dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
endorphine
Ziņojumi: 171
Pievienojies: 22 Dec 2011, 11:50
Kobreti rakstīja:
endorphine rakstīja:Sveiki vakar brauco pa lietainu un peļķainu laiku radās problema, motors drausmīgi kratījās un rūca it kā gribetu slapt nost, bet neslapa, un spiežot akseleracijas pedali, tālāk nebrauca, pastaveju kadu laiku un sāka braukt normali, bet tad pec laiciņa atkal taspats.

kur varetu būt problēma? ko es vareju pieliet ar ūdeni vai tas kautkas cits?

Paskatījos sveču šahtas ūdens tajās nav,pabraucu 20 minutes viss bija ok , un tad atkal sākās apgiezieni sāk krist un nekādas reakcijas no gazes pedaļa,motors baigi grab it kā strādātu tikai viens cilindrs, ko vēl varētu paskatīties?
Blin un rajonā nav adekvātu servisu :doh:
70% ka GMM
Pamainīju GMM nekass īpaī nemainās . startēju un braucu normāli , tad uz kadām minutēm 10 apstājos, palaižos, pēctam atkal sāk kratīties motors , apgriezieni zūd un neiet uz priekšu- izslēdzu un uzreiz ieslēdzu un tad it kā aiziet.
Ir vēl kādas domas, vai arī kur varētu atrast zinošus cilvēkus bmw motoros?

paldies.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Diagnostika ;)
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 
Labas rītas :bye:

Nesen nojūdzās degvielas sūknis. 5 dienas auto nostāvēja garāžā kamēr atnāks jauns sūknis. Vakar tika iemests jauns sūknis, pielaidās pa pirmo, tika nobraukti pārs km, viss OK. Šodien no rīta pielaidās ne uzreiz, bet pēc pars sekundēm(bišķi ilgāk vajadzēta startēt motoru kā vienmēr). Sāku braukt un atklājās ķibele - spiežot vairāk gāzes pedāli vai arī grīda, nekāda uzrāviena nav. Bembis uzņem ātrumu lēnām un momentiem itkā noraustās. Kas varētu būt pa šaizi? :sad:

SOS :supeer:

P.S. Sūknis nav ķīnietis :lol:

Mazs Update
Bembi gandrīz neiespējami iedarbināt, bet nu iedarbinot apgriezieni stāv kā vajag mierīgi. Izskustēties no vietams praktiski nav iespējams, jo dodot gāzi slāps. Vairāk apgriezienu var sagāzēt ja daudz reižu un ātri spaidīt gāzes pedāli.
Attēls
Attēls
layos
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 25 Aug 2012, 21:42
Braucu ar: E36 coupe 318is
Cau visiem :bmw: nezinaju kura sadala labak rakstit tpc jautaju seit. Ar ko atskiras 318is sedans no 318is kupejas?
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
Sedanam 4 durvis, kupejai 2... :lol: Bet tā, sedani eiropas tirgum ar 16v dzinēju skaitās Limited Edition... Amerikā lielai daļai sedaniem ir šie dzinēji un skaitās parasts E36. :bmw: Vai arī kļūdos - varētu būt tā, ka Limited Edition skaitās ar rūpnīcas Mpaku, laikam. :rolleyes:
Attēls
layos
Ziņojumi: 12
Pievienojies: 25 Aug 2012, 21:42
Braucu ar: E36 coupe 318is
Nu skaidrs, vienkarsi nekad nebiju dzirdejis ka isi ir ari sedani...
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 
+ ar 1.8is motoriem sedani nāca arī angļu tirgum. Limited edition nāca ar to saucamo GT paku.
kurbulis
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 17 Nov 2012, 23:27
var kads pateikt cik m40b18 hollas devejam ir pretestiba?man radija o,49..tadai jabut vai lielaakai?steidzam!! :sad:
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
kurbulis rakstīja:var kads pateikt cik m40b18 hollas devejam ir pretestiba?man radija o,49..tadai jabut vai lielaakai?steidzam!! :sad:
holla devējs uz tā dzinēja nav... priekš kloķvārpstas sensora normāli. :yes:
kurbulis
Ziņojumi: 25
Pievienojies: 17 Nov 2012, 23:27
klokvarpstas skaititaju jau sauc par hollu
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 
DuNc1x rakstīja:Labas rītas :bye:

Nesen nojūdzās degvielas sūknis. 5 dienas auto nostāvēja garāžā kamēr atnāks jauns sūknis. Vakar tika iemests jauns sūknis, pielaidās pa pirmo, tika nobraukti pārs km, viss OK. Šodien no rīta pielaidās ne uzreiz, bet pēc pars sekundēm(bišķi ilgāk vajadzēta startēt motoru kā vienmēr). Sāku braukt un atklājās ķibele - spiežot vairāk gāzes pedāli vai arī grīda, nekāda uzrāviena nav. Bembis uzņem ātrumu lēnām un momentiem itkā noraustās. Kas varētu būt pa šaizi? :sad:

SOS :supeer:

P.S. Sūknis nav ķīnietis :lol:

Mazs Update
Bembi gandrīz neiespējami iedarbināt, bet nu iedarbinot apgriezieni stāv kā vajag mierīgi. Izskustēties no vietams praktiski nav iespējams, jo dodot gāzi slāps. Vairāk apgriezienu var sagāzēt ja daudz reižu un ātri spaidīt gāzes pedāli.
UP
Attēls
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
nomēri degvielas spiedienu un sūkņa ražību
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 
he9600 rakstīja:nomēri degvielas spiedienu un sūkņa ražību
thx, būs jānomēra
Attēls
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
tā var izpildīties arī gļukojošs MAF komplektā ar beigtu TPS
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
tiēši manas domas :super: pamēģini atvienot GMM moš labāk paliks..
*pašam šita bija kad mafs aizgāja,reizem bija tā,ka brīvgaitā strādā,bet lai kā Tu censtos un spaidītu gāzi apgriezienus pacelt nevar,norītstā izšauj,bet nost arī neslāpst.
*otrs variants bija kad iespied grīdā līdz 3,5t apgriezienus uzceļ un atslēdz aizdedzi,apgriezieni nokrīt lidz brīvgaitai un atkal ceļās,jāpiebilsta,ka gāzes pedālis bija MAX :lol: Protams tas viss kopa ar zilīti,dēl liesā.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
seeingman rakstīja:tā var izpildīties arī gļukojošs MAF komplektā ar beigtu TPS
Kāds te sāk pārāk gudri runāt :gigigi:
Profila bilde
DuNc1x
Ziņojumi: 443
Pievienojies: 28 Jūn 2012, 23:02
Braucu ar: 325i
Atrašanās vieta: Ludza/Rēzekne
Reputācija: 1
 
Visiem liels paldies :super:

Bembis tika aizdzīts uz diagnostiku. Tika uzrādīts ka lambda zonde beigta, pamaz gaisa tiek un gaisa temperatūra vienāda ar dzinēja temperaturu (gaisa mērītājs) :doh:
Attēls
Attēls
Profila bilde
Slim
Ziņojumi: 736
Pievienojies: 08 Jan 2012, 20:10
Reputācija: 3
 
Lasījos netā par čipošanu, doma vienu dīzelīti aizvest sačipot, bet tikai doma :lol:
un re ko izlasīju (izrauts no visa garā teksta par ECU čipošanu):

"Chiptuning bez chiptuninga

Izprotot šo visu, ir iespējams nonākt arī pie atklāsmes, ka čiptunings nemaz nav nepieciešams. Līdzīgu efektu var panākt arī koriģējot signālu, kurš tiek padots ECU.

Latvijā vispopulārākais veids, kā to darīt ir, pieslēgt voltmetru ar rezistoru sērijā ar lambdas zondi un ECU. Voltmetrs ļauj vadītājam pašam nolasīt un provizoriski zināt benzīna un gaisa sajaukumu motorā, bet rezistors ļauj koriģēt signālu, lai ECU domātu, ka ir par maz benzīna. Šādā situācijā tiek liets iekšā vairāk benzīna un panākts jaudas pieaugums."

WFT vai ta tiešām tā dara kāds :gigigi:

http://www.402.lv/news.php?cmd=article&artid=30
BMW-Big Money Waste
Profila bilde
kaspars9112
Ziņojumi: 5
Pievienojies: 10 Nov 2012, 22:40
Sveiki..
Lieta sekojoša,e36 320 ar vanosu,tukšgaita rudeja un pekšņi noslapa,pec tam kad starteju pieleca bet ilgak jastarte un ta visu laiku pec tas reizes,beidzot piesledzu pie kompi un konstateju ka kloķenes devejs vainigs,nopirku jaunu,samainiju,starteju o zbis pielec uzreiz un motors ari labak strada,izbraucu apmeram vienu km krustojuma stavu,tulit iesacis jau braukt mašina noraustijas un braucu talak,pec tam apstajos noslapeju darbinu klat un atkal tas pats kas pirms tam. kas varetu but pa vainu?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
1. nepareiza defektacija
2. devējs lēts ķīnietis.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.