Zonde.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 20
- chevron_right
tieši tā pērc jaunu un bosch, maksā 45 lvl pusgadu atpakal mainīju! arī iskai
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
ŠĪ ir tā?
No tā eparts ar var ņemt vai kkur citur labāk?
No tā eparts ar var ņemt vai kkur citur labāk?
Vari ņemt pie manis. Tieši tāda pati kā epartos, bet atdošu pa 40ls.
p.s. Bet nu tad būs jāpaciešās līdz ceturdienai, piektdienai.
p.s. Bet nu tad būs jāpaciešās līdz ceturdienai, piektdienai.
sveikii tautiesi , lieta taada vai varetu but pie vainas zonde , ja manam bmw 318is vnk naw jaudas, iespiezot pedali grida naw nekadas emocijas, sudigi cel augsa un ik pa laikam noraustas apgriezieni, bet nu fakts ka tads liekas masas wv golfs ar 1.4 motoriti ir nipraks
varēt jau var būt. bet tikpat labi kautkas cits!
zonde vēl varētu ietekmēt pie vidējas slodzes, pie pilnīgi atvērtas droseles ecu ir PO uz zondes rādījumiem.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
nu sk. laikam bus jaaizdzen uz diagnostiku lai zin kas un kaa
informācijai (c) Ulids
ja nnu vēl kāds no šim lietām ko nezin
Par parasto 1V (dažiem Siemens blokiem uz BMW mēdz būt arī 5V zondes) zondi runājot:
1. lai zonde strādātu - tai jāsasilst līdz~ +400 grādiem un to nodrošina elektriskais zondes sildītājs, (daži bloki kontrolē sildītāja pretestību un ja tā neatbilst ir kļūda par sveces sildelementu). Tātad pie auksta dzinēja ZONDE NEDARBOJAS!
2. normāls zondes signāla darba diapazons ir 0,1V - 0,9V, kas pie karsta dzinēja mainās vismaz 1x sekundē pie 1500rpm!(1 sec ir ~0,1V, 1 sec ~0,9V) pie kam nedaudz uzgāzējot signālam ir jāpieaug STRAUJI (praktiski momentāli). Ja zonde ir beigta, signāls var aiziet pretējā polaritātē (būs kļūda), vai arī sprieguma svārstības ir lēnas (kļūdas nebūs)
3. aukstu dzinēju piedarbinot uz zondes signāla vadiem jābūt 0,45V, kas dzinējam uzsilstot lēnām pieaug līdz ~0,8V un pēc tam sākās iepriekš aprakstītās sprieguma svārstības.
4. jebkurš, pat vismazākais caurums izpūtējā pirms zondes stipri ietekmē pareizu zondes darbību, (kļūdas var arī nebūt) bet dzinējs strādā neadekvāti
5. nepareiza degvielas padeve (bojāts gaisa mērītājs,temperatūras sensors, papildus gaisa vai degvielas iekļūšana ieplūdes traktā parasti izraisa kļūdu par to, ka pārsniegts zondes regulācijas limits, ko parasti kļūdaini uzskata par zondes problēmu (klasiskā diagnostikas iesācēju kļūda),
6. dzinējam ar 2 zondēm ir ļoti svarīgi lai katra no zondēm būtu pieslēgta pareizajam kanālam, citādi sākas pilnīgās auzas (viegli noteikt izmantojot diagnostikas datoru un paskatoties degvielas padeves korekcijas vērtības)
7. dzinējam ar 4 zondēm nedrīkst amputēt katalizatorus, jo zonde aiz katalizatora papildus izmaina degvielas padevi, lai nodrošinātu pareizu katalizatora darbību. Ja katalizatora nav, vai tas ir izbeidzies - sākas auzas. Pārbaudīt vienkārši: zondes spriegums aiz katalizatora praktiski nesvārstas un turas ~0,45V robežās (pie karsta dzinēja un 1500rpm)
8. Dzinējs degvielas padeves korekcijas (tās, kas paliek vadības bloka atmiņā) veic tad, kad dzinēja temperatūra ir vismaz 80grādi, tātad, ja termostats nestrādā sākas problēmas... Vadības bloks pilnu adaptācijas ciklu veic pēc sekojošas procedūras:
a. piedarbinam aukstu dzinēju un 10 min tukšgaitas neaiztiekot pedāļus,
b. pēc tam braucam 20 min dažādos režīmos.
9. atvienojot akumulatoru adaptācijas vērības PAZŪD - kļūdas nē...
10 kļūdu dzēšana neiespaido dzinēja darbību, pie nestrādājoša devēja (vai zondes) kļūdu nodzēšot ir vērojamas dzinēja darbības izmaiņas, jo vadības bloks gaida signālu no bojātā devēja. PAejot kādam laikam atkārtoti bloka atmiņā ierakstās kļūda un viss atkārtojas no sākuma ja viss strādā kļūdai ir tikai informatīvs raksturs!
P.S visi mērījumi ar multimetru veicami paralēli zondei NEATVIENOJOT to no sistēmas. Diagnostikas dators aiztaupa vajadzību kaut ko papildus pieslēgt (principā laiku) un nolasa šos parametrus tieši no vadības bloka.
1V zondi no 5V var atšķirt pēc vadu krāsas (pie pašas zondes). 1V zondei ir 2 pelēki, 1 melns un 1 balts vads, 5V zondei ir citas krāsas vadi.
Gaisa masas mērītāju pārbaudīt ir ļoti grūti pat tad, ja ir diagnostikas dators, nemaz nerunājot par kaut kādiem mērījumiem ar multimetru.
BMW ir ļoti labi atsrādāts dzinēja vadības avārijas režīms un atvienojot nepareizi strādājošu zondi (ja vaina ir pašā zondē) dzinēja darbība prakstiski normalizējas...
ja nnu vēl kāds no šim lietām ko nezin
Par parasto 1V (dažiem Siemens blokiem uz BMW mēdz būt arī 5V zondes) zondi runājot:
1. lai zonde strādātu - tai jāsasilst līdz~ +400 grādiem un to nodrošina elektriskais zondes sildītājs, (daži bloki kontrolē sildītāja pretestību un ja tā neatbilst ir kļūda par sveces sildelementu). Tātad pie auksta dzinēja ZONDE NEDARBOJAS!
2. normāls zondes signāla darba diapazons ir 0,1V - 0,9V, kas pie karsta dzinēja mainās vismaz 1x sekundē pie 1500rpm!(1 sec ir ~0,1V, 1 sec ~0,9V) pie kam nedaudz uzgāzējot signālam ir jāpieaug STRAUJI (praktiski momentāli). Ja zonde ir beigta, signāls var aiziet pretējā polaritātē (būs kļūda), vai arī sprieguma svārstības ir lēnas (kļūdas nebūs)
3. aukstu dzinēju piedarbinot uz zondes signāla vadiem jābūt 0,45V, kas dzinējam uzsilstot lēnām pieaug līdz ~0,8V un pēc tam sākās iepriekš aprakstītās sprieguma svārstības.
4. jebkurš, pat vismazākais caurums izpūtējā pirms zondes stipri ietekmē pareizu zondes darbību, (kļūdas var arī nebūt) bet dzinējs strādā neadekvāti
5. nepareiza degvielas padeve (bojāts gaisa mērītājs,temperatūras sensors, papildus gaisa vai degvielas iekļūšana ieplūdes traktā parasti izraisa kļūdu par to, ka pārsniegts zondes regulācijas limits, ko parasti kļūdaini uzskata par zondes problēmu (klasiskā diagnostikas iesācēju kļūda),
6. dzinējam ar 2 zondēm ir ļoti svarīgi lai katra no zondēm būtu pieslēgta pareizajam kanālam, citādi sākas pilnīgās auzas (viegli noteikt izmantojot diagnostikas datoru un paskatoties degvielas padeves korekcijas vērtības)
7. dzinējam ar 4 zondēm nedrīkst amputēt katalizatorus, jo zonde aiz katalizatora papildus izmaina degvielas padevi, lai nodrošinātu pareizu katalizatora darbību. Ja katalizatora nav, vai tas ir izbeidzies - sākas auzas. Pārbaudīt vienkārši: zondes spriegums aiz katalizatora praktiski nesvārstas un turas ~0,45V robežās (pie karsta dzinēja un 1500rpm)
8. Dzinējs degvielas padeves korekcijas (tās, kas paliek vadības bloka atmiņā) veic tad, kad dzinēja temperatūra ir vismaz 80grādi, tātad, ja termostats nestrādā sākas problēmas... Vadības bloks pilnu adaptācijas ciklu veic pēc sekojošas procedūras:
a. piedarbinam aukstu dzinēju un 10 min tukšgaitas neaiztiekot pedāļus,
b. pēc tam braucam 20 min dažādos režīmos.
9. atvienojot akumulatoru adaptācijas vērības PAZŪD - kļūdas nē...
10 kļūdu dzēšana neiespaido dzinēja darbību, pie nestrādājoša devēja (vai zondes) kļūdu nodzēšot ir vērojamas dzinēja darbības izmaiņas, jo vadības bloks gaida signālu no bojātā devēja. PAejot kādam laikam atkārtoti bloka atmiņā ierakstās kļūda un viss atkārtojas no sākuma ja viss strādā kļūdai ir tikai informatīvs raksturs!
P.S visi mērījumi ar multimetru veicami paralēli zondei NEATVIENOJOT to no sistēmas. Diagnostikas dators aiztaupa vajadzību kaut ko papildus pieslēgt (principā laiku) un nolasa šos parametrus tieši no vadības bloka.
1V zondi no 5V var atšķirt pēc vadu krāsas (pie pašas zondes). 1V zondei ir 2 pelēki, 1 melns un 1 balts vads, 5V zondei ir citas krāsas vadi.
Gaisa masas mērītāju pārbaudīt ir ļoti grūti pat tad, ja ir diagnostikas dators, nemaz nerunājot par kaut kādiem mērījumiem ar multimetru.
BMW ir ļoti labi atsrādāts dzinēja vadības avārijas režīms un atvienojot nepareizi strādājošu zondi (ja vaina ir pašā zondē) dzinēja darbība prakstiski normalizējas...
man arii joki. motors m42. atvienoju zondi jau gadu atpakal, jo mainiiju katru gadu, deel zemaa auto un lauku celiem. tagad gaaju TA atgaazes normaa, iet labi, pateerins pat 6 lit uz straases. laikam auto pieradinaaju bez zondes
jaatjuunee m42
manam auto ir palielinats CO,vai zonde varetu but pie vainas?
varētu. bet ne vienmēr, ja zonde neiet, tad sāc ar to, bet es uz labu laimi nemainītu viņu, labāk diagnostiku.
Otrkārt ņemiet vērā ka zondi pārsvarā nobeidz, straujas temp maiņas( peļķes utml), pārāk daudz gaisa piesūc( pārāk liess), pārāk trekns degmaisījums.. nav vērts likt jaunu zondi, ja šie defekti nav novērsti, jo sabirs diezgan īsā laikā..
Otrkārt ņemiet vērā ka zondi pārsvarā nobeidz, straujas temp maiņas( peļķes utml), pārāk daudz gaisa piesūc( pārāk liess), pārāk trekns degmaisījums.. nav vērts likt jaunu zondi, ja šie defekti nav novērsti, jo sabirs diezgan īsā laikā..
ir kads no sejienes kas veic diagnostiku autinjiem?lai uzzinatu vai ta ir zonde kas beigta.
UZsit PM lietotājam Activity
Uzjautāšu zinatājiem! Bij man bosch zonde kura tika aplausta un tā rezultatā dzinējs ar viņu niķojās! noņēmu viņu un uzliku siemens zondi,nedaudz parlabojot štekeri jo īsti negāja kopā,bet vadu daudzums sakrita!(iepriekšējie bosch bij pelēki,bet siemens krasaini)
Tatad vai var aizstāt bosch zondi ar orginalo bmw siemens? Vai arī man motors darbojas tajā režīmā kad nav zondes! Degvielas pateriņu nevaru saprast šajos ziemas apstākļos...
Tatad vai var aizstāt bosch zondi ar orginalo bmw siemens? Vai arī man motors darbojas tajā režīmā kad nav zondes! Degvielas pateriņu nevaru saprast šajos ziemas apstākļos...
Labāk ar di*** pa krūmiem nekā ar purnu pa kokiem...
nu kur prāts "pielaboju štekeri" būtu labāk vispār bez zondes braucis, bosch vadības tīri labi panes faktu, ka zondes nav.
bosch zonde ir 0-1v, siemens ar krāsainajiem vadiem 0-5 (štekerim apkārt zaļa gumija) vai 5-0 (štekerim apkārt dzeltena gumija)
karoči vissirslikti.lv
bosch zonde ir 0-1v, siemens ar krāsainajiem vadiem 0-5 (štekerim apkārt zaļa gumija) vai 5-0 (štekerim apkārt dzeltena gumija)
karoči vissirslikti.lv
Nee gumija bij melna Bet nu pagaidaam iet ne vainas! Tad jau laikam jameklee bocsh zonde! So labaak vienot nost vai pagaidu variantaa var atstaat ja necakaree kompi?seeingman rakstīja:nu kur prāts "pielaboju štekeri" būtu labāk vispār bez zondes braucis, bosch vadības tīri labi panes faktu, ka zondes nav.
bosch zonde ir 0-1v, siemens ar krāsainajiem vadiem 0-5 (štekerim apkārt zaļa gumija) vai 5-0 (štekerim apkārt dzeltena gumija)
karoči vissirslikti.lv
Labāk ar di*** pa krūmiem nekā ar purnu pa kokiem...
Vieno nost, lai kompis nejūk prātā :)
Sanaak ka man japeerk tieshi bosch orginal zonde? Jo pec parametriem nezinu kada bij ieprieksejaa tik to ka bosch.vecaa tika likvideeta!
Ps varat piedavat kadu 100% ejoshu lietotu zondi par sapratigu cenu!
Varu piedavaat siemens orginal bmw zondi!
Ps varat piedavat kadu 100% ejoshu lietotu zondi par sapratigu cenu!
Varu piedavaat siemens orginal bmw zondi!
Labāk ar di*** pa krūmiem nekā ar purnu pa kokiem...
Lieta sekojosha, zonde izbeidas, auto iet daudz sudiigak.
Tulit pirkshu jaunu zondi, bet man radas jautajums, vinu vnk uzliek un braruc bedu nezinadams, un uzreiz vina straaadas, vai janobrauc kads laiks? un vai nav japieliek pie kompisha un janodzesh visas kludas kas ir izmest del zondes?
Tulit pirkshu jaunu zondi, bet man radas jautajums, vinu vnk uzliek un braruc bedu nezinadams, un uzreiz vina straaadas, vai janobrauc kads laiks? un vai nav japieliek pie kompisha un janodzesh visas kludas kas ir izmest del zondes?
Ev fanāt, ķer granāt.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 20
- chevron_right