E36-Tommas kupeja
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right
Ja laba piekare un viss top zustand sataisīt, speciāli pis mašīnu pa risēm un bedrēm?howis rakstīja:Stancēni jā. Normāli cilvēki tā, lai pašam un citiem ērti.
Ar 8J ET35 priekšā bez lieka sagāzuma pabraucu ar 225/45, kārtīgās rises kur ir, varēja just, ka mazliet staigā.Dj Plosky rakstīja:Man jau liekas, ka ne tik svarīgs ir tas 205 cik zems profils, mazais ET un + kāds sagāzums bonusā...seeingman rakstīja:Eskuuzi mani, bet man gan liekas, ka tur kaut kas nav kartiba ar piekari dotajam auto, ja reiz neardas un jaunas riepas pazud menesa laika...
Ka ari ar 205 platuma riepam pa risem nebutu jameta, kur nu vel ta, ka iebraucot rise uzreiz sametas skersam...
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Jā es to zinu, bet čalis M riepās teica, ka uz ceļu un trasē viss būs TIP TOP un nav par ko iespringt, bet nu nenovelsim tgd vainu uz viņu, protams, ka var apdirst prasmi utt, kgan 2 gadi pats pa šoferi strādāju, kas ir mana ikdiena, bet tas nav noteicošais faktors, riepas arī varam apdirst utt. bet situācija bija tāda kāda bija, pats īsti nesaprotu, kā tas gadījās, bet gadījās, gan mana vaina, ka ar labām riepām nebraucu (negribu atkārtoties, kpc ar tādām braucu) bet ne vien riepas bija pie vainas, jo ja 400km turp atpakaļ varēju nobraukt bez problēmām, kgan laiks abas dienas bija pilnīgi identisks, vnk notika tas kam bija jānotiek, vartbūt stulbi izklausās, bet liktenis, Galvenais, ka saņēmu atiecīgo džeku atbalstu un ieteikumus, kā darīt un kā nedarīt un atguvu velmi turpināt strādāt pie šī auto! P.S netaisos kko dzēst ārā, jo zinu, ka katrs viedoklis ir svarīgs!!!Kikaps rakstīja:atdzīt pieredzi būtu grūti, jā.Martinsoon rakstīja:Vienkaarsi pieredzes trukums... vecas riepas ar vecu gumiju . Riepas ir vienigais kas tevi savieno ar cela segumu....un ja trukst pieredze ( ko neviens nekad neadziis) tad riepas ir viens no galvenajiem faktoriem lai tu speetu apstaties maksimali isaa bremzesanas celaa un vel ta varetu turpinat un turpinat......
Pietiek spams, čalis taču pats atzina, ka labi nebija braukt ar tādām riepām. (jo vairāk muldēsim, jo lielāka iespēja ka šo visu dzīves mācību izdzēsīs)
Paga, bet kas pa trases regulējumu?
Tu taču zini, ka trases regulējums NAV optimāls ielas regulējums
Tas ir fakts, neapšaubāmi. Kā jau teicu, viens pats, pa taisnu ceļu, bez satiksmes, zvēriem, gājējiem utt var vālēt arī ziemā ar tām 2mm riepām un nenošķilties tikai drusciņ piepūlot smadzenes. Bet tieši tāpēc arī riepas, bremzes, hadene utt ir domāta, lai tu varētu normāli sastāties un izvairīties no sadursmes kaut kādās more or less ekstremālās situācijās arī tad, kad neesi vainīgs.Tommas rakstīja:Bukses gan ir diezgan ok stāvoklī, vnk stāv uz donora visa pakaļējā piekare ar poly, bet vnk nebiju paspējis uzlikt, tehniski tiešām šim auto viss ir labi, kā jau teicu iepriekš, kā gadījās tā gadījās, savu vainu var novelt uz mani un manāma riepām, bet tajā pašā brīdī tas nebūtu noticis, ja nebūtu tāda situācija kāda bija! :)
Tas pats stāsts - zosāda uzmetas skatoties kā visādi dorņi neatmetoties mochī pa kkādām šaurām ielām, kur ir dafiga nepārredzamas izbrauktuves no pagalmiem, stāvvietām utt. Protams, loģiski, ja kāds izbrauks priekšā tad pats būs vainīgs. Bet iedarbinot smadzenes var saprast, ka ja bish nometīsi gāzīti tā vietā lai nenokļūtu galamēŗķī, sauktu evakuātoru, čakarētos ar apdrošinātājiem un servisiem varēsi apstāties, sapīpināt (vai uzraut pa redeli, atkarībā no testosterona līmeņa ) un aizbraukt tālāk.
Un nesaprotu par ko tu strīdies. Jā, dēļ audi nācās strauji bremzēt/izvairīties, bet tu uz ceļa neesi viens un tā vienkārši notiek. Cepiens ir par to, ka tavs auto/rokas nespēj to izdarīt droši un neavarējot.
Nebūtu bijis audi, būtu kkāda vecene kas pis pāri kur nedrīkst, stirna, mežacūka, no priekša braucošā e36 caur grīdu izkritis pasažiera beņķis, JapanRacing disks ar riepu kas atdalījies no auto utt. Tavam auto, tavām braukšanas iemaņām un tavai ātruma izvēlei jābūt tādai, lai tu varētu nepazaudēt kontroli pār notiekošo. Ir situācijas, kad izvairīties nevar, bet ja tu vnk braucot pa taisnu ceļu un uzsitot pa bremzēm apmeties, tad kaut kas tur labi nav.
Kāpēc man nav poh? Tāpēc, ka, kā jau pareizi teici, tādi kā tu kas vālē ar lisenēm ir pilna LV un es negribētu lai vēl kādam citam ģēnijam barjeras vietā ir mans auto.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Es jau nekasos , vnk apnikuši tie daiļdirsēji, tpc arī kko cepos, protams, ka 1.ais ir riepas, bet ir arī citi faktori, piekare tiešām nav pie vainas, vnk lahanulsa, kad bremzēju, par to var gari un daudz spriedelēt, bet kā bija, tā bija! Galvenais, ka +/- esmu skaidrībā par izmaksām, tikko pie manis atbrauca lietotājs Elksnis, kas teica, ka pilnīga huinja, bet ir viens cits čālis ko gaidu, kas pateiks, kas un kā! Jo grib redzēt auto dzīvajā, tad jau arī spriedīs tālāk, un zinās ko darīt, bet mācība man laba, ar ne pārāk labām riepām uz +/- 95km/h pa ceļu nebraukt, pajāt kas par joslu, bet nu nākamreiz pie tā piedomāšu, bet PALDIES liels par padomu! Un cerams tā nevienam vairs nenotiks!ch. rakstīja:Tas ir fakts, neapšaubāmi. Kā jau teicu, viens pats, pa taisnu ceļu, bez satiksmes, zvēriem, gājējiem utt var vālēt arī ziemā ar tām 2mm riepām un nenošķilties tikai drusciņ piepūlot smadzenes. Bet tieši tāpēc arī riepas, bremzes, hadene utt ir domāta, lai tu varētu normāli sastāties un izvairīties no sadursmes kaut kādās more or less ekstremālās situācijās arī tad, kad neesi vainīgs.Tommas rakstīja:Bukses gan ir diezgan ok stāvoklī, vnk stāv uz donora visa pakaļējā piekare ar poly, bet vnk nebiju paspējis uzlikt, tehniski tiešām šim auto viss ir labi, kā jau teicu iepriekš, kā gadījās tā gadījās, savu vainu var novelt uz mani un manāma riepām, bet tajā pašā brīdī tas nebūtu noticis, ja nebūtu tāda situācija kāda bija! :)
Tas pats stāsts - zosāda uzmetas skatoties kā visādi dorņi neatmetoties mochī pa kkādām šaurām ielām, kur ir dafiga nepārredzamas izbrauktuves no pagalmiem, stāvvietām utt. Protams, loģiski, ja kāds izbrauks priekšā tad pats būs vainīgs. Bet iedarbinot smadzenes var saprast, ka ja bish nometīsi gāzīti tā vietā lai nenokļūtu galamēŗķī, sauktu evakuātoru, čakarētos ar apdrošinātājiem un servisiem varēsi apstāties, sapīpināt (vai uzraut pa redeli, atkarībā no testosterona līmeņa ) un aizbraukt tālāk.
Un nesaprotu par ko tu strīdies. Jā, dēļ audi nācās strauji bremzēt/izvairīties, bet tu uz ceļa neesi viens un tā vienkārši notiek. Cepiens ir par to, ka tavs auto/rokas nespēj to izdarīt droši un neavarējot.
Nebūtu bijis audi, būtu kkāda vecene kas pis pāri kur nedrīkst, stirna, mežacūka, no priekša braucošā e36 caur grīdu izkritis pasažiera beņķis, JapanRacing disks ar riepu kas atdalījies no auto utt. Tavam auto, tavām braukšanas iemaņām un tavai ātruma izvēlei jābūt tādai, lai tu varētu nepazaudēt kontroli pār notiekošo. Ir situācijas, kad izvairīties nevar, bet ja tu vnk braucot pa taisnu ceļu un uzsitot pa bremzēm apmeties, tad kaut kas tur labi nav.
Kāpēc man nav poh? Tāpēc, ka, kā jau pareizi teici, tādi kā tu kas vālē ar lisenēm ir pilna LV un es negribētu lai vēl kādam citam ģēnijam barjeras vietā ir mans auto.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Pagājušajā gadā man arī viens (starp citu audī šķaudī) pilsētā izlīda no joslas priekšā. Dzēsos, taurēju, bet tikuntā nācās uzraut uz apmales ar vienu priekšējo ratu, apstājos šim blakus pārdesmit cm. Ambāļu netrūkst. Čalis jau gribēja maukt prom, es māju, lai met mierā, kamēr apskatu riepu.
Par laimi rezultātā opelim dzelzs diskā ļoooti minimāla buktīte. Bet nu pēc tam cik es sapratu no kolēģiem - es pats vien maksātu par disku/gumiju, jo neiesipu viņam sānā.
Par laimi rezultātā opelim dzelzs diskā ļoooti minimāla buktīte. Bet nu pēc tam cik es sapratu no kolēģiem - es pats vien maksātu par disku/gumiju, jo neiesipu viņam sānā.
Kr4 mācība, izlec ambīlis, atliek tikai ''BRACE OF IMPACT'' un laist dupsī (Pilsētas apstākļos), māsas braukšanas stils UK ir aptuveni tāds pilsētā ''Man tak pohuj, mašīna apdrošināta''.
Parasti vainīgs ir tas kurš ieliek dupsī
Tēma tāda, lai dirsa buutu nulliite, tip top utt, vismaz 400e :( bet nu laikam jau vien buus jaataisa
Cita bundža nav lētāk nekā šo sataisīt?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Es arii par to domaaju, bet sentimentaala veertiiba, un negribaas taa vnk srotaa atdotTomSkarsts rakstīja:Cita bundža nav lētāk nekā šo sataisīt?
Kas ir tip top? Smuki izskatīsies? Vai tā, ka mērot uz stenda sataisītam visi attālumi būs milimetrs milimetrā kā jābūt?
Tā ka liks uz stenda utt, ka viss buus taa kaa tas bija pirmstam!Inferno rakstīja:Kas ir tip top? Smuki izskatīsies? Vai tā, ka mērot uz stenda sataisītam visi attālumi būs milimetrs milimetrā kā jābūt?
Nopērc pliku angļa virsbūvi un veic virsbūves maiņu, varbūt paliks tā sentimentālā vērtība
Ja pareizi atceros, tad Tev kkas tur jau bijis sists, ne?Tommas rakstīja:Tā ka liks uz stenda utt, ka viss buus taa kaa tas bija pirmstam!Inferno rakstīja:Kas ir tip top? Smuki izskatīsies? Vai tā, ka mērot uz stenda sataisītam visi attālumi būs milimetrs milimetrā kā jābūt?
ĀmenKasparsG rakstīja:Nopērc pliku angļa virsbūvi un veic virsbūves maiņu, varbūt paliks tā sentimentālā vērtība
Ja gribas, lai tas auto būtu tip top tikai un vienīgi šis variants.
Lietuviešu remonts galā tāpat izmaksās tikpat un gemara tur ne mazāk.
To nenosauks par sistu, drizāk bukte uz labā aizmugurējā spārna, ko uztaisīja sabiedriskais!Inferno rakstīja:Ja pareizi atceros, tad Tev kkas tur jau bijis sists, ne?Tommas rakstīja:Tā ka liks uz stenda utt, ka viss buus taa kaa tas bija pirmstam!Inferno rakstīja:Kas ir tip top? Smuki izskatīsies? Vai tā, ka mērot uz stenda sataisītam visi attālumi būs milimetrs milimetrā kā jābūt?
Šis džeks taisīšot, viewtopic.php?f=23&t=3570&start=60 un teica, ka viss būs labi, un nekas salīdzinoši traks neesot, par purnu vispār tur nav ko uztraukties!HabaHaba rakstīja:ĀmenKasparsG rakstīja:Nopērc pliku angļa virsbūvi un veic virsbūves maiņu, varbūt paliks tā sentimentālā vērtība
Ja gribas, lai tas auto būtu tip top tikai un vienīgi šis variants.
Lietuviešu remonts galā tāpat izmaksās tikpat un gemara tur ne mazāk.
Tik cik aizmugurē logs jāņem ārā utt.
Sveiki, sen nekas nav rakstīts, jo īsti nekas arī nav noticis!
Pa šo laiku, biju nopircis kupeju, kā donoru, bet sapratu, ka nav jēgas krāmēties un pārdevu, pagāja 2as nedēļas un uzgāju šo brīnumu, pēc bildēm izskatījās labs aparāts, tad nu arī nākamajā dienā aizbraucu uz Rēzekni, apskatīju un nopirku, jo sapratu, ka ir tā vērts!
Tātad par auto, 1995. gada kupeja, 320i,
Auto pilnīgi bez rūsas, grīda arī ļoti labā stāvoklī, bet tā pat iešu pāri grīdai,
jo gribās visu pa smuko!
Komplektācija-
Digitālā klima
11 pogu obc
Regulējamā stūre
Recaro ādas salons
ganjau vel kkas, bet uz sitiena nepateikšu!
Plāni uz šo auto,
Pārlikt visu no manas vecās kupejas un lieko iztirgot, kko jau mazliet esmu sācis darīt,
kā piemēram, salona maiņa, izņemtas lampas un iztīrīti visi netīrumi!
Turpinājums sekos!
Dažas bildes ieskatam!
Pa šo laiku, biju nopircis kupeju, kā donoru, bet sapratu, ka nav jēgas krāmēties un pārdevu, pagāja 2as nedēļas un uzgāju šo brīnumu, pēc bildēm izskatījās labs aparāts, tad nu arī nākamajā dienā aizbraucu uz Rēzekni, apskatīju un nopirku, jo sapratu, ka ir tā vērts!
Tātad par auto, 1995. gada kupeja, 320i,
Auto pilnīgi bez rūsas, grīda arī ļoti labā stāvoklī, bet tā pat iešu pāri grīdai,
jo gribās visu pa smuko!
Komplektācija-
Digitālā klima
11 pogu obc
Regulējamā stūre
Recaro ādas salons
ganjau vel kkas, bet uz sitiena nepateikšu!
Plāni uz šo auto,
Pārlikt visu no manas vecās kupejas un lieko iztirgot, kko jau mazliet esmu sācis darīt,
kā piemēram, salona maiņa, izņemtas lampas un iztīrīti visi netīrumi!
Turpinājums sekos!
Dažas bildes ieskatam!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Tommas - 14 Okt 2016, 17:45, kopā labots 1 reizi.
Ir tā, ka ir sanācis mazliet uzsist slieksni , ar ko un kā precīzi apstrādāt, lai neiemetās rūsa?!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- chevron_right