Skrūvēšana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 15
- chevron_right
var gan saisinat, gan pagarinat kaut pa metru, bet tad vins ir jasak partaisit, un jabut prciziem istrumentiem, majas apstaklos neizdarisibayker01 rakstīja:sveiki!
doma nomainit reduktoru mazaja korpusa pret reduktoru lielaja kurpusa!
saskaros ar problemu ka kardans pa garu vinu var saisinat vai jamekle isaks kkur?
...
kads var pateikt kur tuvak valmierai var nomainit karbu no aut uz mehanisko ,320 cope 93g. e36
cau varbut kads varetu ieteikt ar ko sakt gribu nomainit karbu no aut-meh 320cope
Sāc ar nepieciešamo detaļu sarakstu
Varbūt palīdzēs šis topiks: http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=111
Varbūt palīdzēs šis topiks: http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=21&t=111
Kads ir licis kupejai elektriskas fortackas?
Intrese kas vel bez elektro motorinjiem ir vajadzigs lai viss butu top zustand ??
Intrese kas vel bez elektro motorinjiem ir vajadzigs lai viss butu top zustand ??
releji,slēdži,vadi. Meklē googlē pilns ar šādām lietām..
problēma tāda ka taisot lūku vaļā nolūza lūkas apšuvums un aizgāja kaut kur zem lūkas jumtā, lūku ciet dabūju, bet ataisīt vairs nevar jo pusceļā iesprūst, bet viss lielākā problēma ir tā, ka nezinu kā lai viņu izjauc, vaqrbūt kāds ir jaucis un var pastāstīt no kurienes sākt
kura gada auto?
vajag 1rmais atraadiit kaadam kas saprot no luukaam, moz nemaz nav tik traki kaa izskataas
ja uzskati ka beigts tad beigts, tad pirms jaukshanas nopeerc vietaa citu luuku, jo tur nekas taisaams nav! savadaak dabuusi 2x jaukt.
vajag 1rmais atraadiit kaadam kas saprot no luukaam, moz nemaz nav tik traki kaa izskataas
ja uzskati ka beigts tad beigts, tad pirms jaukshanas nopeerc vietaa citu luuku, jo tur nekas taisaams nav! savadaak dabuusi 2x jaukt.
viņa beigta nav, viss strāda, bet bīdot vaļā nolūza tas apšuvums kas ir ar tepiķi apvilkts un palika iekšā
kad mainiju savam apsifku man bija pilnigi tas pats variants. ir noluzusi kepija kas apsifkai liek staigat ieksaa/araa
ir janem nost luka un ir jameklee cita sliede, vai ari vismaz taa plastmasas detaljina sliedes aizmuguree kura ir saluzusi. vislabakais variants ir dabut citu luuku, manualu vai elektronisku tas vienalga un salasit no abam vienu labu, lai negrab apsifka utt. vienigi ir jauzmanaas, lai neizbiida troses un lai neizmaina augstumu lukas augstumu regulatoriem, (ieksaa luukaa ir tadi) jo tad luka var stavet augstak, vai zmeaak kaa vajag aizvertaa pozicijaa. agrak kaukur siki un smalki so biju aprasktijis jau, kads jautaja tiesi to pasu, tik nevaru tagat atrast. mok ja kads aceras kur tas texts ir, lai iemet seit
ir janem nost luka un ir jameklee cita sliede, vai ari vismaz taa plastmasas detaljina sliedes aizmuguree kura ir saluzusi. vislabakais variants ir dabut citu luuku, manualu vai elektronisku tas vienalga un salasit no abam vienu labu, lai negrab apsifka utt. vienigi ir jauzmanaas, lai neizbiida troses un lai neizmaina augstumu lukas augstumu regulatoriem, (ieksaa luukaa ir tadi) jo tad luka var stavet augstak, vai zmeaak kaa vajag aizvertaa pozicijaa. agrak kaukur siki un smalki so biju aprasktijis jau, kads jautaja tiesi to pasu, tik nevaru tagat atrast. mok ja kads aceras kur tas texts ir, lai iemet seit
...
būtu baigi labi ja kāds atrastu, bet pa lielam mani interesē vienkārši kā to visu lūku dabūt laukā, kad izņemšu tad galā tikšu
lai viņu izceltu griesti arī jāņem laukā?
lai viņu izceltu griesti arī jāņem laukā?
skruvee tik, noņe griestus un tad jau pilns ar skruviiteem redzeesi.
P>S parasti to mazo suudinju neviens nepaardot atseviskji, jo tā ir pirmā detaļa kas lūzt ( it seviskji liidz 95 gadam ) pēc 95 gada lūkām bik labāk tas sūdiņš uztaisīts.
P>S parasti to mazo suudinju neviens nepaardot atseviskji, jo tā ir pirmā detaļa kas lūzt ( it seviskji liidz 95 gadam ) pēc 95 gada lūkām bik labāk tas sūdiņš uztaisīts.
ka papildinajumu varu piebilst , ka kad viss atskruvets, tad aceries kadaa pozicijaa tu vinju iznem laukaa un negrozi motorinju, parejais jau diezgan vienkarsi
...
biju aizbraucis līdz šrotam pie džekiem parunāt kā to lūku izjaukt, izrādās ka stipri vienkāršāk nekā biju domājis
ja nebūs slinkums ( noteikti ka būs ) uztaisīšu DIY par to kā viņu dabūt laukā
ja nebūs slinkums ( noteikti ka būs ) uztaisīšu DIY par to kā viņu dabūt laukā
luuku dabut lauka vispar nau nekadu probleemu, viss ir loti vienkarsi, vienk skruvesanas vaina, bet izjaukt un pareizi salikt atpakal pasu luuku jau ir nedaudz sarezgitak
...
Smikligi prasit tik stulbus jautajumus.
Ka kupejai var noniemt aizmugurejos OEM skalrunus un to visu plauktu uz kura vini stav?
Mainot sajugu, kas vel ir nepiecieshams neskaitot sajugu? ( es domaju par blivslegiem) Vai tur vienkarshi, noniem karbu. Pec tam sajugu un viss?
Cik gruti ir nomainiit sinhronizatorus karbai?
Ka kupejai var noniemt aizmugurejos OEM skalrunus un to visu plauktu uz kura vini stav?
Mainot sajugu, kas vel ir nepiecieshams neskaitot sajugu? ( es domaju par blivslegiem) Vai tur vienkarshi, noniem karbu. Pec tam sajugu un viss?
Cik gruti ir nomainiit sinhronizatorus karbai?
Ar skaļruņiem ir tā - noņem to dekoratīvo plastmasiņu (sietiņu) uz aizmugurējā plaukta, kas nosedz skaļruni, un tad tur ir divas skrūves. Tās atskrūvējot, tā tumbu kaste, kas ir bagāžas nodalījumā, būs nost un skaļruni arī varēsi izņemt. Skaties, tikai uzmanīgi ar vadiem. Nolaid beņķi un ar roku pieturi to melno kasti, lai nekrīt uzreiz lejā.
Par plauktu gan nemācēšu teikt.
Par plauktu gan nemācēšu teikt.
Plauktu ņem nost, no sākuma noņemot aizmugurējā beņķa atzveltni un tad abu stoiku apšifkas... Tad tālāk jau redzēsi, kā nāk nost plaukts.
Par sajūgu... Sajūgs ir jāiecentrē, lai var kārbu atpakaļ uzlikt.
Par sajūgu... Sajūgs ir jāiecentrē, lai var kārbu atpakaļ uzlikt.
Sanak ka labak bus pilniba noniemt to aizmugurejo benki un aizmugurejo stoiku abshivkas lai varetu noniemt to aizmugurejo plauktu?.
Lai to nesalauztu, ņemot ārā, tad jā.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 15
- chevron_right