Armando braucamais
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- …
- 103
- chevron_right
Nedaudz nostalgijas
Sis klucis par kuru kops 2009g rupejos un loloju ir atradis jaunas maajas. Salikts kopaa lai vel varetu rit notestet kaa mana evo karba sledzas un kaa jaunais blokjis griezas un tad jau tiks celts araa un dosies pie jaunaa saimnieka..
Es laikam kaa krabis, ja pie kaukaa piekjeros tad negribu laist valjaa
Sis klucis par kuru kops 2009g rupejos un loloju ir atradis jaunas maajas. Salikts kopaa lai vel varetu rit notestet kaa mana evo karba sledzas un kaa jaunais blokjis griezas un tad jau tiks celts araa un dosies pie jaunaa saimnieka..
Es laikam kaa krabis, ja pie kaukaa piekjeros tad negribu laist valjaa
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Pēc tam tikai sapratu, ka domāji par dzinēju. Nodomāju, ka laid prom auto.
Es zinu jā, esmu baigais tirsējs utt, bet nu ar motora lietām ņemoties lietas ir pārsvarā vai nu melnas vai baltas, cilindrs ir vai nu beigts, vai labs. Nav jau jēgas lasīt tipa "jaunu" m3 ar 0.08 cilindra dilumu, jo vienkārši sanāk DDM .Armando rakstīja:paldies par pozitiivu vaardu, tas viennozimigi uzmundrina un palidz proceaakaliks rakstīja:Tas virzulis piespiedu kārtā, šo topiku ir pataisījis par tehniski labāko projektu forumā
Ja nopietni, tad tiešām ienākot forumā, ceru ieraudzīt refrešotu Armando topiku, neatceros, kad pēdējo reizi, starp mums bija vēl kāds, kurš tik pedantiski un nopietni ir sācis pārlasīt motoru, pie tam publiski apspriežot un rēķinot zazorus, parasti visi mūsu projekti, labākajā gadījumā beidzas ar brutālu b30 apakšas swapu, bez nekādas rēķināšanas, tiešām ar interesi lasu šo visu
P.s. Ceru šeit ieraudzīt principā jaunu M3 dzinēju, lai cik dārgi tas arī būtu un man liekas, ka ir vērts ieklausīties tajā, ko saka seeingman, viņš man liekas ir vienīgais cilvēks forumā, kas zin, ko saka un ikdienā ir saskarsmē ar šāda veida dzinējiem
centisimies te visu sadarit taa lai butu viss visaugstakajaa limenii
par seeingmanim runajos ir lietas ko vins zin, ir lietas kur vins tik virspuseji zin, bet cilveki vinjaa ielausitos vairak ja vins tik loti neuzspiestu savu taisnibu, jo lietas nau tikai baltas vai melnas, var ari savadak visu sadarit un rezultatu pat dabut labaku
ps. seeingman, nenjem personigi, un nesac tauret
Par zazoru mērīšanām un aprēķināšanām laikam būšu palaidis garām, vienīgais ko piefiksēju bija, ka cilindrs uz aci tika noteikts ar milzīgu dilumu...
Un kalik, par to pedantisko un nopietno pārlasīšanu, ka neviens cits tā nedara - paskaties viewtopic.php?f=18&t=3552&start=140 Arī es izdomāju, ka pietiek gudri dirst un jāatrāda savas prasmes
ok, tatad ir secinats ka bloks nau jaurbj, sameriju visu cik vien kartigi vareju un ir veiksme neveiksmee blokam bojajumu nau. pa galvu jau maisijas doma par citu bloku.
bet tad nu taa,
no bloka virsmas nonjemti 0.1mm tagad bus divas pilnigi plakanas virsmas
izhoneti cilindri
samertits viss
1-86.00mm
2-86.02
3-86.02
4-86.02
5-86.02
6-86.0
tatad lielakais dilums 0.2mm
virzulji ir 85.94mm viens 85.93mm(vajadzigi divi virzulji bojato vietaa)
secinajums- viss ir stokos.
kopaa bus pazeminata galva par 0.2mm (bloks 0.1 un galva 0.1, liekas ka taa bija) tatad tas man ari reali palidzes nedaudz..
protams bez kada kadra neiztikt..
bet tad nu taa,
no bloka virsmas nonjemti 0.1mm tagad bus divas pilnigi plakanas virsmas
izhoneti cilindri
samertits viss
1-86.00mm
2-86.02
3-86.02
4-86.02
5-86.02
6-86.0
tatad lielakais dilums 0.2mm
virzulji ir 85.94mm viens 85.93mm(vajadzigi divi virzulji bojato vietaa)
secinajums- viss ir stokos.
kopaa bus pazeminata galva par 0.2mm (bloks 0.1 un galva 0.1, liekas ka taa bija) tatad tas man ari reali palidzes nedaudz..
protams bez kada kadra neiztikt..
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
tu ko cilindrus ar bīdmēru un to štrumu mērīji?
cilindri jāmēra 3 augstumos un paraleli un perpendikulāri bloka virzienam, respektīvi, katram cilindram jāveic 6 mērījumi. un mēra ar šādu štrumu: Neviens dzinēju remonta kantoris tev neteiktu ka jāborē remontizmērs pie "2 sotku diluma". sotka plus/ mīnus ir rūpnīcas limits, nu ja vien viņi negrib visur un vienmēr nopelnīt, darot nevajadzīgu darbu.
cilindri jāmēra 3 augstumos un paraleli un perpendikulāri bloka virzienam, respektīvi, katram cilindram jāveic 6 mērījumi. un mēra ar šādu štrumu: Neviens dzinēju remonta kantoris tev neteiktu ka jāborē remontizmērs pie "2 sotku diluma". sotka plus/ mīnus ir rūpnīcas limits, nu ja vien viņi negrib visur un vienmēr nopelnīt, darot nevajadzīgu darbu.
nau man garazaa tads toolis tapec ari tadu neizmantoju.
un tika samerits loti precizi, vari neiespringt par to un tika merits sesaas vietas. pietiekami ilgi laiku pavadiju merot to visu tapec pa 100% varu apgalvot.
par urbsanu, protams ne jau delj diluma bet del tam dazam skrapem kas iedzitas 4 un 6 cil. cilveks kas man noslipeja virsmu arii teicas ka ir visu izmerijis un viss ir tikpat kaa jauns, ja neskaita tas dazas skrapes kas sakumaa izstijas trakak nekaa vinjas ir. vienkarsi gribeju parliecinaties tapec ari meriju pats. kapec lai man butu nodilums blokaa vai ovalitate ja blokam pat orginalais honejums vel bija pietiekami labs. maz km tam dzinejam ir bijis.
lai cik neticami tas butu bet man ir 20+g bloks kas ir tikpatkaa jauns
un tika samerits loti precizi, vari neiespringt par to un tika merits sesaas vietas. pietiekami ilgi laiku pavadiju merot to visu tapec pa 100% varu apgalvot.
par urbsanu, protams ne jau delj diluma bet del tam dazam skrapem kas iedzitas 4 un 6 cil. cilveks kas man noslipeja virsmu arii teicas ka ir visu izmerijis un viss ir tikpat kaa jauns, ja neskaita tas dazas skrapes kas sakumaa izstijas trakak nekaa vinjas ir. vienkarsi gribeju parliecinaties tapec ari meriju pats. kapec lai man butu nodilums blokaa vai ovalitate ja blokam pat orginalais honejums vel bija pietiekami labs. maz km tam dzinejam ir bijis.
lai cik neticami tas butu bet man ir 20+g bloks kas ir tikpatkaa jauns
...
ja nemaldos atjaunota cilindra virsma!!!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Honejums rupji sakot ir taas "shviikas" cilindraa, 45 graadu lenkiiikey07 rakstīja:Ko nozīmē honeti cilidri ?
M3 jau parasti īpašnieki pievērš lielāku uzmanību apkopēm, domāju tas viens no iemesliem kāpēc labi saglabājies, 3.0 esot ari izturīgi motori.
e36
un kuru no tiem 6 mērījumiem tu pieņēmi par cilindra izmēru?
tev jāņem vērā visa cilindra stāvoklis nevis tikai visvairāk izdilusī vieta cilindrā
un ar 86.00 cilindru 85.94 virzuli būs bišķin pa stīvu, tāpēc arī būs pie normālas slodzītes uzķīlējis un savilcis tās tavas švīkas
tev jāņem vērā visa cilindra stāvoklis nevis tikai visvairāk izdilusī vieta cilindrā
un ar 86.00 cilindru 85.94 virzuli būs bišķin pa stīvu, tāpēc arī būs pie normālas slodzītes uzķīlējis un savilcis tās tavas švīkas
Es apstulbu nedaudz... Cilindrus mērīt ar bīdmēru? Man vismaz nav nācies sastapt bīdmēru, kam būtu precizitāte 0.01, parasti tā ir 0.1 Armando, tu sāc haltūrēt
man liekas jūs drīz lidosiet uz IRl, Armands dzers aliņu jūs skrūvēsiet
labi, piespiedat mani
sadabushu meramo un velreiz izmerishu.. tapat es zinu ka nau jegas bet nu izdarishu
sadabushu meramo un velreiz izmerishu.. tapat es zinu ka nau jegas bet nu izdarishu
izturigaks tapec ka cuguns bloks un starpsienas bik biezakas nekaa evo, jo evo virzulji liekas ka bija 86.6 bet 3.0l 86.0540i rakstīja:M3 jau parasti īpašnieki pievērš lielāku uzmanību apkopēm, domāju tas viens no iemesliem kāpēc labi saglabājies, 3.0 esot ari izturīgi motori.
...
Ak jēe, Mārux ka tad tas pa padomju laika koka bīdmērs kas mēra ar 0.1 kļūdu? Es atkal ar tādu nēsmu sastapies. Mums darbā tiek izmantoti Mitutoyo bīdmēri ar 0.01mm pieļaujamo kļūdu. Un starpcitu, bilde redzams ir tieši tāds bidmērs. Taka nevajag runāt par kkādiem 0.1mm precizitāti.marux rakstīja:Es apstulbu nedaudz... Cilindrus mērīt ar bīdmēru? Man vismaz nav nācies sastapt bīdmēru, kam būtu precizitāte 0.01, parasti tā ir 0.1 Armando, tu sāc haltūrēt
nekad nav bijusi uzticība elektroniskajiem bīdmēriem..
vienreiz pārbaudīju pie viena servisa, čalis iznāca kloķeni pamērīt, zinot, ka jābūt remontizmēram, tas bīdmērs ne tuvu nerādīja precīzi, kaut gan apgalvoja, ka esot uber precīzs bīdmērs. (pirms tam bija izmērīts ar mikrometru).
vienreiz pārbaudīju pie viena servisa, čalis iznāca kloķeni pamērīt, zinot, ka jābūt remontizmēram, tas bīdmērs ne tuvu nerādīja precīzi, kaut gan apgalvoja, ka esot uber precīzs bīdmērs. (pirms tam bija izmērīts ar mikrometru).
Nu ir jau visādi lētuči, kuri mēra tik pat labi cik mērlenta. Es personīgi savu bīdmēru darbā pārbaudu vairākas reizes dienā un mājās bīdmēru pirms katras reizes, kad vajag kko precīzāku nomērīt. Teikšu tā ka šitie japāņu ''Mitutoyo'' bīdmēri ir vieni no labākajiem, ja ne labākie ko var dabūt. Tiklīdz bīdmēram parādās 0.03-0.04 dilums/nepricizitāte ta viņš tiek norakstīts un vietā tiek iegādāts jauns. Teikšu tā iepriekšējais šads bīdmērs man nokalpoja 3.5 gadus līdz parādījās tāds dilums. Bet tas nenozīmē ka pilnīgi paļaujos uz bīdmēru, viņš vienkārši ir parocīgs un ja rodas velme pārliecināties par izmēru ir arī mikrometri un 3D testeri. Bet nu jā aizgāja te offtopiks
Pats tu esi padomju laika bīdmērs Tiešām nav bijusi vajadzība pēc tik precīza bīdmēra, jo sotkām ir domāts mikrometrs. Un ikdienā man pietiek ar 0.1 precizitātes mērinstrumentiem un acumēru.Archizlv rakstīja:Ak jēe, Mārux ka tad tas pa padomju laika koka bīdmērs kas mēra ar 0.1 kļūdu? Es atkal ar tādu nēsmu sastapies. Mums darbā tiek izmantoti Mitutoyo bīdmēri ar 0.01mm pieļaujamo kļūdu. Un starpcitu, bilde redzams ir tieši tāds bidmērs. Taka nevajag runāt par kkādiem 0.1mm precizitāti.marux rakstīja:Es apstulbu nedaudz... Cilindrus mērīt ar bīdmēru? Man vismaz nav nācies sastapt bīdmēru, kam būtu precizitāte 0.01, parasti tā ir 0.1 Armando, tu sāc haltūrēt
jā jā vēlviens no laimeszemes atnāca stāstīt, ka pie viņioem viss nedarbojas, kā pie mums, tagad visi motoristi metīs mikrometrus un indikatorus miskastē un mērīs visu ar bīdmēru
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- …
- 103
- chevron_right