Armando braucamais
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- …
- 103
- chevron_right
nuuuuuuu.... plans jau ir uzbuvet pec iespejas jaunaku e36thekukanols rakstīja:man jau liekas ka šeit lietotas daļas netiek principa pēc pirktas
...
opaa kas tad te tas gan nav smuki
laikam jau tomer nevienam nevar ticeet kad perk kautko bet vienmer jacer uz to labako
nu vismaz tagad sis bus labakais 3.0l motors Irija
laikam jau tomer nevienam nevar ticeet kad perk kautko bet vienmer jacer uz to labako
nu vismaz tagad sis bus labakais 3.0l motors Irija
Instagram INDIGAIS
neko nevar darit, taa gadaas ja perk kakji maisaa. biju loti cerejis ka apaksa bus bez bojajumiem, jauni virzulji tomer saligi blekjo. cik parskreju paari uz atro ebejam jauni vispar maksaa kaukadus 800 eiro.aivis328 rakstīja:opaa kas tad te tas gan nav smuki
laikam jau tomer nevienam nevar ticeet kad perk kautko bet vienmer jacer uz to labako
nu vismaz tagad sis bus labakais 3.0l motors Irija
vel japastudee kartigak, gan jau kaukur var dabut krietni letak mahle virzuljus vai kadas citas firmas lidzvertigus
...
0.15 mm dilums cilindram jau ir DAHUJĀ
pārāk stīvi tb. pārāk liela izmēra gredzeni šādus bojājumus nedara, tev pareizi arī pateica - pārkarsēts, vai pārāk mazs zazors starp virzuli un cilindru kā rezultātā pie pagonkošanas, kad viss vairāk uzsilst virzulis izplešas vairāk un sāk ķīlēt pret bloku.
kāds cilindra izmērs palika pēc honēšanas?
tavā vietā ja cilindriem jau ir neliels dilums, bet gribas atstāt oem izmēra virzuļus, es būtu uzkusušo alumīniju no cilindra sieniņām ar sālsskābi notīrijis un uzhonējis ar flex-hone birstēm, kas izmēru nepalielina.
bez tam tas honējums, kas tur ir uztaisīts ir pārāk horizontāls, honējumam jābūt tādam
pārāk stīvi tb. pārāk liela izmēra gredzeni šādus bojājumus nedara, tev pareizi arī pateica - pārkarsēts, vai pārāk mazs zazors starp virzuli un cilindru kā rezultātā pie pagonkošanas, kad viss vairāk uzsilst virzulis izplešas vairāk un sāk ķīlēt pret bloku.
kāds cilindra izmērs palika pēc honēšanas?
tavā vietā ja cilindriem jau ir neliels dilums, bet gribas atstāt oem izmēra virzuļus, es būtu uzkusušo alumīniju no cilindra sieniņām ar sālsskābi notīrijis un uzhonējis ar flex-hone birstēm, kas izmēru nepalielina.
bez tam tas honējums, kas tur ir uztaisīts ir pārāk horizontāls, honējumam jābūt tādam
par honejumu zinu, to es uz atro principaa iztiriju cilindru, kartigak piekjersos tam klat kadu citu vakaru, par to parkarsanu neviens man neteica to pats nospriedu, to jebkurs saprastu saliekot punktus kopaa.
virzulji noteikti nebija pa lielu jo ir oem.
uz atro pamerot blookam nodilums ir 0.08 mm bet tas ir uz atro, par tiem 0.15 es tik taa kaa piemeru ieminejos
virzulji noteikti nebija pa lielu jo ir oem.
uz atro pamerot blookam nodilums ir 0.08 mm bet tas ir uz atro, par tiem 0.15 es tik taa kaa piemeru ieminejos
...
arī 0.08 ir ļoti daudz
tev ir jāizmēra cilindrs krusteniski no augšas līdz apakšai, lai uzskatāmi varētu saprast dilumu ovalitāti un koniskumu.
Tas viss jāpieraksta
Tad jāizmēra visi virzuļi, jāsaprot vai nav zazors par lielu/mazu un jāsaprot kuru virzuli labāk kurā cilindrā likt.
Tad gredzenus ( pirmo un otro kompresijas gredzenu) ielikt cilindrā ~1 cm no augšas pilnībā paralēli plaknei, lai varētu izmērīt spraugu, vai nav par lielu/mazu, eļļas gredzenam jāpārliecinās tikai vai nav sapiedies kopā un neķīlēs vai nav uz aci baigi milzīga sprauga.
"virzulji noteikti nebija pa lielu jo ir oem. " Tas nu gan ir bullshits, fabrikās neliek motorus kopā tik pedantiski kā to vajadzētu darīt, nevines tur nemērīs tev virzuļus individuāli un nemklēs komplektu ārā, lai būtu vienāds zazors visur un vienāds svars, tur paņem no kastītes un sip tikai iekšā, un ir ļoti naivi ticēt, ka tas, kas rakstīts uz virzuļa kastītes ir taisnība.
Piemēram mums ir bijis tas gods izjaukt pilnīgi jaunu evo9 motoru no rūpnīcas noslēgtā kastē uz paletes, lai sagatavotu n-grupai, rezumē bija tāda, ka ja tas motors būtu tāds no rūpnīcas ielikts - pie pirmās normālās izgāšanas tas motors būtu noķīlējis
tev ir jāizmēra cilindrs krusteniski no augšas līdz apakšai, lai uzskatāmi varētu saprast dilumu ovalitāti un koniskumu.
Tas viss jāpieraksta
Tad jāizmēra visi virzuļi, jāsaprot vai nav zazors par lielu/mazu un jāsaprot kuru virzuli labāk kurā cilindrā likt.
Tad gredzenus ( pirmo un otro kompresijas gredzenu) ielikt cilindrā ~1 cm no augšas pilnībā paralēli plaknei, lai varētu izmērīt spraugu, vai nav par lielu/mazu, eļļas gredzenam jāpārliecinās tikai vai nav sapiedies kopā un neķīlēs vai nav uz aci baigi milzīga sprauga.
"virzulji noteikti nebija pa lielu jo ir oem. " Tas nu gan ir bullshits, fabrikās neliek motorus kopā tik pedantiski kā to vajadzētu darīt, nevines tur nemērīs tev virzuļus individuāli un nemklēs komplektu ārā, lai būtu vienāds zazors visur un vienāds svars, tur paņem no kastītes un sip tikai iekšā, un ir ļoti naivi ticēt, ka tas, kas rakstīts uz virzuļa kastītes ir taisnība.
Piemēram mums ir bijis tas gods izjaukt pilnīgi jaunu evo9 motoru no rūpnīcas noslēgtā kastē uz paletes, lai sagatavotu n-grupai, rezumē bija tāda, ka ja tas motors būtu tāds no rūpnīcas ielikts - pie pirmās normālās izgāšanas tas motors būtu noķīlējis
0.08 ir loti normali 20+g vecam blokam.. kaa jau teicu uz atro iemetu ieksaa t veida mikrometru, bet man nau ar raditaju tapec nevaru vel konkretus ciparus nosaukt, nodilums blokam nau nekads nopetnais, jo kante pie virzulju augsas pat ar nagu nau jutama, kas liek spriest ka dzinejam tiesam maz km, tik ja nebutu parkarsets bijis..
man vel visa merisana prieksaa.
man vel visa merisana prieksaa.
...
Vecīt, nemocies.. Ja nemaldos, tev bija mana adrese, uz kuru sūtīt labas lietas?
Kaut ko izdomātu, par to neraizējies
Neizvairies, labāk atsūti, ielikšu bildes tavā vietā
Es pagaidām svārstos starp sava dzinēja "salikšanu" vai pārjaukšanu.. Viss iesprūdis, jo gribu pārjaukt, bet, vai tas vajadzīgs
Es pagaidām svārstos starp sava dzinēja "salikšanu" vai pārjaukšanu.. Viss iesprūdis, jo gribu pārjaukt, bet, vai tas vajadzīgs
Maari, ja tu to liec ar domu ka velak nakotnee liksi kko lielaku, tad nemaz nekjeries klat parlasisanai, bus tikai lieli izdevumi un ar izdevumiem es domaju tiesam IZDEVUMI, jo dzilak raksi jo vairak lietas gribsi jaunas salikt
...
nu rekur zazori, kādiem jābūt:Armando rakstīja:0.08 ir loti normali 20+g vecam blokam.. kaa jau teicu uz atro iemetu ieksaa t veida mikrometru, bet man nau ar raditaju tapec nevaru vel konkretus ciparus nosaukt, nodilums blokam nau nekads nopetnais, jo kante pie virzulju augsas pat ar nagu nau jutama, kas liek spriest ka dzinejam tiesam maz km, tik ja nebutu parkarsets bijis..
man vel visa merisana prieksaa.
Piston to wall:
0.086
Top ring:
0.50
2nd ring:
0.60
oil ring=minimum = 0.40
Nu un pie 0.08 diluma zazors ir 2x lielāks, tas nav zajebis un ok...
neesmu motora specs, bet tas bloks tak metams, zazori lieli, švīkas nepareizi savilktas, pats bloks ve pie tam netīrs fuj :neveiksmīgs_sarkasms:
bet nopietni, vot šito es saprotu, vismaz kaut kas tehnisks tiek apspriests un ar visām bildēm
bet nopietni, vot šito es saprotu, vismaz kaut kas tehnisks tiek apspriests un ar visām bildēm
labākais interneta warriors
sanjemts vanosa rekomplekts
pagaidam jau pa visadam blivitem un salnikiem ir iztereti aptuveni 400 eiro, vel vesela cupa no klavinja jasagaida.
vel saales gredzeni skruves utt japerk.
aizvedu bloku pie specialistiem, pateicam man to ko jau gaidiju, vajadzetu urbt.
baigi lieki naudas izdevumi, urbsana kadi 150 eiro, noslipeshana vel kadi 30 eiro, virzulji kadi 700-800 eiro
karoc reali parlasit motoru ir dargaak kaa jebkad butu iedomajies, bet tad tam principaa bus jabut jaunam m3 dzinejam
pagaidam jau pa visadam blivitem un salnikiem ir iztereti aptuveni 400 eiro, vel vesela cupa no klavinja jasagaida.
vel saales gredzeni skruves utt japerk.
aizvedu bloku pie specialistiem, pateicam man to ko jau gaidiju, vajadzetu urbt.
baigi lieki naudas izdevumi, urbsana kadi 150 eiro, noslipeshana vel kadi 30 eiro, virzulji kadi 700-800 eiro
karoc reali parlasit motoru ir dargaak kaa jebkad butu iedomajies, bet tad tam principaa bus jabut jaunam m3 dzinejam
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Tas virzulis piespiedu kārtā, šo topiku ir pataisījis par tehniski labāko projektu forumā
Ja nopietni, tad tiešām ienākot forumā, ceru ieraudzīt refrešotu Armando topiku, neatceros, kad pēdējo reizi, starp mums bija vēl kāds, kurš tik pedantiski un nopietni ir sācis pārlasīt motoru, pie tam publiski apspriežot un rēķinot zazorus, parasti visi mūsu projekti, labākajā gadījumā beidzas ar brutālu b30 apakšas swapu, bez nekādas rēķināšanas, tiešām ar interesi lasu šo visu
P.s. Ceru šeit ieraudzīt principā jaunu M3 dzinēju, lai cik dārgi tas arī būtu un man liekas, ka ir vērts ieklausīties tajā, ko saka seeingman, viņš man liekas ir vienīgais cilvēks forumā, kas zin, ko saka un ikdienā ir saskarsmē ar šāda veida dzinējiem
Ja nopietni, tad tiešām ienākot forumā, ceru ieraudzīt refrešotu Armando topiku, neatceros, kad pēdējo reizi, starp mums bija vēl kāds, kurš tik pedantiski un nopietni ir sācis pārlasīt motoru, pie tam publiski apspriežot un rēķinot zazorus, parasti visi mūsu projekti, labākajā gadījumā beidzas ar brutālu b30 apakšas swapu, bez nekādas rēķināšanas, tiešām ar interesi lasu šo visu
P.s. Ceru šeit ieraudzīt principā jaunu M3 dzinēju, lai cik dārgi tas arī būtu un man liekas, ka ir vērts ieklausīties tajā, ko saka seeingman, viņš man liekas ir vienīgais cilvēks forumā, kas zin, ko saka un ikdienā ir saskarsmē ar šāda veida dzinējiem
paldies par pozitiivu vaardu, tas viennozimigi uzmundrina un palidz proceaakaliks rakstīja:Tas virzulis piespiedu kārtā, šo topiku ir pataisījis par tehniski labāko projektu forumā
Ja nopietni, tad tiešām ienākot forumā, ceru ieraudzīt refrešotu Armando topiku, neatceros, kad pēdējo reizi, starp mums bija vēl kāds, kurš tik pedantiski un nopietni ir sācis pārlasīt motoru, pie tam publiski apspriežot un rēķinot zazorus, parasti visi mūsu projekti, labākajā gadījumā beidzas ar brutālu b30 apakšas swapu, bez nekādas rēķināšanas, tiešām ar interesi lasu šo visu
P.s. Ceru šeit ieraudzīt principā jaunu M3 dzinēju, lai cik dārgi tas arī būtu un man liekas, ka ir vērts ieklausīties tajā, ko saka seeingman, viņš man liekas ir vienīgais cilvēks forumā, kas zin, ko saka un ikdienā ir saskarsmē ar šāda veida dzinējiem
centisimies te visu sadarit taa lai butu viss visaugstakajaa limenii
par seeingmanim runajos ir lietas ko vins zin, ir lietas kur vins tik virspuseji zin, bet cilveki vinjaa ielausitos vairak ja vins tik loti neuzspiestu savu taisnibu, jo lietas nau tikai baltas vai melnas, var ari savadak visu sadarit un rezultatu pat dabut labaku
ps. seeingman, nenjem personigi, un nesac tauret
...
beidzot var atkal iekomentēt.... tā jau nav te ko rakstīt... nerasktīs jau 56to reizi - šeit viss čotka, kā parasti pa skaisto, viss līmenī nu ja nav ko teikt, tad nav šoreiz gan ir - apsveicu ar emkas motora iegūšanu, tas ir kaut kas beidzot, biju palaidis garām
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- …
- 103
- chevron_right