dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- …
- 350
- chevron_right
Pamainīju GMM nekass īpaī nemainās . startēju un braucu normāli , tad uz kadām minutēm 10 apstājos, palaižos, pēctam atkal sāk kratīties motors , apgriezieni zūd un neiet uz priekšu- izslēdzu un uzreiz ieslēdzu un tad it kā aiziet.Kobreti rakstīja:70% ka GMMendorphine rakstīja:Sveiki vakar brauco pa lietainu un peļķainu laiku radās problema, motors drausmīgi kratījās un rūca it kā gribetu slapt nost, bet neslapa, un spiežot akseleracijas pedali, tālāk nebrauca, pastaveju kadu laiku un sāka braukt normali, bet tad pec laiciņa atkal taspats.
kur varetu būt problēma? ko es vareju pieliet ar ūdeni vai tas kautkas cits?
Paskatījos sveču šahtas ūdens tajās nav,pabraucu 20 minutes viss bija ok , un tad atkal sākās apgiezieni sāk krist un nekādas reakcijas no gazes pedaļa,motors baigi grab it kā strādātu tikai viens cilindrs, ko vēl varētu paskatīties?
Blin un rajonā nav adekvātu servisu
Ir vēl kādas domas, vai arī kur varētu atrast zinošus cilvēkus bmw motoros?
paldies.
Diagnostika
Labas rītas
Nesen nojūdzās degvielas sūknis. 5 dienas auto nostāvēja garāžā kamēr atnāks jauns sūknis. Vakar tika iemests jauns sūknis, pielaidās pa pirmo, tika nobraukti pārs km, viss OK. Šodien no rīta pielaidās ne uzreiz, bet pēc pars sekundēm(bišķi ilgāk vajadzēta startēt motoru kā vienmēr). Sāku braukt un atklājās ķibele - spiežot vairāk gāzes pedāli vai arī grīda, nekāda uzrāviena nav. Bembis uzņem ātrumu lēnām un momentiem itkā noraustās. Kas varētu būt pa šaizi?
SOS
P.S. Sūknis nav ķīnietis
Mazs Update
Bembi gandrīz neiespējami iedarbināt, bet nu iedarbinot apgriezieni stāv kā vajag mierīgi. Izskustēties no vietams praktiski nav iespējams, jo dodot gāzi slāps. Vairāk apgriezienu var sagāzēt ja daudz reižu un ātri spaidīt gāzes pedāli.
Nesen nojūdzās degvielas sūknis. 5 dienas auto nostāvēja garāžā kamēr atnāks jauns sūknis. Vakar tika iemests jauns sūknis, pielaidās pa pirmo, tika nobraukti pārs km, viss OK. Šodien no rīta pielaidās ne uzreiz, bet pēc pars sekundēm(bišķi ilgāk vajadzēta startēt motoru kā vienmēr). Sāku braukt un atklājās ķibele - spiežot vairāk gāzes pedāli vai arī grīda, nekāda uzrāviena nav. Bembis uzņem ātrumu lēnām un momentiem itkā noraustās. Kas varētu būt pa šaizi?
SOS
P.S. Sūknis nav ķīnietis
Mazs Update
Bembi gandrīz neiespējami iedarbināt, bet nu iedarbinot apgriezieni stāv kā vajag mierīgi. Izskustēties no vietams praktiski nav iespējams, jo dodot gāzi slāps. Vairāk apgriezienu var sagāzēt ja daudz reižu un ātri spaidīt gāzes pedāli.
Cau visiem nezinaju kura sadala labak rakstit tpc jautaju seit. Ar ko atskiras 318is sedans no 318is kupejas?
Sedanam 4 durvis, kupejai 2... Bet tā, sedani eiropas tirgum ar 16v dzinēju skaitās Limited Edition... Amerikā lielai daļai sedaniem ir šie dzinēji un skaitās parasts E36. Vai arī kļūdos - varētu būt tā, ka Limited Edition skaitās ar rūpnīcas Mpaku, laikam.
Nu skaidrs, vienkarsi nekad nebiju dzirdejis ka isi ir ari sedani...
+ ar 1.8is motoriem sedani nāca arī angļu tirgum. Limited edition nāca ar to saucamo GT paku.
var kads pateikt cik m40b18 hollas devejam ir pretestiba?man radija o,49..tadai jabut vai lielaakai?steidzam!!
holla devējs uz tā dzinēja nav... priekš kloķvārpstas sensora normāli.kurbulis rakstīja:var kads pateikt cik m40b18 hollas devejam ir pretestiba?man radija o,49..tadai jabut vai lielaakai?steidzam!!
klokvarpstas skaititaju jau sauc par hollu
UPDuNc1x rakstīja:Labas rītas
Nesen nojūdzās degvielas sūknis. 5 dienas auto nostāvēja garāžā kamēr atnāks jauns sūknis. Vakar tika iemests jauns sūknis, pielaidās pa pirmo, tika nobraukti pārs km, viss OK. Šodien no rīta pielaidās ne uzreiz, bet pēc pars sekundēm(bišķi ilgāk vajadzēta startēt motoru kā vienmēr). Sāku braukt un atklājās ķibele - spiežot vairāk gāzes pedāli vai arī grīda, nekāda uzrāviena nav. Bembis uzņem ātrumu lēnām un momentiem itkā noraustās. Kas varētu būt pa šaizi?
SOS
P.S. Sūknis nav ķīnietis
Mazs Update
Bembi gandrīz neiespējami iedarbināt, bet nu iedarbinot apgriezieni stāv kā vajag mierīgi. Izskustēties no vietams praktiski nav iespējams, jo dodot gāzi slāps. Vairāk apgriezienu var sagāzēt ja daudz reižu un ātri spaidīt gāzes pedāli.
nomēri degvielas spiedienu un sūkņa ražību
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
thx, būs jānomērahe9600 rakstīja:nomēri degvielas spiedienu un sūkņa ražību
tā var izpildīties arī gļukojošs MAF komplektā ar beigtu TPS
tiēši manas domas pamēģini atvienot GMM moš labāk paliks..
*pašam šita bija kad mafs aizgāja,reizem bija tā,ka brīvgaitā strādā,bet lai kā Tu censtos un spaidītu gāzi apgriezienus pacelt nevar,norītstā izšauj,bet nost arī neslāpst.
*otrs variants bija kad iespied grīdā līdz 3,5t apgriezienus uzceļ un atslēdz aizdedzi,apgriezieni nokrīt lidz brīvgaitai un atkal ceļās,jāpiebilsta,ka gāzes pedālis bija MAX Protams tas viss kopa ar zilīti,dēl liesā.
*pašam šita bija kad mafs aizgāja,reizem bija tā,ka brīvgaitā strādā,bet lai kā Tu censtos un spaidītu gāzi apgriezienus pacelt nevar,norītstā izšauj,bet nost arī neslāpst.
*otrs variants bija kad iespied grīdā līdz 3,5t apgriezienus uzceļ un atslēdz aizdedzi,apgriezieni nokrīt lidz brīvgaitai un atkal ceļās,jāpiebilsta,ka gāzes pedālis bija MAX Protams tas viss kopa ar zilīti,dēl liesā.
Kāds te sāk pārāk gudri runātseeingman rakstīja:tā var izpildīties arī gļukojošs MAF komplektā ar beigtu TPS
Visiem liels paldies
Bembis tika aizdzīts uz diagnostiku. Tika uzrādīts ka lambda zonde beigta, pamaz gaisa tiek un gaisa temperatūra vienāda ar dzinēja temperaturu (gaisa mērītājs)
Bembis tika aizdzīts uz diagnostiku. Tika uzrādīts ka lambda zonde beigta, pamaz gaisa tiek un gaisa temperatūra vienāda ar dzinēja temperaturu (gaisa mērītājs)
Lasījos netā par čipošanu, doma vienu dīzelīti aizvest sačipot, bet tikai doma
un re ko izlasīju (izrauts no visa garā teksta par ECU čipošanu):
"Chiptuning bez chiptuninga
Izprotot šo visu, ir iespējams nonākt arī pie atklāsmes, ka čiptunings nemaz nav nepieciešams. Līdzīgu efektu var panākt arī koriģējot signālu, kurš tiek padots ECU.
Latvijā vispopulārākais veids, kā to darīt ir, pieslēgt voltmetru ar rezistoru sērijā ar lambdas zondi un ECU. Voltmetrs ļauj vadītājam pašam nolasīt un provizoriski zināt benzīna un gaisa sajaukumu motorā, bet rezistors ļauj koriģēt signālu, lai ECU domātu, ka ir par maz benzīna. Šādā situācijā tiek liets iekšā vairāk benzīna un panākts jaudas pieaugums."
WFT vai ta tiešām tā dara kāds
http://www.402.lv/news.php?cmd=article&artid=30
un re ko izlasīju (izrauts no visa garā teksta par ECU čipošanu):
"Chiptuning bez chiptuninga
Izprotot šo visu, ir iespējams nonākt arī pie atklāsmes, ka čiptunings nemaz nav nepieciešams. Līdzīgu efektu var panākt arī koriģējot signālu, kurš tiek padots ECU.
Latvijā vispopulārākais veids, kā to darīt ir, pieslēgt voltmetru ar rezistoru sērijā ar lambdas zondi un ECU. Voltmetrs ļauj vadītājam pašam nolasīt un provizoriski zināt benzīna un gaisa sajaukumu motorā, bet rezistors ļauj koriģēt signālu, lai ECU domātu, ka ir par maz benzīna. Šādā situācijā tiek liets iekšā vairāk benzīna un panākts jaudas pieaugums."
WFT vai ta tiešām tā dara kāds
http://www.402.lv/news.php?cmd=article&artid=30
BMW-Big Money Waste
Sveiki..
Lieta sekojoša,e36 320 ar vanosu,tukšgaita rudeja un pekšņi noslapa,pec tam kad starteju pieleca bet ilgak jastarte un ta visu laiku pec tas reizes,beidzot piesledzu pie kompi un konstateju ka kloķenes devejs vainigs,nopirku jaunu,samainiju,starteju o zbis pielec uzreiz un motors ari labak strada,izbraucu apmeram vienu km krustojuma stavu,tulit iesacis jau braukt mašina noraustijas un braucu talak,pec tam apstajos noslapeju darbinu klat un atkal tas pats kas pirms tam. kas varetu but pa vainu?
Lieta sekojoša,e36 320 ar vanosu,tukšgaita rudeja un pekšņi noslapa,pec tam kad starteju pieleca bet ilgak jastarte un ta visu laiku pec tas reizes,beidzot piesledzu pie kompi un konstateju ka kloķenes devejs vainigs,nopirku jaunu,samainiju,starteju o zbis pielec uzreiz un motors ari labak strada,izbraucu apmeram vienu km krustojuma stavu,tulit iesacis jau braukt mašina noraustijas un braucu talak,pec tam apstajos noslapeju darbinu klat un atkal tas pats kas pirms tam. kas varetu but pa vainu?
1. nepareiza defektacija
2. devējs lēts ķīnietis.
2. devējs lēts ķīnietis.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- …
- 350
- chevron_right