Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 734
- 735
- 736
- 737
- 738
- …
- 1297
- chevron_right
M40 jau nekad nav bijis nekāds ekonomiskais dzinējs. Nesūda neiet, bet rij tik pat cik 2.8Markitans rakstīja:man lai 7.2 ēstu laikam ir jastumj neskatoties ka ir M40I'm_Infinite rakstīja:Kas tas ir par E36 brīnumdzinēju, kas tik maz ēd?Inferno rakstīja:Runājot par patēriņu, manai mašīnai arī ļoti patīk ēst - 7.2l/100km. Kas varētu būt pie vainas?
Sasāpējies jautājums - 93.g kupeja. Kad ārā temp noslīd zem +5 grādiem, tad šofera durvis aizslēdzot un tad atslēdzot nevar attaisīt. Ručkas nereaģē ne iekšā, ne ārā, bet kad no ārpuses uzsit pa durvīm zem ručkas, tad attaisās. Kāds ir ar ko tādu saskāries? p.s. nav signalizācijas nekad bijušas, oriģināla centrālā.
Man sedanam ir tieši tas pats. Nekādu saistību ar temperatūru es gan neievēroju, tā vienkārši ik pa laikam ir. Neesmu vēl ticis tam visam klāt, bet 100% kkas vienkārši mēdz ieķīlēt, šaubos vai tam visam ir kāds sakars ar elektroniku.gleizds rakstīja:Sasāpējies jautājums - 93.g kupeja. Kad ārā temp noslīd zem +5 grādiem, tad šofera durvis aizslēdzot un tad atslēdzot nevar attaisīt. Ručkas nereaģē ne iekšā, ne ārā, bet kad no ārpuses uzsit pa durvīm zem ručkas, tad attaisās. Kāds ir ar ko tādu saskāries? p.s. nav signalizācijas nekad bijušas, oriģināla centrālā.
Hvz, kad ir siltāks tā viss kulē, nekad nekas negļučī. Kā vēsāks paliek tā šis gļuks parādas un visulaiku ir un tā jau otro gadu.Inferno rakstīja:Man sedanam ir tieši tas pats. Nekādu saistību ar temperatūru es gan neievēroju, tā vienkārši ik pa laikam ir. Neesmu vēl ticis tam visam klāt, bet 100% kkas vienkārši mēdz ieķīlēt, šaubos vai tam visam ir kāds sakars ar elektroniku.gleizds rakstīja:Sasāpējies jautājums - 93.g kupeja. Kad ārā temp noslīd zem +5 grādiem, tad šofera durvis aizslēdzot un tad atslēdzot nevar attaisīt. Ručkas nereaģē ne iekšā, ne ārā, bet kad no ārpuses uzsit pa durvīm zem ručkas, tad attaisās. Kāds ir ar ko tādu saskāries? p.s. nav signalizācijas nekad bijušas, oriģināla centrālā.
Nu man tā ir bijis arī pie +10, tā kā nedomāju, ka temperatūra baigi kko maina. Bet es tik un tā uzskatu, ka visu atrisinās WD-40gleizds rakstīja:Hvz, kad ir siltāks tā viss kulē, nekad nekas negļučī. Kā vēsāks paliek tā šis gļuks parādas un visulaiku ir un tā jau otro gadu.Inferno rakstīja:Man sedanam ir tieši tas pats. Nekādu saistību ar temperatūru es gan neievēroju, tā vienkārši ik pa laikam ir. Neesmu vēl ticis tam visam klāt, bet 100% kkas vienkārši mēdz ieķīlēt, šaubos vai tam visam ir kāds sakars ar elektroniku.gleizds rakstīja:Sasāpējies jautājums - 93.g kupeja. Kad ārā temp noslīd zem +5 grādiem, tad šofera durvis aizslēdzot un tad atslēdzot nevar attaisīt. Ručkas nereaģē ne iekšā, ne ārā, bet kad no ārpuses uzsit pa durvīm zem ručkas, tad attaisās. Kāds ir ar ko tādu saskāries? p.s. nav signalizācijas nekad bijušas, oriģināla centrālā.
Problema ir neliela , meginaju uzstaisit burnoutu noluza motoram labais kronsteins , uzliku citu , atkal ar pirmo pacirtu valja un noluza , ir varianti kpc taa ?
Kas par motoru?baumanis rakstīja:Problema ir neliela , meginaju uzstaisit burnoutu noluza motoram labais kronsteins , uzliku citu , atkal ar pirmo pacirtu valja un noluza , ir varianti kpc taa ?
Nu redz,man tā nav bijis virs +5 nekad un wd40 nelīdz šajā problēmā. Vakar uzradās vēl joks, ka dažreiz atslēdzot durvis, tās aizlec ciet pašasInferno rakstīja:Nu man tā ir bijis arī pie +10, tā kā nedomāju, ka temperatūra baigi kko maina. Bet es tik un tā uzskatu, ka visu atrisinās WD-40gleizds rakstīja:Hvz, kad ir siltāks tā viss kulē, nekad nekas negļučī. Kā vēsāks paliek tā šis gļuks parādas un visulaiku ir un tā jau otro gadu.Inferno rakstīja:Man sedanam ir tieši tas pats. Nekādu saistību ar temperatūru es gan neievēroju, tā vienkārši ik pa laikam ir. Neesmu vēl ticis tam visam klāt, bet 100% kkas vienkārši mēdz ieķīlēt, šaubos vai tam visam ir kāds sakars ar elektroniku.
Jebkurā gadījumā tur viss ir mehānisks, jāskatās, kura daļa no tā mehānisma mēdz ieķīlēt, tas arī viss. Es arī rīt aizbraukšu savam paskatīties. Ja kaut ko atradīšu - uzrakstīšu 
M52 b20Inferno rakstīja:Kas par motoru?baumanis rakstīja:Problema ir neliela , meginaju uzstaisit burnoutu noluza motoram labais kronsteins , uzliku citu , atkal ar pirmo pacirtu valja un noluza , ir varianti kpc taa ?
Galigi beigtas paduskas. Reali vienigais kas var izraisit spiedienu uz dzineja kronsteiniem, IR karbas un motors paduskas
...
Es to pašu iedomājos.Armando rakstīja:Galigi beigtas paduskas. Reali vienigais kas var izraisit spiedienu uz dzineja kronsteiniem, IR karbas un motors paduskas
kur var nopirkt lukturu rezerves daļas, tieši imterese tie baltie pipsisi kas tur reflektoru.
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Ka vinas parbaudiit ka beigtas ?Armando rakstīja:Galigi beigtas paduskas. Reali vienigais kas var izraisit spiedienu uz dzineja kronsteiniem, IR karbas un motors paduskas
Jo kad mainiju pirmo reizi kronsteinu vinas bija vesalas , ir cits ka veids ka vinas var izbeigties ? Jo parasti jau vinas tik noraut var
Standarta vinas bija kautkadas debilas ar ellu ieksa un vel sazin ko, e30 e34 laikam bija vienkarsi gumijas gabali, vel jau ir poli...
Kadam ir poly paduskas ?seeingman rakstīja:Standarta vinas bija kautkadas debilas ar ellu ieksa un vel sazin ko, e30 e34 laikam bija vienkarsi gumijas gabali, vel jau ir poli...
Nav baigaa vibracija ?
Ir kādam bijusi pieredze ar AlfaRomeo mašīnām?
Kads var ieteikt kadu bodi, kur var noliimet auto ar plevi? kadas cenas prieks sedanaa?
Tur ir eļļa iekšā. Ar poly vibrēs vairāk.seeingman rakstīja:Standarta vinas bija kautkadas debilas ar ellu ieksa un vel sazin ko, e30 e34 laikam bija vienkarsi gumijas gabali, vel jau ir poli...
Nu tad manejam kip ella vairs nav un lauz kronsteinus nost ?māriņš rakstīja:Tur ir eļļa iekšā. Ar poly vibrēs vairāk.seeingman rakstīja:Standarta vinas bija kautkadas debilas ar ellu ieksa un vel sazin ko, e30 e34 laikam bija vienkarsi gumijas gabali, vel jau ir poli...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 734
- 735
- 736
- 737
- 738
- …
- 1297
- chevron_right
