dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- …
- 350
- chevron_right
pirmdien vedišu uz servi atpakaļ lai ved jaunu deveju,,
problēma tāda: braucot ik pa brīdim iedegas dzeltenā sprauslu lampiņa un braucot raustās. kas varētu būt pa vainu?
Kas varētu būt vainojams pie liela patēriņa?
uz 100km/14l-pilsētā
Ārpus pilsētas nezinu cik.
1.8is e36,m42b18 dzinējs.
Zonde tika nomainīta,jo vecā bija beigta.Šij zondei mērot ar testeri pie vidēji uzsiluša dzinēja rādīja 0,43V
Pielaišanu problēmas nav,aukstam arī viss ok,bet kad ir uzsilis un stāvot apgriezieni nedaudz staigā.Nost neslāpst.
Tukšgaitas regulators ir Tveida,BOSH,ar 2kājiņām,mērot omus uz šīm kājiņām rāda 8,4omus.
Pamēģināju pielaist ar atvienotu regulatoru,bet izmaiņas itin nekādas.
Ir iesprāgusi trubiņa,un savilkta ar savilcēju,skatī foto>>>> Lielā gofra tika nomainīta,jo tā bija sasprāgusi.
Tātad kur meklēt iemeslu lielajam patēriņam? Jo skatos ka citiem 1.8is esot ap 10l pilsēta,pat mazāk....
uz 100km/14l-pilsētā
Ārpus pilsētas nezinu cik.
1.8is e36,m42b18 dzinējs.
Zonde tika nomainīta,jo vecā bija beigta.Šij zondei mērot ar testeri pie vidēji uzsiluša dzinēja rādīja 0,43V
Pielaišanu problēmas nav,aukstam arī viss ok,bet kad ir uzsilis un stāvot apgriezieni nedaudz staigā.Nost neslāpst.
Tukšgaitas regulators ir Tveida,BOSH,ar 2kājiņām,mērot omus uz šīm kājiņām rāda 8,4omus.
Pamēģināju pielaist ar atvienotu regulatoru,bet izmaiņas itin nekādas.
Ir iesprāgusi trubiņa,un savilkta ar savilcēju,skatī foto>>>> Lielā gofra tika nomainīta,jo tā bija sasprāgusi.
Tātad kur meklēt iemeslu lielajam patēriņam? Jo skatos ka citiem 1.8is esot ap 10l pilsēta,pat mazāk....
man interese vai no m50b20 starteris deres 96 m52b28
iesaju pieverst uzmanibu gaisa meritajam,ka ari nomainit saspraigaju6as trubinas.nomme rakstīja:Kas varētu būt vainojams pie liela patēriņa?
uz 100km/14l-pilsētā
Ārpus pilsētas nezinu cik.
1.8is e36,m42b18 dzinējs.
Zonde tika nomainīta,jo vecā bija beigta.Šij zondei mērot ar testeri pie vidēji uzsiluša dzinēja rādīja 0,43V
Pielaišanu problēmas nav,aukstam arī viss ok,bet kad ir uzsilis un stāvot apgriezieni nedaudz staigā.Nost neslāpst.
Tukšgaitas regulators ir Tveida,BOSH,ar 2kājiņām,mērot omus uz šīm kājiņām rāda 8,4omus.
Pamēģināju pielaist ar atvienotu regulatoru,bet izmaiņas itin nekādas.
Ir iesprāgusi trubiņa,un savilkta ar savilcēju,skatī foto>>>> Lielā gofra tika nomainīta,jo tā bija sasprāgusi.
Tātad kur meklēt iemeslu lielajam patēriņam? Jo skatos ka citiem 1.8is esot ap 10l pilsēta,pat mazāk....
parbaudi pravotku kas pieet pie katra cilindra!tancis rakstīja:problēma tāda: braucot ik pa brīdim iedegas dzeltenā sprauslu lampiņa un braucot raustās. kas varētu būt pa vainu?
Ir sekojoša problēma - auksts dzinējs slikti startējas, un kad beidzot pielec, tad, kādu laiku, nestrādā uz visiem cilindriem. Starterim ir diezgan dīvaina, "nepareiza" skaņa. Simptomi pasliktinās kopā ar gaisa temperatūru - jo aukstāks gaiss ir ārā, jo sliktāk lec.
Video var redzēt kā dzinējs pielec un uzreiz noslāpst, otrajā mēģinājumā pieturēju gāzes pedāli lai nenoslāpst...
Video var redzēt kā dzinējs pielec un uzreiz noslāpst, otrajā mēģinājumā pieturēju gāzes pedāli lai nenoslāpst...
umm izskatās ka pāris podiem kompresijas nav
Jāderklikics rakstīja:man interese vai no m50b20 starteris deres 96 m52b28
Kaads var iemest link kur e36 m50 motoram atrodas dzesēšanas šķidruma temperatūras devējs ??
Paldies !
Paldies !
sveiki!
problema sekojosa kad dzinejs ir auksts, gaisa filtrs šķauda un šauda un masina uz maziem apgriezieniem sak ristities!
kas varetu but pa vainu! vai gadijuma nav pa daudz vai pa maz kaut kas!
problema sekojosa kad dzinejs ir auksts, gaisa filtrs šķauda un šauda un masina uz maziem apgriezieniem sak ristities!
kas varetu but pa vainu! vai gadijuma nav pa daudz vai pa maz kaut kas!
Emik rakstīja:iesaju pieverst uzmanibu gaisa meritajam,ka ari nomainit saspraigaju6as trubinas.nomme rakstīja:Kas varētu būt vainojams pie liela patēriņa?
uz 100km/14l-pilsētā
Ārpus pilsētas nezinu cik.
1.8is e36,m42b18 dzinējs.
Zonde tika nomainīta,jo vecā bija beigta.Šij zondei mērot ar testeri pie vidēji uzsiluša dzinēja rādīja 0,43V
Pielaišanu problēmas nav,aukstam arī viss ok,bet kad ir uzsilis un stāvot apgriezieni nedaudz staigā.Nost neslāpst.
Tukšgaitas regulators ir Tveida,BOSH,ar 2kājiņām,mērot omus uz šīm kājiņām rāda 8,4omus.
Pamēģināju pielaist ar atvienotu regulatoru,bet izmaiņas itin nekādas.
Ir iesprāgusi trubiņa,un savilkta ar savilcēju,skatī foto>>>> Lielā gofra tika nomainīta,jo tā bija sasprāgusi.
Tātad kur meklēt iemeslu lielajam patēriņam? Jo skatos ka citiem 1.8is esot ap 10l pilsēta,pat mazāk....
Gaisa masas mērītājam hanā ir, vari mēģināt iekšā kontaktus notīrīt ar spirtu var gadīties kad aizies.
Un kā jau minēts izzondē visas trubiņas, vai nav cauras utt
yanks rakstīja:Cik saprotu, tad rokeri ar gultņiem ir labāki motora darbības klusuma pēc, bet sliktāki, jo ir vairāk kustīgu detaļu kam saplīst.
gaisa masas mērītājam hana vai tukšgaitas regulatoram?
kad mans drapaks ripo, apgriezieni st'av uz 1.5, kad apstājas, tad pēc 2 sekundēm nokrītas tik. kas t;a pa huiņu?
Vai tas varētu būt gaisa masas mērītājs?
Vai tas varētu būt gaisa masas mērītājs?
nemaci citiem mulkibas! gaisa masas meritajam ir specials tirisanas lidzeklis. pec tadiem tautas ticejumiem, bus jautajums kapec man bendz paterins ir galigaa pakalaa un auto nepiga neietKukijs rakstīja:Emik rakstīja:iesaju pieverst uzmanibu gaisa meritajam,ka ari nomainit saspraigaju6as trubinas.nomme rakstīja:Kas varētu būt vainojams pie liela patēriņa?
uz 100km/14l-pilsētā
Ārpus pilsētas nezinu cik.
1.8is e36,m42b18 dzinējs.
Zonde tika nomainīta,jo vecā bija beigta.Šij zondei mērot ar testeri pie vidēji uzsiluša dzinēja rādīja 0,43V
Pielaišanu problēmas nav,aukstam arī viss ok,bet kad ir uzsilis un stāvot apgriezieni nedaudz staigā.Nost neslāpst.
Tukšgaitas regulators ir Tveida,BOSH,ar 2kājiņām,mērot omus uz šīm kājiņām rāda 8,4omus.
Pamēģināju pielaist ar atvienotu regulatoru,bet izmaiņas itin nekādas.
Ir iesprāgusi trubiņa,un savilkta ar savilcēju,skatī foto>>>> Lielā gofra tika nomainīta,jo tā bija sasprāgusi.
Tātad kur meklēt iemeslu lielajam patēriņam? Jo skatos ka citiem 1.8is esot ap 10l pilsēta,pat mazāk....
Gaisa masas mērītājam hanā ir, vari mēģināt iekšā kontaktus notīrīt ar spirtu var gadīties kad aizies.
Un kā jau minēts izzondē visas trubiņas, vai nav cauras utt
...
man taa bija kad zonde bija beigta, bet ne vienmer.plastik rakstīja:kad mans drapaks ripo, apgriezieni st'av uz 1.5, kad apstājas, tad pēc 2 sekundēm nokrītas tik. kas t;a pa huiņu?
Vai tas varētu būt gaisa masas mērītājs?
...
šitam motoram masas mērītājs nebija tas flaps, un tam nosmērējas ogles strīpiņas pa ko braukā kājiņa, mainot pretestību?Armando rakstīja:nemaci citiem mulkibas! gaisa masas meritajam ir specials tirisanas lidzeklis. pec tadiem tautas ticejumiem, bus jautajums kapec man bendz paterins ir galigaa pakalaa un auto nepiga neietKukijs rakstīja:Emik rakstīja: iesaju pieverst uzmanibu gaisa meritajam,ka ari nomainit saspraigaju6as trubinas.
Gaisa masas mērītājam hanā ir, vari mēģināt iekšā kontaktus notīrīt ar spirtu var gadīties kad aizies.
Un kā jau minēts izzondē visas trubiņas, vai nav cauras utt
tādam tās strīpiņas var tīrīt ar dajebko, nekas nenotiks.
specialu tirishanas lidzekli vajag masiniekiem, kam nav kustīgu daļu, bet principā tā viņa tīrīšana reti kad novērš problēmu, ja tā ir MAFā
sveiki! problema tada ka uz 60km ir sacis est 12 l tas jau ir pa traku! iz aizdomas par gaisa meritaja problemam!
jusu viedoklis!?
jusu viedoklis!?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- …
- 350
- chevron_right