RENIO's E36 318i sedan
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 12
- chevron_right
Paldies, PaldiesLasmina26 rakstīja: Skaists bembīts
Tiešām var redzēt, ka cilvēks pacenties
Feislifta oriģinālā lietotā brille maksā ~ 20,-LVLVitalx325 rakstīja:pa cik feislifta brilli ar nasim dabuji???ar vajadzetu naminit.
Nu cena protams ir atkarīga no stāvokļa.
daudziem (pēc pāslēgāšanās) te parādījās jautājums, kads tad man stāv tas short shifters.
Nu lūk kāds:
http://www.myhotbimmer.com/bmw/Custom/S ... ter/548843
Nu lūk kāds:
http://www.myhotbimmer.com/bmw/Custom/S ... ter/548843
Psc tadu naudu pa tadu shtruntu, pa 5ls metina shortshifter + cik isu tu gribi to parsledzienu.
Ev fanāt, ķer granāt.
Es reāli viņu ņēmu pa 25,-LVL un tas bija ~ 3 gadus atpakaļ
Nav jau nekaada trakaa nauda, normaals cipars. Pasties ebayaa dazhi labi to shifterus pa kaadi 70 eiro tirgo.
Tātad sen neko šeit neesmu rakstītjis.
Pa šo laiku ir izdarītas pāris lietas:
* nomainīti sānu spārnu pagrieziena rādītāji (ielikti oem, FK automative vietā);
* ielikta oriģinālā radio antēna;
* ielikti oem gumijas paklājiņi;
* nomainītas sēdekļu apsildes pogas;
* sataisīti sēdekļu apsildes elementi (apakšai);
* samainīti sēdekļu abšivku stiprinājumu klipši;
* aizmugurē uzliktas ādas durvju abšivkas;
nu tās tā ko atcerējos, kas ir izdarīts
Pa šo laiku ir izdarītas pāris lietas:
* nomainīti sānu spārnu pagrieziena rādītāji (ielikti oem, FK automative vietā);
* ielikta oriģinālā radio antēna;
* ielikti oem gumijas paklājiņi;
* nomainītas sēdekļu apsildes pogas;
* sataisīti sēdekļu apsildes elementi (apakšai);
* samainīti sēdekļu abšivku stiprinājumu klipši;
* aizmugurē uzliktas ādas durvju abšivkas;
nu tās tā ko atcerējos, kas ir izdarīts
Tā vēl šādi tādi darbiņi ir izdarīti:
* nomainīts celtrālās atslēgas motoriņš blakussēdētāja durvīs;
* salīmēts/pielimēts stiprinājums (vadītāja durvīm) logam, kas stiprināts pie loga mehānisma;
* nomainītas priekšējās un aizmugurējās amortizātoru aizsargumijas un putekļsargi;
* bremžu kluču devējs;
* Kreisā priekšējā stabilizātora atsaite;
* Aizmugurējās peldošās bukses;
* Kreisais stūres pirksts;
* Priekšējais amortizātoru atbalsts;
* Kārbas un reduktora eļļa;
* Ieliktas visos pagriezienos hromētās lampiņas;
* ielikts priekšējā (alumīnija) glāžu atsaite.
* nomainīts celtrālās atslēgas motoriņš blakussēdētāja durvīs;
* salīmēts/pielimēts stiprinājums (vadītāja durvīm) logam, kas stiprināts pie loga mehānisma;
* nomainītas priekšējās un aizmugurējās amortizātoru aizsargumijas un putekļsargi;
* bremžu kluču devējs;
* Kreisā priekšējā stabilizātora atsaite;
* Aizmugurējās peldošās bukses;
* Kreisais stūres pirksts;
* Priekšējais amortizātoru atbalsts;
* Kārbas un reduktora eļļa;
* Ieliktas visos pagriezienos hromētās lampiņas;
* ielikts priekšējā (alumīnija) glāžu atsaite.
Parā bildi,, kurā redzma atsaite!
Te vines forumā reklamējās, ka taisot viengabala atsaites tieši paradzētās priekš e36 glāzēm, cik nopratu, tad tās bija visai labas!
Te vines forumā reklamējās, ka taisot viengabala atsaites tieši paradzētās priekš e36 glāzēm, cik nopratu, tad tās bija visai labas!
Kādā sajēgā jāmaina kārbas un reduktora eļļa?
Someone who knows fuck all about he's BMW.
pabrauc ar vecu dzinēja eļļu kādus 50000km, tad sapratīsi!Bubulis rakstīja:Kādā sajēgā jāmaina kārbas un reduktora eļļa?
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Dzinējs ir kārba un reduktors? Tad jau esmu nobraucis 200000 ar vienu un to pašu eļu, vēl kust uz priekšu .
Someone who knows fuck all about he's BMW.
Tad turpini, kad kkas notiek zvani, tel nr, apaksha...remonts par sakarigiem cipariemBubulis rakstīja:Dzinējs ir kārba un reduktors? Tad jau esmu nobraucis 200000 ar vienu un to pašu eļu, vēl kust uz priekšu .
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
jebkurai eļļai ir savs kalpošanas resurss, tamdēļ ražotājs to ir paredzējis mainīt! pamēģini samainīt kārbā eļļu, pieļauju ka būs klusāka + mīkstāk slēgsiesBubulis rakstīja:Dzinējs ir kārba un reduktors? Tad jau esmu nobraucis 200000 ar vienu un to pašu eļu, vēl kust uz priekšu .
dzinējā jau eļļu arī var mainīt kopā ar motoru (krieviem bij kkāds eksperiments cik ilgi velk nemainot eļļu)!
Pats par sevi saprotams, ka dzinejam jamaina eļļ ik pec 10 - 12 t.
Pie tā arī paliksim .beerzinsh rakstīja:jebkurai eļļai ir savs kalpošanas resurss
Someone who knows fuck all about he's BMW.
Lūk priekša pateica, veca eļļa ir veca, viņa nekalpo vairs savai būtībai - eļļošanai! :)beerzinsh rakstīja:jebkurai eļļai ir savs kalpošanas resurss, tamdēļ ražotājs to ir paredzējis mainīt! pamēģini samainīt kārbā eļļu, pieļauju ka būs klusāka + mīkstāk slēgsiesBubulis rakstīja:Dzinējs ir kārba un reduktors? Tad jau esmu nobraucis 200000 ar vienu un to pašu eļu, vēl kust uz priekšu .
dzinējā jau eļļu arī var mainīt kopā ar motoru (krieviem bij kkāds eksperiments cik ilgi velk nemainot eļļu)!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
tu personigi nobrauci tos 200000km un 100%esi parliecinats ka neviens ellju karba un reduktora nav mainijis?Bubulis rakstīja:Dzinējs ir kārba un reduktors? Tad jau esmu nobraucis 200000 ar vienu un to pašu eļu, vēl kust uz priekšu .
Vēlāk nobildēšu, bet es paņēmu to Protuning atsaiti.erda rakstīja:Parā bildi,, kurā redzma atsaite!
Te vines forumā reklamējās, ka taisot viengabala atsaites tieši paradzētās priekš e36 glāzēm, cik nopratu, tad tās bija visai labas!
Pārliecības jau nav, varbūt tāpēc arī nomainīja.Vitalx325 rakstīja:tu personigi nobrauci tos 200000km un 100%esi parliecinats ka neviens ellju karba un reduktora nav mainijis?Bubulis rakstīja:Dzinējs ir kārba un reduktors? Tad jau esmu nobraucis 200000 ar vienu un to pašu eļu, vēl kust uz priekšu .
Es mainīju kārbā eļļu, jo jau sāku just ka pie mīnuss grādiem grūti bija pārslēgties (kamēr auto bija auksts), respektīvi viskozitāte bija pazudusi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- …
- 12
- chevron_right