Jautājumi I
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 763
- 764
- 765
- 766
- 767
- …
- 1297
- chevron_right
alen rakstīja:eaa kāds ir mēģinājis kaut kā uzmontēt aizmugurējos dubļusargus jaunus, neizjaucot gultņu rumbu ?
jaa es uzliku ar flexi tik biki gabals jaizgriezz tajaa vietaa kur suports ir !!!
papucis rakstīja:alen rakstīja:eaa kāds ir mēģinājis kaut kā uzmontēt aizmugurējos dubļusargus jaunus, neizjaucot gultņu rumbu ?
jaa es uzliku ar flexi tik biki gabals jaizgriezz tajaa vietaa kur suports ir !!!
+1, mierīgi, sagriezt vienā vietā un pēc tam to sametināt
Ja tev ir mazais korpuss, tad tev plug&play būs tikai mazais, ja gribi vidējo tad jāmaina kardana aizmugurēja daļa un pusasu flanči vidējā korpusā jāieliek no mazā, vai jāmaina pusasis uz lielām5STAR rakstīja:Drīz domāju mest nost to bloķi un iepirkt parasto (open), slidināties bija man aktuāla tēma uzreiz pēc auto nopirkšanas, bet nu sāk jau apnikt, ka sajūgs baigi jādedzina atpakaļgaitā kaut kur iebraucot un tātad jautājums ir sekojoš: kas par lietu ir ar tiem reduktoriem? Lielie, vidējie un mazie korpusi, ja man piemēram pašreizējais ir mazajā korpusā es nevaru vnk iepirkt citu lielājā vai otrādi?
Lielo korpusu diezvai dabūsi
nah... metinaat ?Nylon rakstīja:papucis rakstīja:alen rakstīja:eaa kāds ir mēģinājis kaut kā uzmontēt aizmugurējos dubļusargus jaunus, neizjaucot gultņu rumbu ?
jaa es uzliku ar flexi tik biki gabals jaizgriezz tajaa vietaa kur suports ir !!!
+1, mierīgi, sagriezt vienā vietā un pēc tam to sametināt
funkciju jau tajaa vietaa taapat nepilda, nezinu man liekas prichom tur metinaat es nemetinaaju atpakall taapat ir oky un TA bez probleemaam
neredz ka tur ir izgriezst
kāpēc nepilda funkciju?
sametināt to vietu kur nogrieza un būs līdzīgi kā OEM uzlikta, tikai ar šuvi
sametināt to vietu kur nogrieza un būs līdzīgi kā OEM uzlikta, tikai ar šuvi
Nylon rakstīja:kāpēc nepilda funkciju?
sametināt to vietu kur nogrieza un būs līdzīgi kā OEM uzlikta, tikai ar šuvi
taa vieta kuru izgriez nau reaali vajadziiga jo taa pat bremzzu suports ir uz diskas un suudi uz diska tajaa vitaa netiek nu taa bet ja grib var jau piekjert atpakall
Es domāju nevienam nepatīk braukt ar katru detaļu savā krāsa,un ja reduktors pa zemi velkasedzis rakstīja:Mam personīgi pa visu e36 mūžu ir saplīsis tikai ģenerators. Pārējo mainu jo gribās nomainītDa1ris rakstīja:Tieši tā,bet ja jau garāža,kas tāds stāv tad jau kā jācīnasElvijsR rakstīja:E36 pats par sevi ir viens murgsvienu sataisi, iesaac kko uzlabot un atkal kkas nobirst.
Tātad problēma tāda, ka pečka nepūš silto gaisu, īsti nav skaidrības kas par vainu, varbūt termostats beigts, varbūt pati pečka, varbūt jāskalo radiatora trubas. Varat ieteikt kādu servisu vai user'u no foruma, kur varētu doties labot šo problēmu?
Kāda pečka pirmkārt,jāzina!Agris36 rakstīja:Tātad problēma tāda, ka pečka nepūš silto gaisu, īsti nav skaidrības kas par vainu, varbūt termostats beigts, varbūt pati pečka, varbūt jāskalo radiatora trubas. Varat ieteikt kādu servisu vai user'u no foruma, kur varētu doties labot šo problēmu?
Uzgriežot uz +32C pūš pilnīgi aukstu gaisu, nesen vēl bija tā, ka iedodot grīdā virs 3k rpm uz īsu brīdi pečka padeva silto gaisu, tagad kaut uz 5k var spiest grīdā, bet nesilda, pat pēc 2h ilgas braukšanas nesāka sildīt.vitjazz rakstīja:Kāda pečka pirmkārt,jāzina!Agris36 rakstīja:Tātad problēma tāda, ka pečka nepūš silto gaisu, īsti nav skaidrības kas par vainu, varbūt termostats beigts, varbūt pati pečka, varbūt jāskalo radiatora trubas. Varat ieteikt kādu servisu vai user'u no foruma, kur varētu doties labot šo problēmu?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
jāValtersZ rakstīja:E46 spidometrus E36 var ielikt ?
Maybe nav cirkulācija..Agris36 rakstīja:Uzgriežot uz +32C pūš pilnīgi aukstu gaisu, nesen vēl bija tā, ka iedodot grīdā virs 3k rpm uz īsu brīdi pečka padeva silto gaisu, tagad kaut uz 5k var spiest grīdā, bet nesilda, pat pēc 2h ilgas braukšanas nesāka sildīt.
Līmenis ir?
Nav kāds burbulis aizķēries?
Antifrīza līmenis ir ok, btw, kādu jūs lejat savos e36?māriņš rakstīja:Maybe nav cirkulācija..Agris36 rakstīja:Uzgriežot uz +32C pūš pilnīgi aukstu gaisu, nesen vēl bija tā, ka iedodot grīdā virs 3k rpm uz īsu brīdi pečka padeva silto gaisu, tagad kaut uz 5k var spiest grīdā, bet nesilda, pat pēc 2h ilgas braukšanas nesāka sildīt.
Līmenis ir?
Nav kāds burbulis aizķēries?
Es biju ielējis zilo antifrīzu, tas pēc nedēļas jau beidzās, tad ielēju statoila sarkano, jau 3 nedēļas braucu un ir gandrīz tikpat daudz kā ielēju, bet kkur dzirdēju ka e36 būtu jālej zaļais antifrīzs.
Ko? Tās krāsas mainās atšķirībā no tā pie cik grādiem viņš sasalst. Tam nav nekādas starpības ko tu tur ielej, galvenais, lai viņš neaizsalst! Ja tu ielej un viņš pazūd, tad tev kaut kur tek ārā, vai arī pats motors ēd to tosolu. Bet nu ja nedeļas laikā var beigties, nu tad tev tur 100% ir kaut kas caurs. Bet nu rēķini, ka pečka pūš siltu gaisu no silta tosola, ja tev nenāk silts gaiss ,tad značit pečka nedabon no kā viņu pūst, tātad tur ir gaiss, vai arī tur ir auksts tosols, kas cik man zināms var rasties nestrādājoša termostata dēļ. To gan negribu apbalvot 100% tīgi, bet nu ir vērts to visu pārbaudīt. Bet nu jāsāk vienmēr ar atgaisošanuAgris36 rakstīja:Antifrīza līmenis ir ok, btw, kādu jūs lejat savos e36?māriņš rakstīja:Maybe nav cirkulācija..Agris36 rakstīja:Uzgriežot uz +32C pūš pilnīgi aukstu gaisu, nesen vēl bija tā, ka iedodot grīdā virs 3k rpm uz īsu brīdi pečka padeva silto gaisu, tagad kaut uz 5k var spiest grīdā, bet nesilda, pat pēc 2h ilgas braukšanas nesāka sildīt.
Līmenis ir?
Nav kāds burbulis aizķēries?
Es biju ielējis zilo antifrīzu, tas pēc nedēļas jau beidzās, tad ielēju statoila sarkano, jau 3 nedēļas braucu un ir gandrīz tikpat daudz kā ielēju, bet kkur dzirdēju ka e36 būtu jālej zaļais antifrīzs.
lieta sekojoša - sadalenes špiļkas nāk ārā no gālvas.- galvā vairs nav vītnes.
Vai ir kkādi vītņu remkomplekti ?
Vai ir kkādi vītņu remkomplekti ?
gudri dirst nav malku cirst
Jaunu vītni var ieurbt ar vītņgriezi, vai arī iepresēt vai iekniedēt jaunu. bet nu pirmajā variantā špiļka būs resnāka, līz ar to viņa noteikti arī nederēs tev tur tālāk. otrajā variantā hz kā tur ir, labāk vienkāŗši uz remontu aizvest to galvurupu rakstīja:lieta sekojoša - sadalenes špiļkas nāk ārā no gālvas.- galvā vairs nav vītnes.
Vai ir kkādi vītņu remkomplekti ?
Sveiki,gribēju pajautāt kā jums šķiet motors kurš darbojas ar automātisko kārbu ir labāk saglabājies nekā ar parasto ātrum kārbu,doma meklēt lielāku tilpumu un gribētos zināt kādu viedokli jo negribās iegrābties,varbūt es maldos bet man liekas ka ar automātisko kārbu motors ir mazāk spīdzināts. 
Spīdzināts gan jau būs mazāk, tikai arī motoru ar automātu var nobeigt! Viens no populārākajiem veidiem - brauc bez eļļas, ar sliktu eļļu vai arī nemaini laicīgi eļļu. Motors vai nu aizaug, vai arī izdilst. Tik pat labi vari saskarties ar kaut kādu čali, kas lējis sporta eļļu un devis grīdā, bet tas motors tomēr būs labāk saglabājies. Bet nu pēc teorijas, jā, ķipa automātam jābūt labākam.Markitans rakstīja:Sveiki,gribēju pajautāt kā jums šķiet motors kurš darbojas ar automātisko kārbu ir labāk saglabājies nekā ar parasto ātrum kārbu,doma meklēt lielāku tilpumu un gribētos zināt kādu viedokli jo negribās iegrābties,varbūt es maldos bet man liekas ka ar automātisko kārbu motors ir mazāk spīdzināts.
Čali ja zūd šķidrums, tad vajag salabot to uzpildīt sistēmu un atgaisot - būs tev apkure.edzis rakstīja:Ko? Tās krāsas mainās atšķirībā no tā pie cik grādiem viņš sasalst. Tam nav nekādas starpības ko tu tur ielej, galvenais, lai viņš neaizsalst! Ja tu ielej un viņš pazūd, tad tev kaut kur tek ārā, vai arī pats motors ēd to tosolu. Bet nu ja nedeļas laikā var beigties, nu tad tev tur 100% ir kaut kas caurs. Bet nu rēķini, ka pečka pūš siltu gaisu no silta tosola, ja tev nenāk silts gaiss ,tad značit pečka nedabon no kā viņu pūst, tātad tur ir gaiss, vai arī tur ir auksts tosols, kas cik man zināms var rasties nestrādājoša termostata dēļ. To gan negribu apbalvot 100% tīgi, bet nu ir vērts to visu pārbaudīt. Bet nu jāsāk vienmēr ar atgaisošanuAgris36 rakstīja:Antifrīza līmenis ir ok, btw, kādu jūs lejat savos e36?
Es biju ielējis zilo antifrīzu, tas pēc nedēļas jau beidzās, tad ielēju statoila sarkano, jau 3 nedēļas braucu un ir gandrīz tikpat daudz kā ielēju, bet kkur dzirdēju ka e36 būtu jālej zaļais antifrīzs.
Beigta termostata dēļ nevar pazust siltums.
Ja termostats ir nosprūdis ciet stāvoklī - iet tikai pa mazo loku (pa ziemu nekas, pa vasaru karst dzinējs)
Ja termostats ir nosprūdis vaļējā stāvoklī plūst pa mazo un lielo loku (pa vasaru nekas, pa ziemu ilgi jagaida līdz uzsilst dzinējs)
Man ir tāds pats uzskats.Markitans rakstīja:Sveiki,gribēju pajautāt kā jums šķiet motors kurš darbojas ar automātisko kārbu ir labāk saglabājies nekā ar parasto ātrum kārbu,doma meklēt lielāku tilpumu un gribētos zināt kādu viedokli jo negribās iegrābties,varbūt es maldos bet man liekas ka ar automātisko kārbu motors ir mazāk spīdzināts.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 763
- 764
- 765
- 766
- 767
- …
- 1297
- chevron_right