Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 709
- 710
- 711
- 712
- 713
- …
- 1297
- chevron_right
Sazvanās, tad jau sarunās. Ir dienas, kad arī pēc 19:00 palieku 
Emmmm. Tā nav elementāra ručņika lampiņa?Artis92 rakstīja:Sveiki, nav BMW bet gan 1998 gada pasāts ko šodien nopirku, un man izleca arā intresants paziņojums ( ! ) ko viņš nozīmē? KAs man jau ir jamaina?
Kalotku nodilumam nav izsaukuma zīmes pa vidu un liektās līnijas malā ir raustītas..
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Cik jūtams ieguvums būtu, ja uzliktu m50 ieplūdi un vienmassas spararatu uz m52b20?
visai bezjēdzīgs pasākums imho..Riks* rakstīja:Cik jūtams ieguvums būtu, ja uzliktu m50 ieplūdi un vienmassas spararatu uz m52b20?
labāk to naudu ieguldīt pērkot B28 vai to pašu B25
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Par spararatu nevaru pateikt, bet par ielpūdes sadaleni izplūdei Armando teica, kad būs laika uzdzīs uz dyno, lai gan mēs jau runājām, ka cipars ir stipri aptuvens. Tik vecam dzinējam, katram būs citi rādītāji. Atkarīgs no izdiluma, kompresijas utt..Riks* rakstīja:Cik jūtams ieguvums būtu, ja uzliktu m50 ieplūdi un vienmassas spararatu uz m52b20?
Kāds zin kas šitais pa bloku un ko viņš dara ? viņš ir tieši aiz nāsīm labajā pusē.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
- ikey07
Pirmkārt: tā izskatās pēc kreisās pusesikey07 rakstīja:Kāds zin kas šitais pa bloku un ko viņš dara ? viņš ir tieši aiz nāsīm labajā pusē.
Otrkārt: neredzu nevienu bloku vai nu esmu akls vai kā
AUC sensors?
No nāsīm pa labi, nevis no mašīnas, tā ir tāda kā kastīte kas garumā iet līdz pat pašam radiatoram.māriņš rakstīja:Pirmkārt: tā izskatās pēc kreisās pusesikey07 rakstīja:Kāds zin kas šitais pa bloku un ko viņš dara ? viņš ir tieši aiz nāsīm labajā pusē.
Otrkārt: neredzu nevienu bloku vai nu esmu akls vai kāmaybe tas lauka temp. merītājs tik iebāzts ne tur kur vajag..?
- ikey07
Kastītei jābūt,ja tā,tad AUC sensoram jābūt tur!ikey07 rakstīja:No nāsīm pa labi, nevis no mašīnas, tā ir tāda kā kastīte kas garumā iet līdz pat pašam radiatoram.māriņš rakstīja:Pirmkārt: tā izskatās pēc kreisās pusesikey07 rakstīja:Kāds zin kas šitais pa bloku un ko viņš dara ? viņš ir tieši aiz nāsīm labajā pusē.
Otrkārt: neredzu nevienu bloku vai nu esmu akls vai kāmaybe tas lauka temp. merītājs tik iebāzts ne tur kur vajag..?
UP! Ļoti aktuāli.Inferno rakstīja:M52 motors sācis nežēlīgi rīt eļļu. Vizuāli noplūdes nekur nav, tātad viņa sadeg. Kas šajā gadījumā būs ticamāks vaininieks: vārstu blīvslēgi vai kartera ventilācija? Varbūt vēl ir kāds variants?
Ja vārstu gumijas tad ilgāk nostāvot un tiko kā pielaiž jaizsit zilus dūmus (pastiprināti) jo kamēr dzinējs stāv mierā gar vārstu gumijām/vārstu kātu satek eļļa.Inferno rakstīja:UP! Ļoti aktuāli.Inferno rakstīja:M52 motors sācis nežēlīgi rīt eļļu. Vizuāli noplūdes nekur nav, tātad viņa sadeg. Kas šajā gadījumā būs ticamāks vaininieks: vārstu blīvslēgi vai kartera ventilācija? Varbūt vēl ir kāds variants?
kartera ventilāciju var pārbaudīt atraujot eļļas iepildāmo korķi un paturot virsū roku - nav jājūt ne sūkšanu, ne pūšanu
ceru saprati, neesmu vēl pamodies
ceru saprati, neesmu vēl pamodies
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Vārstu gumijas no rīta dūmos ar aukstu motoru un braucot ar 5 uz 100, iemetot 3 arī izsitīs eļļas dūmiņu.Inferno rakstīja:UP! Ļoti aktuāli.Inferno rakstīja:M52 motors sācis nežēlīgi rīt eļļu. Vizuāli noplūdes nekur nav, tātad viņa sadeg. Kas šajā gadījumā būs ticamāks vaininieks: vārstu blīvslēgi vai kartera ventilācija? Varbūt vēl ir kāds variants?
A kompresija tam motoram ir?
Šo es zinu, bet nesanāk ilgi atstāt to auto nerūcinātu pagaidām, dailymāriņš rakstīja:Ja vārstu gumijas tad ilgāk nostāvot un tiko kā pielaiž jaizsit zilus dūmus (pastiprināti) jo kamēr dzinējs stāv mierā gar vārstu gumijām/vārstu kātu satek eļļa.Inferno rakstīja:UP! Ļoti aktuāli.Inferno rakstīja:M52 motors sācis nežēlīgi rīt eļļu. Vizuāli noplūdes nekur nav, tātad viņa sadeg. Kas šajā gadījumā būs ticamāks vaininieks: vārstu blīvslēgi vai kartera ventilācija? Varbūt vēl ir kāds variants?
Domu sapratu, paldies, pārbaudīšu.Azbests rakstīja:kartera ventilāciju var pārbaudīt atraujot eļļas iepildāmo korķi un paturot virsū roku - nav jājūt ne sūkšanu, ne pūšanu
ceru saprati, neesmu vēl pamodies
Šajā laikā dūmo nejēgā, kā jau visi bembji, bet ne ar zilu. Un dūmo gan auksts, gan silts. Protams ir, kāpēc lai nebūtu?funkyasshit rakstīja: Vārstu gumijas no rīta dūmos ar aukstu motoru un braucot ar 5 uz 100, iemetot 3 arī izsitīs eļļas dūmiņu.
A kompresija tam motoram ir?
3 lietas var izraisīt eļļas ēšanu, ja tā nav redzama noplūde - vārstu blīvslēgi, kartera ventilācija vai gredzeni.
Reālais variants ir vārstu blīvslēgi vai kartera ventilācīja. Pirmkārt, pārbaudi aukstam motoram noraujot cauruli no vārstu vāka un pūt iekšā. Ja dzirdi kā eļļa karterī burbuļo, viss ir kulē, ja nedzirdi, tad skaties caurules, bet spriežot pēc taviem stāstiem es pieļauju, ka tev ventilācījas vārstam ir pizda. Ieteiktu izvilkt arī eļļas ščupu. Tur apakšā ir super mazi caurumiņi pa kuriem eļla nonāk atpakaļ karterī. Gan jau tur arī viss ir ciet.
Reālais variants ir vārstu blīvslēgi vai kartera ventilācīja. Pirmkārt, pārbaudi aukstam motoram noraujot cauruli no vārstu vāka un pūt iekšā. Ja dzirdi kā eļļa karterī burbuļo, viss ir kulē, ja nedzirdi, tad skaties caurules, bet spriežot pēc taviem stāstiem es pieļauju, ka tev ventilācījas vārstam ir pizda. Ieteiktu izvilkt arī eļļas ščupu. Tur apakšā ir super mazi caurumiņi pa kuriem eļla nonāk atpakaļ karterī. Gan jau tur arī viss ir ciet.
Kupejai salona paklais atskiras no touringa un sedana?
Par cabrio zinu ka cits..
Par cabrio zinu ka cits..
Kādam ir pieredze ar eļļu no sekojošiem brendiem - Igol, valvoline, mobil? Būtu labi, ja ar 10w60
Interesē informācija no pieredzes tikai par minētajiem, nevis ieteikumi, ka labāk Luqui moly u.c.
Interesē informācija no pieredzes tikai par minētajiem, nevis ieteikumi, ka labāk Luqui moly u.c.
visiem vienāds, tikai tauringa aizm. daļa protams, ka atšķirasvlAdlik rakstīja:Kupejai salona paklais atskiras no touringa un sedana?
Par cabrio zinu ka cits..
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 709
- 710
- 711
- 712
- 713
- …
- 1297
- chevron_right