R3 e36 bez motora.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 20
- chevron_right
Gājiens 91mm, 3.2L cilindros.
Nu paskaidro no kurienes gājiens 91mmValtmeikers rakstīja:Gājiens 91mm, 3.2L cilindros.
Kas Tev jāpaskaidro?-AF- rakstīja:Nu paskaidro no kurienes gājiens 91mmValtmeikers rakstīja:Gājiens 91mm, 3.2L cilindros.
Kā jūs no 3.0i klokenes dabūjāt mistiskos 91mm gājienu
Jebkurā gadījumā, ja tur reāli ir m54b30 klokene tad neko vari neskaidrot, bet tad arī nestāstiet mułkības
Jebkurā gadījumā, ja tur reāli ir m54b30 klokene tad neko vari neskaidrot, bet tad arī nestāstiet mułkības
Tā loģika
M54B30 3.0l
Ieliec to pašu M50 blokā - 3.2l
Un 3.0 kloķenei nav 91 gājiens
M54B30 3.0l
Ieliec to pašu M50 blokā - 3.2l
Un 3.0 kloķenei nav 91 gājiens
vnk m50 bloka ir vel 7.cilindrs, par kuru dazhi no e36 foruma nezinaedzis rakstīja:Tā loģika
M54B30 3.0l
Ieliec to pašu M50 blokā - 3.2l
Un 3.0 kloķenei nav 91 gājiens
Visiem kam grūti ar saprašanu. Tur ir 91mm gājiens un 86mm virzulis
bet m54b30 klokene nav 91 :(Valtmeikers rakstīja:Visiem kam grūti ar saprašanu. Tur ir 91mm gājiens un 86mm virzulis
Bet tur nav m54b30 kloķene :(Vladlen rakstīja:bet m54b30 klokene nav 91 :(Valtmeikers rakstīja:Visiem kam grūti ar saprašanu. Tur ir 91mm gājiens un 86mm virzulis
+ pa tēmu. Sadalenēm pacēlums uz 12mm. Ieplūde elpos ar 280°, bet izplūde ar 300°
Ieplūdes vārsta cepures diametrs 35mm
Pēdējais labojis Valtmeikers - 24 Okt 2016, 15:02, kopā labots 1 reizi.
Kāpēc tad uzreiz nesaka ka evo kloķene?
izpludei gradi lielaki? prieks kam?Valtmeikers rakstīja:Bet tur nav m54b30 kloķene :(Vladlen rakstīja:bet m54b30 klokene nav 91 :(Valtmeikers rakstīja:Visiem kam grūti ar saprašanu. Tur ir 91mm gājiens un 86mm virzulis
+ pa tēmu. Sadalenēm pacēlums uz 12mm. Ieplūde elpos ar 280°, bet izplūde ar 300°
Ieplūdes vārsta cepures diametrs 35mm
Pirmā tam tika minēts ka kloķene b30
Ok pieņemsim ka s50b30
Stroke 86mm
Ok pieņemsim ka s50b30
Stroke 86mm
m57d30 klokene? Vienai versijai man lieka bija 91mm stroke.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Rēķinot tilpumus un pakāpes veidojas 3.4L kā dzinēja pilnais tilpums. Darba tilpums jeb mainīgais tilpums ir 3.2l.
Virzulim gājiens 91mm
Virzulim diametrs 86.4mm
Viss.
Virzulim gājiens 91mm
Virzulim diametrs 86.4mm
Viss.
ir arī S50B32 tur kloķene ir 91 mm un S52 virzuļi 86,4 mm-AF- rakstīja:Pirmā tam tika minēts ka kloķene b30
Ok pieņemsim ka s50b30
Stroke 86mm
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M57Jānis.P rakstīja:m57d30 klokene? Vienai versijai man lieka bija 91mm stroke.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54
Minēja ka b30BR23S rakstīja:ir arī S50B32 tur kloķene ir 91 mm un S52 virzuļi 86,4 mm-AF- rakstīja:Pirmā tam tika minēts ka kloķene b30
Ok pieņemsim ka s50b30
Stroke 86mm
Emm... Jautajums! Nafigam jums uz izpludes 300° bet uz iepludes 280°? Vai tad ar 12mm nav par daudz, nebaidaties ka varsti ar virzuliem bučosies pie lieliem rpm? Ja galvai nak klat kkadas super cietas atsperes tad ok jautajumu nav. Ja nu stock tad dirsa mati tiem varstiem! Ir varsti likti uz svairiem kas cik sver.
Viss tur būs foršiMeX2oo9 rakstīja:Emm... Jautajums! Nafigam jums uz izpludes 300° bet uz iepludes 280°? Vai tad ar 12mm nav par daudz, nebaidaties ka varsti ar virzuliem bučosies pie lieliem rpm? Ja galvai nak klat kkadas super cietas atsperes tad ok jautajumu nav. Ja nu stock tad dirsa mati tiem varstiem! Ir varsti likti uz svairiem kas cik sver.
Nosvērs un uzrakstīs
Virzuļos ir normālas bedres priekš vārstiem.
Par sadalenēm runājot. Man jau šķiet, ka ieplūdē būs pa daudz ja 300 liktu tur. Jo izplūdē jau sanāk vērt vaļā +- 100 - 110 grādos un ciet attiecīgi 400-410 grādos, kas ir diezgan vājprātīgi ieplūdei būs pa daudz. Izplūdi var agri vērt vaļā, lai kārtīgu vilkmi trubās uztaisa, kas tiešā veidā uzlabo cilindra pildījumu ar degmaisījumu.
Pēdējais labojis Valtmeikers - 24 Okt 2016, 18:54, kopā labots 1 reizi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 20
- chevron_right