dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- …
- 350
- chevron_right
"agrāk" vietā bija domāts "vēlāk", alus dara savu....Rons rakstīja:neraksti muļķības. pēc tavas teorijas dzinējam ātri iestātos kapi.seeingman rakstīja:tad kad kāds cilindrs detonē rodas skaņa "ping" , ko arī saklausa detonācijas devējs un paziņo vadības blokam, liekot pagriezt aizdedzi par 3 grādiem agrāk.
un šamais jau ne tikai aizdedzi vazā aiz deguna...seeingman rakstīja:"agrāk" vietā bija domāts "vēlāk", alus dara savu....Rons rakstīja:neraksti muļķības. pēc tavas teorijas dzinējam ātri iestātos kapi.seeingman rakstīja:tad kad kāds cilindrs detonē rodas skaņa "ping" , ko arī saklausa detonācijas devējs un paziņo vadības blokam, liekot pagriezt aizdedzi par 3 grādiem agrāk.
nezinu kaa jums, bet es ar savu muzikaalo dzirdi nekaa nejutu. detonee vai nee. kompis radija detonaacijas sensors mieraa. samainiiju, nekas nemainiijas , braucu talak.
jaatjuunee m42
ja sensors ir '"mierā" tad atkarībā no auto markas kompis ieiet avārijas režīmā un aizdedzi (un visu pārējo) nogriež vēlāk.agaFu rakstīja:nezinu kaa jums, bet es ar savu muzikaalo dzirdi nekaa nejutu. detonee vai nee. kompis radija detonaacijas sensors mieraa. samainiiju, nekas nemainiijas , braucu talak.
ar tavu "muzikālo" dzirdi tam ir tikpat liels sakars kā valsts prezidentam ar tautu...
Paldies Dogma par atbildi, bet es tā īsti nesapratu, sanāk, ka šim sarakstam ir pilnīgi identisks tas viss?
Gāja runa par sadaleni
hei hou. knapi atradu šito slīkoni,lai atbildētu. tādad pārmetinot visu smaka pazuda, redzēs, kas būs uz vasaras sezonu,kad kādu laiku ar viņu pabraukās,bet nu jau kādas 2-3 nedēļas braukāju un smaka ir pēc normālām izplūdes gāzēmArmando rakstīja:zonde kadu menesi vecadogMa rakstīja:Kas ar zondi notiek?ok, tad dod zinju ja kas mainaasKobreti rakstīja:nāc bariņā. es arī ar to cīnijos,bet atmetu ar roku. Tagad tika uzbuvets jauns izpūtejs,vel neēsmm darbinājis,bet kad iedarbinašu tad pateikšu,kādas ir izmaiņas. Pedejā mana cerība ir,ka tas ir mega netirs eļains utt. izpūtejs,kas taisa to pretīgo atgāzu smaku.Armando rakstīja:ceru ka kads vares man ieteikt kadu variantu jo pasam nau risinajuma!
kas varetu but vainigs pie loti smirdigaam atgazeem?
ir vairaki cilveki jau to teikusi, ir pat jautats vai es leju klat kauko degvielai kas palielina oktaanu uc meslus
zinu kaa tas ir ka smird pec atgazeem, bet manaa gadijumaa tas smird savadaak.
elju need, dzesesanas skidrumu need, atgazu tests uzraada perfektas atgazes, viss itkaa ir ljoti ok, bet ir pastiprinats kondesaats, kapec, nevaru izskaidrot, ar izpludi arii viss ir pa 100% kartibaa!
kadam kada ideja kapec taa notiek vai vienk tads mans auto jau no dzimsanas ir pagadijies
katraa zinjaa taa jau ir kops nopirku, saakumaa likas ka problemas ar katalizatoru bet tas ar iz aizvietots ar kluisinatajiem. jautajums nopietns, un cerams ka kads kuram tiesam ir kas iesakams sijaa lietaa, kko ieteiks
Jā,es arī domāju par sadaleni, ok. Super..dogMa rakstīja:Gāja runa par sadaleni
paldies par atbildi. ko tiesi partaisiji? un vai papetiji vecaa izputeja ieksejo stavokli?Kobreti rakstīja:
hei hou. knapi atradu šito slīkoni,lai atbildētu. tādad pārmetinot visu smaka pazuda, redzēs, kas būs uz vasaras sezonu,kad kādu laiku ar viņu pabraukās,bet nu jau kādas 2-3 nedēļas braukāju un smaka ir pēc normālām izplūdes gāzēm
...
diži neko nepētiju,melns kā velns bija.
Pārtaisiju visu pilnā garamā ar vienu cauruli,diviem rezonātoriem un galā lēto sporta bunduli,kurš ar steigu jāmaina,jo troksnis ir neizturami liels
Pārtaisiju visu pilnā garamā ar vienu cauruli,diviem rezonātoriem un galā lēto sporta bunduli,kurš ar steigu jāmaina,jo troksnis ir neizturami liels
Lieta tāda ka manam 2.0 vanosam ir kaut kas lēcies (bija jau nopirkts tāds) tad kad braucot apgriezieni aiziet talak ka 3.5 tukstoši un turt pedāli, zem pārsega sāk izdvesties divaina skaņa (tākā itkā turbīna) un pazūd jauda, bet turot pedāli līdz kādām 4,5 - 5 skanja pazud un jauda atgriežas. Tas viss ir braucot (tukšgaitā nekādu trokšņu nav). Un arī vienkarshi iedarbinata mashina stav apgriezini ir zem 1tuskt un tad ik pa bridim vinja aizlec lidz 1tukst. un tad atkal nokrītās, ar kadu 5 min intervalu. Itka pie mierigas braukšanas nekas no šiem neietemējās, bet gribās novēsts problēmu. Varbūt kāds zin pie kā labāk vēsties un kaut ko ieteikt?
Jap, tā arī likās! Un apmēram remonta izcenojums?
nezinu,nekad nav nacies saskarties ar tādu brīnumu.
Lētāk un ērtāk - nopirkt lietotu vanosu.
Protams, var iegrābties tādā pašā, vai arī tādā, kam blīvgredzeni pipec, bet ir cerība. Ja gribi remontēt, tad visi remkomplekti jāsūta no ārzemēm, un cena nebūs salda.
Protams, var iegrābties tādā pašā, vai arī tādā, kam blīvgredzeni pipec, bet ir cerība. Ja gribi remontēt, tad visi remkomplekti jāsūta no ārzemēm, un cena nebūs salda.
Cik liela diametra tev ir? Man ir viena 60mm truba, rezonators un letais bundulis un ir pipec. Ari mekleju kaadu lielaku bunduli lai noklusinaatu. Bija piemudjits stock gala bundulis uz TA, tad skana bija taka vajag, tikai gateris at trubam.Kobreti rakstīja:diži neko nepētiju,melns kā velns bija.
Pārtaisiju visu pilnā garamā ar vienu cauruli,diviem rezonātoriem un galā lēto sporta bunduli,kurš ar steigu jāmaina,jo troksnis ir neizturami liels
Amm, nu tad tā - 323i m52b25. Nesen nomainīju dzeses šķidrumu, arī atgaisoju, protams. Braucu jau kādu laiciņu un viss kārtībā, līmenis nekrīt utt. Biju braucis tikai pa Rīgu. Šodien nācās braukt līdz Ogrei un novēroju ko savādu - braucot uz 100 km/h pa šoseju man dzeses šķidruma bultiņa nestāv vidū, bet aiziet aukstajā pusē aptuveni pie tās baltās atzīmītes, kas ir starp auksto pusi un vidu. No sākuma domāju, ka varbūt kaut kas salūza, bet tad, kad atkal iebraucu Rīgā un sāku braukt pilsētas satiksmē, motors sasniedza darba temperatūru un tur arī turējās. Domāju, ka varbūt tas ir tādēļ, ka ļoti daudz gaisa ieiet motortelpā un dzinēju atdzesē pie liela ātruma, bet drošības dēļ izdomāju apvaicāties, vai citiem arī tā ir, jebšu - vai tas ir normāli? Jāpiemin arī, ka šķidruma līmenis pēc brauciena nav mainījies.
Drīzākais, ka termostats beigts..
Nu re, cik jauki, tas arī varētu izskaidrot manu degvielas patēriņu ;D
Tad arī papildus jautājums - vai beigts termostats var izraistīt logu aizsvīšanu auto?
Tad arī papildus jautājums - vai beigts termostats var izraistīt logu aizsvīšanu auto?
viennozimigi termostats jamaina, iesprudis atvertaa pozicijaa.
nee termostatam ar ligu svishanu nebus nekada sakara. drizak ka salona filtrs ja tads ir tas ciet. mitrums salonaa parak liels tapec svists ciet
nee termostatam ar ligu svishanu nebus nekada sakara. drizak ka salona filtrs ja tads ir tas ciet. mitrums salonaa parak liels tapec svists ciet
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- …
- 350
- chevron_right