turbo eksperimentālprojekts
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 24
- chevron_right
ja jaudu mera ar to, ar kuru robu spolee
tad tev neiet galigi , jo mums 2.0 turbo ar metinatu 3,45 spoleja ari normali 3 robaa
tev vins izskatas ka iet ka gandriz 2.5
tad tev neiet galigi , jo mums 2.0 turbo ar metinatu 3,45 spoleja ari normali 3 robaa
tev vins izskatas ka iet ka gandriz 2.5
Izskatās drīzāk pēc smagi pakauta 2.5 vai pat sliktāk.baumanis rakstīja:ja jaudu mera ar to, ar kuru robu spolee
tad tev neiet galigi , jo mums 2.0 turbo ar metinatu 3,45 spoleja ari normali 3 robaa
tev vins izskatas ka iet ka gandriz 2.5
TD's iet labāk
Bet nu, regulēē vēēēl un būs jau kruta.
Jebkurā gadijumā, respekts par uzdrīkstēšanos ko tādu sabūvēt un publicēt.
Aduks rakstīja:Vienīgais e36 mīnus atrodas uz aķa pretī plusam
Tā nu ir kādu laiku pabraukāts un saprasts, kas ir kas...
Tātad standarta vadība "pacieš" spiedienu līdz 0.3 - 0.4 BAR, precīzi aiz komatiem nosaukt nevaru, nav tik precīza manometra , līdzko iet pie 0.5, tā aiziet perebors un tas viss pasākums "aizrjas", jo MAFs ir aizgājis maksimumā, bet gaiss tāpat nāk vairāk. Zāles būtu lielāks mafs un vadības pakoriģēšana, bet nu nav man vēl sanācis dabūt nolāpīto vadības bloku ar flash tipa atmiņu...
Tā un vakar nedaudz paārdijos pa rumbulu un sanāca uzkarsēt, (jā bļ... zinu vajag elektrisko ventilatoru) un beidzot noķēru džekpotu, pēc simptomiem izskatās pēc plaisas galvā no dzeses kanāla uz sēžu - dzeses sitēmā eļļas nav, eļļā antifrīza arī nav, bet visu laiku spiediens kačājas augšā, tiesa ne pārāk liels un pa atgaisošanas skrūvi kā skrūvē tā burbuļi, un ar atvērtu radiatora korķi iedarbinot motoru sāk kāpt viss ārā.
var jau vēl cerēt uz blīvi, bet nu starpības jau laikam tāpat nav...
Tad nu domāju, ko tagad darīt - raut nost galvu un labot šito pašu miskasti, vai taisīt uzreiz 2.7 shtencengine
vienā gadījumā izmaksas tik cik galvas blīve, bet jēga maza
otrā izmaksas, bet beigās :daudz_jaudas:
Tātad standarta vadība "pacieš" spiedienu līdz 0.3 - 0.4 BAR, precīzi aiz komatiem nosaukt nevaru, nav tik precīza manometra , līdzko iet pie 0.5, tā aiziet perebors un tas viss pasākums "aizrjas", jo MAFs ir aizgājis maksimumā, bet gaiss tāpat nāk vairāk. Zāles būtu lielāks mafs un vadības pakoriģēšana, bet nu nav man vēl sanācis dabūt nolāpīto vadības bloku ar flash tipa atmiņu...
Tā un vakar nedaudz paārdijos pa rumbulu un sanāca uzkarsēt, (jā bļ... zinu vajag elektrisko ventilatoru) un beidzot noķēru džekpotu, pēc simptomiem izskatās pēc plaisas galvā no dzeses kanāla uz sēžu - dzeses sitēmā eļļas nav, eļļā antifrīza arī nav, bet visu laiku spiediens kačājas augšā, tiesa ne pārāk liels un pa atgaisošanas skrūvi kā skrūvē tā burbuļi, un ar atvērtu radiatora korķi iedarbinot motoru sāk kāpt viss ārā.
var jau vēl cerēt uz blīvi, bet nu starpības jau laikam tāpat nav...
Tad nu domāju, ko tagad darīt - raut nost galvu un labot šito pašu miskasti, vai taisīt uzreiz 2.7 shtencengine
vienā gadījumā izmaksas tik cik galvas blīve, bet jēga maza
otrā izmaksas, bet beigās :daudz_jaudas:
nopērc dīzeli un pārbūvē lai iet uz atrabotkas,vismaz kaut kas vērtīgs būtu.
Ja krievu valoda nav sveša.. noderīgi video. Čalis visu sīki izskaidro kā visu uzstādīt, kā noregulēt.. čakarējas ar motoru m50b25 Varbūt noder Tā tik turpini, nepadodies
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
wtf, kas tas ir? standarta virzuļiem šķīvis uz iekšu ievirpots un 560 eur? bez tam tie ir sūdīgie bezvanosa virzuļi, kam svārciņi iet apakšā pa riņķi, taisa nevajadzīgu berzi un lieku svaru.
jāsāk laikam pisness taisīt
jāsāk laikam pisness taisīt
Pēdējais labojis Liss - 09 Nov 2015, 07:42, kopā labots 1 reizi.
Mahle ražo arī standarta virzuļus, vai tas ir 'pod Mahle'? Turklāt lietoti.
EDIT: Par to turbo video, nez, vai Seeingman gribēs palielināt diametru līdz 82mm lai ieliktu Ņivas virzuļus Mēs tomēr esam Eiropā! Un likt m52TU blīvi, kaut arī "ņe sovpadajet dirki" arī nešķiet labākais variants
EDIT2: Moš es tomēr nesaprotu krieviski?? Kā viņš M52TU blīvi dabūja priekš saviem 82?
EDIT: Par to turbo video, nez, vai Seeingman gribēs palielināt diametru līdz 82mm lai ieliktu Ņivas virzuļus Mēs tomēr esam Eiropā! Un likt m52TU blīvi, kaut arī "ņe sovpadajet dirki" arī nešķiet labākais variants
EDIT2: Moš es tomēr nesaprotu krieviski?? Kā viņš M52TU blīvi dabūja priekš saviem 82?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
mahle ražo standarta virzuļus, var tak redzēt virzuļi lietoti, šķīvis vidū svaigi ievirpots.
EDIT
2.5 blokam vispār bore size ir 84mm, kādi vēl 82 un kādi ņivas virzuļi
skatīties tikai šitos "let the internet tune my car"
EDIT
2.5 blokam vispār bore size ir 84mm, kādi vēl 82 un kādi ņivas virzuļi
skatīties tikai šitos "let the internet tune my car"
Atver to video, ko dunc1x ielika, apskaties Es paklausījos, ko šis tur stāsta. Viņš no 2.0 bloka uztaisīja 82mm un salika ņivas virzuļus, cik sapratu.seeingman rakstīja:mahle ražo standarta virzuļus, var tak redzēt virzuļi lietoti, šķīvis vidū svaigi ievirpots.
EDIT
2.5 blokam vispār bore size ir 84mm, kādi vēl 82 un kādi ņivas virzuļi
skatīties tikai šitos "let the internet tune my car"
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Šitais setups čalim ir tāds kā ir.. iepriekš ir liktas citas turbas.. pat stock motors ar 1 bar + spirta dzesēšana apskataties citus video, ja ir interese
Atkal kādu laiku ir pabraukts, uzliku beidzot silikonu:
bildēts ar skrūvjgriezni Par izplūdes kolektoru, šāda tipa kolektoru, kāds ir man var būvēt, (bija daži, kas te lēja, ka viss slikti viss dupsī, nekas nebūs utt utjpr.) viss ir normāli, jā boosts būs vēlāk, būs mazāks, pie augstiem rpm mazāks, bet tik un tā būs.
Tāda tipa (log type) kolektoru taisot, jāpatur prātā, ka viņš ir jātaisa no max biezām trubām, jo karstuma un spiediena slodze viņam ir dafigā, es savējo nieka 2.5mm sieniņas biezumu jau ntās reizes esmu pārmetinājis, izskatās šausmīgi pārtaisīt lol vairs nau vērc.
Bet tubular type kolektoram anormāls sieniņas biezums nebūs nepieciešams, pats galvenais būs materiāls (ar to ka "ņerža" nebūs līdzēts, vajadzēs konkrētas sērijas ner. tērauda trubu un konkrētu piedevu tigam... nu tas tā ja pa nopietno)
Tālāk, pāri 0.5bar slieksnim var pāriet arī nemainot kartes kompī un neliekot lielākas sprauslas, ir hacks ar self-made piggybacku, bet komercnoslēpumus izpaust negribas
Degvielu atbilstoši gaisa daudzumam nu jau tā kaste ceļ tā, kā es biju gaidījis no visa šī setupa, protams, var labāk ... vadība, sprauslas, lielāka turbīna, labāks kolektors...
Tā nu kas iesācējam uzstādot yoloturbo būtu jāzin - sveces jāliek vēsākas(keramikai ap centra elektrodu lielāks saskares laukums, labāk dzesē, dzirkstele būs kad vajag un nenotiks kvēlaizdedze, nebūs detonācija, nesajās motoru), standarta gofru nu i nah, interkūleris - must have, savādāk temperatūras par augstu, kolektors vai nu biezs vai pareizs, degvielu vairāk, vai neiet pāri 0.4bar
bildēts ar skrūvjgriezni Par izplūdes kolektoru, šāda tipa kolektoru, kāds ir man var būvēt, (bija daži, kas te lēja, ka viss slikti viss dupsī, nekas nebūs utt utjpr.) viss ir normāli, jā boosts būs vēlāk, būs mazāks, pie augstiem rpm mazāks, bet tik un tā būs.
Tāda tipa (log type) kolektoru taisot, jāpatur prātā, ka viņš ir jātaisa no max biezām trubām, jo karstuma un spiediena slodze viņam ir dafigā, es savējo nieka 2.5mm sieniņas biezumu jau ntās reizes esmu pārmetinājis, izskatās šausmīgi pārtaisīt lol vairs nau vērc.
Bet tubular type kolektoram anormāls sieniņas biezums nebūs nepieciešams, pats galvenais būs materiāls (ar to ka "ņerža" nebūs līdzēts, vajadzēs konkrētas sērijas ner. tērauda trubu un konkrētu piedevu tigam... nu tas tā ja pa nopietno)
Tālāk, pāri 0.5bar slieksnim var pāriet arī nemainot kartes kompī un neliekot lielākas sprauslas, ir hacks ar self-made piggybacku, bet komercnoslēpumus izpaust negribas
Degvielu atbilstoši gaisa daudzumam nu jau tā kaste ceļ tā, kā es biju gaidījis no visa šī setupa, protams, var labāk ... vadība, sprauslas, lielāka turbīna, labāks kolektors...
Tā nu kas iesācējam uzstādot yoloturbo būtu jāzin - sveces jāliek vēsākas(keramikai ap centra elektrodu lielāks saskares laukums, labāk dzesē, dzirkstele būs kad vajag un nenotiks kvēlaizdedze, nebūs detonācija, nesajās motoru), standarta gofru nu i nah, interkūleris - must have, savādāk temperatūras par augstu, kolektors vai nu biezs vai pareizs, degvielu vairāk, vai neiet pāri 0.4bar
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Rodas caurumi tieši šuvju vietās vai kā?seeingman rakstīja:es savējo nieka 2.5mm sieniņas biezumu jau ntās reizes esmu pārmetinājis, izskatās šausmīgi
Un kas pie vielna ir piggybacks?
ja rastos caurumi šuvju vietās, tad es būtu pagalam draņķīgs metinātājs, nē truba, kas savieno visus 6 cilindrus ar turbīnu, visās iespējamajās vietās deformējas plaisā, un deg ārā. Nu es jau arī diezgan bieži dabūju i to trubu sarkanu i turbīnuNixon rakstīja:Rodas caurumi tieši šuvju vietās vai kā?seeingman rakstīja:es savējo nieka 2.5mm sieniņas biezumu jau ntās reizes esmu pārmetinājis, izskatās šausmīgi
Un kas pie vielna ir piggybacks?
piggyback ir ierīce, kas piespraužas pie vadības bloka, tādejādi mainot kādu no tā darbībām.
A piggy back ecu or a/f controller takes signals from your sensors and modifies them to trick your ecu into reading a different value.
Tad man interesē cik biezu to trubu vajag, lai tā nenotiktu.
Tas Piggybacks tā kā speciāli priekš turbo vai Tev viņš ir vienkārši, lai piespraustos pie jebkura ECU un varētu spēlēties ar to?
Tas Piggybacks tā kā speciāli priekš turbo vai Tev viņš ir vienkārši, lai piespraustos pie jebkura ECU un varētu spēlēties ar to?
Konkrētais mūsu veidojums darbojas tikai uz turbo,bet izdomāt var visu ko,tikai raksti vajadzības un var atrast risinājumus.
Logična jā un jā,bet tas tāpat nekādā veidā nevar aizstāt normālu turbovadību,tas tikai pa lēto dod iespēju boostot un dabūt kaut ko vispār ārā.
Piem. M40 ir problēma ar detonāciju pēc 0,6bar ,a gribu iepūst bāru,nāksies kaut kā risināt radušos problēmu.Protams,ja būtu normāls tur vems vai ms virsū,viss būtu ok,bet par cik tā nav,tad ir idejas citas
Piem. M40 ir problēma ar detonāciju pēc 0,6bar ,a gribu iepūst bāru,nāksies kaut kā risināt radušos problēmu.Protams,ja būtu normāls tur vems vai ms virsū,viss būtu ok,bet par cik tā nav,tad ir idejas citas
Tā tik turēt! Pašam ar vasarā uz 1.8 m40 pamēģināt turbo uzmaukt virsū.Bet lasot šo liekas baigais murgs tas viss pasākums.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 24
- chevron_right