Motora izvēle

Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

21 Jan 2016, 20:44

Sezonas atklāšanā tas pabriesmīgā vizuālā 2.5, kas nezvērā gāja, šķiet liet. Odze, pat m3 koda laukā,baigais pārsteigums toreiz bija :super:
Par kupejām gan jāpiekrīt. Kādreiz domāju, ka gribu tādu. Šobrīd kad kāds mirklis ar kupeju pabraukts liekas tāds sūds... Varbūt ja kādam, kas visu laiku viens braukā un neko salonā nevadā, vai izmanto tikai driftam ir ok, bet man aizmugurējās durvis vajag kaut vai tik daudz, lai tur somiņu iemestu, kaut ko aizvestu un lai josta nav metru aiz muguras jāķeksē, kur nu vēl ja kāds apsēžas aizmugurē tā mūžīgā kāpšana laukā... paldies dievam pietika prāta sev kādreiz sedanu nopirkt, bet katram savs, citi šeit ar putām uz lūpām par kupeju.

Ja gribēsi kaut ko būvēt ar 2.5 iesaku uzreiz ņemt auto ar 2.5, jo tas ir lētāk nekā nopirkt 2.0 un pēc tam bāzt iekšā 2.5, ja nu vienīgi kāda super lēta bundža
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
bubucis
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 20 Jan 2016, 18:31
Reputācija: 1
 

21 Jan 2016, 21:06

Tieši tā, tas 2.0 vipar ir mēsls pēdējais,neiet un rij :lol: tad es labāk ņemu 1.8 un uzlieku gāzi,tad tur vismaz būs ekonomija.

Un kā tur ir ar tiem 2.5 motoriem? cik netā lasu, pārsvarā uz turbo būvē NEvanos m50, kāds iemesls? Tam m50TU jau nāk alumīnija bloks vai tas pats čuguna?
Tādu m50 jau varētu ieķert salīdzinoši lēti un uzperdoļīt turbīnu virsū.
Razbainieks
Ziņojumi: 222
Pievienojies: 05 Jūn 2011, 12:25
Braucu ar: cbr600rr
Reputācija: 1
 

21 Jan 2016, 21:25

bubucis rakstīja:Tieši tā, tas 2.0 vipar ir mēsls pēdējais,neiet un rij :lol: tad es labāk ņemu 1.8 un uzlieku gāzi,tad tur vismaz būs ekonomija.

Un kā tur ir ar tiem 2.5 motoriem? cik netā lasu, pārsvarā uz turbo būvē NEvanos m50, kāds iemesls? Tam m50TU jau nāk alumīnija bloks vai tas pats čuguna?
Tādu m50 jau varētu ieķert salīdzinoši lēti un uzperdoļīt turbīnu virsū.
M50B25 , čuguns , bloks izturīgāks , cik esmu manijis pārsvarā nevanosa.
Ja tu taisies pārlasit tad pliku motoru pa normālu ciparu var dabūt.
Ja loti gribi m3 , tad no ta pasha vari uztaisīt ķip kā kopiju , liekot iekša sxx komponentes utt.
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

21 Jan 2016, 21:36

Linda rakstīja:Sezonas atklāšanā tas pabriesmīgā vizuālā 2.5, kas nezvērā gāja, šķiet liet. Odze, pat m3 koda laukā,baigais pārsteigums toreiz bija :super:
Par kupejām gan jāpiekrīt. Kādreiz domāju, ka gribu tādu. Šobrīd kad kāds mirklis ar kupeju pabraukts liekas tāds sūds... Varbūt ja kādam, kas visu laiku viens braukā un neko salonā nevadā, vai izmanto tikai driftam ir ok, bet man aizmugurējās durvis vajag kaut vai tik daudz, lai tur somiņu iemestu, kaut ko aizvestu un lai josta nav metru aiz muguras jāķeksē, kur nu vēl ja kāds apsēžas aizmugurē tā mūžīgā kāpšana laukā... paldies dievam pietika prāta sev kādreiz sedanu nopirkt, bet katram savs, citi šeit ar putām uz lūpām par kupeju.

Ja gribēsi kaut ko būvēt ar 2.5 iesaku uzreiz ņemt auto ar 2.5, jo tas ir lētāk nekā nopirkt 2.0 un pēc tam bāzt iekšā 2.5, ja nu vienīgi kāda super lēta bundža
Līdz manam M3 netika, M3 nobruka, bet nezinu kā būtu jo pat ar tajā brīdi ne tuvu tam kā iet tagad motoru ar pirmiem 2 pedali grīdā nospiest nevarēja uz tā seguma.. :lol:
Odze panema ar pareizām riepām un skilu.. :super:
e36
Profila bilde
Rolish
Ziņojumi: 715
Pievienojies: 22 Mai 2012, 19:29
Braucu ar: old wagon
Atrašanās vieta: Sigulda

21 Jan 2016, 23:16

Neticu,ka nebija pielikta roka Odzes sedanam dzinējam :lol:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

21 Jan 2016, 23:24

540i rakstīja: Līdz manam M3 netika, M3 nobruka, bet nezinu kā būtu jo pat ar tajā brīdi ne tuvu tam kā iet tagad motoru ar pirmiem 2 pedali grīdā nospiest nevarēja uz tā seguma.. :lol:
Odze panema ar pareizām riepām un skilu.. :super:
+1. Es no starta līdz finišam aizspolēju, saķeres nebija pilnīgi necik, jāsaka ka riepas arī nebija tās labākas.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

21 Jan 2016, 23:25

īss reduktors, labas riepas, svaigs bloķis, mazs svars, labs braucējs
tikai minējumi :lol:
Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633

21 Jan 2016, 23:37

Bubucis, nomierini savus sapņus, ko tu darīsi ar 500hp jaudīgu žurku? Par v8 kko teici, ka patēriņš liels, tu domā, ka m50b25 iemetot turbo, chipu un pārējos pribambasus, tev patēriņš stock'ā paliks? :lol:
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

21 Jan 2016, 23:39

M50 jau patēriņš defaultā ir samērā augsts. :lol:
Profila bilde
Kurlis
Ziņojumi: 789
Pievienojies: 26 Feb 2013, 20:49

22 Jan 2016, 00:28

byrbyr rakstīja:Bubucis, nomierini savus sapņus, ko tu darīsi ar 500hp jaudīgu žurku? Par v8 kko teici, ka patēriņš liels, tu domā, ka m50b25 iemetot turbo, chipu un pārējos pribambasus, tev patēriņš stock'ā paliks? :lol:
Tīri teorētiski, ja tas dzinējs būs pareizi saregulēts, tad ar turbīnu patēriņš paliks gandrīz tik pat liels, kamēr brauks eko režīmā un pārlieku nedzīvojoties boost'ā. Jebkurā gadījumā mazāks kā ~4litru V8 dzinējam.
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

22 Jan 2016, 00:42

Kurlis rakstīja:
byrbyr rakstīja:Bubucis, nomierini savus sapņus, ko tu darīsi ar 500hp jaudīgu žurku? Par v8 kko teici, ka patēriņš liels, tu domā, ka m50b25 iemetot turbo, chipu un pārējos pribambasus, tev patēriņš stock'ā paliks? :lol:
Tīri teorētiski, ja tas dzinējs būs pareizi saregulēts, tad ar turbīnu patēriņš paliks gandrīz tik pat liels, kamēr brauks eko režīmā un pārlieku nedzīvojoties boost'ā. Jebkurā gadījumā mazāks kā ~4litru V8 dzinējam.
Parasti jau visi kas būve turbo motorus riktīgi skatās uz to cik patērēs, domāju tad jau noteikti jātaisa m50b25 turbo + gāze, optimālais variants
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

22 Jan 2016, 00:52

edzis rakstīja:
Kurlis rakstīja:
byrbyr rakstīja:Bubucis, nomierini savus sapņus, ko tu darīsi ar 500hp jaudīgu žurku? Par v8 kko teici, ka patēriņš liels, tu domā, ka m50b25 iemetot turbo, chipu un pārējos pribambasus, tev patēriņš stock'ā paliks? :lol:
Tīri teorētiski, ja tas dzinējs būs pareizi saregulēts, tad ar turbīnu patēriņš paliks gandrīz tik pat liels, kamēr brauks eko režīmā un pārlieku nedzīvojoties boost'ā. Jebkurā gadījumā mazāks kā ~4litru V8 dzinējam.
Parasti jau visi kas būve turbo motorus riktīgi skatās uz to cik patērēs, domāju tad jau noteikti jātaisa m50b25 turbo + gāze, optimālais variants
Neaizmirsti, ka jābūt ir vanosam, lai ir lielāka grieze pie low rpm un mazāks patēriņš pilsētā! :nenene: :nenene: :nenene:
Profila bilde
Kurlis
Ziņojumi: 789
Pievienojies: 26 Feb 2013, 20:49

22 Jan 2016, 01:00

edzis rakstīja:
Kurlis rakstīja:
byrbyr rakstīja:Bubucis, nomierini savus sapņus, ko tu darīsi ar 500hp jaudīgu žurku? Par v8 kko teici, ka patēriņš liels, tu domā, ka m50b25 iemetot turbo, chipu un pārējos pribambasus, tev patēriņš stock'ā paliks? :lol:
Tīri teorētiski, ja tas dzinējs būs pareizi saregulēts, tad ar turbīnu patēriņš paliks gandrīz tik pat liels, kamēr brauks eko režīmā un pārlieku nedzīvojoties boost'ā. Jebkurā gadījumā mazāks kā ~4litru V8 dzinējam.
Parasti jau visi kas būve turbo motorus riktīgi skatās uz to cik patērēs, domāju tad jau noteikti jātaisa m50b25 turbo + gāze, optimālais variants
he he
Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633

22 Jan 2016, 01:19

Kurlis rakstīja:
byrbyr rakstīja:Bubucis, nomierini savus sapņus, ko tu darīsi ar 500hp jaudīgu žurku? Par v8 kko teici, ka patēriņš liels, tu domā, ka m50b25 iemetot turbo, chipu un pārējos pribambasus, tev patēriņš stock'ā paliks? :lol:
Tīri teorētiski, ja tas dzinējs būs pareizi saregulēts, tad ar turbīnu patēriņš paliks gandrīz tik pat liels, kamēr brauks eko režīmā un pārlieku nedzīvojoties boost'ā. Jebkurā gadījumā mazāks kā ~4litru V8 dzinējam.
Tas viss ir saprotams, bet kurš ar tādu jaudu brauks mierīgi? Es, piemēram, nē :hahaha:
Profila bilde
bubucis
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 20 Jan 2016, 18:31
Reputācija: 1
 

22 Jan 2016, 02:19

V8 motors nepatīk dēļ lielā svara.domāju pasliktinās vadāmība. Tādu var implantēt+labu izplūdi,ja grib vērot kā maziņajām bikšeles paliek miklas no skaņas, vairāk neko,nuok ikdienā viņš būs patīkamāks deelj vienmeeriigakas griezes liiknes. + kā jau teica patēriņš ar m50 būs mazāks mierīgi braucot arī ar visiem 500hp. Par gāzi- šķidrā iesmidze ar visām no tā izrietošajām antidetonatīvajām sekām.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

22 Jan 2016, 07:38

Liela svara? Cik tavuprat v8 m60b40 ir smagaks par m50b25?
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

22 Jan 2016, 08:14

Esi domājis Kādēļ ļoti daudzi cilvēki liek LS motorus iekšā ne 4cyl vai 6 cyl turbo ?
LS ir vieglāks par SR CA RB 1jz 2jz UZi un entajiem citiem motoriem.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Sancix
Ziņojumi: 1130
Pievienojies: 23 Aug 2012, 09:12
Braucu ar: ti
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 14
 

22 Jan 2016, 08:24

Rolish rakstīja:Neticu,ka nebija pielikta roka Odzes sedanam dzinējam :lol:
Nu nekas "baigs" tur darīts nav.
Drosele izvirpota, ebay chips, m20 sajūgs un uzlikta gāze :lol: :super: :super: :super:
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

22 Jan 2016, 08:32

seeingman rakstīja:Liela svara? Cik tavuprat v8 m60b40 ir smagaks par m50b25?
Vai tad viens no V8 saimes nebija pat vieglāks par M50, jo viss alumīnijā? :lol:
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

22 Jan 2016, 09:09

Norādīts svars bez ģeneratora, startera un izplūdes kolektora/kolektoriem!
M10 4 Cylinder: 82Kg
M20 6 Cylinder: 120Kg
M30 6 Cylinder: 143Kg
M40 4 Cylinder: 81Kg
M42 4 Cylinder: 100Kg
M43 4 Cylinder: 83Kg
M44 4 Cylinder: 102Kg
M50 6 Cylinder: 136Kg
M52 6 Cylinder: 118Kg
M54 6 Cylinder: 126Kg
M60 V8: 146Kg
M62 V8: 140Kg
M70 V12: 155Kg
M73 V12: 150Kg
S14 4 Cylinder: 106Kg
S50/S52 6 Cylinder: 152Kg