisīt logus un ap 3:00 beidzu... Visi četri durvju logi bija iekšā un pārējo atliku uz rītu. Tā atkal nodzīvoju garāžā gandrīz 24 stundas.
Svētdien no rīta steigā ieliku arī aizmugurējo logu, ieliku vietā to plastmasu virs sadalenes, sataisīju droseli, atgaisoju bremzes un biju gatavs doties testa braucienā. Pirmais iespaids - tāds pastīvs, bet kautko jau griežās. Pēc tam čomi no malas saka, ka varētu būt, ka viens cilindrs nemaz nestrādā... Sāku baudīt un jā, toč - 4. cilindrs nav gājis visu šo laiku un tāpēc arī bija tā Audi 5 cilindru skaņa. Spole vesela, svece itkā OK, tātad sprausla.
Itkā patrakojis biju ar pieciem cilindriem jau, domāju, ka metīšu mieru tam riepu plēšanas pasākumam un braukšu mājās meklēt sprauslu. Bet tas bija līdz brīdim, kad čomi ar saviem E36 atkal uzlīda uz trases un sāka trakot... Paņēmu āmuru, pāris reizes uzsitu pa sprauslu un parādījās pavisam cita dziesma autiņam.
Kapēc tā sprausla tā uzvedās, nav nemāzākās jausmas, bet tagad viss ir OK un priekš 2.0l liekas, ka tiešām iet cienījami.
Te kautkāds aculiecinieku video: https://www.facebook.com/nxgarage/video ... permPage=1
Kādu citu dienu ielikšu ko sakarīgāku, ja kāds aculiecinieks vēl kautko atsūtīs.
Bildes gan dažas ir vēl: Ar dzinēja darbību esmu apmierināts, diena pavadīta ideāli un varam doties tālāk ar jaunu cīņassparu.
Lietas, ko vēl vajag izdarīt:
-Drošības karkass
-Metināšanas darbi (slieksnis aizmugurē un zapaskas vieta)
-Amīši
-Riepas
-Eļļa jānomaina (iesakat kādu labu budžeta eļļu!)
-Elektriskais ventilators jāiegādā un jāuzliek
-Izpūtējs jāpārtaisa
-Salons jāsaved kārtībā
-Jāuzliek M50 ieplūde, lai gan sāku jau šaubīties, vai maz to vajag, jo liekas, ka tiešām iet. Par ieplūdi LIELAIS PALDIES lietotājam Chelios.
-Jāpārlasa aizmugurējie suporti un jāliek ventilējamie bremžu diski
-Uzlīmes jāpasūta un jāuzlīmē
-Vēl miljons sīkumu, kā piemēram dubļu sargi, bremžuguņi un gabarīti aizmugurēl logā utt.
Bet pagaidām nedaudz naudiņas atkal jāiekrāj.
Sāku ar to, ka pastiprinātā priekša tomēr man izrādījās nedaudz nepareiza, jo tiem stieņiem, ko iemetināju, bija jābūt līdz ar spārniem, jo E36 purns taču sākās tikai tur. Tad tapa šāds variants. Te radiatora aizsargs no apakšas... Un atsvaidzinātā atsaite. Nu, un pašā piektdienas vakarā jau priekša bija salikta.
Slēpts saturs: Parādīt
Pēc tam ap 22:00 sāku taisīt logus un ap 3:00 beidzu... Visi četri durvju logi bija iekšā un pārējo atliku uz rītu. Tā atkal nodzīvoju garāžā gandrīz 24 stundas.
Svētdien no rīta steigā ieliku arī aizmugurējo logu, ieliku vietā to plastmasu virs sadalenes, sataisīju droseli, atgaisoju bremzes un biju gatavs doties testa braucienā. Pirmais iespaids - tāds pastīvs, bet kautko jau griežās. Pēc tam čomi no malas saka, ka varētu būt, ka viens cilindrs nemaz nestrādā... Sāku baudīt un jā, toč - 4. cilindrs nav gājis visu šo laiku un tāpēc arī bija tā Audi 5 cilindru skaņa. Spole vesela, svece itkā OK, tātad sprausla.
Itkā patrakojis biju ar pieciem cilindriem jau, domāju, ka metīšu mieru tam riepu plēšanas pasākumam un braukšu mājās meklēt sprauslu. Bet tas bija līdz brīdim, kad čomi ar saviem E36 atkal uzlīda uz trases un sāka trakot... Paņēmu āmuru, pāris reizes uzsitu pa sprauslu un parādījās pavisam cita dziesma autiņam.
Kapēc tā sprausla tā uzvedās, nav nemāzākās jausmas, bet tagad viss ir OK un priekš 2.0l liekas, ka tiešām iet cienījami.
Te kautkāds aculiecinieku video: https://www.facebook.com/nxgarage/video ... permPage=1
Kādu citu dienu ielikšu ko sakarīgāku, ja kāds aculiecinieks vēl kautko atsūtīs.
Bildes gan dažas ir vēl: Ar dzinēja darbību esmu apmierināts, diena pavadīta ideāli un varam doties tālāk ar jaunu cīņassparu.
Lietas, ko vēl vajag izdarīt:
-Drošības karkass
-Metināšanas darbi (slieksnis aizmugurē un zapaskas vieta)
-Amīši
-Riepas
-Eļļa jānomaina (iesakat kādu labu budžeta eļļu!)
-Elektriskais ventilators jāiegādā un jāuzliek
-Izpūtējs jāpārtaisa
-Salons jāsaved kārtībā
-Jāuzliek M50 ieplūde, lai gan sāku jau šaubīties, vai maz to vajag, jo liekas, ka tiešām iet. Par ieplūdi LIELAIS PALDIES lietotājam Chelios.
-Jāpārlasa aizmugurējie suporti un jāliek ventilējamie bremžu diski
-Uzlīmes jāpasūta un jāuzlīmē
-Vēl miljons sīkumu, kā piemēram dubļu sargi, bremžuguņi un gabarīti aizmugurēl logā utt.
Bet pagaidām nedaudz naudiņas atkal jāiekrāj.
laba drandaleta. simpatiski izskatas
Es teiktu ka izskatas pat ļoti labi...
Atliek tik pabeigt visu un sākt vākt kausus
Atliek tik pabeigt visu un sākt vākt kausus
Uzliec un Tu būsi pārsteigts par ieguvumu,vismaz es kad savam uzliku m52 kolektoru reāli varēja just,ka mašīna neiet tā kā ar m50b25 kolektoru.Nixon rakstīja: -Jāuzliek M50 ieplūde, lai gan sāku jau šaubīties, vai maz to vajag, jo liekas, ka tiešām iet. Par ieplūdi LIELAIS PALDIES lietotājam Chelios.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 27
- chevron_right