dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- …
- 350
- chevron_right
es teiktu ka sii problema ir 99%e36, tik neviens neko nerunaa par to. pat ar jaunu blivi nau garantets ka lieta atrisinasies, vaks var but viduu saverpts pa 0,25mm ar ko pilnibaa pietiktu lai slicinatu sveces. sis variants ir man, tapec ar nepacietibu gaidu jauno vaaku
...
skrūves vajag pareizā secībā laist vaļā un pievilkt, tad nebūs problēmas ar vāka savērpšanos
var skruvet cik pareizi grib, ja dzinejs tiek parkarsets tad skruvesanas secibai vairs nau nozimes
...
ja tik traki parkarsēts, tad jau galva arī ir metama. Varbūt tev vaina arī ir galvas taisnumā, nevis vārstu vāka?
nē nu vienkārši esmu redzējis kā dažos labos servisos skrūvē motorus vaļā - ar gaisa pistoli visu pēc kārtas un tik davai davai
nē nu vienkārši esmu redzējis kā dažos labos servisos skrūvē motorus vaļā - ar gaisa pistoli visu pēc kārtas un tik davai davai
nee nee man dzineja galva ir taisna, vaaks no pasa sakuma jau ir biijis gruskastee metams. tagat ar wcoast palidzibu esmu ticis pie laba vaaka tik jasagaida kad atnaks un viss bus kartibaa. buutu vaaks aluminija buutu ok, vins palautos skruvem, bet magnijs diemzel tads nau. katraa zinjaa gribeju teik ka protams ir jaskruvee skruves pareizajaa secibaa, bet ja vaks vairs nau taisns tad jauna blive nebus risinajums
...
m52 ir plastmasa vāks
Lieta tāda un apstākļi sekojosi........
Ir 2,5 tds m51, izcelts no auto un ir cēla doma viņu palaist tapat uz galda.
kompis pieslēgts, kvēlsveču relejs pieslēgts, gāzes slēdzis pieslēgsts. slāpēšanas vārstiņš strādā.
problēma ir tāda ka startējot nenostrāda augstspiediena sūkņa adata un nedod uz sprauslam degvielu
nav variantu kur varētu būt problēma...................
varbūt kāds ir slēdzis klāt tādā veidā motoru un var padalīties ar kādu elektroshēmu.
visa masīnas pravotka man nav!
Ir 2,5 tds m51, izcelts no auto un ir cēla doma viņu palaist tapat uz galda.
kompis pieslēgts, kvēlsveču relejs pieslēgts, gāzes slēdzis pieslēgsts. slāpēšanas vārstiņš strādā.
problēma ir tāda ka startējot nenostrāda augstspiediena sūkņa adata un nedod uz sprauslam degvielu
nav variantu kur varētu būt problēma...................
varbūt kāds ir slēdzis klāt tādā veidā motoru un var padalīties ar kādu elektroshēmu.
visa masīnas pravotka man nav!
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
a m50 nevar uzlikt m52 vāku?Armando rakstīja:m52 jaa, bet vecakiem gan nee
var uzlikt, bet nejau pa to iet runa piemeram tampasam m44 neuzliksi m52 vaaku
...
Var uzlikt, tik spoles jāmaina arī + sanāk graizīt pašu vāku, lai normāli spoļu vadus saliktu.seeingman rakstīja:a m50 nevar uzlikt m52 vāku?Armando rakstīja:m52 jaa, bet vecakiem gan nee
Guncis rakstīja:Lieta tāda un apstākļi sekojosi........
Ir 2,5 tds m51, izcelts no auto un ir cēla doma viņu palaist tapat uz galda.
kompis pieslēgts, kvēlsveču relejs pieslēgts, gāzes slēdzis pieslēgsts. slāpēšanas vārstiņš strādā.
problēma ir tāda ka startējot nenostrāda augstspiediena sūkņa adata un nedod uz sprauslam degvielu
nav variantu kur varētu būt problēma...................
varbūt kāds ir slēdzis klāt tādā veidā motoru un var padalīties ar kādu elektroshēmu.
visa masīnas pravotka man nav!
dzinēja shēmu var atrast te pat forumā,vai iekš google. saucas viņa bmw ETM. visticamākais, ka kāda no barošanām nav pieslēgta, ja atmiņa neviļ tad bij uz ecu vairāki +. varbūt EWS ? visvieglākais variants ir pieslēgt pie ECU kādu diagnostikas progu un aplūrēt kas šim trūkst.
p.s. iemet foto, kā tas viss izskatās.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ne visiem,plastmasa vāks nāk no 9.95 g.seeingman rakstīja:m52 ir plastmasa vāks
specialy for you!Rons rakstīja:Guncis rakstīja:Lieta tāda un apstākļi sekojosi........
Ir 2,5 tds m51, izcelts no auto un ir cēla doma viņu palaist tapat uz galda.
kompis pieslēgts, kvēlsveču relejs pieslēgts, gāzes slēdzis pieslēgsts. slāpēšanas vārstiņš strādā.
problēma ir tāda ka startējot nenostrāda augstspiediena sūkņa adata un nedod uz sprauslam degvielu
nav variantu kur varētu būt problēma...................
varbūt kāds ir slēdzis klāt tādā veidā motoru un var padalīties ar kādu elektroshēmu.
visa masīnas pravotka man nav!
dzinēja shēmu var atrast te pat forumā,vai iekš google. saucas viņa bmw ETM. visticamākais, ka kāda no barošanām nav pieslēgta, ja atmiņa neviļ tad bij uz ecu vairāki +. varbūt EWS ? visvieglākais variants ir pieslēgt pie ECU kādu diagnostikas progu un aplūrēt kas šim trūkst.
p.s. iemet foto, kā tas viss izskatās.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
Ņemot vērā, ka m40b16 un m40b18 ir tik ļoti līdzīgi, sadalenes viņiem gadījumā nevarētu būt vienādas?
jautājums- Kādu funkciju veic detonācijas sensori
BMW-Big Money Waste
Detonācijas sensori pa lielam "skatās", kā notiek sadegšana degkamerās. Ja rodas aizdomas, ka var detonēt, tad nogriež aizdedzi etc., lai nedetonētu.
Sorry par tik debīlu skaidrojumu, sīkāk nepateikšu
Sorry par tik debīlu skaidrojumu, sīkāk nepateikšu
Pēc realoem:poweredbygirts rakstīja:Ņemot vērā, ka m40b16 un m40b18 ir tik ļoti līdzīgi, sadalenes viņiem gadījumā nevarētu būt vienādas?
Kods: Izvēlēties visus
E30: Details on E30
E30 316i Coupe, Europe
E30 316i Touring, Europe
E30 316i Sedan, Europe
E30 318i Convertible, Europe
E30 318i Coupe, Europe
E30 318i Touring, Europe
E30 318i Sedan, Europe
E34: Details on E34
E34 518i Sedan, Europe
E34 518i Touring, Europe
E36: Details on E36
E36 316i Sedan, Europe
E36 318i Sedan, Europe
tad kad kāds cilindrs detonē rodas skaņa "ping" , ko arī saklausa detonācijas devējs un paziņo vadības blokam, liekot pagriezt aizdedzi par 3 grādiem agrāk.
neraksti muļķības. pēc tavas teorijas dzinējam ātri iestātos kapi.seeingman rakstīja:tad kad kāds cilindrs detonē rodas skaņa "ping" , ko arī saklausa detonācijas devējs un paziņo vadības blokam, liekot pagriezt aizdedzi par 3 grādiem agrāk.
Detonācija rodas no pāragras aizdedzes, devējs to tikai konstatē un EVB pēc noteikta algoritma sāk samazināt aizdedzes apsteidzes leņķi līdz pazūd detonācija
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- …
- 350
- chevron_right