dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- …
- 350
- chevron_right
gaisa mērītājs, zonde.
Sveiki
Ir problēma e36 raustās apgriezieni un uzsākt ar lāga nevar bez šausmīgas gāzēšanas. Un kas pats interesantākais ka tas notiek kad ārā ir slapš/mitrs laiks. Kurā virzienā varētu meklēt vainu.
Ir problēma e36 raustās apgriezieni un uzsākt ar lāga nevar bez šausmīgas gāzēšanas. Un kas pats interesantākais ka tas notiek kad ārā ir slapš/mitrs laiks. Kurā virzienā varētu meklēt vainu.
Man bija kaut kas līdzīgs, bet vienalga kāds laiks, filtrus samainīja , tad pazuda, bet startējot tāpāt noraustās bieži
Ir tā ka viņš siltā/sausā laikā strādā normāli. Bet kā parādās mitrums/slapjums tā balle beidzas
tads
parbaudi sveces, sac ar to, tad gmm,zonde ja tas nav, tad problema varetu but kkur motora, devejos vai kasGatisP rakstīja:Sveiki
Ir problēma e36 raustās apgriezieni un uzsākt ar lāga nevar bez šausmīgas gāzēšanas. Un kas pats interesantākais ka tas notiek kad ārā ir slapš/mitrs laiks. Kurā virzienā varētu meklēt vainu.
zondi it kā jau mainīju,nomainīšu trubiņu,ggm un tukšgaitas regulatoru,tad jau redzēs kas mainīsiesRENIO rakstīja:gaisa mērītājs, zonde.
gda33 rakstīja:tadsparbaudi sveces, sac ar to, tad gmm,zonde ja tas nav, tad problema varetu but kkur motora, devejos vai kasGatisP rakstīja:Sveiki
Ir problēma e36 raustās apgriezieni un uzsākt ar lāga nevar bez šausmīgas gāzēšanas. Un kas pats interesantākais ka tas notiek kad ārā ir slapš/mitrs laiks. Kurā virzienā varētu meklēt vainu.
Paldies
Sveiki!
Taatad kkas ir aizgajis pie dieviem tikai nezinu kas!!? Mashiina e36 m50b20
Problema ir tada ka pieskilot aukstu mashiinu loti leekaa apgriezieni kkur no 1000pg. un kriitas liidz 500apg. un biezi arii noslapst !! Ja mashiina nenoslapst pie 500apg.bet atkal uzmet vinus augsaa liidz 1000apg.un vairaak tad no suukna var dzirdeet ka vins saak gaudot! Kad tempretura ir sasniegusi to robezu kur beidzas zilaa iedala mashiina saak stradat normali arii pie optimalas tempreturas viss ir kartiibaa...
Nomainiju dzesēšanas šķidruma temperatūras devēju,gaisa masas meritajs arii tas nevaretu buut jo atvienojot pat silta mashiina saak raustiities,ar sveceem arii viss kaartiibaa! Idejas ?
Taatad kkas ir aizgajis pie dieviem tikai nezinu kas!!? Mashiina e36 m50b20
Problema ir tada ka pieskilot aukstu mashiinu loti leekaa apgriezieni kkur no 1000pg. un kriitas liidz 500apg. un biezi arii noslapst !! Ja mashiina nenoslapst pie 500apg.bet atkal uzmet vinus augsaa liidz 1000apg.un vairaak tad no suukna var dzirdeet ka vins saak gaudot! Kad tempretura ir sasniegusi to robezu kur beidzas zilaa iedala mashiina saak stradat normali arii pie optimalas tempreturas viss ir kartiibaa...
Nomainiju dzesēšanas šķidruma temperatūras devēju,gaisa masas meritajs arii tas nevaretu buut jo atvienojot pat silta mashiina saak raustiities,ar sveceem arii viss kaartiibaa! Idejas ?
Man tāds prieks iepriekš arī bija, izdzenu mašīnu raustās līdz 1k, aizeju atvērt vārtus , mašīna jau noslāpusi, cik atceros kaut kas bija filtros un svecēs, ja sveces ok, paskaties filtrus.
Benziina filtru nomainiju pirms kaut kaadam 9 dienaam , gaisa filtru mainiju kkad vasaraa !
Pie kompja mashiinu arii nevar piesleegt lai uzzinatu kas par probleemu....
Pie kompja mashiinu arii nevar piesleegt lai uzzinatu kas par probleemu....
kā tas irA, ka nevar pieslēgt pie kompja ?1076driver rakstīja:Benziina filtru nomainiju pirms kaut kaadam 9 dienaam , gaisa filtru mainiju kkad vasaraa !
Pie kompja mashiinu arii nevar piesleegt lai uzzinatu kas par probleemu....
Nu vienkaarsi sleedzot klaat vins neuztver vadiibas blokaa kko tur .... iisti neatceros kas tur bija bet atceros ka piesleegties nevareeja ! Nomainiju vadiibas bloku bet probleema palika taapati :( Lkm probleema kkur vados !
Pamēģini tad tomēr to gaisa filtru samainīt, iespējams, ka mainīsies kaut kas
1076driver rakstīja:Nu vienkaarsi sleedzot klaat vins neuztver vadiibas blokaa kko tur .... iisti neatceros kas tur bija bet atceros ka piesleegties nevareeja ! Nomainiju vadiibas bloku bet probleema palika taapati :( Lkm probleema kkur vados !
tev jāmeklē cita diagnostikas vieta ar kompetentāku diagnostiķi. pat ja kopējā diagn šina ir "nosēdināta" patāv iespēja katru bloku "uzrunāt" iebakstoties ar vadiņiem pa tiešo.1076driver rakstīja:Nu vienkaarsi sleedzot klaat vins neuztver vadiibas blokaa kko tur .... iisti neatceros kas tur bija bet atceros ka piesleegties nevareeja ! Nomainiju vadiibas bloku bet probleema palika taapati :( Lkm probleema kkur vados !
Varbuut varat ieteikt kaadu diagnostikas vietu Rigaa kur pa sapratigu cenu var pieslegt auto pie kompja ?Rons rakstīja:1076driver rakstīja:Nu vienkaarsi sleedzot klaat vins neuztver vadiibas blokaa kko tur .... iisti neatceros kas tur bija bet atceros ka piesleegties nevareeja ! Nomainiju vadiibas bloku bet probleema palika taapati :( Lkm probleema kkur vados !tev jāmeklē cita diagnostikas vieta ar kompetentāku diagnostiķi. pat ja kopējā diagn šina ir "nosēdināta" patāv iespēja katru bloku "uzrunāt" iebakstoties ar vadiņiem pa tiešo.1076driver rakstīja:Nu vienkaarsi sleedzot klaat vins neuztver vadiibas blokaa kko tur .... iisti neatceros kas tur bija bet atceros ka piesleegties nevareeja ! Nomainiju vadiibas bloku bet probleema palika taapati :( Lkm probleema kkur vados !
Paldies !
šodien pamanīju ka manam s52b32 nav "kloķenes devēja" kāds aizmirsis uzlikt vai tas tā normāli? itkā lieku šteķeri priekš tā devēja, kas būtu paredzēts, nekur zem ieplūdes kolektora nēsmu manījis
neesmu ganb dzīvē šo dzinēju redzējis bet vai viņam nav devējs blokā netālu no startera tāpat kā m44??/
jautajums sekojosh. kadu/as sadalenes labak nemt preks m50 dzineja, ja ir doma ielikt m54klokjeni ar parejam sastavdaljam. katraa zinjaa nevaru izveleties, nemt m3 evo sadalenes abas ar visiem kompensatoriem un sliedem un locinjiem, vai nemt m54 iepludeni ( nogriezot vanosa to zobratu isaku pa 4mm) ar visiem kompensatoriem, sliedem un locinjiem un actat veco m50 izpludeni, bet nomainit uz m54/m52 kompensatoriem, jo tie vieglaki esot.
kas reali atskirsies starp m54 sadalenes vai e36 evo sadalenes. salidzinot jaudas liknes tomer tak m3 evo redzami iet pa prieksu, bet citur minets ka lielakas jaudas iegusanai labak izmantot m54 iepludi/m50 izpludi, nekaa abas varpstas no evo
kas reali atskirsies starp m54 sadalenes vai e36 evo sadalenes. salidzinot jaudas liknes tomer tak m3 evo redzami iet pa prieksu, bet citur minets ka lielakas jaudas iegusanai labak izmantot m54 iepludi/m50 izpludi, nekaa abas varpstas no evo
...
tur vajag s50US sadalenes, m54 vieglāk atradīsi.
Tomēr izzvejoji m54?
Tomēr izzvejoji m54?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
bet vaitad parastas euro m3 sadalenes nederes? nee m54 apaksa bus istakais uzdevums sameklet. pagaidam megjinu tik iegut infu. man viss ir skaidrs un viss ir ok, tik nesaprotu kaa m54 iepludene kombinacijaa ar m50 izpludeni, varetu but labak par m3 evo sadalenem
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- …
- 350
- chevron_right