330 Balcers
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 23
- chevron_right

Es šobrīd taisu "3.0" .... Lētāk ir nopirkt gatavu! Nokaulēt līdz 3500un cena adekvāta, ja nav zemūdens akmeņu.
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk

diez vai sanaks pa tadu ciparu nopirk zhurku aar m52b28 un sabuvet normalu m52b30CCVL rakstīja:Man gan vairāk liekas, ka pa to naudu, var gandrīz katrs, nopirkt un iestellēt 3.0 motoru savā žurkā. Nu vismaz es tā darītu, nevis pirktu jau gatavu, pa trasi mauktu un ar gāzi. Nu nez, varbūt tikai manas domas.


CENA - 3400 EURBalcers rakstīja:3400 EUR https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... 6492362842
Par cenu var runāt uz vietas.
video kad atdzinu uz LV.
https://www.youtube.com/watch?v=_gl5A3s ... gw&index=3
tagad ir OMP stūre nevis mtech, un sporta šoršifters nevis tas kloķis.
pārējais salonā tas pats
Gāzes balons rezerves rata vietā.
Patēriņš mazliet lielāks kā 2.8 standarta dzinējam.
Ar benzīnu pilsētā 12-14 L uz šosejas 8-9L (dēļ īsāka reduktora).
Ar gāzi: vasarā 9 - 10 EUR gāze uz 100km.
Uz šosejas 6 - 6.5 EUR gāzes uz 100 km
Gāzes iekārtai 3 gadi, sākumā nejutu jaudas zudumus, bet tad arī nebija, dzinējam tāda jauda. Tagad var just jaudas zudums ar gāzi braucot.
Trasē braucu ar benzīnu + e85 15 %, tad iet viss labāk.
Ikdienai ļoti normāli ar gāzi.
Pagājušajā gadā trasē esmu bijis aptuveni 20 reizes.
te pāris video
https://www.facebook.com/video.php?v=79 ... =3&theater
https://www.facebook.com/video.php?v=79 ... =3&theater
https://www.facebook.com/video.php?v=79 ... =3&theater
https://www.facebook.com/video.php?v=86 ... =3&theater
25959854 - Juris

Redzēju, sākās diskusija, par to ka vai nav lētāk iesvapot, pašiem utt.
Pakomentēšu ar cenām, cik kas, ko apmēram maksā.
dzinēja tilpums 3.0 l (kloķene, klaņi, virzuļi no M54b30) - (dzelži ap 400-450 EUR)
sporta sadalenes (ap 140 EUR)
bosch vadība, individuāli regulēta turbochip (150 EUR regulācija + vadība 100 EUR)
sprauslas 300cc bosch (60 EUR)
zirneklis (150 EUR)
taisnā izplūde (150 EUR)
walbro sūknis (100 EUR)
modificēta lielā drosele (125 EUR)
m50 ieplūde (45 EUR)
restaurēts vanoss mehānisms (detaļas 30 EUR)
jauns ūdenssūknis, termostats (40 EUR)
zf kārba (70 EUR)
3.45 lsd lielajā korpusā, ar jaunām šaibām (250-300 EUR)
nissens radiators (90 EUR)
k&n koniskais filtrs, ar starpsienu (80 EUR)
gāzes iekārta (regulāri apkopes veiktas lpgpower) (500 EUR)
visa piekare poly buksēs (250-300 EUR)
hyz regulējamie atbalsti priekšā (90 EUR)
poly atbalsti aizmugurē (25 EUR)
priekšā koilas (100 EUR)
aizmugurē regulējamās atsperes (50 EUR)
aizmugurē sporta amortizatori (80 EUR)
3bmotosport kulise (shortshifts) (30 EUR)
omp sporta stūre 330mm ar 90mm izvirzījumu (90 EUR)
Detaļas minimums 2700 EUR (nesakitot, gāzes iekārtu)
Pieņemsim ka paši visu liekat kopā, tad atliek, tik nopirkt pilnu (tādu kā manējā
), 328 kupeju, mpakā par 600 eur un tad tas maksā tikpat cik nopirkt manu.
ā... parezi gāze jau vēl... nē nevar lētāk uztaisīt pats
Pakomentēšu ar cenām, cik kas, ko apmēram maksā.
dzinēja tilpums 3.0 l (kloķene, klaņi, virzuļi no M54b30) - (dzelži ap 400-450 EUR)
sporta sadalenes (ap 140 EUR)
bosch vadība, individuāli regulēta turbochip (150 EUR regulācija + vadība 100 EUR)
sprauslas 300cc bosch (60 EUR)
zirneklis (150 EUR)
taisnā izplūde (150 EUR)
walbro sūknis (100 EUR)
modificēta lielā drosele (125 EUR)
m50 ieplūde (45 EUR)
restaurēts vanoss mehānisms (detaļas 30 EUR)
jauns ūdenssūknis, termostats (40 EUR)
zf kārba (70 EUR)
3.45 lsd lielajā korpusā, ar jaunām šaibām (250-300 EUR)
nissens radiators (90 EUR)
k&n koniskais filtrs, ar starpsienu (80 EUR)
gāzes iekārta (regulāri apkopes veiktas lpgpower) (500 EUR)
visa piekare poly buksēs (250-300 EUR)
hyz regulējamie atbalsti priekšā (90 EUR)
poly atbalsti aizmugurē (25 EUR)
priekšā koilas (100 EUR)
aizmugurē regulējamās atsperes (50 EUR)
aizmugurē sporta amortizatori (80 EUR)
3bmotosport kulise (shortshifts) (30 EUR)
omp sporta stūre 330mm ar 90mm izvirzījumu (90 EUR)
Detaļas minimums 2700 EUR (nesakitot, gāzes iekārtu)
Pieņemsim ka paši visu liekat kopā, tad atliek, tik nopirkt pilnu (tādu kā manējā

ā... parezi gāze jau vēl... nē nevar lētāk uztaisīt pats


ņēmēji, tagad jau vairāki, tik nevienam visa naudas summa navcipruss18 rakstīja:tev vai tad nebija njemeejs jau?


aha, pikis nav problēma, vnk tagad viņa navBalcers rakstīja:ņēmēji, tagad jau vairāki, tik nevienam visa naudas summa navcipruss18 rakstīja:tev vai tad nebija njemeejs jau?








Nauda jau nakad nav bijusi problēma!Hazard rakstīja:aha, pikis nav problēma, vnk tagad viņa navBalcers rakstīja:ņēmēji, tagad jau vairāki, tik nevienam visa naudas summa navcipruss18 rakstīja:tev vai tad nebija njemeejs jau?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
SULAS PAKU PAVELNIEKS


te ir viena liela problema kadelj sis auto nav pardots jo tiek dzits trasee
tadelj nav nekadas ticibas ka ilgs muzs vel tam motoram atlicis

tadelj nav nekadas ticibas ka ilgs muzs vel tam motoram atlicis

Instagram INDIGAIS
Kam tad e36 ir domāts, ja ne trasei? 


1) Tie kas baidās, par dzinēju un trasi, lai paši būvē - tā būs dārgāk un ilgāk, bet rezultātā būs protams svaigs dzinējs.aivis328 rakstīja:te ir viena liela problema kadelj sis auto nav pardots jo tiek dzits trasee![]()
tadelj nav nekadas ticibas ka ilgs muzs vel tam motoram atlicis
Lielākai daļai tam nepietiek līdzekļu, zināšanas, apņemšanās, laika
2) Tie kas grib pirkt jau gatavu auto ar pārbaudītu dzinēju, ir tikai gribēšana, bet nav nauda
Te citiem liekas nesasniedzams mērķis pilna M-paka, kur nu vēl žurka par 3000+ EUR

:e36_nabagu_auto:


Iepriekš uzskaitītās summas kārtējo reizi pierāda tikai un vienīgi to, ka atsist ieguldīto naudu šādiem autiņiem ir ļoti grūti... :)
d[-_-]b

+1Kalnz rakstīja:Kam tad e36 ir domāts, ja ne trasei?
e36 ir priekš FUN
vai
arī tiem kuriem, līdzekļi ierobežoti, bet nepieciešams auto, kuru ja kaut kas noplīsīs, varēs atļauties ātri saremontēt

Tieši tā. Tev zirneklis paštaisīts, vai arī m3? Baigi lēti esi dabujis.

Varu tirgot arī dzinēju, kārbu, kardānu izplūdi zborā no sava auto
Dzinējs zborā 1000 EUR
Kārba ZF 100 EUR
Izplūde 200 EUR
Ja dzinējs aizies, tad aizies arī salons utt.
Citi jautās, kādēļ vispār tirgoju savu auto, utt.
Nopirku ikdienas auto - Skoda Octavia RS,
Plānoju būvēt vai pirkt jaudīgāku BMW, tīri trasei/svētdienām.
Var piedāvāt s54b32 vai s50b32 dzinējus pilnā komplektācijā.
Dzinējs zborā 1000 EUR
Kārba ZF 100 EUR
Izplūde 200 EUR
Ja dzinējs aizies, tad aizies arī salons utt.
Citi jautās, kādēļ vispār tirgoju savu auto, utt.
Nopirku ikdienas auto - Skoda Octavia RS,
Plānoju būvēt vai pirkt jaudīgāku BMW, tīri trasei/svētdienām.
Var piedāvāt s54b32 vai s50b32 dzinējus pilnā komplektācijā.

Sīkais taisījaImagine rakstīja:Tieši tā. Tev zirneklis paštaisīts, vai arī m3? Baigi lēti esi dabujis.


Nereāli atsist!!!Dj Plosky rakstīja:Iepriekš uzskaitītās summas kārtējo reizi pierāda tikai un vienīgi to, ka atsist ieguldīto naudu šādiem autiņiem ir ļoti grūti... :)
Pašu auto 2011.gadā Diseldorfā, Vācijā pirku pa 3000 EUR. Ceļš reģistrācija, utt Kopā 3500 EUR
Detaļās un servisa darbā pa šiem gadiem kopā ap 5000-6000 EUR, plus paša darbs un laiks

Un tagad palabojiet, ja kļūdos, ka reti kāds no foruma, ko tādu dara un var atļauties, tādēļ arī ir tikai gribētāji nevis varētāji.

P.s. es neko nenožēloju, pa šiem 3,5 gadiem esmu nobraucis vairāk kā 100 000 km, daudz prieka, auto mani nepievīla. uz ceļa esmu palicis 1 reizi, kad uz D-pils šosejas dabūju divas riepās lielas skrūves. Iztērētās naudas nav žēl, un neko netaisos atsist, vnk vajag piķi, lai turpinātu pirkt, būvēt kko jaudīgāku


Nu wtf, nez priekš kā tad būvēt jaudīgu auto ar cietu piekari utt?aivis328 rakstīja:te ir viena liela problema kadelj sis auto nav pardots jo tiek dzits trasee![]()
tadelj nav nekadas ticibas ka ilgs muzs vel tam motoram atlicis

Tāpat vairums griež pirmos robus līdz galam un liek plakaniski arī uz ielām, tāpēc es īsti neizprotu cepienu... ar auto normāli braucot, slodze uz motoru un pārējiem mezgliem ir arī ielas režīmā

kas tās par sadalenēm, ka tik lēti?
b30?
b30?

es esmu viens no piemeriem, kas taisa cietu trases auto, ne preks trasesAgnis rakstīja:Nu wtf, nez priekš kā tad būvēt jaudīgu auto ar cietu piekari utt?aivis328 rakstīja:te ir viena liela problema kadelj sis auto nav pardots jo tiek dzits trasee![]()
tadelj nav nekadas ticibas ka ilgs muzs vel tam motoram atlicisLai 5dienas vakarā aizbrauktu uz meet'u un 2x nedēļā ar kādu uzskrietos pie luksafora?
Tāpat vairums griež pirmos robus līdz galam un liek plakaniski arī uz ielām, tāpēc es īsti neizprotu cepienu... ar auto normāli braucot, slodze uz motoru un pārējiem mezgliem ir arī ielas režīmā

...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 23
- chevron_right