Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 50
- chevron_right
Problema sekojosa-tika nopirkta masina 320 cupe, pielaidu un kadu laiku atstaju lai paruuc, iekapjot masina konstateju ka temperatura ir gandriz pie maksimuma, atravu vala haubi un bija dzirdama skana ka kkur no radiatora skrien ara gaiss, atveru korki un ska lit ara tosols. Viss atdzisa un pielaizot no jauna konstateju ka atkal no radiatora saak nakt ara tosols (pie atverta korka) un skrien ara gaisa burbuli.
Kas varetu but par vainu?
Kas varetu but par vainu?
gaiss sistema 90%, ja gaiss naca pa korkjiiti tad viss kartiba ja pa radiatoru lkm buss caurs.
Nu ja atradu radiatora nelielu suuci bet tas mani ta nebiede.
Nobijos jo domaju vai tik nav galvas bliive aizgajusi pa pieskari.
Kadi "simptomi" ir kad ir izpusta galvas bliive?
Nobijos jo domaju vai tik nav galvas bliive aizgajusi pa pieskari.
Kadi "simptomi" ir kad ir izpusta galvas bliive?
pameklē sadaļa laikam pie dzinējs,tur bij atsevišķa tēma par galvas blīvēm un pazīmēm!
coupe 2.8
ok.
Nu cerams ka man nebus tada saize.
Nu cerams ka man nebus tada saize.
lai atgaisotu dzesēšanas sistēmu, obligāti mašīnai jastāv 45° leņķī? vai tās ir tikai tantu pļāpas?
Tantu pļāpas. Teorētiski iesaka tādā leņķi, lai pēc iespējas samazinātu atgaisošanas problēmas.
rupnica vinus bmw, vispar klinti atsien,iekarina troses stāvus, un tad dzeki alpinisti gaiso dzes, sitemu !!!semirs rakstīja:lai atgaisotu dzesēšanas sistēmu, obligāti mašīnai jastāv 45° leņķī? vai tās ir tikai tantu pļāpas?
vairaka tas viss nacis no padomju laika iegutam remonta manierem.... tad netikai to darija lai ilgak jaremonte butu
Kā tad ir īsti jāatgaiso ,man tā procedūra stāv priekšā! atvainojos
Cik L tilpums dzesēšanas sistēmai ir m42 dzinējam? 6L?
nu 45graods jau nee, bet nu bik augstak ja to prieksu dabon, tad pa sliktu jau tas nenaks, tas ir faktssemirs rakstīja:lai atgaisotu dzesēšanas sistēmu, obligāti mašīnai jastāv 45° leņķī? vai tās ir tikai tantu pļāpas?
...
parasti uzbrauc karlniņā vai uz apmales, lai priekšējais tilts būtu vismaz par 10 cm augstāk nekā pakaļējais...
Tas labi,a tālāk??? Neesot jau kā citiem autoArmando rakstīja:nu 45graods jau nee, bet nu bik augstak ja to prieksu dabon, tad pa sliktu jau tas nenaks, tas ir faktssemirs rakstīja:lai atgaisotu dzesēšanas sistēmu, obligāti mašīnai jastāv 45° leņķī? vai tās ir tikai tantu pļāpas?
kaa kas talak! talak atgaiso, atgaisoshanas procedura pati aiznem reali 5-10min, tiem kas zin ko dara, un pati procedura jau ari te ir vairakas reizes bijusi aprakstita
...
Kur atrodas atgaisoshanas skruve m42motoram, rit kersos klat negribas cakareties lidz tumsai, nopirku 8 l antifrizu, ceru ka bus gana
parasti jau atgaisosanas skruve ir tieshi blakus radiatora korkim, tada melna plastmasas skruve!
...
semirs rakstīja:Kur atrodas atgaisoshanas skruve m42motoram, rit kersos klat negribas cakareties lidz tumsai, nopirku 8 l antifrizu, ceru ka bus gana
m42 paredzeti pec gramatas 6,5l dzes,sķidruma un ja nesi nekad gaisojis, tad =
1.Aukst motors,piejejam maximali pilnu dzesesanas sitemu .
2.Aizskruveta atgaisosasanas skruve bet atskruvets radiatora vaciņs
3.(iesledzam salona apsildi uz karsto *respektivi lai trubas kuras iet uz salona radiatoru butu atvertas)Spaidam truba -(tas kuras no radiatora uz blokiem iet ) sekojam lidzi dzeses skidruma limenim(turam maximali pilnu ) ,so trubu spaidisanas procesu turpinam apm 10min
Pec tam atkal parbaudam dzes.skid.limeni lai butu max . aiztaisits radiatora vacins un protams ari atgaisosasns skruve !
4.Darbinam motoru ,apm 2min, (mierigi bez gazesanas , norm.motora apgriezienos)-
5.Noslapejam dzineju pirmais ataisam tikai atgaisosans skruvi un izlaizam gaisu , tad aiztaisam atgaisosans skruvi un ataisam radiatora vacinu parbaudam limeni un pec vajadzibas pielejam !!
P.s So procesu turpinam tikmer kamer motors ir uzsilis lidz darba temperturai !! Aceramies nekadas gazešanas,braukašanas,utt gaisu izlaizam ,limeni apskatamies un pielejam tikai kad dzinejs ir noslapets,(nedarbojas)
pec tam izbraucam barbaudam, vai salona apsilde darbojas ka nakas,tempertura nestaiga , utt !! Kad viss darbojas , ļaujam dzineajam PILNIBA adzist un parbaudam dzes,skidruma, limeni , ja par daudz atsuc jeb sliktakaja gadijuma nolaid ar skurvi kura atrodas radiatora apaksa !!! ja par maz pielejam
Atzime kura ir radiatora izplesanas trauka, ir limenis kuram jabut pie adzisusa dzeses skidruma
Radiatora korķi aizgriežam lidz stadija kad ciet tad pagriezam nedaudz atpakaļ un korķis paliks tada ka nedaudz brivkustiba,tas nozime kad varsts kas ir raditora korki noteikti nostradas ja sistema radisiesparak liels spiediens !!
Atgaisosanas skruve ir pasa radiatora auksa tiesi blakus raditora korkim,(esi uzmanigs kad savelc to jeb ataisi , jo ja vinas nolietojas, noveco, ir loti trauslas, un nav ari vajadzibas vinu sagriezt stingri jo vinai rinķi ir gumijas blive!!
Izlaizam veco dzeses skidrumju ,ar skruvi kura ir raditora apaksa (parasti medz but zila,melna krasa - , ka ari bloka kreisaja puse ir skruve ar kuru izlaid dzeses skidrumu no motora blokiem )
Agaisojot sadi masinas prieksejai dalai obligati nav jabut aukstakai par aizmugur ..noteikti buss sliktak ja autiņa prieksa buss slipuma uz leju .. tada gadijuma siss proces buss nedaudz grutaks !!
Lieta tada ka nevaru atgaisot sistemu.
No peckas nenak karstais gaiss, bet itka visas trubas karstas.
kas var but par vainu?
No peckas nenak karstais gaiss, bet itka visas trubas karstas.
kas var but par vainu?
Varat lūdzu ielikt bildi, kur atrodas temperatūras datčiks M43 dzinējam
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 50
- chevron_right