M52 B25
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 13
- chevron_right
Kāds ir m52b25/28 virzuļa nominālais diametrs? Interesē ar tūkstošdaļas precizitāti. Uz vizuļa tam būtu jābūt rakstītam, ja nu kādam kaut kur mētājās, būtu pateicīgs par info.
83.975
paldies
Kā uzvedīsies 83,955mm (no m54b30) virzuļi alumīnija blokā? 2 simtdaļas nav daudz, varētu būt ok
Kā uzvedīsies 83,955mm (no m54b30) virzuļi alumīnija blokā? 2 simtdaļas nav daudz, varētu būt ok
2 simtdaļas nejutīsi, tāpat tas bloks jau būs padilis krietni vairāk.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Skaidrs, tad uztraukumam nav pamata. Būs, ko darīt garajos ziemas vakaros.
Mkas dzinējs stāv vēl iekš Vaz, bet Vazam jau iepirkts ir cits dzinējs swapam. par to vadības maiņu jāprasa Intim, vēl jau takš viņa Amerikānis tapšanas stadijā tikai.. Bet jā, varētu uzlikt regulējamo vadību tam S52, jo pat turbochip negribēja čipot, vai kas tur bij, neatceros.he9600 rakstīja:raita eksemplārs tiešām griežas labi, gan valters, gan raitis pacentušies. Baumo, ka būs vēl labākas sadalenes, līdz ar to būs vēl nenoķeramāks. Būs laikam jātaisa baigā ķīmija, lai nākošgad vismaz kaut cik turētu līdzi un nebūtu kauns sakot, ka apakšā 3lGailums rakstīja:Vispār jau US S52B32 ir var teikt orģināli pārborēts M50 bloks uz 86.. un M54B30 kloķene ir vienāda ar S52B32.
iekš e30 foruma Raitx uzbūvētais motors griežas vnk
kas ar m`kas dzinēju jums notiek? kad beidzot tas US siemens lidos misenē?
no sākuma izmēri kāds ir faktiskais izmērs taviem cilindriem un vai tie nav pārāk ovāli lai tur vispār būtu tolks kaut ko likt atpakaļ iekšā.Rubiins rakstīja: paldies
Kā uzvedīsies 83,955mm (no m54b30) virzuļi alumīnija blokā? 2 simtdaļas nav daudz, varētu būt ok
Kas tas par US S52B32?Gailums rakstīja:Vispār jau US S52B32 ir var teikt orģināli pārborēts M50 bloks uz 86.. un M54B30 kloķene ir vienāda ar S52B32.
iekš e30 foruma Raitx uzbūvētais motors griežas vnk
jā man arī rodas jautājums, amurikāņiem tak tikai B30 savējais bija ar 240zsGunTixV rakstīja: Kas tas par US S52B32?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Kaut kā tā.The North American-spec powerplant, known as the S52, is based closely on the regular production M52 engine. Like that motor, the S52 is a six-cylinder with a cast iron block, aluminum head and four valves per cylinder, with two-stage VANOS variable valve timing on the intake strokes. Unique to the S52 is a bore of 86.4 mm (3.4 in) and stroke of 89.6 mm (3.5 in) for a total displacement of 3,152 cc. The engine is rated at 240 hp (179 kW) at 6,000 rpm and 236 lb·ft (320 N·m) of torque at 3,800 rpm
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Amerikaniem, ja kas, M52 gaja cuguna bloka
engine parametri atbilst s52b30 tikai nesaprotu kādēļ tur pieminēts two-stage vanos?Jānis.P rakstīja:Kaut kā tā.The North American-spec powerplant, known as the S52, is based closely on the regular production M52 engine. Like that motor, the S52 is a six-cylinder with a cast iron block, aluminum head and four valves per cylinder, with two-stage VANOS variable valve timing on the intake strokes. Unique to the S52 is a bore of 86.4 mm (3.4 in) and stroke of 89.6 mm (3.5 in) for a total displacement of 3,152 cc. The engine is rated at 240 hp (179 kW) at 6,000 rpm and 236 lb·ft (320 N·m) of torque at 3,800 rpm
Engine Displacement Power Torque Redline Bore Stroke Year Compression ratio
M50B20 1,991 cc (121 cu in) 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 6000 190 N·m (140 lb·ft) @ 4700 6750 80 mm (3.1 in) 66 mm (2.6 in) 1990 10.5:1
M50B20TU 110 kW (150 PS; 148 hp) @ 5900 190 N·m (140 lb·ft) @ 4200 6750 80 mm (3.1 in) 66 mm (2.6 in) 1993 11.0:1
M50B24 2,394 cc (146 cu in) 138 kW (188 PS; 185 hp) @ 5900 235 N·m (173 lb·ft) @ 4700 6550 84 mm (3.3 in) 72 mm (2.8 in) 1991
M50B25 2,494 cc (152 cu in) 141 kW (192 PS; 189 hp) @ 6000 245 N·m (181 lb·ft) @ 4700 6500 84 mm (3.3 in) 75 mm (3.0 in) 1990 10.0:1
M50B25TU 141 kW (192 PS; 189 hp) @ 5900 250 N·m (184 lb·ft) @ 4200 6500 84 mm (3.3 in) 75 mm (3.0 in) 1993 10.5:1
S50B30 2,990 cc (182 cu in) 210 kW (286 PS; 282 hp) @ 7000 320 N·m (236 lb·ft) @ 3600 7280 86 mm (3.4 in) 86 mm (3.4 in) 1992 10.8:1 [3]
S50B30US 179 kW (243 PS; 240 hp) @ 6000 305 N·m (225 lb·ft) @ 4250 6500 86 mm (3.4 in) 86 mm (3.4 in) 1993 10.5:1 [3]
S50B32 3,201 cc (195 cu in) 236 kW (321 PS; 316 hp) @ 7400 350 N·m (258 lb·ft) @ 3250 7600 86 mm (3.4 in) 91 mm (3.6 in) 1995 11.3:1 [4]
grieze vairāk ir b32 un stroke cits, two-stage vanos nozīmē ka tas regulējas tikai 2 pozīcijās.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
kur var atrast uz motora kad vinjs ir ieksa masina kurs motors tas ir? jo vizuali vinji ir vienadi.
Instagram INDIGAIS
Amerikāņu tirgum paredzētie pēdējo gadu e36 M3 ar 3,2 motoru, orģināli 240hp, samazinātā jauda, uz kkādu tur ekoloģijas principu priekš Amerikas.GunTixV rakstīja:Kas tas par US S52B32?Gailums rakstīja:Vispār jau US S52B32 ir var teikt orģināli pārborēts M50 bloks uz 86.. un M54B30 kloķene ir vienāda ar S52B32.
iekš e30 foruma Raitx uzbūvētais motors griežas vnk
Motors pēc skata kā M52, čuguna bloks ar virzuļiem 86, galva kā 2,5/2,8 M52, platās sadalenes orģināli, vārsti/atsperes vieglāki u.t.t.
b32 ir tikai eiropietis,bet ir 2 veidu b30 un b30us.
Nē, nē, ir arī 3,2 amerikānis Inta M3 takš ir Amerikāņu M3, ar 3,2 dzinēju, bet ar 240zs.
sīkāks info:
240hp, 320Nm, 1996-2000 gadam ražoti motori;
North American models used a 3152 cc version of the M52, called the S52B32
S52 utilizes the following special M components:
Ported and polished cylinder head
Retuned VANOS variable valve timing for greater high-rpm power
Heavy-duty valve springs
More finely balanced camshafts
Valve lifters, springs and spring seats with reduced mass
Free-flowing intake and exhaust systems
sīkāks info:
240hp, 320Nm, 1996-2000 gadam ražoti motori;
North American models used a 3152 cc version of the M52, called the S52B32
S52 utilizes the following special M components:
Ported and polished cylinder head
Retuned VANOS variable valve timing for greater high-rpm power
Heavy-duty valve springs
More finely balanced camshafts
Valve lifters, springs and spring seats with reduced mass
Free-flowing intake and exhaust systems
tas ir tieši tāpat kā visiem, kuriem ir viens vanos, arī tam s52 ir viens vanos, kuram pozicijas ir izslēgts vai ieslēgts.Jānis.P rakstīja:grieze vairāk ir b32 un stroke cits, two-stage vanos nozīmē ka tas regulējas tikai 2 pozīcijās.
visiem kam ir 2 vanosi, tie regulējas bezgalīgi daudz pozīcijās, respektīvi var nolikt sadaleni jebkur savā atļautajā intervālā.
tālāk s50 ir eiropas m3, s52 ir amerikāņu m3
s50 ir individuāls dzinējs, kas ļoti atšķiras no parastajiem sērijveida dzinējiem.
s52 ir uz m52 bāzes taisīta kaka, principā strokeris ar pārborētu cilindru izmēru
sameklee mazu nofrezetu laukuminju iepludes pusee pashaa apaksaa uz bloka. sanak no preiksas skatoties aiz motora padusku kronsteina virs kartera.aivis328 rakstīja:kur var atrast uz motora kad vinjs ir ieksa masina kurs motors tas ir? jo vizuali vinji ir vienadi.
pirmie divi cipari apaksejaa rindaa ir bloka tilpums, otrie ir cilindru daudzums, piemeram straight six un tresais ir generation.
seit dazas bildes piemeram. skruvgriezis norada plaknes atrashanas vietu. bet kaa jau tev teicu, tas nau 100% garantets ka taa ari ir. visvienkarsak ir iebast draati pa sveces caurumu, atzimet augstako pukntu uz tad, apgriezt ar roku dzineju, atzimet zemako pukntu un tad izmerit. tad uzreiz zinasi tocna kads motors.
2.0l = 66mm gajiens
2.5l= 75mm
2.8l = 84mm
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
...
Kads rezultats ir gaidaam ja uz m52b25 bloka liek M52b20 galvu ar sadaleneem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 13
- chevron_right