Jautājumi I

Salveens
Ziņojumi: 179
Pievienojies: 18 Mai 2013, 08:31
Braucu ar: BMW325tds

22 Jan 2016, 16:57

alen rakstīja:eaa kāds ir mēģinājis kaut kā uzmontēt aizmugurējos dubļusargus jaunus, neizjaucot gultņu rumbu ? :bye:

jaa es uzliku ar flexi tik biki gabals jaizgriezz tajaa vietaa kur suports ir !!! :hahaha:
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

22 Jan 2016, 17:17

papucis rakstīja:
alen rakstīja:eaa kāds ir mēģinājis kaut kā uzmontēt aizmugurējos dubļusargus jaunus, neizjaucot gultņu rumbu ? :bye:

jaa es uzliku ar flexi tik biki gabals jaizgriezz tajaa vietaa kur suports ir !!! :hahaha:

+1, mierīgi, sagriezt vienā vietā un pēc tam to sametināt
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

22 Jan 2016, 17:19

5STAR rakstīja:Drīz domāju mest nost to bloķi un iepirkt parasto (open), slidināties bija man aktuāla tēma uzreiz pēc auto nopirkšanas, bet nu sāk jau apnikt, ka sajūgs baigi jādedzina atpakaļgaitā kaut kur iebraucot un tātad jautājums ir sekojoš: kas par lietu ir ar tiem reduktoriem? Lielie, vidējie un mazie korpusi, ja man piemēram pašreizējais ir mazajā korpusā es nevaru vnk iepirkt citu lielājā vai otrādi?
Ja tev ir mazais korpuss, tad tev plug&play būs tikai mazais, ja gribi vidējo tad jāmaina kardana aizmugurēja daļa un pusasu flanči vidējā korpusā jāieliek no mazā, vai jāmaina pusasis uz lielām
Lielo korpusu diezvai dabūsi
Salveens
Ziņojumi: 179
Pievienojies: 18 Mai 2013, 08:31
Braucu ar: BMW325tds

22 Jan 2016, 17:47

Nylon rakstīja:
papucis rakstīja:
alen rakstīja:eaa kāds ir mēģinājis kaut kā uzmontēt aizmugurējos dubļusargus jaunus, neizjaucot gultņu rumbu ? :bye:

jaa es uzliku ar flexi tik biki gabals jaizgriezz tajaa vietaa kur suports ir !!! :hahaha:

+1, mierīgi, sagriezt vienā vietā un pēc tam to sametināt
nah... metinaat ?
funkciju jau tajaa vietaa taapat nepilda, nezinu man liekas prichom tur metinaat es nemetinaaju atpakall taapat ir oky un TA bez probleemaam
neredz ka tur ir izgriezst :super:
Profila bilde
Nylon
Ziņojumi: 1010
Pievienojies: 04 Jan 2013, 22:52
Braucu ar: avataru
Reputācija: 13
 

22 Jan 2016, 17:49

kāpēc nepilda funkciju?

sametināt to vietu kur nogrieza un būs līdzīgi kā OEM uzlikta, tikai ar šuvi
Salveens
Ziņojumi: 179
Pievienojies: 18 Mai 2013, 08:31
Braucu ar: BMW325tds

22 Jan 2016, 20:19

Nylon rakstīja:kāpēc nepilda funkciju?

sametināt to vietu kur nogrieza un būs līdzīgi kā OEM uzlikta, tikai ar šuvi

taa vieta kuru izgriez nau reaali vajadziiga jo taa pat bremzzu suports ir uz diskas un suudi uz diska tajaa vitaa netiek nu taa bet ja grib var jau piekjert atpakall :hahaha:
Profila bilde
Da1ris
Ziņojumi: 524
Pievienojies: 10 Nov 2014, 20:57
Braucu ar: DiamondSchwarz
Reputācija: 2
 

22 Jan 2016, 20:53

edzis rakstīja:
Da1ris rakstīja:
ElvijsR rakstīja:E36 pats par sevi ir viens murgs :hahaha: vienu sataisi, iesaac kko uzlabot un atkal kkas nobirst. :pupi:
Tieši tā,bet ja jau garāža,kas tāds stāv tad jau kā jācīnas :hahaha:
Mam personīgi pa visu e36 mūžu ir saplīsis tikai ģenerators. Pārējo mainu jo gribās nomainīt
Es domāju nevienam nepatīk braukt ar katru detaļu savā krāsa,un ja reduktors pa zemi velkas :lol:
Profila bilde
Agris36
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 30 Jūl 2015, 02:37
Atrašanās vieta: Rīga

22 Jan 2016, 21:58

Tātad problēma tāda, ka pečka nepūš silto gaisu, īsti nav skaidrības kas par vainu, varbūt termostats beigts, varbūt pati pečka, varbūt jāskalo radiatora trubas. Varat ieteikt kādu servisu vai user'u no foruma, kur varētu doties labot šo problēmu?
Profila bilde
vitjazz
Ziņojumi: 2685
Pievienojies: 10 Aug 2015, 16:34
Braucu ar: Ķiršu sedans
Atrašanās vieta: Auto griestu pakalpojumi.....
Reputācija: 4
 

22 Jan 2016, 21:59

Agris36 rakstīja:Tātad problēma tāda, ka pečka nepūš silto gaisu, īsti nav skaidrības kas par vainu, varbūt termostats beigts, varbūt pati pečka, varbūt jāskalo radiatora trubas. Varat ieteikt kādu servisu vai user'u no foruma, kur varētu doties labot šo problēmu?
Kāda pečka pirmkārt,jāzina!
Profila bilde
Agris36
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 30 Jūl 2015, 02:37
Atrašanās vieta: Rīga

22 Jan 2016, 22:15

vitjazz rakstīja:
Agris36 rakstīja:Tātad problēma tāda, ka pečka nepūš silto gaisu, īsti nav skaidrības kas par vainu, varbūt termostats beigts, varbūt pati pečka, varbūt jāskalo radiatora trubas. Varat ieteikt kādu servisu vai user'u no foruma, kur varētu doties labot šo problēmu?
Kāda pečka pirmkārt,jāzina!
Uzgriežot uz +32C pūš pilnīgi aukstu gaisu, nesen vēl bija tā, ka iedodot grīdā virs 3k rpm uz īsu brīdi pečka padeva silto gaisu, tagad kaut uz 5k var spiest grīdā, bet nesilda, pat pēc 2h ilgas braukšanas nesāka sildīt.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

22 Jan 2016, 22:25

E46 spidometrus E36 var ielikt ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
everts
Ziņojumi: 379
Pievienojies: 02 Apr 2014, 20:42
Braucu ar: 215 HP
Atrašanās vieta: Kandava

22 Jan 2016, 23:33

ValtersZ rakstīja:E46 spidometrus E36 var ielikt ?
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

23 Jan 2016, 09:12

Agris36 rakstīja:Uzgriežot uz +32C pūš pilnīgi aukstu gaisu, nesen vēl bija tā, ka iedodot grīdā virs 3k rpm uz īsu brīdi pečka padeva silto gaisu, tagad kaut uz 5k var spiest grīdā, bet nesilda, pat pēc 2h ilgas braukšanas nesāka sildīt.
Maybe nav cirkulācija..
Līmenis ir?
Nav kāds burbulis aizķēries?
Profila bilde
Agris36
Ziņojumi: 117
Pievienojies: 30 Jūl 2015, 02:37
Atrašanās vieta: Rīga

23 Jan 2016, 12:05

māriņš rakstīja:
Agris36 rakstīja:Uzgriežot uz +32C pūš pilnīgi aukstu gaisu, nesen vēl bija tā, ka iedodot grīdā virs 3k rpm uz īsu brīdi pečka padeva silto gaisu, tagad kaut uz 5k var spiest grīdā, bet nesilda, pat pēc 2h ilgas braukšanas nesāka sildīt.
Maybe nav cirkulācija..
Līmenis ir?
Nav kāds burbulis aizķēries?
Antifrīza līmenis ir ok, btw, kādu jūs lejat savos e36?
Es biju ielējis zilo antifrīzu, tas pēc nedēļas jau beidzās, tad ielēju statoila sarkano, jau 3 nedēļas braucu un ir gandrīz tikpat daudz kā ielēju, bet kkur dzirdēju ka e36 būtu jālej zaļais antifrīzs.
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

23 Jan 2016, 12:07

Agris36 rakstīja:
māriņš rakstīja:
Agris36 rakstīja:Uzgriežot uz +32C pūš pilnīgi aukstu gaisu, nesen vēl bija tā, ka iedodot grīdā virs 3k rpm uz īsu brīdi pečka padeva silto gaisu, tagad kaut uz 5k var spiest grīdā, bet nesilda, pat pēc 2h ilgas braukšanas nesāka sildīt.
Maybe nav cirkulācija..
Līmenis ir?
Nav kāds burbulis aizķēries?
Antifrīza līmenis ir ok, btw, kādu jūs lejat savos e36?
Es biju ielējis zilo antifrīzu, tas pēc nedēļas jau beidzās, tad ielēju statoila sarkano, jau 3 nedēļas braucu un ir gandrīz tikpat daudz kā ielēju, bet kkur dzirdēju ka e36 būtu jālej zaļais antifrīzs.
Ko? Tās krāsas mainās atšķirībā no tā pie cik grādiem viņš sasalst. Tam nav nekādas starpības ko tu tur ielej, galvenais, lai viņš neaizsalst! Ja tu ielej un viņš pazūd, tad tev kaut kur tek ārā, vai arī pats motors ēd to tosolu. Bet nu ja nedeļas laikā var beigties, nu tad tev tur 100% ir kaut kas caurs. Bet nu rēķini, ka pečka pūš siltu gaisu no silta tosola, ja tev nenāk silts gaiss ,tad značit pečka nedabon no kā viņu pūst, tātad tur ir gaiss, vai arī tur ir auksts tosols, kas cik man zināms var rasties nestrādājoša termostata dēļ. To gan negribu apbalvot 100% tīgi, bet nu ir vērts to visu pārbaudīt. Bet nu jāsāk vienmēr ar atgaisošanu
Profila bilde
rupu
Ziņojumi: 254
Pievienojies: 10 Apr 2011, 19:13
Braucu ar: sānslīdi
Atrašanās vieta: Rīgas

23 Jan 2016, 12:13

lieta sekojoša - sadalenes špiļkas nāk ārā no gālvas.- galvā vairs nav vītnes.
Vai ir kkādi vītņu remkomplekti ?
gudri dirst nav malku cirst
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

23 Jan 2016, 12:18

rupu rakstīja:lieta sekojoša - sadalenes špiļkas nāk ārā no gālvas.- galvā vairs nav vītnes.
Vai ir kkādi vītņu remkomplekti ?
Jaunu vītni var ieurbt ar vītņgriezi, vai arī iepresēt vai iekniedēt jaunu. bet nu pirmajā variantā špiļka būs resnāka, līz ar to viņa noteikti arī nederēs tev tur tālāk. otrajā variantā hz kā tur ir, labāk vienkāŗši uz remontu aizvest to galvu
Profila bilde
Markitans
Ziņojumi: 343
Pievienojies: 04 Jan 2014, 09:39
Braucu ar: m50b20tu

23 Jan 2016, 12:39

Sveiki,gribēju pajautāt kā jums šķiet motors kurš darbojas ar automātisko kārbu ir labāk saglabājies nekā ar parasto ātrum kārbu,doma meklēt lielāku tilpumu un gribētos zināt kādu viedokli jo negribās iegrābties,varbūt es maldos bet man liekas ka ar automātisko kārbu motors ir mazāk spīdzināts. :bmw:
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

23 Jan 2016, 12:52

Markitans rakstīja:Sveiki,gribēju pajautāt kā jums šķiet motors kurš darbojas ar automātisko kārbu ir labāk saglabājies nekā ar parasto ātrum kārbu,doma meklēt lielāku tilpumu un gribētos zināt kādu viedokli jo negribās iegrābties,varbūt es maldos bet man liekas ka ar automātisko kārbu motors ir mazāk spīdzināts. :bmw:
Spīdzināts gan jau būs mazāk, tikai arī motoru ar automātu var nobeigt! Viens no populārākajiem veidiem - brauc bez eļļas, ar sliktu eļļu vai arī nemaini laicīgi eļļu. Motors vai nu aizaug, vai arī izdilst. Tik pat labi vari saskarties ar kaut kādu čali, kas lējis sporta eļļu un devis grīdā, bet tas motors tomēr būs labāk saglabājies. Bet nu pēc teorijas, jā, ķipa automātam jābūt labākam.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

23 Jan 2016, 12:56

edzis rakstīja:
Agris36 rakstīja:Antifrīza līmenis ir ok, btw, kādu jūs lejat savos e36?
Es biju ielējis zilo antifrīzu, tas pēc nedēļas jau beidzās, tad ielēju statoila sarkano, jau 3 nedēļas braucu un ir gandrīz tikpat daudz kā ielēju, bet kkur dzirdēju ka e36 būtu jālej zaļais antifrīzs.
Ko? Tās krāsas mainās atšķirībā no tā pie cik grādiem viņš sasalst. Tam nav nekādas starpības ko tu tur ielej, galvenais, lai viņš neaizsalst! Ja tu ielej un viņš pazūd, tad tev kaut kur tek ārā, vai arī pats motors ēd to tosolu. Bet nu ja nedeļas laikā var beigties, nu tad tev tur 100% ir kaut kas caurs. Bet nu rēķini, ka pečka pūš siltu gaisu no silta tosola, ja tev nenāk silts gaiss ,tad značit pečka nedabon no kā viņu pūst, tātad tur ir gaiss, vai arī tur ir auksts tosols, kas cik man zināms var rasties nestrādājoša termostata dēļ. To gan negribu apbalvot 100% tīgi, bet nu ir vērts to visu pārbaudīt. Bet nu jāsāk vienmēr ar atgaisošanu
Čali ja zūd šķidrums, tad vajag salabot to uzpildīt sistēmu un atgaisot - būs tev apkure.

Beigta termostata dēļ nevar pazust siltums.
Ja termostats ir nosprūdis ciet stāvoklī - iet tikai pa mazo loku (pa ziemu nekas, pa vasaru karst dzinējs)
Ja termostats ir nosprūdis vaļējā stāvoklī plūst pa mazo un lielo loku (pa vasaru nekas, pa ziemu ilgi jagaida līdz uzsilst dzinējs)
Markitans rakstīja:Sveiki,gribēju pajautāt kā jums šķiet motors kurš darbojas ar automātisko kārbu ir labāk saglabājies nekā ar parasto ātrum kārbu,doma meklēt lielāku tilpumu un gribētos zināt kādu viedokli jo negribās iegrābties,varbūt es maldos bet man liekas ka ar automātisko kārbu motors ir mazāk spīdzināts. :bmw:
Man ir tāds pats uzskats.