Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 752
- 753
- 754
- 755
- 756
- …
- 1297
- chevron_right
nee taa jau pietiek kad nebija sniega gaaja un iet uz uraaa bet gribu vel izvilkt no vinja kaut ko nu takaa paspeeleeties ar to motoru gribu lai vareetu 2.5 tureet liidziKikaps rakstīja:Tepat forumā ir redzēti vairāki cilvēcīgi b20RihisE36 rakstīja:gribu kaut kaa izvilkt no m50b20 bez vanosa vairak zirdzinju kāds teica ka ar kaut kaadu spiedien regulatoru to var panakt kursh kaut kaa pie degvielas trubam taa saprotu vienojas klaat vrb kaadam ir citi piedavaajumi pareizi lai ietu lopaa ?![]()
![]()
Ar spiediena regulatoru varēsi pacelt spiedienu sprauslās, lidz ar to bus vairak degvielas. Bet ir jādabū ari vairak gaisa![]()
Bet visvislabāk - saved to motoru kārtībā, jo ja Tu ziemā gribi vairāk zirgu, tad kaut kas nav labi.
Un noteikti vispopulārākā atbilde: nejājies ar to 2.0 un liec diupiec/diuastoņ'
Taisi strokeri vai turboRihisE36 rakstīja:nee taa jau pietiek kad nebija sniega gaaja un iet uz uraaa bet gribu vel izvilkt no vinja kaut ko nu takaa paspeeleeties ar to motoru gribu lai vareetu 2.5 tureet liidziKikaps rakstīja:Tepat forumā ir redzēti vairāki cilvēcīgi b20RihisE36 rakstīja:gribu kaut kaa izvilkt no m50b20 bez vanosa vairak zirdzinju kāds teica ka ar kaut kaadu spiedien regulatoru to var panakt kursh kaut kaa pie degvielas trubam taa saprotu vienojas klaat vrb kaadam ir citi piedavaajumi pareizi lai ietu lopaa ?![]()
![]()
Ar spiediena regulatoru varēsi pacelt spiedienu sprauslās, lidz ar to bus vairak degvielas. Bet ir jādabū ari vairak gaisa![]()
Bet visvislabāk - saved to motoru kārtībā, jo ja Tu ziemā gribi vairāk zirgu, tad kaut kas nav labi.
Un noteikti vispopulārākā atbilde: nejājies ar to 2.0 un liec diupiec/diuastoņ'
Bet puse Latvijad 2piec ir nojati un atjati un sajatu
Tici vai nē, bet lētāk un atrak bus nopirkt 2.5 un turēt līdzi 2.5RihisE36 rakstīja: nee taa jau pietiek kad nebija sniega gaaja un iet uz uraaa bet gribu vel izvilkt no vinja kaut ko nu takaa paspeeleeties ar to motoru gribu lai vareetu 2.5 tureet liidzi
:)
42 zirgi apkārt tapat vien nemētājas
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Bet lielai dalai jau vinji ir citos medibu laukosKikaps rakstīja:Tici vai nē, bet lētāk un atrak bus nopirkt 2.5 un turēt līdzi 2.5RihisE36 rakstīja: nee taa jau pietiek kad nebija sniega gaaja un iet uz uraaa bet gribu vel izvilkt no vinja kaut ko nu takaa paspeeleeties ar to motoru gribu lai vareetu 2.5 tureet liidzi
:)
42 zirgi apkārt tapat vien nemētājas
Un 2.0 nav?EE-7878 rakstīja:Bet lielai dalai jau vinji ir citos medibu laukosKikaps rakstīja:Tici vai nē, bet lētāk un atrak bus nopirkt 2.5 un turēt līdzi 2.5RihisE36 rakstīja: nee taa jau pietiek kad nebija sniega gaaja un iet uz uraaa bet gribu vel izvilkt no vinja kaut ko nu takaa paspeeleeties ar to motoru gribu lai vareetu 2.5 tureet liidzi
:)
42 zirgi apkārt tapat vien nemētājas
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
bet ja taa galiigi neko nevar izvilkt?EE-7878 rakstīja:Bet lielai dalai jau vinji ir citos medibu laukosKikaps rakstīja:Tici vai nē, bet lētāk un atrak bus nopirkt 2.5 un turēt līdzi 2.5RihisE36 rakstīja: nee taa jau pietiek kad nebija sniega gaaja un iet uz uraaa bet gribu vel izvilkt no vinja kaut ko nu takaa paspeeleeties ar to motoru gribu lai vareetu 2.5 tureet liidzi
:)
42 zirgi apkārt tapat vien nemētājas
Kaut ko var. Protams, ka var. NV sadalenes ir pateicīgas. Bet galvas kanāli nav. Uzprasi lietotājam Nixon, viņš no divlitrenes dabūja kaut kādu jaudu (ja netaisies turbo)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Kāds varētu pateikt priekšējo glāžu pastriprinošo plākšņu un blīvju detaļu nummurus? DIY sadaļā neatradu pamācību ar numuriem.
Te būs plāksnes 31312489795silvestrs rakstīja:Kāds varētu pateikt priekšējo glāžu pastriprinošo plākšņu un blīvju detaļu nummurus? DIY sadaļā neatradu pamācību ar numuriem.
enģeļu jau sen kā navKikaps rakstīja:Fešij, Tevi par eņģeļiem startā izdarīs. Miglas viniem neinteresēs
Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām
savest kārtībā? Ko cilvēkam izdarīt ja 2.5 bloks ir sadilis pa pus milimetru? vai 2.8 alumīnija blokam nikasils izdilis, vai gandrīz izdilis tā, ka nav vērts likt kopā, vai viņš ir deformējies no pārkarsēšanas tā, ka cilindrs ir par 0.20mm ovāls?Kikaps rakstīja:Un 2.0 nav?EE-7878 rakstīja:Kikaps rakstīja: nee taa jau pietiek kad nebija sniega gaaja un iet uz uraaa bet gribu vel izvilkt no vinja kaut ko nu takaa paspeeleeties ar to motoru gribu lai vareetu 2.5 tureet liidzi
Bet lielai dalai jau vinji ir citos medibu laukoslētākais variants ir 2.3 strokeris, bet tur bez vēl viena 2.5 motora tapat nav ko darīt. Tiešām, nejājies, nopērc 2.5 vai 2.8 un saved to kārtība. Tur izaugsmes iespējas daudz lielākas :)
pagaidām cik esmu redzējis un mērijis, viens no lielmotoriem tikai bija boļe meņe normāls, pārējie metami. A 2.0 sanāca 50/50.
SAvest jau var, tikai cik tas beigās nostājas? Motors jau tad sanāk kā jauns no rūpnīcas, bet nevienam jau Latvijā tas nepis, visiem galvenais ir: "Kā 1500 eur? pa 600 tak var 2.8 nopirkt..." Un viņam nepis, ka tas 2.8 pēc pāris nedēļām sāks taisīt klok klok klok.
Atāsta morāle beigās ir tāda, ka tiem lūžņiem ir 20+ gadu, ar viņiem pārsvarā ir dots čībā, ūtutututu.... utt..... Un lielākā daļa no viņiem ir vienkārši braucošas metāllūžņu kaudzītes, bet kas mani pārsteidz ir tas, ka kaut kādā veidā tā kaste vēl kustas uz priekšu, modernajiem motoriem pie tādiem kasjākiem jau ir finišs un nekas nenotiek.
Protams, ka liela daļa lielo dzinēju ir sajāta. Bet! Pa to naudu, pa kuru divlitrene spēs normālam 2.5 turēt līdzi, var atrast labu 2.5 un mazliet piečinīt vēl, lai apdzītu to 'normālo' 2.5. Tavs variants ir pavisam citāds, jo Tu pats taisīji ventilatoru divlitrenei. Ne visi to var izdarīt.seeingman rakstīja: savest kārtībā? Ko cilvēkam izdarīt ja 2.5 bloks ir sadilis pa pus milimetru? vai 2.8 alumīnija blokam nikasils izdilis, vai gandrīz izdilis tā, ka nav vērts likt kopā, vai viņš ir deformējies no pārkarsēšanas tā, ka cilindrs ir par 0.20mm ovāls?
pagaidām cik esmu redzējis un mērijis, viens no lielmotoriem tikai bija boļe meņe normāls, pārējie metami. A 2.0 sanāca 50/50.
SAvest jau var, tikai cik tas beigās nostājas? Motors jau tad sanāk kā jauns no rūpnīcas, bet nevienam jau Latvijā tas nepis, visiem galvenais ir: "Kā 1500 eur? pa 600 tak var 2.8 nopirkt..." Un viņam nepis, ka tas 2.8 pēc pāris nedēļām sāks taisīt klok klok klok.
Atāsta morāle beigās ir tāda, ka tiem lūžņiem ir 20+ gadu, ar viņiem pārsvarā ir dots čībā, ūtutututu.... utt..... Un lielākā daļa no viņiem ir vienkārši braucošas metāllūžņu kaudzītes, bet kas mani pārsteidz ir tas, ka kaut kādā veidā tā kaste vēl kustas uz priekšu, modernajiem motoriem pie tādiem kasjākiem jau ir finišs un nekas nenotiek.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Iesakiet lūdzu,kur par labu cenu var notonēt logus..!
ir problema kad staav tukshgaitaa kaut vai motors ir sasilis tos 90gradus puush pechka auksto kad saac braukt puush karsto kas par vainu jo iepriesh taa nebija ?
tosola limeni paskatiesRihisE36 rakstīja:ir problema kad staav tukshgaitaa kaut vai motors ir sasilis tos 90gradus puush pechka auksto kad saac braukt puush karsto kas par vainu jo iepriesh taa nebija ?
normals liimenisLācis rakstīja:tosola limeni paskatiesRihisE36 rakstīja:ir problema kad staav tukshgaitaa kaut vai motors ir sasilis tos 90gradus puush pechka auksto kad saac braukt puush karsto kas par vainu jo iepriesh taa nebija ?
Izskatās problēma "stavot uz vietas nepūš siltu gaisu, braucot viss ok" ir populārāka
nu bet katrs ar šo problēmu varētu iemest aci attiecīgā tēmā pirms postēt to jautājumu citā topikā
nu bet katrs ar šo problēmu varētu iemest aci attiecīgā tēmā pirms postēt to jautājumu citā topikā
Nu tad mazga peckas radiatoruRihisE36 rakstīja:normals liimenisLācis rakstīja:tosola limeni paskatiesRihisE36 rakstīja:ir problema kad staav tukshgaitaa kaut vai motors ir sasilis tos 90gradus puush pechka auksto kad saac braukt puush karsto kas par vainu jo iepriesh taa nebija ?
1. Gaiss sistēmā un jāatgaiso.
2. Ūdenssūknis.
2. Ūdenssūknis.
M43b16
Nomainīju radiatoru, līmenis top zustand, gaiss nav.
Iedarbinu, pasildu tukšgaitā, braucu mierīgi - viss super- spido rādījumā smuki uzsilst līdz 90 grādiem un turās... LĪDZ BRĪDIM, KAD IEBER ( vismaz 3.5k). Tad nokrīt temperatūra uz nullix vai turās zilajā laukumā.Kas notiek?
Nomainīju radiatoru, līmenis top zustand, gaiss nav.
Iedarbinu, pasildu tukšgaitā, braucu mierīgi - viss super- spido rādījumā smuki uzsilst līdz 90 grādiem un turās... LĪDZ BRĪDIM, KAD IEBER ( vismaz 3.5k). Tad nokrīt temperatūra uz nullix vai turās zilajā laukumā.Kas notiek?
Pēdējais labojis maartyd - 15 Jan 2016, 13:09, kopā labots 1 reizi.
Gribi atkal atsevišķu e36 forumu? Ienāc e-36.lv
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
Moderi un admini - varat nedzēst parakstu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 752
- 753
- 754
- 755
- 756
- …
- 1297
- chevron_right