Motora izvēle
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right
Sezonas atklāšanā tas pabriesmīgā vizuālā 2.5, kas nezvērā gāja, šķiet liet. Odze, pat m3 koda laukā,baigais pārsteigums toreiz bija
Par kupejām gan jāpiekrīt. Kādreiz domāju, ka gribu tādu. Šobrīd kad kāds mirklis ar kupeju pabraukts liekas tāds sūds... Varbūt ja kādam, kas visu laiku viens braukā un neko salonā nevadā, vai izmanto tikai driftam ir ok, bet man aizmugurējās durvis vajag kaut vai tik daudz, lai tur somiņu iemestu, kaut ko aizvestu un lai josta nav metru aiz muguras jāķeksē, kur nu vēl ja kāds apsēžas aizmugurē tā mūžīgā kāpšana laukā... paldies dievam pietika prāta sev kādreiz sedanu nopirkt, bet katram savs, citi šeit ar putām uz lūpām par kupeju.
Ja gribēsi kaut ko būvēt ar 2.5 iesaku uzreiz ņemt auto ar 2.5, jo tas ir lētāk nekā nopirkt 2.0 un pēc tam bāzt iekšā 2.5, ja nu vienīgi kāda super lēta bundža
Par kupejām gan jāpiekrīt. Kādreiz domāju, ka gribu tādu. Šobrīd kad kāds mirklis ar kupeju pabraukts liekas tāds sūds... Varbūt ja kādam, kas visu laiku viens braukā un neko salonā nevadā, vai izmanto tikai driftam ir ok, bet man aizmugurējās durvis vajag kaut vai tik daudz, lai tur somiņu iemestu, kaut ko aizvestu un lai josta nav metru aiz muguras jāķeksē, kur nu vēl ja kāds apsēžas aizmugurē tā mūžīgā kāpšana laukā... paldies dievam pietika prāta sev kādreiz sedanu nopirkt, bet katram savs, citi šeit ar putām uz lūpām par kupeju.
Ja gribēsi kaut ko būvēt ar 2.5 iesaku uzreiz ņemt auto ar 2.5, jo tas ir lētāk nekā nopirkt 2.0 un pēc tam bāzt iekšā 2.5, ja nu vienīgi kāda super lēta bundža
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Tieši tā, tas 2.0 vipar ir mēsls pēdējais,neiet un rij tad es labāk ņemu 1.8 un uzlieku gāzi,tad tur vismaz būs ekonomija.
Un kā tur ir ar tiem 2.5 motoriem? cik netā lasu, pārsvarā uz turbo būvē NEvanos m50, kāds iemesls? Tam m50TU jau nāk alumīnija bloks vai tas pats čuguna?
Tādu m50 jau varētu ieķert salīdzinoši lēti un uzperdoļīt turbīnu virsū.
Un kā tur ir ar tiem 2.5 motoriem? cik netā lasu, pārsvarā uz turbo būvē NEvanos m50, kāds iemesls? Tam m50TU jau nāk alumīnija bloks vai tas pats čuguna?
Tādu m50 jau varētu ieķert salīdzinoši lēti un uzperdoļīt turbīnu virsū.
M50B25 , čuguns , bloks izturīgāks , cik esmu manijis pārsvarā nevanosa.bubucis rakstīja:Tieši tā, tas 2.0 vipar ir mēsls pēdējais,neiet un rij tad es labāk ņemu 1.8 un uzlieku gāzi,tad tur vismaz būs ekonomija.
Un kā tur ir ar tiem 2.5 motoriem? cik netā lasu, pārsvarā uz turbo būvē NEvanos m50, kāds iemesls? Tam m50TU jau nāk alumīnija bloks vai tas pats čuguna?
Tādu m50 jau varētu ieķert salīdzinoši lēti un uzperdoļīt turbīnu virsū.
Ja tu taisies pārlasit tad pliku motoru pa normālu ciparu var dabūt.
Ja loti gribi m3 , tad no ta pasha vari uztaisīt ķip kā kopiju , liekot iekša sxx komponentes utt.
Līdz manam M3 netika, M3 nobruka, bet nezinu kā būtu jo pat ar tajā brīdi ne tuvu tam kā iet tagad motoru ar pirmiem 2 pedali grīdā nospiest nevarēja uz tā seguma..Linda rakstīja:Sezonas atklāšanā tas pabriesmīgā vizuālā 2.5, kas nezvērā gāja, šķiet liet. Odze, pat m3 koda laukā,baigais pārsteigums toreiz bija
Par kupejām gan jāpiekrīt. Kādreiz domāju, ka gribu tādu. Šobrīd kad kāds mirklis ar kupeju pabraukts liekas tāds sūds... Varbūt ja kādam, kas visu laiku viens braukā un neko salonā nevadā, vai izmanto tikai driftam ir ok, bet man aizmugurējās durvis vajag kaut vai tik daudz, lai tur somiņu iemestu, kaut ko aizvestu un lai josta nav metru aiz muguras jāķeksē, kur nu vēl ja kāds apsēžas aizmugurē tā mūžīgā kāpšana laukā... paldies dievam pietika prāta sev kādreiz sedanu nopirkt, bet katram savs, citi šeit ar putām uz lūpām par kupeju.
Ja gribēsi kaut ko būvēt ar 2.5 iesaku uzreiz ņemt auto ar 2.5, jo tas ir lētāk nekā nopirkt 2.0 un pēc tam bāzt iekšā 2.5, ja nu vienīgi kāda super lēta bundža
Odze panema ar pareizām riepām un skilu..
e36
Neticu,ka nebija pielikta roka Odzes sedanam dzinējam
+1. Es no starta līdz finišam aizspolēju, saķeres nebija pilnīgi necik, jāsaka ka riepas arī nebija tās labākas.540i rakstīja: Līdz manam M3 netika, M3 nobruka, bet nezinu kā būtu jo pat ar tajā brīdi ne tuvu tam kā iet tagad motoru ar pirmiem 2 pedali grīdā nospiest nevarēja uz tā seguma..
Odze panema ar pareizām riepām un skilu..
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
īss reduktors, labas riepas, svaigs bloķis, mazs svars, labs braucējs
tikai minējumi
tikai minējumi
Bubucis, nomierini savus sapņus, ko tu darīsi ar 500hp jaudīgu žurku? Par v8 kko teici, ka patēriņš liels, tu domā, ka m50b25 iemetot turbo, chipu un pārējos pribambasus, tev patēriņš stock'ā paliks?
M50 jau patēriņš defaultā ir samērā augsts.
Tīri teorētiski, ja tas dzinējs būs pareizi saregulēts, tad ar turbīnu patēriņš paliks gandrīz tik pat liels, kamēr brauks eko režīmā un pārlieku nedzīvojoties boost'ā. Jebkurā gadījumā mazāks kā ~4litru V8 dzinējam.byrbyr rakstīja:Bubucis, nomierini savus sapņus, ko tu darīsi ar 500hp jaudīgu žurku? Par v8 kko teici, ka patēriņš liels, tu domā, ka m50b25 iemetot turbo, chipu un pārējos pribambasus, tev patēriņš stock'ā paliks?
Parasti jau visi kas būve turbo motorus riktīgi skatās uz to cik patērēs, domāju tad jau noteikti jātaisa m50b25 turbo + gāze, optimālais variantsKurlis rakstīja:Tīri teorētiski, ja tas dzinējs būs pareizi saregulēts, tad ar turbīnu patēriņš paliks gandrīz tik pat liels, kamēr brauks eko režīmā un pārlieku nedzīvojoties boost'ā. Jebkurā gadījumā mazāks kā ~4litru V8 dzinējam.byrbyr rakstīja:Bubucis, nomierini savus sapņus, ko tu darīsi ar 500hp jaudīgu žurku? Par v8 kko teici, ka patēriņš liels, tu domā, ka m50b25 iemetot turbo, chipu un pārējos pribambasus, tev patēriņš stock'ā paliks?
Neaizmirsti, ka jābūt ir vanosam, lai ir lielāka grieze pie low rpm un mazāks patēriņš pilsētā!edzis rakstīja:Parasti jau visi kas būve turbo motorus riktīgi skatās uz to cik patērēs, domāju tad jau noteikti jātaisa m50b25 turbo + gāze, optimālais variantsKurlis rakstīja:Tīri teorētiski, ja tas dzinējs būs pareizi saregulēts, tad ar turbīnu patēriņš paliks gandrīz tik pat liels, kamēr brauks eko režīmā un pārlieku nedzīvojoties boost'ā. Jebkurā gadījumā mazāks kā ~4litru V8 dzinējam.byrbyr rakstīja:Bubucis, nomierini savus sapņus, ko tu darīsi ar 500hp jaudīgu žurku? Par v8 kko teici, ka patēriņš liels, tu domā, ka m50b25 iemetot turbo, chipu un pārējos pribambasus, tev patēriņš stock'ā paliks?
he heedzis rakstīja:Parasti jau visi kas būve turbo motorus riktīgi skatās uz to cik patērēs, domāju tad jau noteikti jātaisa m50b25 turbo + gāze, optimālais variantsKurlis rakstīja:Tīri teorētiski, ja tas dzinējs būs pareizi saregulēts, tad ar turbīnu patēriņš paliks gandrīz tik pat liels, kamēr brauks eko režīmā un pārlieku nedzīvojoties boost'ā. Jebkurā gadījumā mazāks kā ~4litru V8 dzinējam.byrbyr rakstīja:Bubucis, nomierini savus sapņus, ko tu darīsi ar 500hp jaudīgu žurku? Par v8 kko teici, ka patēriņš liels, tu domā, ka m50b25 iemetot turbo, chipu un pārējos pribambasus, tev patēriņš stock'ā paliks?
Tas viss ir saprotams, bet kurš ar tādu jaudu brauks mierīgi? Es, piemēram, nēKurlis rakstīja:Tīri teorētiski, ja tas dzinējs būs pareizi saregulēts, tad ar turbīnu patēriņš paliks gandrīz tik pat liels, kamēr brauks eko režīmā un pārlieku nedzīvojoties boost'ā. Jebkurā gadījumā mazāks kā ~4litru V8 dzinējam.byrbyr rakstīja:Bubucis, nomierini savus sapņus, ko tu darīsi ar 500hp jaudīgu žurku? Par v8 kko teici, ka patēriņš liels, tu domā, ka m50b25 iemetot turbo, chipu un pārējos pribambasus, tev patēriņš stock'ā paliks?
V8 motors nepatīk dēļ lielā svara.domāju pasliktinās vadāmība. Tādu var implantēt+labu izplūdi,ja grib vērot kā maziņajām bikšeles paliek miklas no skaņas, vairāk neko,nuok ikdienā viņš būs patīkamāks deelj vienmeeriigakas griezes liiknes. + kā jau teica patēriņš ar m50 būs mazāks mierīgi braucot arī ar visiem 500hp. Par gāzi- šķidrā iesmidze ar visām no tā izrietošajām antidetonatīvajām sekām.
Liela svara? Cik tavuprat v8 m60b40 ir smagaks par m50b25?
Esi domājis Kādēļ ļoti daudzi cilvēki liek LS motorus iekšā ne 4cyl vai 6 cyl turbo ?
LS ir vieglāks par SR CA RB 1jz 2jz UZi un entajiem citiem motoriem.
LS ir vieglāks par SR CA RB 1jz 2jz UZi un entajiem citiem motoriem.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Nu nekas "baigs" tur darīts nav.Rolish rakstīja:Neticu,ka nebija pielikta roka Odzes sedanam dzinējam
Drosele izvirpota, ebay chips, m20 sajūgs un uzlikta gāze
Vai tad viens no V8 saimes nebija pat vieglāks par M50, jo viss alumīnijā?seeingman rakstīja:Liela svara? Cik tavuprat v8 m60b40 ir smagaks par m50b25?
Norādīts svars bez ģeneratora, startera un izplūdes kolektora/kolektoriem!
M10 4 Cylinder: 82Kg
M20 6 Cylinder: 120Kg
M30 6 Cylinder: 143Kg
M40 4 Cylinder: 81Kg
M42 4 Cylinder: 100Kg
M43 4 Cylinder: 83Kg
M44 4 Cylinder: 102Kg
M50 6 Cylinder: 136Kg
M52 6 Cylinder: 118Kg
M54 6 Cylinder: 126Kg
M60 V8: 146Kg
M62 V8: 140Kg
M70 V12: 155Kg
M73 V12: 150Kg
S14 4 Cylinder: 106Kg
S50/S52 6 Cylinder: 152Kg
M10 4 Cylinder: 82Kg
M20 6 Cylinder: 120Kg
M30 6 Cylinder: 143Kg
M40 4 Cylinder: 81Kg
M42 4 Cylinder: 100Kg
M43 4 Cylinder: 83Kg
M44 4 Cylinder: 102Kg
M50 6 Cylinder: 136Kg
M52 6 Cylinder: 118Kg
M54 6 Cylinder: 126Kg
M60 V8: 146Kg
M62 V8: 140Kg
M70 V12: 155Kg
M73 V12: 150Kg
S14 4 Cylinder: 106Kg
S50/S52 6 Cylinder: 152Kg
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right