Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- …
- 89
- chevron_right
Aiznem ar visu diagnostiku u.t.t vismaz stundu - rēkinam kā divas.ElvijsR rakstīja:Sveiki. Ir jēga čipot e46 320cd? Paślaik ir 150hp un ir diezgan ekanomisks. Cik tas maksă un cik ilgu laiku aizņem? Paldies
Izmaksa 200e par konkrēto motoru.
Ar cieńu Turbochip.lv
Es nezinu, kas mums vienam klientam servisā bija sadarīts, bet tas 2.0D GĀJA VIENKĀRŠI LUPATĀS. Nu tā, ka pēdas slapjas palika no domas, ka tas vispār ir 2.0D.ElvijsR rakstīja:Sveiki. Ir jēga čipot e46 320cd? Paślaik ir 150hp un ir diezgan ekanomisks. Cik tas maksă un cik ilgu laiku aizņem? Paldies
Labī. Bet vai tas neiespaido motora resursu u.t.t? Vai kvēpa filtrs jăgriež ārā?-AF- rakstīja:Aiznem ar visu diagnostiku u.t.t vismaz stundu - rēkinam kā divas.ElvijsR rakstīja:Sveiki. Ir jēga čipot e46 320cd? Paślaik ir 150hp un ir diezgan ekanomisks. Cik tas maksă un cik ilgu laiku aizņem? Paldies
Izmaksa 200e par konkrēto motoru.
Ar cieńu Turbochip.lv
Tad lkm.šis būs pa ziemu jāizdara.
Nu vinns arī stockā slikti neiet.funkyasshit rakstīja:Es nezinu, kas mums vienam klientam servisā bija sadarīts, bet tas 2.0D GĀJA VIENKĀRŠI LUPATĀS. Nu tā, ka pēdas slapjas palika no domas, ka tas vispār ir 2.0D.ElvijsR rakstīja:Sveiki. Ir jēga čipot e46 320cd? Paślaik ir 150hp un ir diezgan ekanomisks. Cik tas maksă un cik ilgu laiku aizņem? Paldies
Mums viena klienta čipots-vnk čipots tā jaudīgāk, 330i taisnē sabāžfunkyasshit rakstīja:Es nezinu, kas mums vienam klientam servisā bija sadarīts, bet tas 2.0D GĀJA VIENKĀRŠI LUPATĀS. Nu tā, ka pēdas slapjas palika no domas, ka tas vispār ir 2.0D.ElvijsR rakstīja:Sveiki. Ir jēga čipot e46 320cd? Paślaik ir 150hp un ir diezgan ekanomisks. Cik tas maksă un cik ilgu laiku aizņem? Paldies
Mēs viņam samainijām JAUNU divmasnieku ar sajūgu, bet tagad atbrauca atkal, ka kaut kas grabot, taču apskatoies tur problēma man liekas, ka bija skriemeklī, nevis divmasniekā. Tas vienīgi bija pirms kāda laika.
Elvij, DPFs e46 nemaz nenāk. Tikai no E90 sāk nākt kvēpinieki, repsektīvi, ~2006. gadu, ja nekļūdos.
Elvij, DPFs e46 nemaz nenāk. Tikai no E90 sāk nākt kvēpinieki, repsektīvi, ~2006. gadu, ja nekļūdos.
Ir, bet tikai ka pasutama opcija
Uz kadam jaudam var rekinaties uzcipojot 2.0 d ta kartigaak un cik tas varetu maksat aptuveni?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
100kw motoram 150e
110kw 200e
Jauda 0- bezgalībai
110kw 200e
Jauda 0- bezgalībai
kursh no abiem motoriem labaks?
Pēdējais labojis bestbmw - 01 Aug 2016, 15:50, kopā labots 1 reizi.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
AF nakammenes braukshu ciemos ,ja sanaks tad varbut shi menesha beigas:hahaha:
ar kompatu pa brugji
Cik zinu tad itkā no tiem 2d neviens neesot labs, bet braucu vairāk kā gadu un problēmu nav, tgd tikkai piedziņas skriemelis, siksna un rullīśi jāsamaina.bestbmw rakstīja:kursh no abiem motoriem labaks?
Af tad jau 200hp dabūt nebūs problēmu ne?
Un sorry , nezināju par kvēpinieku , par dīzeļiem esmu vispār 0.
No 110 var, no 100 nevar delj suknjaElvijsR rakstīja:Cik zinu tad itkā no tiem 2d neviens neesot labs, bet braucu vairāk kā gadu un problēmu nav, tgd tikkai piedziņas skriemelis, siksna un rullīśi jāsamaina.bestbmw rakstīja:kursh no abiem motoriem labaks?
Af tad jau 200hp dabūt nebūs problēmu ne?
Un sorry , nezināju par kvēpinieku , par dīzeļiem esmu vispār 0.
ja tev automats,tad shaubos,ka tev karba tos 200hp iztures.man e38 nochipojot uz kjipa 235hp karba jau klepo
ar kompatu pa brugji
Nu 100hp ir ar VP44 sūkni, ja nemaldos. Sūds, kas sūds viņš ir.Vladlen rakstīja:No 110 var, no 100 nevar delj suknjaElvijsR rakstīja:Cik zinu tad itkā no tiem 2d neviens neesot labs, bet braucu vairāk kā gadu un problēmu nav, tgd tikkai piedziņas skriemelis, siksna un rullīśi jāsamaina.bestbmw rakstīja:kursh no abiem motoriem labaks?
Af tad jau 200hp dabūt nebūs problēmu ne?
Un sorry , nezināju par kvēpinieku , par dīzeļiem esmu vispār 0.
Tas pat nav CR, bet parastais vecais mēsls.
2004 .gada kupeja ,fl ,110kw , 6 pakāpju manuălis.cipruss18 rakstīja:ja tev automats,tad shaubos,ka tev karba tos 200hp iztures.man e38 nochipojot uz kjipa 235hp karba jau klepo
TDS sprauslām ar vadu ir kaut kāda atšķirība? nu jo kodi dažādi un tā.
nav tā ka ir ražīgākas touringam neka sedanam utt arī?
e36 un e39 vienādas?
nav tā ka ir ražīgākas touringam neka sedanam utt arī?
e36 un e39 vienādas?
automatam uzreiz karba jachipo ja gribi ari to jaudu likt lieta..cipruss18 rakstīja:ja tev automats,tad shaubos,ka tev karba tos 200hp iztures.man e38 nochipojot uz kjipa 235hp karba jau klepo
110kw var vairāk jaudas izdabūt, advancētāka degvielas sistēma. 100kw ir tds principa degvielas sistēma .bestbmw rakstīja:kursh no abiem motoriem labaks?
Nerunā mulkībaspoweredbygirts rakstīja:automatam uzreiz karba jachipo ja gribi ari to jaudu likt lieta..cipruss18 rakstīja:ja tev automats,tad shaubos,ka tev karba tos 200hp iztures.man e38 nochipojot uz kjipa 235hp karba jau klepo
110kw nāk ar 240mm sajūgu un labu grozu, pat čipojot gandrīz uz maksimumu nekas neslīd
Automāts arī šiem ir samērā izturīgs.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- …
- 89
- chevron_right