m52b28 uzlabošana

Profila bilde
Tuksnesha_forma
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 11 Nov 2016, 00:06

05 Dec 2016, 21:50

Gribētos dzirdēt kādu, kas to reāli darījis:

M52TUB25, lētā tūninga variants:

ieplūdes kolektors no M54B25 (M54B30 ????)
metāla pāreja priekš vecās droseles
M54B25 DISA
+ vadība ar pēdējiem cipariem 413

Kur meklēt, cik naudas? Kāds bija rezultāts?

Paldies.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

05 Dec 2016, 22:00

kā tu taisies uzlikt 413 vadību uz dubultvanosu?
Profila bilde
Tuksnesha_forma
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 11 Nov 2016, 00:06

05 Dec 2016, 22:02

Cik liela jēga tad to darīt bez vadības maiņas?

jo tas kolektors tomēr smukāk izborēts.
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

05 Dec 2016, 22:06

Kaut kāds jauns tends parādijies ar tiem kolektoriem m54,cik saprotu,pa lielam viņš ir tāds pats,kā m52TU dubultvanosam ,tā tak ir tāda pa_ebācija ka nu tikai,tur vislabāk bija ar m50b25 kolektoru.
btw,kā to kolektoru tur dabūn virsū?Flanci taisa?
M50b25 kolektoram za to nekādi flanči nav vajadzīgi.
EDIT:
Safisos,runa jau ir par dubultvanosu.sorri :hahaha:
Pēdējais labojis Ģirts - 05 Dec 2016, 22:09, kopā labots 2 reizes.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

05 Dec 2016, 22:07

kāda jēga likt lielāku droseli un kolektoru, ja tev galvas caurplūde nemainās> :D

Tip viņš uzreiz sūks vairāk gaisa???

Un kāds sakars tur DISA valve? uz 413 tādas arī nav :D

un ok, galu galā tu uzstellē to 413 vadību, bet no tā auto necik labāk neies, visdrīzāk pat sliktāk, nāksies noregulēt, lai dabūt jaudas pieaugumu, regulēšana maksā 200e, nu un tad uzreiz jautājums, var būt uzreiz pielikt tos 200e, un ielikt teiksim m52tub28?
Profila bilde
Tuksnesha_forma
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 11 Nov 2016, 00:06

05 Dec 2016, 22:11

-
Pēdējais labojis Tuksnesha_forma - 05 Dec 2016, 22:19, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Tuksnesha_forma
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 11 Nov 2016, 00:06

05 Dec 2016, 22:15

Tu iedomājies jebļu - tirgot dzinēju, pēc tam meklēt 2.8, tad atkal to mest iekšā?

Vienu swapu esmu jau darījis, VIENS PATS. kājām staigāt negribu. Liela daļa "kruto" bembistu brauc ar sabiedrisko. Tas nav priekš manis. Turklāt neviens nepirks M52TUB25, a par kapeikām es viņu nedošu, jo ļoti labi zinu viņa stāvokli.
Profila bilde
Richus
Ziņojumi: 798
Pievienojies: 23 Mar 2012, 15:51
Braucu ar: 350hp 700n
Reputācija: 6
 

05 Dec 2016, 22:31

-AF- rakstīja: regulēšana maksā 200e
Pastāsti sīkāk, kapēc tāda summa uz ruļļiem arī liek?
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

05 Dec 2016, 22:39

Pirmkārt zināšanas un pieredze.
Otrkārt aprīkojums.
Treškārt laikietilpīgi,aizņem no 1h līdz pat veselai dienai, uz ruļļiem par tādu summu neviens neliks ;) gribi uz ruļļiem, izvēlies ruļļus, maksā par stenda stundām un viss būs ;)

Nepapmierina cena? Neizvēlies mūsu pakalpojumu :) VISS elementāri.
Pēdējais labojis -AF- - 05 Dec 2016, 22:51, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

05 Dec 2016, 22:40

Tuksnesha_forma rakstīja:Tu iedomājies jebļu - tirgot dzinēju, pēc tam meklēt 2.8, tad atkal to mest iekšā?

Vienu swapu esmu jau darījis, VIENS PATS. kājām staigāt negribu. Liela daļa "kruto" bembistu brauc ar sabiedrisko. Tas nav priekš manis. Turklāt neviens nepirks M52TUB25, a par kapeikām es viņu nedošu, jo ļoti labi zinu viņa stāvokli.
es tikai ieteicu :) saimnieks - karalis ;) jebkurā gadījumā, ja sāksi darīt , atraksti topicā, interesanti būs ;)
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

05 Dec 2016, 22:58

Vari viņu pārtaisīt par M54B25, ieplūdes kolektors, drosele, disa, degvielas spiediena regulators uz 3.5bar un MS43 DME.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

05 Dec 2016, 23:02

tas būtu labākais variants manuprāt arī ;)
Profila bilde
Tuksnesha_forma
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 11 Nov 2016, 00:06

05 Dec 2016, 23:02

1. AF's visu nokritizē. Neko KONKRĒTI neatbild.
2. Kaut ko beztēmā piebilst, kas īsti neatbilst būtībai.
3. Pamirkšķina ar aci - lai jautājuma uzdevējam nepaliek aizvainojums.

Vērtīgais rezultāts - 0. :lol:
Profila bilde
Tuksnesha_forma
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 11 Nov 2016, 00:06

05 Dec 2016, 23:05

Jānis.P rakstīja:Vari viņu pārtaisīt par M54B25, ieplūdes kolektors, drosele, disa, degvielas spiediena regulators uz 3.5bar un MS43 DME.
Tas tik "vienkārši" ies cauri ar M52TUB25? cik atceros regulators pie degvielas filtra stiķējās. 20 HP tak pieagums nebūs?

man biku bail no EDK. Jo mehāniskā drosele biku atbildi, kad sper to pedāli.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

05 Dec 2016, 23:10

Tuksnesha_forma rakstīja:1. AF's visu nokritizē. Neko KONKRĒTI neatbild.
2. Kaut ko beztēmā piebilst, kas īsti neatbilst būtībai.
3. Pamirkšķina ar aci - lai jautājuma uzdevējam nepaliek aizvainojums.

Vērtīgais rezultāts - 0. :lol:
Man tev dibenā jābučo vai? :D

Forums, kā gribu tā izsakos
prasīji padomu, es no sevis atbildēju, man liekas stulbenim skaidrs, ka 413 vadība un m54 kolektors un dubultvanoss neiet kopā, kas vēl man bija jādara?
Jā, konkrēti neatbildu nekad, pašam ar jāpadomā nedaudz.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

05 Dec 2016, 23:16

ā nu jā, pedāli aizmirsu, bet nu arī nekas traks. un tā trosīte uz M52TU jums visiem tikai rada ilūziju par mehānisku droseli, viņa tād nav.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Tuksnesha_forma
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 11 Nov 2016, 00:06

05 Dec 2016, 23:29

Esmu diezgan pētījis. Zinu, ka uz M52TU tā drosele ir hibrīds (electro-manual), tu regulē ar kāju, bet kompis pats spēj veikt korekcijas, ja grib (dzīvajā jau izbaudīts). Un tomēr bija viens braucis ar abiem, un izteicies, ka tomēr sākuma atdeve foršāka uz MDK nevis EDK.

p.s. stulbi, nesen to trosi OEM jaunu no veikala uzliku.... :D
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

05 Dec 2016, 23:36

Viņš laikam nesaprata ka 413 Bosch spēj vadīt tikai vienu vanosu.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Tuksnesha_forma
Ziņojumi: 24
Pievienojies: 11 Nov 2016, 00:06

06 Dec 2016, 00:59

Kas tur ko nesaprast.
Profila bilde
BUHARDI
Ziņojumi: 268
Pievienojies: 03 Mai 2013, 11:31
Reputācija: 4
 

06 Dec 2016, 10:14

Notīri adaptācijas droselei un tad stāsti, ka nepatīk tev elektro pedālis :D Man vispār to trosi neprasās vairs