Borta kompis (OBC)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 31
- chevron_right
Pilnajam OBC plus un masa ir citos pinos, kā arī tiek pārnesti no melnā uz balto štekeri.
Skaidrs! Thanks!
Tas priecē, a tā jau sabijos, ka buus nedzīvs tas OBC
Tad tik pacietību, un esot LV jāķerās pie vadu mudžināšanas, ja būs pacietība un laiks
..ja nē, tad būs jāuzbāžās kādam ar haltūras piedāvājumu
Tas priecē, a tā jau sabijos, ka buus nedzīvs tas OBC
Tad tik pacietību, un esot LV jāķerās pie vadu mudžināšanas, ja būs pacietība un laiks
..ja nē, tad būs jāuzbāžās kādam ar haltūras piedāvājumu
http://www.youtube.com/watch?v=U2eclu8E8qQ
kadam ir izdevies to spidometru sleptas funkcijas atbloket un iestatit?
cik esmu meginajis man nesanaak, tik nevar cik esmu meginajis man neizdodas, itka visu pareizi daru, ja kadam izdodas tad ludzu pasakiet, jo sacvadak man liekas ka eiropas variantiem sis nau pieejams
kadam ir izdevies to spidometru sleptas funkcijas atbloket un iestatit?
cik esmu meginajis man nesanaak, tik nevar cik esmu meginajis man neizdodas, itka visu pareizi daru, ja kadam izdodas tad ludzu pasakiet, jo sacvadak man liekas ka eiropas variantiem sis nau pieejams
...
Armando, man ir eiropas variants un viss sanāk.
Jādara tā:
Izslēdz aizdedzi, atslēga pozīcijā 0
Nospiež un tur odometra reseta pogu
Neatlaižot reseta pogu, pagriež atslēgu uz pozīciju II (ieslēgta aizdedze)
Tad automātiski palaižas 01 tests, kas pārbauda visas spidometra funkcijas, kā arī odometra displejā parāda VIN ciparus pēdējos un vēl ko tur. Bet, ja uzreiz kā pēc aizdedzes ieslēgšanas paspaida odometra reseta pogu, tad testi sāk skaitīties uz priekšu, galvenais neieturēt pauzi starp spiešanas reizēm, vajag aizslpiest līdz ekrānā ir redzams test 14, tad nākamo spiedienu neatlaižam vaļā - ekrānā parādās test 15, uzreiz pēc tam lock on un pēc 1-2sec pogas turēšanas lock off, tad var atkal, spiežot odometra reseta pogu, skrullet cauri testiem un izvēlēties, kuru gribi izpildīt.
ja padoms patika vai bija noderīgs, ieliec (+)
Jādara tā:
Izslēdz aizdedzi, atslēga pozīcijā 0
Nospiež un tur odometra reseta pogu
Neatlaižot reseta pogu, pagriež atslēgu uz pozīciju II (ieslēgta aizdedze)
Tad automātiski palaižas 01 tests, kas pārbauda visas spidometra funkcijas, kā arī odometra displejā parāda VIN ciparus pēdējos un vēl ko tur. Bet, ja uzreiz kā pēc aizdedzes ieslēgšanas paspaida odometra reseta pogu, tad testi sāk skaitīties uz priekšu, galvenais neieturēt pauzi starp spiešanas reizēm, vajag aizslpiest līdz ekrānā ir redzams test 14, tad nākamo spiedienu neatlaižam vaļā - ekrānā parādās test 15, uzreiz pēc tam lock on un pēc 1-2sec pogas turēšanas lock off, tad var atkal, spiežot odometra reseta pogu, skrullet cauri testiem un izvēlēties, kuru gribi izpildīt.
ja padoms patika vai bija noderīgs, ieliec (+)
nu oki pameginashu velreiz, esmu visadi izmeginajis un man nekadigi nesanak, ar sito jau kadus 2 gadus atpakal kartigi noperos un neizdevas, bet toreiz vainoju nepareizo spidometru.
ja sanaks tiesi ka tu teici tad apsolu, plusins no manis, bet nu parasti man ritigi nepatik ka kads diedelee pec plusiniem
ja gribes tad ieliks! man jau ar neviens neliek
ja sanaks tiesi ka tu teici tad apsolu, plusins no manis, bet nu parasti man ritigi nepatik ka kads diedelee pec plusiniem
ja gribes tad ieliks! man jau ar neviens neliek
...
Ja nesanāks, vēl video pamācību uztaisīšu
un es jau nediedelēju es tikai atgādinu
un es jau nediedelēju es tikai atgādinu
Sveiki viri shodien biku izardod paneli atklaju vadu no obc bet man obs vieta stav pulkstenis. kaa lai uzinu cik pogu man vinsh bijis??? man ir 92 gada .18i
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
tev visticamakais ka nau bijis obc, vienkarsi vads no rupnicas naak jau! un vai naak divi vadi ar stekeriem katra puse pa vienam stekerim, viens balts viens melns, ja jaa tad visticamakais ka pilnajam (18pogu) bet ja nee tad jau visticamakais ka mazajam, varbut 11
...
Viens melns stekeris. ja butu bijis pulkstenis orginali tad arii vinjam butu vads bet pulkstenja vada nav!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
kads pilkstenim stekeris es nezinu, bet viens vads ir laikam ka tikai mazajam kompim, isti neesmu parliecinats, bet liekas ka 11mitpogu jau naak ar diviem kontaktiem
...
Tad jau laikam 8 pogu bijis!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
7, 9, 11 pogu OBC nāk viens štekeris, melns Jo pilnāks štekeris, jo "lielāku" OBC var pieslēgt
ae Kādiem štekeriem tad Tev tagad tas pulkstenis ir pieinstalēts ?
Pie taa melna stekera pienak pilniba visi vadi, tad sanak ka 11 pogu???
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
Ja pie melnā pienāk visi 11 pogu.
ka var nomaint 18 pogu obc valodu?
kka nesanak atrast informaciju...
kka nesanak atrast informaciju...
OBC slēptās funkcijas:
Funkciju numuri un to atšifrējumi E36 OBC:
1 - Displeja tests (visiem indikatoriem uz borta kompjūtera displeja būtu jāiedegas)
2 - Pašreizējais patēriņš (l/100km)
3 - Pašreizējais patēriņš (l/hour)
4 - Vidējais patēriņš (l) (izmanto, lai aprēķinātu atlikušo attālumu (Range))
5 - Atlikušais attālums (km)
6 - Nav izmantots
7 - Degvielas daudzums bākā (l)
8 - Ātrums (km/h)
9 - Spriegums borta tīklā (reāli- spriegums, kas pienāk borta kompjūteram, apmēram 13.80)
10 - Valsts/ Valoda (Ar 1000/100/10/1 maina, ar ”SET/RES” izmaiņas saglabā)
11 - Vienības/ AM;PM
12 - Vidējais ātrums (km/h) (tiek izmantots borta kompjūteram, lai aprēķinātu laiku līdz nokļūšanai galamērķī)
13 - ETA (estimated time arrival - plānotais ierašanās laiks. Displejā parādīsies –:– ja nav izmantota borta kompjūtera (OBC) distances funkcija)
14 - Borta kompjūtera (OBC) programmatūras datums.
15 - Diagnostika. Ar 1000 un 100 var mainīt skatus. Nevar veikt nekādas manipulācijas, kā arī nevar saglabāt nekādus rezultātus.
16 - Diagnostika. Borts kompjūtera ieejas portu vērtības, atkarībā no tā vai dzinējs ir iedarbināts, vai nē utt. Ar 1000 un 100 maina skatus. Nekādas manipulācijas nav veicamas, Kā arī nekas nav jāsaglabā.
17 - Informācija par automašīnu.
18 - Signāla nomaiņa
19 - Ieslēgt/atslēgt visas funkcijas
20 - Degvielas patēriņa korekcija priekš borta kompjūtera
21 - Visu datu dzēšana, tai skaitā arī borta kompjūtera. Ar ”SET/RES” aktivizē - esiet uzmanīgi! Netiek izdzēstas tikai “PROM” vērtības, proti, dati par pašu automašīnu utt., bet visas kalkulācijas un iestatījumi tiks dzēsti! Borta kompjūters būs tādā stāvoklī, kā tikko izbraucot no rūpnīcas. Labāk ar šo funkciju neaizrauties, varat piedzīvot kādu nepatīkamu pārsteigumu!!
Funkciju numuri un to atšifrējumi E36 OBC:
1 - Displeja tests (visiem indikatoriem uz borta kompjūtera displeja būtu jāiedegas)
2 - Pašreizējais patēriņš (l/100km)
3 - Pašreizējais patēriņš (l/hour)
4 - Vidējais patēriņš (l) (izmanto, lai aprēķinātu atlikušo attālumu (Range))
5 - Atlikušais attālums (km)
6 - Nav izmantots
7 - Degvielas daudzums bākā (l)
8 - Ātrums (km/h)
9 - Spriegums borta tīklā (reāli- spriegums, kas pienāk borta kompjūteram, apmēram 13.80)
10 - Valsts/ Valoda (Ar 1000/100/10/1 maina, ar ”SET/RES” izmaiņas saglabā)
11 - Vienības/ AM;PM
12 - Vidējais ātrums (km/h) (tiek izmantots borta kompjūteram, lai aprēķinātu laiku līdz nokļūšanai galamērķī)
13 - ETA (estimated time arrival - plānotais ierašanās laiks. Displejā parādīsies –:– ja nav izmantota borta kompjūtera (OBC) distances funkcija)
14 - Borta kompjūtera (OBC) programmatūras datums.
15 - Diagnostika. Ar 1000 un 100 var mainīt skatus. Nevar veikt nekādas manipulācijas, kā arī nevar saglabāt nekādus rezultātus.
16 - Diagnostika. Borts kompjūtera ieejas portu vērtības, atkarībā no tā vai dzinējs ir iedarbināts, vai nē utt. Ar 1000 un 100 maina skatus. Nekādas manipulācijas nav veicamas, Kā arī nekas nav jāsaglabā.
17 - Informācija par automašīnu.
18 - Signāla nomaiņa
19 - Ieslēgt/atslēgt visas funkcijas
20 - Degvielas patēriņa korekcija priekš borta kompjūtera
21 - Visu datu dzēšana, tai skaitā arī borta kompjūtera. Ar ”SET/RES” aktivizē - esiet uzmanīgi! Netiek izdzēstas tikai “PROM” vērtības, proti, dati par pašu automašīnu utt., bet visas kalkulācijas un iestatījumi tiks dzēsti! Borta kompjūters būs tādā stāvoklī, kā tikko izbraucot no rūpnīcas. Labāk ar šo funkciju neaizrauties, varat piedzīvot kādu nepatīkamu pārsteigumu!!
ka var tikt lidz visam sajam programam galigi nesaprotu...
paldies tagad sapratu
a man nestrada chec poga...vinu var nomainit vai sacinit tapat bez mainas?
a man nestrada chec poga...vinu var nomainit vai sacinit tapat bez mainas?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 31
- chevron_right