Armando braucamais

Visas slēgtās "Mans er" tēmas.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

12 Mai 2015, 02:50

dogMa rakstīja:Izskatās svaigi :super:
seriously? man parādīt, kas ir svaigi?
p.s. BLAD, armando, ar āmuru un muciņu jauc tikai vecus smirdīgus dīzeļus un galvas, kuras tiek pārdotas jānim tolmetam :doh: papēti tagad uzmanīgi vārstiem kātus pie gropītēm, vari droši ņemt rokā vīlīti un labot visus uzsitumus.

Bļin visādus sūda bleķīšus priekš pagājušā gadsimta miskastes grīdas var taisīt, bet vienkāršu as fuck spectūli, kas vārstu izjaukšanu un montāžu padara šausmīgi vieglu, uztaisīt nevar...
Attēls
Par špiļkām - mazāk jāmaksā par ko?
Izmēri vārsta kātu un vadīklu, pieļaujamais max zazors ir 0.06mm
emcix
Ziņojumi: 92
Pievienojies: 19 Apr 2015, 22:38
Braucu ar: Netīru putekļusūcēju
Atrašanās vieta: Kuldīga

12 Mai 2015, 08:29

seeingman rakstīja:
dogMa rakstīja:Izskatās svaigi :super:
seriously? man parādīt, kas ir svaigi?
p.s. BLAD, armando, ar āmuru un muciņu jauc tikai vecus smirdīgus dīzeļus un galvas, kuras tiek pārdotas jānim tolmetam :doh: papēti tagad uzmanīgi vārstiem kātus pie gropītēm, vari droši ņemt rokā vīlīti un labot visus uzsitumus.

Bļin visādus sūda bleķīšus priekš pagājušā gadsimta miskastes grīdas var taisīt, bet vienkāršu as fuck spectūli, kas vārstu izjaukšanu un montāžu padara šausmīgi vieglu, uztaisīt nevar...
Attēls
Par špiļkām - mazāk jāmaksā par ko?
Izmēri vārsta kātu un vadīklu, pieļaujamais max zazors ir 0.06mm
Nu nu? Rādi šurp! :gigigi: Un tas ka ķip šādu "spectūli" nevar uztaisīt, tas bija apgalvojums vai kaut kāds pārmetums Armando?
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

12 Mai 2015, 10:43

uzbrauciens laikam :lol: :lol:
ko tu saki par spilkaam? man vinjas bija jaiznjem araa lai galvu varetu parbaudit uz plaisam
...
Profila bilde
marux
Ziņojumi: 3441
Pievienojies: 27 Feb 2011, 19:47
Braucu ar: slaidu francūzi
Atrašanās vieta: LV
Reputācija: 8
 

12 Mai 2015, 13:44

Mjā... Vārstu jaukšanas paņēmiens pārsteidza pat mani... Cilvēks, kurš visu šo ir uzbūvējis, nevar normālas "šūpolītes" uztaisīt, lai darbs būtu normāli darāms?
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

12 Mai 2015, 14:04

Laikam textu lidz galam nelasam :gigigi:
Stav rakstits , spectools ir uztaisits tik nevareju atrast. Tapec vaidzeja darit ta kaa dariju..
Varstus nopetiju bojajumu nau.
Pa teemu runajot. Galva aizvesta u slipeshanu un testesanu
...
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

12 Mai 2015, 17:35

seeingman rakstīja:
dogMa rakstīja:Izskatās svaigi :super:
seriously? man parādīt, kas ir svaigi?
Nepiepisies. Pats saproti, ka 90% no šeit LV atvērtiem dzinējiem pat tuvu nestāv šādam stāvoklim.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

13 Mai 2015, 23:44

Tas bija uzbrauciens, jā. Tas, ka spectūlis papists, nenozīmē, ka jādara caur dirsu, maruxa parādītais tūrlis ir vispār 10 minūtēs uzbliežams, tikai ar viņu pret galda virsmu nav ieteicams jaukt vārstus, kas ir leņķi pret plakni, ar tādu parasti dīzeļus jauc, kam vārsti ir taisni pret plakni, jo pastāv iepēja salocīt, ko tu tik pat jauki varēji izdarīt dauzot ar savu muciņu. Ceru vismaz iedosi profesionāļiem vārstus atjaunot un sēžas auztaisīt un pie reizes pārliecināties, ka neviens vārsts nav saliekts, nevis tikai ar pastu slīpēsies...
A kā tieši špiļkas traucē pārbaudīt galvu uz plaisām un noslīpēt?
dogMa, tas ka iekšā viss nav melns un netīrs norāda tikai uz to, ka eļļa ir mainīta laicīgi un lieta laba, nevis uz motora svaiguma pakāpi, rallija motori pēc 1000km parasti iekšā ir tīrāki par šo, tikai dilums ir visās malās tāds, ka ielas motoriem pēc 250 000km. Lai viņš tās pašas vadīklas izmēra, nofočē vārsta blīvējošo leņķi un sēžu tuvplānā, pateikšu kas tur ir.
Profila bilde
aivis328
Ziņojumi: 1651
Pievienojies: 28 Jūl 2013, 18:45
Braucu ar: F32 425d
Reputācija: 3
 

14 Mai 2015, 01:09

seeingman rakstīja:Tas bija uzbrauciens, jā. Tas, ka spectūlis papists, nenozīmē, ka jādara caur dirsu, maruxa parādītais tūrlis ir vispār 10 minūtēs uzbliežams, tikai ar viņu pret galda virsmu nav ieteicams jaukt vārstus, kas ir leņķi pret plakni, ar tādu parasti dīzeļus jauc, kam vārsti ir taisni pret plakni, jo pastāv iepēja salocīt, ko tu tik pat jauki varēji izdarīt dauzot ar savu muciņu. Ceru vismaz iedosi profesionāļiem vārstus atjaunot un sēžas auztaisīt un pie reizes pārliecināties, ka neviens vārsts nav saliekts, nevis tikai ar pastu slīpēsies...
A kā tieši špiļkas traucē pārbaudīt galvu uz plaisām un noslīpēt?
dogMa, tas ka iekšā viss nav melns un netīrs norāda tikai uz to, ka eļļa ir mainīta laicīgi un lieta laba, nevis uz motora svaiguma pakāpi, rallija motori pēc 1000km parasti iekšā ir tīrāki par šo, tikai dilums ir visās malās tāds, ka ielas motoriem pēc 250 000km. Lai viņš tās pašas vadīklas izmēra, nofočē vārsta blīvējošo leņķi un sēžu tuvplānā, pateikšu kas tur ir.
Saki ko gribi bet tu neesi normals :D
Instagram INDIGAIS
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

14 Mai 2015, 07:12

neesmu normāls un?
es vienkārši esmu ahujā par to, ka pie kuzava darbiem pieeja visam ir līmenī, bet pie motora darbiem ķeras ar lauku metodēm
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

14 Mai 2015, 09:53

Nomierinies seeingman, ne tu brauksi ar so auto, ne taa ir tava nauda kas tiek tereta. Es daru kaa es gribu un man nau japierada nevienam nekas. Ja teicu ka dzinejs ir svaigs tad taa ari ir.
Intreses pec, kapec vienmer centies visu noliegt un pieradit savu taisnibu?
...
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

14 Mai 2015, 09:55

tapec ka jutas ahujenakais mehs, tapec ari noliek
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

14 Mai 2015, 15:41

Nezinu kā Īrijā bet Norgē kad dod slīpēt galvu, viņi nemaz neņemas slīpēt ja galvā ir kādā špiļka, jo cipa nevar iespiest darba galdā, ja kaut kas nepatīk dod citur slīpēt. :lol: nezinu kas viņiem, slinkums vai kas cits bet tā nu tas ir! :hahaha:
Par tēmu- super darbs un pacietība te ieguldās! :super:
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

14 Mai 2015, 15:54

ja godīgi, kad ņēmi ārā vārstus, vadīklās nepalika iedzītas rievas/švīkas? parasti pēc šādas pusmēnešu izņemšanas metodes tādas sekas ir.. sliktākajā gadījumā līki vārsti. nopietni.
emcix
Ziņojumi: 92
Pievienojies: 19 Apr 2015, 22:38
Braucu ar: Netīru putekļusūcēju
Atrašanās vieta: Kuldīga

14 Mai 2015, 18:31

kristaps90 rakstīja:Nezinu kā Īrijā bet Norgē kad dod slīpēt galvu, viņi nemaz neņemas slīpēt ja galvā ir kādā špiļka, jo cipa nevar iespiest darba galdā, ja kaut kas nepatīk dod citur slīpēt. :lol: nezinu kas viņiem, slinkums vai kas cits bet tā nu tas ir! :hahaha:
Par tēmu- super darbs un pacietība te ieguldās! :super:
Jā, tāpēc galvas javed slīpēt pie seeingman, viņs var noslīpēt galvu kas nav nocelta no bloka, tā teikt ar acu skatienu vien. :doh:
Gailums rakstīja:ja godīgi, kad ņēmi ārā vārstus, vadīklās nepalika iedzītas rievas/švīkas? parasti pēc šādas pusmēnešu izņemšanas metodes tādas sekas ir.. sliktākajā gadījumā līki vārsti. nopietni.
Armando jau augstāk teica, ka vārstiem nekādi bojājumi neesot.
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 

14 Mai 2015, 21:24

emcix rakstīja:Armando jau augstāk teica, ka vārstiem nekādi bojājumi neesot.
tos "bojājumus" vārstam parasti uz ātru aci tā neredz, tik ņemot ārā, skaidu noņem no vadīklas :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

14 Mai 2015, 22:21

suharika rievas maliņu uzvalcē un viss, ja šķērsām rievu iesit tad gan redz ar aci, savādāk ar mikrometru mērot var redzēt, ka tur ir platāks + bāžot vārstu vadīkā velkot ārā, pats gals grūtāk iet.
un par to es jau teicu, vai kāds vispār klausa? To, ka galviņa biški līka arī tā uz aci neredz, tikai tad kad stanokā ieliek un griež ir pārsteigums.
un emcix mutīti aiztaisīji :doh: tas, ka tie varenie ārzemju kantori negrib/nevar izdomāt risinājumus noslīpēt galvu kurai vārstu vāka pusē ir špiļkas ir vienkārši smieklīgi, kā tad viņi piemēram hondas galvu slīpē, kurai tur torčī ārā stabules no sveču caurumiem, piemeram porsche cayenne galvai vispār sadalenes sēžas torčī ārpus vārstu vāka plaknes viena pusē augstāk otrā zemāk. Un ko vispār ar šitādām galvām iesākt?
Attēls
vispār šausmas pizģets, noslīpēt nav iespējams :doh:
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

17 Mai 2015, 17:16

Gailums rakstīja:ja godīgi, kad ņēmi ārā vārstus, vadīklās nepalika iedzītas rievas/švīkas? parasti pēc šādas pusmēnešu izņemšanas metodes tādas sekas ir.. sliktākajā gadījumā līki vārsti. nopietni.
nepalika gan, nopetiju katru vadiklu, tur viss taa ka tam jabut, nekadu sviku nau.
nesitu jau tik stipri, vienigais kas sanjema sitienu ir acpere. biju palicis papira lapu apaksaa, lai parliecinatos ka varsti nepieskaras pie virsmas, un taa ari bija ka neviens no varstiem nepieskaraas. katraa zinjaa varstus vel virpaa parbaudishu bet ir 100% parlieciba ka nekadu bojajumu nau ;)
pat ja vadiklaa butu kada svika iedzita, tas reali neko nemainitu, izpuletu araa lai nau asas malas un viss, varstam vinja bojajumus nenodaritu un blivslegus nesabojatu :yes:

ok pieversoties pie temas, savacu galvu no slipesanas un testeshanas. tika nonjemti 0.15mm un parbaudits gan auksto gan karsto testu.
meistars teica ka ar galvu viss ir kartibaa un bija paliekusies 0.05mm vidusdaljaa uz leju( parasti ir otradi)
tatad liksu parasto galvas blivi.
vel jaizpulee kanali.
vienigais ko pamaniju- kads laikam apravis sveces viitni, jo izstas ka kaukads kapara ieliknis ir ielikts.


protams ari kads kadrs
DSCF2778.JPG
DSCF2779.JPG
DSCF2781.JPG
DSCF2785.JPG
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Profila bilde
ikey07
Ziņojumi: 4218
Pievienojies: 26 Mar 2013, 14:44
Braucu ar: '99 Cabrio
Atrašanās vieta: Mārupe
Reputācija: 9
 

17 Mai 2015, 17:19

smuka sprāgstacija :super:
- ikey07
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

17 Mai 2015, 20:15

jaa, tiirs izstaas pavisam labak nekaa netirs.. :D
...
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

22 Mai 2015, 22:05

varsti salikti atpakal galvaa.
bildes no procesa nau jo to dariju darbaa un bacene tel bija tuksa.

varsti sasedinati, rokas diezgan sapeja pec tam, bet nau tik traki, reali ieplude bija perfekta, izpludee gan bija dazi punktinji virsmaas.
varsti parbauditi virpaa un piepuleti, tur viss perfekti un taisnak buut nevar
jaunie salniki ari uzlikti.
viss kopaa ar varstu sedinashanu, puleshanu, parbaudishanu un kopaa liksanu man prasija kadas 5as stundas, bet nu nepatikams darbs tas ir..
kads kadrs ar gala rezultatu :bye:
20150522_194441.jpg
20150522_194645.jpg
20150522_194702.jpg
20150522_194750.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...