Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 755
- 756
- 757
- 758
- 759
- …
- 1297
- chevron_right
Cik ātri izskrēju ārā nomērīt man sanāca kaut kas uz 440x440.
Tā arī ir ikdienā ar mazo uz M52TUB28 nav problēmas nekādas. Bet trasē kur bez atpūtas uz riņķi - 2 apļi un jau sāk celties temp.
NISSENS lielais - 440x439mm
NISSENS lielais - 440x439mm
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Apsveicu, Tev ir lielaisfunkyasshit rakstīja:Cik ātri izskrēju ārā nomērīt man sanāca kaut kas uz 440x440.
P.S. A no kurienes tādi izmēri 495x440?
Tad jāsavāc būs plastmasa priekš muftes, kas iet uz radiatora un jāapskatās huļi nestrādā ventilators pats par sevi, tikai ieslēdzot A/C. Vasarā kaut kad tosols bija min līmenis un sāka kāpt temperatūra, ieslēdzu A/C un atdzisa pāris sekundēs 
gandrīz pareizi, m50 tikai vienīgi bezvanosam ir resnāks vārsta kāts.edzis rakstīja:M52 vārsti tievāki, kompensatori mazāki, sadalenes arī ar šaurākiem tiem kulaciņiemKM-Motors rakstīja:m50 un m52 motora galvas ir vienadas? ir kadas atskiribas? varstu lielums?
Atšķiras sadalenes devēja sēža
sadalenēm ne kulaciņi atšķiras, bet gan vietas starp kulaciņiem, m52 tur ir papildu materiāls balansam.
vārstu atsperes arī atšķiras - m52 ir koniskas, m50tu ir cilindriska viena uz vārstu, m50nv ir cilindriskas 2 uz vārstu.
M50TU atspere ir kaka. Jāņem ir S52, M52 vai M50NV. Koniska atspere veido lineāru saspiešanas spēku. Izmantot M50NV atsperes ir koks ar diviem galiem. Zūd jauda, jo tā atspere ir jāsaspiež ar lielāku spēku, bet samazinās valve float lielos rpm (6k+)
Kā vislabāk noņemt R16 ST5 vāciņus ?
Kad diski ir nost tad no otras puses sanāk baigi feini, bet ja virsū tad baigais čakars un nesaskrāpējot vāciņu baigi grūti.
Padalaties ar best tooliem šim darbam. Jēbajā pat spec atslēgu īsti neizdevās atrast, jo nezinu kura der
Kad diski ir nost tad no otras puses sanāk baigi feini, bet ja virsū tad baigais čakars un nesaskrāpējot vāciņu baigi grūti.
Padalaties ar best tooliem šim darbam. Jēbajā pat spec atslēgu īsti neizdevās atrast, jo nezinu kura der
Njā, tiem R16 kaut kādi tizli tie vāciņi nāk. Nu es parasti ļoti plānu un ļoti mazu mīnusiņu pabāžu gar malu un akurāti atspiežu. Ja baidies saskrāpēt, pabāz kādu lupatu apakšā. Nekas diži labāks nav izgudrots, manuprātErcix rakstīja:Kā vislabāk noņemt R16 ST5 vāciņus ?
Kad diski ir nost tad no otras puses sanāk baigi feini, bet ja virsū tad baigais čakars un nesaskrāpējot vāciņu baigi grūti.
Padalaties ar best tooliem šim darbam. Jēbajā pat spec atslēgu īsti neizdevās atrast, jo nezinu kura der
Edit: tā izskatās spectūļi priekš Style 5 vāciņiem
Pēdējais labojis Inferno - 18 Jan 2016, 08:30, kopā labots 1 reizi.
Ja pareizi atminos, tur bija tāda grope/caurums, ar kuru noraut nost. Jo viņi rāvās nost. Lai nesaskrāpētu - noteikti ne ar skrūvgriezni. Jāņem kāds plastmasa tūlis palīgā (atceros, ka velo riepu montāžas komplektos bija visādi forši plastmasas "montējamie")
Ar armētām bremžu šlaukām var iziet TA?
Un vai ir vērts viņas likt parasto vietā?
Un vai ir vērts viņas likt parasto vietā?
Cik zinu, tad nevar. Un nē, nav vērts.Riks* rakstīja:Ar armētām bremžu šlaukām var iziet TA?
Un vai ir vērts viņas likt parasto vietā?
Inferno. Ja pareizi atminos, tak Style5 R16 nenāca romba viducis. Tur nāca apaļš, bez nekādām šķautnēm. Šī atslēga der Style5 R15.
R16 vāciņiem nāk tādas kā gropītes pa riņķi, 6 gab, viņiem ir tā otra atslēga, apaļāRuu rakstīja:Inferno. Ja pareizi atminos, tak Style5 R16 nenāca romba viducis. Tur nāca apaļš, bez nekādām šķautnēm. Šī atslēga der Style5 R15.
Kapec tu tik drosi apgalvo ka nav verts? Un, man liekas ka ar kkadam vareja, tik neatceros kuram .. comam uz zigula stav un viss keda ieks taInferno rakstīja:Cik zinu, tad nevar. Un nē, nav vērts.Riks* rakstīja:Ar armētām bremžu šlaukām var iziet TA?
Un vai ir vērts viņas likt parasto vietā?
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Nav kkur pamācība kā dabūt vienā gabalā analogajai pečkai to motorìti ar ventilātoriem savæ vietā?
veco aaraa dabūju , bet jauno grubētos saudzīgāk.
Ikdienas braukšanai viņas noteikti nav vajadzīgas. Nu ar kaut kādām varēja, bet kurām konkrēti - nemācēšu pateikt, bet ar lielāko daļu stabili nevarēja iziet.nuugjis rakstīja:Kapec tu tik drosi apgalvo ka nav verts? Un, man liekas ka ar kkadam vareja, tik neatceros kuram .. comam uz zigula stav un viss keda ieks taInferno rakstīja:Cik zinu, tad nevar. Un nē, nav vērts.Riks* rakstīja:Ar armētām bremžu šlaukām var iziet TA?
Un vai ir vērts viņas likt parasto vietā?
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Ikdienas brauksanai nav vajadzigas tas gan .. ari tadam amatieru sportam pa lielam nav vajadzigas :) ja nu vienigi eksperimenta nolukos 
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Ar armētajām šļaukām nevarēja iziet skati tikai dēļ tiem galiņiem, kā viņas savienojās. Ir jau labu laiku pieejamas tādas ar kurām skati var iziet. Pa trasi braucot agresīvi bremzējot mēdz būt tā, ka oriģinālā truba sāk padoties un respektivi spiežot bremžu pedāli, izspiežās nevis bremžu cilindrītis, bet vienkārši trubiņa uzpūšās. Kā rezultātā tev vairs nav bremžu, tādēļ arī liek armētās, jo viņas nevar tā izplesties. Uzlikt armētas trubiņas daily auto ir tik pat bezjēdzīgi kā uzlikt karbona bremzesnuugjis rakstīja:Kapec tu tik drosi apgalvo ka nav verts? Un, man liekas ka ar kkadam vareja, tik neatceros kuram .. comam uz zigula stav un viss keda ieks taInferno rakstīja:Cik zinu, tad nevar. Un nē, nav vērts.Riks* rakstīja:Ar armētām bremžu šlaukām var iziet TA?
Un vai ir vērts viņas likt parasto vietā?
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
Paldies Inferno un Ruu par viedokļu padalīšanosInferno rakstīja:Njā, tiem R16 kaut kādi tizli tie vāciņi nāk. Nu es parasti ļoti plānu un ļoti mazu mīnusiņu pabāžu gar malu un akurāti atspiežu. Ja baidies saskrāpēt, pabāz kādu lupatu apakšā. Nekas diži labāks nav izgudrots, manuprātErcix rakstīja:Kā vislabāk noņemt R16 ST5 vāciņus ?
Kad diski ir nost tad no otras puses sanāk baigi feini, bet ja virsū tad baigais čakars un nesaskrāpējot vāciņu baigi grūti.
Padalaties ar best tooliem šim darbam. Jēbajā pat spec atslēgu īsti neizdevās atrast, jo nezinu kura der
Edit: tā izskatās spectūļi priekš Style 5 vāciņiem![]()
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 755
- 756
- 757
- 758
- 759
- …
- 1297
- chevron_right

