Apgriezienu peldēšanas problēmas
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 19
- chevron_right
Provēsim.
ps.ar ko labāk mazgāt?
ar dīzeli
benzinu
vai kautko līdzīgu wd40
ps.ar ko labāk mazgāt?
ar dīzeli
benzinu
vai kautko līdzīgu wd40
a kāds vispār zin kā tas tukšgaitas vārsts darbojas un kad viņš ir jāmazgā?dogMa rakstīja:Ja tikai pie tukšgaitas apgriezieniem ir problēmas, skaties tukšgaitas vārstu Pirmajā reizē vari mēģināt to samazgāt. Ja nelīdz, mainam nost.
ar sapistu/ aizdirstu tukšgaitas vārstu apgriezieni parasti vai nu stāv paaugstināti vai pazemināti, ļoti reti ir tā ka apgriezieni ir tik zemi, ka auto raustās.
seeingman rakstīja:a kāds vispār zin kā tas tukšgaitas vārsts darbojas un kad viņš ir jāmazgā?dogMa rakstīja:Ja tikai pie tukšgaitas apgriezieniem ir problēmas, skaties tukšgaitas vārstu Pirmajā reizē vari mēģināt to samazgāt. Ja nelīdz, mainam nost.
ar sapistu/ aizdirstu tukšgaitas vārstu apgriezieni parasti vai nu stāv paaugstināti vai pazemināti, ļoti reti ir tā ka apgriezieni ir tik zemi, ka auto raustās.
arī taisnība,iepriekšējam e36,m40 1,8i man apgriezieni ar čakarējās,un bija vai nu lieli,vai arī slāpa nost auto,šitā nelēkāja kā šim auto.
Ha,un tagad pats interesantākais.skatoties attēlā,gumijas truba NR.11 nāk no gaisa gofras un aiziet uz tukšgaitas regulātoru,(tā pat kā manam vecajam motoram m40),bet manējam m43,b18 1997.05 dzinējam tā truba nāk no gaisa gofras,bet aiziet viņa uz degvielas maģistrāli. skatamies attēlā
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
labojums.re kur šitā man ietTruba NR 18,nāk no gaisa gofras un ieiet tai degvielas maģistrālē
ps.un kas tas par ventīli (nr 14 un nr 15 )mošk var uzpumpēt taka riepu (joks )
ps.un kas tas par ventīli (nr 14 un nr 15 )mošk var uzpumpēt taka riepu (joks )
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis vairis.v - 04 Mai 2013, 22:00, kopā labots 1 reizi.
un re kur mans tukšgaitas regulātors
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
un re kur saraksts,no kādiem modeļiem man der tas tukšgaitas regulātors laikam sākot no 1995 gada 10 mēneša
(tik tā īsti nesaprotu tos tilpumus,kas te rakstīts.Mošk kāds var pārtulkot tos ccm uz 1.6,1,8 2.0 litri motoriem)
Modelis Jauda Tilpums
BMW 3 (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 (E36) 85 KW/115 PS 1796 ccm
BMW 3 (E36) 103 KW/140 PS 1895 ccm
BMW 3 (E46) 77 KW/105 PS 1596 ccm
BMW 3 (E46) 77 KW/105 PS 1895 ccm
BMW 3 (E46) 87 KW/118 PS 1895 ccm
BMW 3 Compact (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 Compact (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 Compact (E36) 77 KW/105 PS 1895 ccm
BMW 3 Compact (E36) 103 KW/140 PS 1895 ccm
BMW 3 Coupe (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 Coupe (E36) 103 KW/140 PS 1895 ccm
BMW 3 Coupe (E46) 77 KW/105 PS 1596 ccm
BMW 3 Coupe (E46) 87 KW/118 PS 1895 ccm
BMW 3 Kabriolets (E36) 85 KW/115 PS 1796 ccm
BMW 3 Touring (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 Touring (E36) 85 KW/116 PS 1796 ccm
BMW 3 Touring (E46) 87 KW/118 PS 1895 ccm
BMW 5 Touring (E34) 85 KW/115 PS 1796 ccm
BMW Z3 (E36) 85 KW/116 PS 1796 ccm
BMW Z3 (E36) 85 KW/116 PS 1895 ccm
BMW Z3 (E36) 87 KW/118 PS 1895 ccm
BMW Z3 (E36) 103 KW/140 PS 1895 ccm
(tik tā īsti nesaprotu tos tilpumus,kas te rakstīts.Mošk kāds var pārtulkot tos ccm uz 1.6,1,8 2.0 litri motoriem)
Modelis Jauda Tilpums
BMW 3 (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 (E36) 85 KW/115 PS 1796 ccm
BMW 3 (E36) 103 KW/140 PS 1895 ccm
BMW 3 (E46) 77 KW/105 PS 1596 ccm
BMW 3 (E46) 77 KW/105 PS 1895 ccm
BMW 3 (E46) 87 KW/118 PS 1895 ccm
BMW 3 Compact (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 Compact (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 Compact (E36) 77 KW/105 PS 1895 ccm
BMW 3 Compact (E36) 103 KW/140 PS 1895 ccm
BMW 3 Coupe (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 Coupe (E36) 103 KW/140 PS 1895 ccm
BMW 3 Coupe (E46) 77 KW/105 PS 1596 ccm
BMW 3 Coupe (E46) 87 KW/118 PS 1895 ccm
BMW 3 Kabriolets (E36) 85 KW/115 PS 1796 ccm
BMW 3 Touring (E36) 75 KW/102 PS 1596 ccm
BMW 3 Touring (E36) 85 KW/116 PS 1796 ccm
BMW 3 Touring (E46) 87 KW/118 PS 1895 ccm
BMW 5 Touring (E34) 85 KW/115 PS 1796 ccm
BMW Z3 (E36) 85 KW/116 PS 1796 ccm
BMW Z3 (E36) 85 KW/116 PS 1895 ccm
BMW Z3 (E36) 87 KW/118 PS 1895 ccm
BMW Z3 (E36) 103 KW/140 PS 1895 ccm
tas nau riepu uzpumpejamais, pie taa var pieslegt parbaudit degvienas spiedienu sliedee, vecakiem tads nenaca un bija japarbauda spiediens merot trubinjas. taa vakuma trubinja kas pieiet pie bendz padeves sliedes, ir vakuma varstam, ar to tiek regulets rupji sakot bendzina spiediens sliedee
par to brivgaitas regulatoru tika minets, ka vins nosprust pie parak atverta vai aizverta stavoklja, bet netika piemints ka padiluma delj vins nespej ar pirmo ienjemt savu pareizo stavokli pret attiecigajiem rpm.
par to brivgaitas regulatoru tika minets, ka vins nosprust pie parak atverta vai aizverta stavoklja, bet netika piemints ka padiluma delj vins nespej ar pirmo ienjemt savu pareizo stavokli pret attiecigajiem rpm.
...
Nu intereses pēc rīt noskrūvēšu to tukšgaitas regulātoru,apskatīšos,kāds viņš tur ir
mošk kautko tā maigi un prātīgi var patīrīt
mošk kautko tā maigi un prātīgi var patīrīt
tur droshi var njemt un tirit, tur nekas nau jatira pratigi un uzmanigi, nu proitams saprata robezas
...
Armando rakstīja:tur droshi var njemt un tirit, tur nekas nau jatira pratigi un uzmanigi, nu proitams saprata robezas
nu mēģināsim,bet ja godīgi,neizskatās,ka tur kautko diži varētu iztīrīt,
ja nu vienīgi gar to blīvīti,kaz nāk starp viņu un droseli,var piesūkt gaisu,un mošk tāpēc diršās tie pagriezieni.Rīt jaskatās
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
kungi un dāmas.iesakiet kādu labu mazgāšanas lidzekli,kas notīrītu uzdegumus (kaut kas līdzīgs kvēpiem) no tukšgaitas regulātora bez mehāniskas iejaukšanās un plus vel saeļļotu...(pieejamu auto,veikalos nevis e bay)
pamegjini ar šķīdinātāju, ja nepalīdz tad atstāj iemērktu dīzeļa+petroleļļas maisijumā uz nakti rīt varēsi smuki notīrīt :P
šķīdinātājs nederēs,jo man tas vārsts ir no kautkāda plastmasas sakausējuma.ar dīzeli varētu pamēģināt
ar karburatora tiritaju vari meiginat laikam
Kādi simptomi ir, ja beigts tukšgaitas regulators?
Problēma sekojoša:
Piemēram, braucu ar 3. ātrumu, pārslēdzos uz 4., un momentā kad izspiežu sajūgu apgriezieni palecās līdz 3k un ļoti lēnām krīt. Tā tas notiek jebkurā ātrumā.
Problēma sekojoša:
Piemēram, braucu ar 3. ātrumu, pārslēdzos uz 4., un momentā kad izspiežu sajūgu apgriezieni palecās līdz 3k un ļoti lēnām krīt. Tā tas notiek jebkurā ātrumā.
Jurik89 dv V8 ieliekam tev
poliuretāna putu (makrofleksa) tīrītājs, ja nav plastmasas virsmu, var izmantot sacietējušu putu tīrītāju, tas ir niknāks, bet saēd arī plasmasu uz plastmasa var izmantot nesacietējošu putu tīrītājuputns26 rakstīja:kungi un dāmas.iesakiet kādu labu mazgāšanas lidzekli,kas notīrītu uzdegumus (kaut kas līdzīgs kvēpiem) no tukšgaitas regulātora bez mehāniskas iejaukšanās un plus vel saeļļotu...(pieejamu auto,veikalos nevis e bay)
Kad man peldēja apgriezieni, iztīrīju brīvgaitas regulātoru ar Carb and Choke cleaner. Problēmu atrisināja.
Sveiki.
Mani laikam arī apsēdusi šī pati problēma.
Pa vasaru sanāca izdzīt autiņu cauri jaukajām Rīgas ielu upēm un kopš tā laika sākās jautrība.
Biju aizdzinis uz servisu - atrada un nomainīja cauru gaisa gofru, sākumā viss normāli bija, bet tad atkal vecā kaite atgriezās. Aizdzinu vēl pie elektriķa pie kompja pieslēgt - nodzēsa rādītājus, bet kļūdu it kā nekādu nebija. Izteicās, ka tukšgaitas devējs varētu nestrādāt kā nākas.
Līdz šim visu laiku bija pazemināti apgriezieni - izņemot no roba un sākot bremzēt auto slāpa nost. Uz šosejas jau nekas, bet pilsētā kaitinoši tomēr. Tagad, kad sākās aukstums, viss atkal mainījās - tagad atkal stāv nedaudz paaugstināti apgriezieni 800-1200.
Vai tā arī varētu būt tā pati problēma ar tukšgaitas dačiku?
Un kur īsti to meklēt motortelpā, lai varētu apskatīt un apčubināt?
Mani laikam arī apsēdusi šī pati problēma.
Pa vasaru sanāca izdzīt autiņu cauri jaukajām Rīgas ielu upēm un kopš tā laika sākās jautrība.
Biju aizdzinis uz servisu - atrada un nomainīja cauru gaisa gofru, sākumā viss normāli bija, bet tad atkal vecā kaite atgriezās. Aizdzinu vēl pie elektriķa pie kompja pieslēgt - nodzēsa rādītājus, bet kļūdu it kā nekādu nebija. Izteicās, ka tukšgaitas devējs varētu nestrādāt kā nākas.
Līdz šim visu laiku bija pazemināti apgriezieni - izņemot no roba un sākot bremzēt auto slāpa nost. Uz šosejas jau nekas, bet pilsētā kaitinoši tomēr. Tagad, kad sākās aukstums, viss atkal mainījās - tagad atkal stāv nedaudz paaugstināti apgriezieni 800-1200.
Vai tā arī varētu būt tā pati problēma ar tukšgaitas dačiku?
Un kur īsti to meklēt motortelpā, lai varētu apskatīt un apčubināt?
Man ir tā, ka kad ir mitrs gaiss, apgriezieni lēkā. Gribās uzlikt uz diagnostiku bet , lai tas būtu pa brīvu jāpagaida, kad draugam servisā būs mazāk darba
Viss nāk ar laiku, nevar gribēt visu uzreiz.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 19
- chevron_right