Dažādas problēmas ar elektroniku

Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Kas tā pa hui*u, ka pečka un eļļas/akb lampiņa ieslēdzas tikai, kad pakrata auto? :lol: Kurš vads par to atbild, kāda masa nav riktīgi vai kas? :gigigi:
Attēls
Profila bilde
Ginekologs
Ziņojumi: 628
Pievienojies: 27 Dec 2011, 03:02
Braucu ar: F31 LCI
Mani interesē, kā tu atklāji, ka pakratot auto ieslēdzas viss. :D :D :D :D
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Liekot pečku kopā, kad pārbaudīju, vai iet, tad kautkā uzgāju to, bet nodomāju, ka tas ezis beigts... Šodien pamanīju, ka akb/eļļas lampiņa arī uz to pašu reaģē un tad sapratu, ka ezim viss kārtībā. :hahaha:
Attēls
Profila bilde
Ginekologs
Ziņojumi: 628
Pievienojies: 27 Dec 2011, 03:02
Braucu ar: F31 LCI
Nē, es domāju, kko remontēji un nestrādāja, uzsita dusmu un padauzīji/pakratīji autiņu. :hahaha:
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Dusmās autiņu nekad nesitu, bet instrumenti gan lido kur pagadās. :hahaha:
Attēls
Profila bilde
baumanis
Ziņojumi: 1576
Pievienojies: 20 Dec 2011, 17:39
Braucu ar: Quattro
Atrašanās vieta: Dobele/Jelgava
Reputācija: 1
 
same shit :D :hahaha: pēc tam daudz ko nevaru atrast :D
Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633
Kas par problēmu varētu būt magnetolei, ka viņa pati izslēdzās un ieslēdzās atpakaļ pēc 5sekundēm?
Profila bilde
Edžis
Ziņojumi: 216
Pievienojies: 08 Mar 2014, 18:20
Braucu ar: 9 autobusu
Atrašanās vieta: Liepājas
Nav gadījuma tad kad gandrīz uz maximumu uzgriez? Man tā bija izravu visu magnetolu un savienoju visus vadus pa jaunu un aizgaja norm.
Profila bilde
byrbyr
Ziņojumi: 1683
Pievienojies: 10 Apr 2013, 13:55
Braucu ar: GO1633
Nē, nedod dievs uz max uzgiezīs, sačakarētās OEM tumbas tev ausis izdurs :lol:
Profila bilde
Ernis
Ziņojumi: 10
Pievienojies: 26 Nov 2013, 20:04
Braucu ar: e36
jautajums,paneli vislaik deg pppppp,ko tas nozime??
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Meklē jaunu spidometru! ;)
Attēls
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 
Jautājums - kas tas ir par vadu ar cilpu, kas ir uzmaukts virsū 4.stobra svečvadam? Vajag nomainīt vadu, bet nevaru izzīlēt, kā to cilpu jaunajam vadam virsū uzdabūt... Motors M40. :rolleyes:

Bildē tas pa labi ar štekeri galā
Attēls
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Pēc swapa palikusi neatrisināta problēma - kā pielaiž dzinēju, temperatūra uzreiz uzlec līdz vidum. Vajagot pretestību, bet neviens nevar pateikt kādu precīzi. Ieteica darīt tā - slēgt klāt diagnostikai, skatīties kāda ir temperatūra, likt klāt pretestības, salīdzināt. Un tā kamēr atrod pareizo un to arī ielodēt. Varbūt kāds zin kuru tieši vajag?
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
marux rakstīja:Jautājums - kas tas ir par vadu ar cilpu, kas ir uzmaukts virsū 4.stobra svečvadam? Vajag nomainīt vadu, bet nevaru izzīlēt, kā to cilpu jaunajam vadam virsū uzdabūt... Motors M40. :rolleyes:

Bildē tas pa labi ar štekeri galā
Attēls
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=12&fg=05
ja es pareizi saprotu jautājumu tas tas ir domāts lai atbaidītu šitos
Attēls
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
Amish rakstīja:Pēc swapa palikusi neatrisināta problēma - kā pielaiž dzinēju, temperatūra uzreiz uzlec līdz vidum. Vajagot pretestību, bet neviens nevar pateikt kādu precīzi. Ieteica darīt tā - slēgt klāt diagnostikai, skatīties kāda ir temperatūra, likt klāt pretestības, salīdzināt. Un tā kamēr atrod pareizo un to arī ielodēt. Varbūt kāds zin kuru tieši vajag?
Tas rādītājs pēctam nekustas?
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Kustas. Kā dzinējs uzsilst, temperatūra ļoti maz, bet vēl pakāpjas.
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
tev gadījumā nebīja iepriekšejam motoram 2 temperatūras devēji? :hahaha: viens kas dod signālu motoram, otrs panelim. Cik skatos m54 ir tikai viens kā tad tagad ir saslēgtai vadi kas to lai zin bet man liekas ka vaina atkal nav kādās tur pretestībās bet gan licējos.
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
Man ir ieurbts galvā aiz 6 cilindra temperatūras devējs.
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
es teiktu ka nevar e36 gadījumā ar vienu divkontaktu devēju padot signālu gan uz m54 kompi gan paneli.
manam mazmotoram lai vis būtu vienā devējā tiek izmantots kontakts ar 4 kontaktiem. ja nesaproti uz ko tēmēju tad vairāk nevaru palīdzēt :hahaha:
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
Amish rakstīja:Pēc swapa palikusi neatrisināta problēma - kā pielaiž dzinēju, temperatūra uzreiz uzlec līdz vidum. Vajagot pretestību, bet neviens nevar pateikt kādu precīzi. Ieteica darīt tā - slēgt klāt diagnostikai, skatīties kāda ir temperatūra, likt klāt pretestības, salīdzināt. Un tā kamēr atrod pareizo un to arī ielodēt. Varbūt kāds zin kuru tieši vajag?
Ar rezistora palīdzību tu panāksi, ka bultiņa nostāsies pa vidu, bet tā nekad nerādīs pareizo temperatūru ;) tobiš-rādījums būs nelineārs...un neatainos reālo situāciju. :yes:

vai ir grūti ielikt no vecā dzinēja devēju ? :rolleyes: